Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 Δυναμική Προϊόντος: Νο1 κοριτσίστικο παιχνίδι στην Ιταλική αγορά τρεις μήνες μετά την τοποθέτηση του!!!  Νο1 κοριτσίστικο παιχνίδι στην Νότια Αφρική,

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " Δυναμική Προϊόντος: Νο1 κοριτσίστικο παιχνίδι στην Ιταλική αγορά τρεις μήνες μετά την τοποθέτηση του!!!  Νο1 κοριτσίστικο παιχνίδι στην Νότια Αφρική,"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2  Δυναμική Προϊόντος: Νο1 κοριτσίστικο παιχνίδι στην Ιταλική αγορά τρεις μήνες μετά την τοποθέτηση του!!!  Νο1 κοριτσίστικο παιχνίδι στην Νότια Αφρική, Μεξικό, Βραζιλία, Κολομβία, Χιλή, Ισπανία…!!!  Το 2013 είχε παγκόσμια αναγνωρισημότητα!!!

3  Περιγραφή Προϊόντος: Κούκλα μωρό 22 εκ. με άρωμα διαφορετικών γεύσεων γιαουρτιού σε ιδιαίτερη συσκευασία με πρωτότυπα ονόματα φρούτων.  Ηλικία: Κορίτσια 3 έως 9.  Προωθητικές Ενέργειες: Διαφήμιση όλο το χρόνο, Λαμπάδα και διαδικτυακό παιχνίδι!!!

4  ΚΩΔ.:15002  8 διαφορετικές κούκλες (Anton Melon, Carol Apple, Nicole Pineapple, Cary Raspberry, June Prune, Sonia Macedonia, Maya Papaya, Jade grape ) μέσα σε συσκευασία γιαουρτιού.  Διαστάσεις: 210x210x180  Συσκευασία: 8 τεμάχια  Ε.Λ: 16,99€

5 CHER PEAR


Κατέβασμα ppt " Δυναμική Προϊόντος: Νο1 κοριτσίστικο παιχνίδι στην Ιταλική αγορά τρεις μήνες μετά την τοποθέτηση του!!!  Νο1 κοριτσίστικο παιχνίδι στην Νότια Αφρική,"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google