Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Computer Games Παναγιώτης Καζάκος 511/2000 023 Ελπίδα Μαυρικίδου 511/2000 042 Κώστας Τσιτσιρίκος 511/2000 075.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Computer Games Παναγιώτης Καζάκος 511/2000 023 Ελπίδα Μαυρικίδου 511/2000 042 Κώστας Τσιτσιρίκος 511/2000 075."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Computer Games Παναγιώτης Καζάκος 511/2000 023 Ελπίδα Μαυρικίδου 511/2000 042 Κώστας Τσιτσιρίκος 511/2000 075

2 Τα πρώτα βήματα 1958 William A. Higinbotham (Tennis for two) (Tennis for two) 1962 Steve Russel, J. M. Graetz, Alan Kotok Alan Kotok (Spacewar) 1972 Atari (Pong) 1979 Namco (Galaxian)

3 Εξέλιξη Υλικοτεχνικά μέσα Υπολογιστές παντού Υπολογιστές παντού Δυνατότεροι και φτηνότεροι υπολογιστές Δυνατότεροι και φτηνότεροι υπολογιστές Ανάπτυξη τεχνολογιών σχεδίασης Ανάπτυξη τεχνολογιών σχεδίασης Νόμος του Moore Νόμος του Moore Παράλληλη ανάπτυξη εξειδικευμένων εταιριών δημιουργίας ηλεκτρονικών παιχνιδιών Παράλληλη ανάπτυξη εξειδικευμένων εταιριών δημιουργίας ηλεκτρονικών παιχνιδιών Οργανωμένη προώθηση και διαφήμιση Οργανωμένη προώθηση και διαφήμιση Απαιτήσεις αγοραστικού κοινού Αμφίδρομη σχέση κοινού εταιρίας Αμφίδρομη σχέση κοινού εταιρίας

4 Σήμερα “Δυνατοί” υπολογιστές Τρισδιάστατα μοντέλα Φωτορεαλισμός Φυσική Κίνηση Εφικτή η μεταφορά μέσω του παιχνιδιού στοιχείων ρεαλισμού και πιθανά βιώσιμων καταστάσεων.

5 ΔΙΑΔΡΑΣΗ έξοδος έξοδος σύστημαχρήστης είσοδος είσοδος

6 Από τον χρήστη στο σύστημα Υπολογιστικά συστήματα Υπολογιστικά συστήματα και παραδοσιακές συσκευές εισόδου. Φωνητικές ή γραπτές εντολές Φωνητικές ή γραπτές εντολές Simulators Simulators

7 Από τον χρήστη στο σύστημα (2) Βοηθήματα ΒοηθήματαJoysticks Πλήκτρα Πλήκτρα Τιμόνια Τιμόνια Πετάλια Πετάλια V.R Περιβάλλοντα

8 Από το σύστημα στον χρήστη Αναλυτική μελέτη από ειδικές ομάδες Αναλυτική μελέτη από ειδικές ομάδες Budget – Οικονομικό τμήμα Budget – Οικονομικό τμήμα Plot – Σενάριο (πολλές φορές και σκηνοθεσία) Plot – Σενάριο (πολλές φορές και σκηνοθεσία) Εικόνα – Σχεδιασμός, καλλιτεχνικό, Προγραμματιστικό τμήμα Εικόνα – Σχεδιασμός, καλλιτεχνικό, Προγραμματιστικό τμήμα Ήχος – Μουσική και ηχητική επένδυση Ήχος – Μουσική και ηχητική επένδυση Ειδικοί τρόποι διάδρασης ανθρώπου – μηχανής Ειδικοί τρόποι διάδρασης ανθρώπου – μηχανής Ψυχολογικές επιδράσεις Ψυχολογικές επιδράσεις

