Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεCastalia Rodia Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 Οδική ασφάλεια και οδός κυκλοφορία περιβάλλον
2
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 αστικές - υπεραστικές οδοί (θάνατοι ανά 10^9 οχηματοχιλιόμετρα) 2
3
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 Γεωμετρικά χαρακτηριστικά - διατομή πλάτος λωρίδας
4
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 Γεωμετρικά χαρακτηριστικά - διατομή πλάτος ερείσματος
5
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 Γεωμετρικά χαρακτηριστικά - διατομή πλάτος διαχωριστικής νησίδας Α: ποσοστό οχημάτων που διέσχισαν τη νησίδα --> ατύχημα Β: αριθμός ατυχημάτων ανά εκατομμύριο οχήματα Γ: ποσοστό ατυχημάτων με σύγκρουση
6
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 Γεωμετρικά χαρακτηριστικά - διατομή επίκλιση
7
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 Γεωμετρικά χαρακτηριστικά οριζόντια χάραξη
8
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 Γεωμετρικά χαρακτηριστικά οριζόντια χάραξη
9
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 Γεωμετρικά χαρακτηριστικά κατακόρυφη χάραξη
10
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 Γεωμετρικά χαρακτηριστικά κατακόρυφη χάραξη
11
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 λειτουργικά χαρακτηριστικά μονόδρομοι στάθμευση –πλάτος οδού –χρήσεις γης –κυκλοφοριακός φόρτος –σχεδιασμός θέσεων στάθμευσης (παράλληλα ή υπό γωνία, μία ή δύο πλευρές δρόμου)
12
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 λειτουργικά χαρακτηριστικά έλεγχος προσβάσεων –τύπος ελέγχου (κανείς, μερικός, πλήρης) –αριθμός προσβάσεων –ύπαρξη διαχωριστικής νησίδας
13
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010
14
κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά κυκλοφοριακοί φόρτοι
15
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010
16
κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά στάθμη εξυπηρέτησης
17
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά ταχύτητα
18
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010
19
Ισόπεδοι κόμβοι 50% ατυχημάτων σε αστικές οδούς - 25% σε υπεραστικές αριθμός σκελών ποσοστό φόρτου δευτερεύουσας οδού στο σύνολο του κόμβου σημαντικότητα δευτερεύουσας οδού ως προς την πρωτεύουσα κινήσεις ανά πρόσβαση (μονόδρομος, διπλής κατεύθυνσης) αριθμός λωρίδων με αριστερή στροφή αποκλειστικές λωρίδες αριστερής στροφής ρύθμιση κυκλοφορίας
20
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 ανισόπεδοι κόμβοι
21
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 ανισόπεδοι κόμβοι
22
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 Ισόπεδες διασταυρώσεις με σιδ. γραμμές I = V x T x P I = δείκτης επικινδυνότητας V = μέσος ημερήσιος κυκλοφοριακός φόρτος T = μέσος ημερήσιος αριθμός συρμών P = δείκτης προστασίας (χιαστί σήματα, ηχοφωτεινά σήματα, αυτόματα δρύφακτα) τύπος οδού (εθνική - επαρχιακή, αστική - μη αστική)
23
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 φωτισμός νυχτερινές - πρωινές ώρες τεχνητός φωτισμός ταχύτητα πολυπλοκότητα χειρισμών οδήγησης αστικό - μη αστικό περιβάλλον παρόδια στοιχεία πλάτος παρόδιας ζώνης επίχωμα - όρυγμα και ύψος επιχώματος κλίσεις πρανών σταθερά στοιχεία
24
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 Ζώνες συντήρησης και κατασκευής δείκτης ατυχημάτων Πριν Κατά τη διάρκεια αστική ελεύθερη λεωφόρος1.151.53 υπεραστική ελεύθερη λεωφόρος0.941.29 υπεραστική οδός 4 λωρίδων χωρίς νησίδα0.560.81 αστική οδός 2 λωρίδων4.794.83 υπεραστική οδός 2 λωρίδων2.092.30
25
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010 Επιφάνεια οδοστρώματος –υγρό οδόστρωμα –αντίδραση σε ολίσθηση συντελεστής πλευρικής δύναμης αριθμός ολίσθησης –ομαλότητα
26
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, 2009 - 2010
27
Περιβαλλοντικές συνθήκες –Ομίχλη ( 40%-50% αύξηση δείκτη, αύξηση αριθμού εμπλεκόμενων οχημάτων, αύξηση ατυχημάτων με παθόντες ) –Χιονόπτωση ( 15%-80% αύξηση δείκτη ) –Παγωμένο οδόστρωμα ( 4-9 φορές μεγαλύτερος δείκτης ) –Υγρό οδόστρωμα ( 50%-300% αύξηση δείκτη )
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.