Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεMelanie Andreadis Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
ΣΚΙΕΣ Για να αποδοθούν σκιές, πρέπει να είναι ενεργοποιημένη η αντίστοιχη επιλογή και στη φωτεινή πηγή (εντολή light και εντολές distantlight, pointlight και spotlight), αλλά και κατά την εκτέλεση της φωτοαπόδοσης με τις ρυθμίσεις της εντολής rpef.
2
Σκιές δημιουργούνται μόνο με τις φωτεινές πηγές των χρηστών ή με τον ήλιο του Autocad. Δεν δημιουργούνται σκιές όταν έχουμε τον εξ΄ορισμού φωτισμό του Autocad.
3
Ο τρόπος δημιουργίας σκιών καθορίζεται είτε κατά τη δημιουργία των φωτεινών πηγών με τις αντίστοιχες εντολές και χρησιμοποιώντας την επιλογή Shadow είτε από το πλαίσιο διαλόγου της εντολής properties με επιλεγμένη μία φωτεινή πηγή που μπορούμε να τροποποιήσουμε με τις ιδιότητές της.
4
Το Autocad μπορεί να δημιουργήσει σκιές με τους εξής τρόπους: Χαρτογραφικά (Soft) και Ακτινογραφικά (Sharp)
5
Η διαφορά των διαφόρων τρόπων σκιαγράφησης είναι στην ποιότητα του αποτελέσματος και στον χρόνο εκτελέσης της φωτοαπόδοσης. Υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις (όπως στα διαφανή και ημιδιαφανή υλικά), που πρέπει να επιλέξουμε συγκεκριμένο τρόπο σκιαγράφησης, για να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
6
Χαρτογραφικές σκιές
7
Για να δημιουργήσετε χαρτογραφικές σκιές, πρέπει να προσέξετε τα εξής: Να είναι ενεργοποιημένη η ενότητα Shadows στο πλαίσιο διαλόγου της εντολής rpref.
8
Η παράμετρος Shadow map στο πλαίσιο διαλόγου της εντολής rpref να έχει τιμή On.
9
Μπορείτε να έχετε ρυθμίσει κατά τη διάρκεια της δημιουργίας της φωτεινής πηγής ή εκ των υστέρων να ρυθμίσετε από το πλαίσιο διαλόγου της εντολής Properties με επιλεγμένη την κατάλληλη φωτεινή πηγή στην παράμετρο Type την τιμή Soft. Κατόπιν μπορείτε να ορίσετε το μέγεθος του χάρτη (Map size) της σκιάς και τη διαβάθμιση τόνων της σκιάς (Softness – που παίρνει τιμές από 1 μέχρι 10, ανάλογα με τον τύπο της φωτοαπόδοσης).
10
Ακτινογραφικές σκιές
11
Για να δημιουργήσετε ακτινογραφικές σκιές, πρέπει να προσέξετε τα εξής: Να είναι ενεργοποιημένη η ενότητα Shadows στο πλαίσιο διαλόγου της εντολής rpref.
12
Η παράμετρος Shadow map στο πλαίσιο διαλόγου της εντολής rpref να έχει τιμή Off.
13
Άσχετα με την τιμή της παραμέτρου Shadow map στο πλαίσιο διαλόγου rpref, μπορείτε να έχετε ρυθμίσει κατά τη διάρκεια της δημιουργίας της φωτεινής πηγής ή εκ των υστέρων να ρυθμίσετε από το πλαίσιο διαλόγου της εντολής Properties με επιλεγμένη την κατάλληλη φωτεινή πηγή στην παράμετρο Type την τιμή Sharp.
14
Σκιές & χρόνος εκτέλεσης της φωτοαπόδοσης Οι σκιές πάντα αυξάνουν τον χρόνο εκτέλεσης της φωτοαπόδοσης και μερικές φορές σημαντικά. Το ποιο είδος σκιών απαιτεί το λιγότερο χρόνο, είναι συνάρτηση του είδους των σκιών που έχουμε δηλώσει και των αντικειμένων του σχεδίου μας.
15
Το σίγουρο είναι, ότι τον περισσότερο χρόνο εκτέλεσης της φωτοαπόδοσης τον απαιτούν οι χαρτογραφικές σκιές. Μπορούμε να μειώσουμε τον χρόνο, με μείωση της ανάλυσης ή των διαβαθμίσεων της σκιάς (Map size και Softness) από το πλαίσιο διαλόγου της εντολής Properties με επιλεγμένη την κατάλληλη φωτεινή πηγή.
16
Η δημιουργία των σκιών ως προς την ποιότητα, αλλά και τον χρόνο εκτέλεσης της φωτοαπόδοσης, επηρεάζονται και από την ενότητα Ray Tracing του πλαισίου διαλόγου της εντολής rpref.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.