9 Από το σύστημα στον χρήστη (2.1) ΣΕΝΑΡΙΟ – ΠΛΟΚΗ - ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ Πολλά στοιχεία από την κινηματογραφική μέθοδο. Πολλά στοιχεία από την κινηματογραφική μέθοδο. Ποικιλία χαρακτήρων με ξεχωριστή ιστορία και ρόλο στην εξέλιξη – ταύτιση παίκτη Ποικιλία χαρακτήρων με ξεχωριστή ιστορία και ρόλο στην εξέλιξη – ταύτιση παίκτη Πρωταγωνιστικά πρόσωπα – ήρωες– πολλοί N. P. C Πρωταγωνιστικά πρόσωπα – ήρωες– πολλοί N. P. C Χτίσιμο χαρακτήρων σε συνδυασμό μεταξύ τους για την συντήρηση της ολότητας του σεναρίου Χτίσιμο χαρακτήρων σε συνδυασμό μεταξύ τους για την συντήρηση της ολότητας του σεναρίου Θέματα καμιά φορά ακραία και ανατρεπτικά – κρατούν σε εγρήγορση τον παίκτη Θέματα καμιά φορά ακραία και ανατρεπτικά – κρατούν σε εγρήγορση τον παίκτη

10 Από το σύστημα στον χρήστη (2.2) ΣΕΝΑΡΙΟ – ΠΛΟΚΗ - ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ Κατάλληλα δομημένες κορυφώσεις και υφέσεις της έντασης μπορούν να συμβάλλουν σε μια προσχεδιασμένη αλληλεπιδραστική εμπειρία. (Αριστοτέλεια Θεωρία Δράματος)

11 ΓΕΝΝΗΣΗ ΧΑΡΑΚΤΉΡ Ω Ν

12 Από το σύστημα στον χρήστη (3) ΕΙΚΟΝΑ Χρήση 3D γραφικών – φωτορεαλισμός Χρήση 3D γραφικών – φωτορεαλισμός Προσπάθεια απόδοσης ρεαλιστικής κίνησης Προσπάθεια απόδοσης ρεαλιστικής κίνησης Προοπτική Προοπτική Εξομοίωση περιβάλλοντος Εξομοίωση περιβάλλοντος Head - Up Display Head - Up Display

13 HEAD-UP DISPLAY

14 ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΙΤΣΟ ΣΤΟ 3D

15 Από το σύστημα στον χρήστη (4) Ήχος Απλοί ήχοι που δηλώνουν προσοχή, επιβεβαίωση, πλοήγηση και κατάσταση του συστήματος, ανάλογα με την οξύτητα, την ένταση και την χροιά τους. Απλοί ήχοι που δηλώνουν προσοχή, επιβεβαίωση, πλοήγηση και κατάσταση του συστήματος, ανάλογα με την οξύτητα, την ένταση και την χροιά τους. Πιο σύνθετοι ήχοι – συνομιλίες – στοιχεία για την πλοκή. Μουσική Ταύτιση με συγκεκριμένο κοινό Ένδειξη συμπεριφοράς, τάσης και διάθεσης Μετάδοση συναισθημάτων Μεταφορά σε άλλους κόσμους 3D ήχος για καλύτερο προσανατολισμό και αντίληψη του περιβάλλοντος. 3D ήχος για καλύτερο προσανατολισμό και αντίληψη του περιβάλλοντος.

16 Από το σύστημα στον χρήστη (5) ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΔΡΑΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ - ΜΗΧΑΝΗΣ Επιλογή κατάλληλου μέσου για την καλύτερη δυνατή διάδραση Αφή Ερεθίσματα κυρίως πίεσης και αντίστασης V.R σε ακόμα περισσότερες αισθήσεις

17 Πηγές www.designboom.com www.pong-story.com www.gamasutra.com www.vdimension.gr www.siggraph.org


Κατέβασμα ppt "Computer Games Παναγιώτης Καζάκος 511/2000 023 Ελπίδα Μαυρικίδου 511/2000 042 Κώστας Τσιτσιρίκος 511/2000 075."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google