Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Κ. Αλεξανδρής

2 Το Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Εσωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που σχετίζονται με το εσωτερικό του οργανισμού Εξωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που σχετίζονται με δυνάμεις που περιβάλλουν τον οργανισμό και την κοινωνία

3 Εσωτερικό Περιβάλλον Υπηρεσίες και Προϊόντα Οργανωτική Δομή
Προσωπικό και Χαρακτηριστικά του Απόδοση του Οργανισμού Προμηθευτές Κανάλια Διανομής Οικονομικοί Ενδιάμεσοι Φορείς Ενδιάμεσοι Φορείς του Μάρκετινγκ

4 1. Προϊόν Το σύνολο των Χαρακτηριστικών του Προϊόντος
και τα Οφέλη που Αποκομίζουν οι Καταναλωτές Υποστηρικτικό Προϊόν Τα Επίπεδα του Προϊόντος Χειροπιαστό Προϊόν Κύριο Προϊόν (π.χ. Ψυχαγωγία) Χειροπιαστό Προϊόν (π.χ. Αθλητικές Εγκαταστάσεις) Υποστηρικτικό Προϊόν (π.χ., Αναψυκτήριο) Κύριο Προϊόν

5 2. Οργανωτική Δομή 1.Τμήματα της Εταιρείας 2. Ιεραρχία 3. Όρια ευθύνης
4. Ευκαιρίες για Εξέλιξη

6 Παραδείγματα Παραδείγματα Ποια είναι η οργανωτική δομή του Αθήνα 2004;
Ποια είναι η οργανωτική δομή του ΠΑΟΚ;

7 3. Προσωπικό και Χαρακτηριστικά τους
Παραδείγματα 1. Προσόντα – Πτυχίο 2. Εμπειρία 3. Δεξιότητες 4. Γνώσεις 5. Προσωπικότητα 6. Προσδοκίες 7. Διαδικασία Πρόσληψης

8 Παραδείγματα Παράδειγμα Κάνετε μια Περιγραφή Εργασίας για έναν Πωλητή,
Δάσκαλο, Έναν Προπονητή, Ένα Διευθυντή Πωλήσεων

9 4. Απόδοση του Οργανισμού
Ερώτηση: Πως θα μετρούσατε την Απόδοση: 1. Ενός Δημοτικού Γυμναστηρίου; 2. Ιδιωτικού Γυμναστηρίου; 3. Ποδοσφαιρικής Ομάδας; 4. Ερασιτεχνικού Αθλητικού Σωματείου;

10 4. Απόδοση του Οργανισμού
Δείκτες Κέρδος Συνδρομές Ποιοτικοί Στόχοι Ικανοποίηση των Πελατών Προσωπικό που Παραιτείται

11 5. Προμηθευτές Παραδείγματα:
Ποιοι είναι οι προμηθευτές ενός Γυμναστηρίου; Ποιοι είναι οι προμηθευτές μιας Αθλητικής Αλυσίδας Καταστημάτων;

12 6. Ενδιάμεσοι Φορείς του Μάρκετινγκ
Ποιοι είναι οι ενδιάμεσοι του Μάρκετινγκ στα ακόλουθα παραδείγματα: 1. Club-Med; 2. Nike; 3. ΠΑΟΚ; 4. Αθήνα 2004; 5. Meeting Στίβου;

13 7. Οικονομικοί Ενδιάμεσοι Φορείς
Απαιτείται η ανάπτυξη ενός καλού δικτύου Παραδείγματα: 1. Πιστωτικές Κάρτες 2. Χρηματοδότηση 3. Επενδύσεις

14 Εξωτερικό Περιβάλλον Ανταγωνισμός Κοινωνικό / Δημογραφικό Περιβάλλον
Πολιτικό Περιβάλλον Οικονομικό Περιβάλλον Τεχνολογικό Περιβάλλον

15 1. Ανταγωνισμός Άμεσος Έμμεσος
Παραδείγματα: Ποιος είναι ο άμεσος κι έμμεσος ανταγωνισμός στα παρακάτω παραδείγματα; Ποδοσφαιρική Ομάδα Εταιρεία Αθλητικής Αναψυχής Γυμναστήριο

16 2. Δημογραφικό / Κοινωνικό Περιβάλλον
Πρέπει να παρατηρούμε τις Δημογραφικές Τάσεις 1. Συνολικός Πληθυσμός και Τάσεις (Χώρας, Πόλης, Περιοχής κτλ.) 2. Ηλικία του Πληθυσμού 3. Κοινωνικό-οικονομικές αλλαγές 4. Μετανάστες / μειονότητες 5. Κουλτούρα / Πολιτισμικές Συνήθειες – Διεθνές Μάρκετινγκ

17 2. Δημογραφικό / Κοινωνικό Περιβάλλον
Παραδείγματα Ποιες είναι η τάσεις σχετικά με την ηλικία του πληθυσμού; Ποια είναι η τάσεις σχετικά με τον αριθμό των οικονομικών μεταναστών στην Ελλάδα;

18 2. Δημογραφικό / Κοινωνικό Περιβάλλον
Κουλτούρα και πολιτισμικές συνήθειες Ποια είναι η κουλτούρα των Αμερικάνων; Ατομισμός / εγωκεντρισμός / οικογένεια / επιτυχία Ποδόσφαιρο Αμερικάνικο / Baseball / McDonalds Ποια είναι η κουλτούρα των Βρετανών; Παράδοση / ποδόσφαιρο / Pub Ποια είναι η κουλτούρα των Ιταλών; Μόδα / ποδόσφαιρο / Basketball

19 3. Οικονομικό Περιβάλλον
Δείκτες Οικονομίας Διαθέσιμο Εισόδημα Ανεργία Διεθνή Οικονομία Φυσικές Καταστροφές

20 4. Πολιτικό Περιβάλλον Νομοθεσία Πολιτική κατάσταση
Ευθύνες σε περίπτωση Ατυχημάτων Εργασιακό Πλαίσιο

21 5. Τεχνολογικό Περιβάλλον
Παραδείγματα τεχνολογικών αλλαγών e-Marketing e-bookings e-tickets Βάσεις Δεδομένων Εξοπλισμός On-line education Εφαρμογές: 1. Γυμναστήρια 2. Βιομηχανία Παραγωγής Αθλητικών Προϊόντων 3. Επαγγελματικοί Αθλητικοί Σύλλογοι 4. Διοργάνωση Αθλητικών Εκδηλώσεων

22 SWOT ANALYSIS Strengths Weaknesses Opportunities Threats
It is based on the analysis of the Internal and External Environment Strengths Weaknesses Opportunities Threats

23 Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ


Κατέβασμα ppt "Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google