Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεXena Gounaris Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ:ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΑΪΟΣ 2013 ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ:
ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ:ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΑΪΟΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΜΠΟΥΤΑΣ ΚΑΡΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΘΕΜΑ:H ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΜΙΑΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ PALACE» ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΚΩNΣΤΑΝΤΙΝΟΥΔΗΣ
2
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1) ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
2) ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ,ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΩΣ ΣΥΣΤΗΜΑ 3) ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 4) ¨ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ PALACE¨ 5) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
3
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΙΑΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ (ΑΓΑΘΩΝ-ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ) ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ: ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ,ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ,Α.Β,Γ,Δ,Ε) ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΕΓΚΑΤΣΤΣΕΩΣ (ΟΡΕΙΝΕΣ,ΠΑΡΑΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΚΛΠ) ΧΡΟΝΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ (ΣΥΝΕΧΟΥΣ Η¨ ΕΠΟΧΙΑΚΗ) ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΜΕΡΕΥΣΗΣ, ΕΝΟΙΚΙΑΖΩΜΕΝΑ ΕΠΙΠΛΩΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ, ΚΑΤΑΣΚΕΙΝΩΣΕΙΣ ΚΛΠ) ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑ(ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΩΝ,ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΩΝ,ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΛΠ)
4
Η Ιστορικη εξελιξη τησ ξενοδοχιακησ βιομηχανιασ
«ΠΡΥΤΑΝΕΙΟΝ»ΠΡΩΤΗ ΜΟΡΦΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ(ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΞΕΝΙΟΥ ΔΙΑ) «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΞΕΝΙΑ»( 5ο ΑΙΩΝΑ Π.Χ),ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΕΥΠΟΡΩΝ «ΤΟ ΚΑΤΑΓΩΓΙΩΝ»(4ο Π.Χ ΑΙΩΝΑ)ΠΟΛΛΑ ΔΩΜΑΤΙΑ,ΔΙΕΜΕΝΑΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ «ΤΑ ΠΑΝΔΟΧΕΙΑ» ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ «ΤΑ ΚΑΠΗΛΕΙΑ»ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΙΕΡΧΟΝΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΕΠΕΦΕΡΕ Η (ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΕΠΟΧΗ). ΜΕΤΑ ΤΟ 2ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΜΑΤΟΔΕΙΣ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ
5
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΙΑΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Α) ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ β) ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΙΝΩΣΕΙΣ Γ) ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕΝΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (SELF-CATERING) Δ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΗΜΕΡΕΥΣΕΙΣ Ε) ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΕΠΙΠΛΩΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΣΤ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ
6
ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ
ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΌ ΤΙΣ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ: ΠΕΛΑΤΕΣ(ΘΕΩΡΟΥΝΤΕ ΣΑΝ Η ΚΥΡΙΑ ΕΙΣΡΟΗ,ΕΚΡΟΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ) ΑΓΑΘΑ-ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ(ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΠΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΙΣΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ) ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ
7
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΙΩΣΗ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗΣ ΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΑΠΑΝΩΝ
8
Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΩΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟ MANAGEMENT ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΕΠΑΝΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ (FEED BACK) ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΡΟΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΡΟΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
9
ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΙΩΝ ΕΙΝΑΙ:
ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΙΩΝ ΕΙΝΑΙ: ΕΥΡΟΣ ΚΑΙ ΤΥΠΟΣ, ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΥΠΟΣ ΚΤΙΡΙΑΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕΓΕΘΟΣ (ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑ) ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ
10
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΝΑΙ: 1) H ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ(ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΘΕ ΜΟΝΑΔΑΣ) 2) ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ (ΔΩΜΑΤΙΩΝ,ΤΡΟΦΙΜΩΝ,ΠΟΤΩΝ,ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΛΠ) 3) ΟΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
11
ΤΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΙΟΥ
Α) ΔΙΕΥΘΗΝΣΗ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ Β) ΔΙΕΥΘΗΝΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ (ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ) Γ) ΤΜΗΜΑ (ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ) ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ Δ) ΤΜΗΜΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Ε) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ/ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤ)ΔΙΕΥΘΗΝΣΗ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
12
“ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ PALACE” TO ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ. ΔΙΑΘΕΤΕΙ: 284 ΔΩΜΑΤΙΑ,2 ΠΡΟΕΔΡΙΚΕΣ ΣΟΥΙΤΕΣ,7 ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΣ ΚΑΙ 15 ΜΙΚΡΕΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΩΡΟΙ ΑΘΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣHΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΕΞΙΩΣΕΩΝ- ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ
13
MAKEDONIA PALACE Μετά από μία περίοδο γραφειοκρατίας και πλειοδοτικών διαγωνισμών, το ιστορικότερο ξενοδοχείο της Βορείου Ελλάδος, άνοιξε ξανά τις πύλες του στους επισκέπτες της Θεσσαλονίκης. Υπό τη διοίκηση της εταιρίας του Ιβάν Σαββίδη, ο οποίος απέκτησε το μάνατζμεντ για ένα χρόνο έναντι ευρώ, το Μακεδονία Παλλάς συνεχίζει να ζει στιγμές του παρελθόντος μιας και με το άνοιγμα η πληρότητα άγγιξε το 100%. Βασικός "αιμοδότης" της πελατείας του ξενοδοχείου αποτελεί η ρωσική αγορά, για προφανείς λόγους, ενώ το προσωπικό σε ποσοστό 92% επέστρεψε στην εργασία του.
14
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Ο ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΣΤΑΣΙΜΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΕΝΌΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΧΑΜΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΜΕΤΡΗΘΕΙ.ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙAΚΡΙΝΟΝΤΕ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: Α)ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΚΟΣΤΗ (ΔΥΣΑΡΕΣΤΟΙΜΕΝΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ,ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ,ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ) Β)ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΟΣΤΗ (ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ,ΠΑΡΑΠΟΝΑ,ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ) Γ)ΚΟΣΤΗ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΒΕΛΤΙΩΣHΣ,ΕΚΠΕΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ,ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ)
15
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ,ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ,ΟΜΑΔΗΚΟΤΗΤΑ,ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΕΡΓΟΥ,ΠΑΡΕΜΒΟΛΕΣ) ΔΙΟΙΚΗΣΗ (ΑΠΑΙΤΗΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΟΝΙΑ,ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ,ΟΜΑΔΗΚΟΤΗΤΑ,ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ )
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.