Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεMelanctha Nini Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Σχολικό έτος 54ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2
Ξεκινώντας… Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Γιαγιά Αναστασία Τάξη: Νηπιαγωγείο
Τμήμα: Α1
3
Τα παιδιά χωρίστηκαν: σε τρεις ομάδες: αυτοκίνητα, μηχανάκια, ποδήλατα. εργάστηκαν ατομικά και σε μία ομάδα (σύνολο της τάξης)ανάλογα με τις δραστηριότητες.
4
ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ…
Επιλέξαμε το θέμα αυτό με αφορμή την επίσκεψή μας στην έκθεση της Τροχαίας όπου τα παιδιά είδαν από κοντά τρακαρισμένα και καμένα αυτοκίνητα. Ενδιαφέρθηκαν να μάθουν για τους κανόνες οδικής συμπεριφοράς και να ενημερωθούν για τους κινδύνους και τα αίτια των ατυχημάτων.
5
Η Δραση μαΣ… ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: ανάγνωση βιβλίου
Διαβάσαμε το βιβλίο «στο δρόμο» από τη σειρά «οι συμβουλές του μικρού λύκου» του Mario Gomboli. Ακολούθησε συζήτηση για το πόσο επικίνδυνος είναι ο δρόμος αν δεν είμαστε προσεκτικοί. Τα παιδιά κατέθεσαν τις εμπειρίες τους τόσο ως πεζοί όσο και ως ποδηλά- τες.
6
Η Δραση μαΣ… ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2: οχήματα στην πόλη (μελέτη πεδίου)
Τα παιδιά βγήκαν στους γειτονικούς δρόμους όπου κατέγραψαν τα οχήματα που κυκλοφορούν στην πόλη. Στη συνέχεια εντόπισαν ήχους και τους ξεχώρισαν σε επικίνδυνους και ακίνδυνους. Επίσης εστιάσαμε στη σχέση ανάμεσα στην ταχύτητα και στην απόσταση των οχημάτων. Μετά την έξοδο κατά την επιστροφή στο σχολείο τα παιδιά ζωγράφισαν όσα είδαν και έμαθαν.
7
Η Δραση μαΣ… ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3: γνωριμία με φανάρια, διαβάσεις, τροχονόμο, σήματα. Τα παιδιά γνώρισαν τα φανάρια, τις διαβάσεις τα σήματα και τον τροχονόμο, συζήτησαν για τη σημασία τους τόσο για τους πεζούς όσο και για τους οδηγούς, ζωγράφισαν, έπαιξαν παιχνίδια ρόλων και επιτραπέζια μέσα από τα οποία έγινε εμπέδωση όσων έμαθαν.
8
Η Δραση μαΣ… ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4: δεύτερη έξοδος
Τα παιδιά στάθηκαν σε κάποιο σημείο το δρόμου με κίνηση και παρατήρησαν την οδική συμπεριφορά πεζών και οδηγών εστιάζοντας κυρίως στα λάθη. Όταν επέστρεψαν συζήτησαν πάνω στο θέμα και στη συνέχεια σε ομάδες ξεχώρισαν καρτέλες με τη σωστή και λάθος οδική συμπεριφορά τις οποίες κατέδειξαν στην ολομέλεια.
9
Η Δραση μαΣ… ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 5: Κατασκευή σουπλά
Τα παιδιά αφού συζήτησαν τους κανόνες σωστής συμπεριφοράς στο δρόμο, κατασκεύασαν σουπλά με τους κανόνες τα οποία χάρισαν στους γονείς τους προκειμένου να γίνουν καλύτεροι πεζοί και οδηγοί.
10
Μας επισκέφθηκαν… Από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας.
Οι υπεύθυνοι έπαιξαν με τα παιδιά παιχνίδια ρόλων, αισθήσεων, παιχνίδια προσανατολισμού. Καραγκιοζοπαίχτης με θέμα ''Κυκλοφοριακή αγωγή''. Αλλά κι εμείς επισκεφτήκαμε την έκθεση της Τροχαίας στην πλατεία Γεωργίου όπου στάθηκε η αφορμή για την υλοποίηση του προγράμματός μας.
12
Η παρουσίασή μας… Τα παιδιά κάλεσαν, μίλησαν και ενέπλεξαν τους γονείς τους , στη δράση τους, τους μοίρασαν τα σουπλά και τους ζήτησαν να τηρούν και αυτοί τους κανόνες όταν κυκλοφορούν στους δρόμους.
13
Ας αξιολογηθούμε… Οι μαθητές μας έδειξαν ενθουσιασμό στις δράσεις, στις επισκέψεις, στην παράσταση Καραγκιόζη και στα παιχνίδια ρόλων. Υπήρξε αλλαγή στη στάση και τις αξίες τους και αυτό φάνηκε από την οδική συμπεριφορά τους κατά τις εξόδους από το σχολείο… και από τον τρόπο που οι γονείς ευαισθητοποιήθηκαν και ενεπλάκησαν. Μέσα από το πρόγραμμα τα παιδιά απέκτησαν αυτοπεποίθηση και έβαλαν τα θεμέλια για σωστή μελλοντική οδική συμπεριφορά.
14
Κλεινοντασ… Το μήνυμά μας: «ΠΡΟΣΕΧΩ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΧΩ»
15
Καλό καλοκαίρι Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από κοινού και από τα δύο τμήματα του 54ου Νηπιαγωγείου Πατρών.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.