Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεXandra Kostas Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Σύγχρονες Μέθοδοι Αλληλεπίδρασης μεταξύ Ανθρώπου - Υπολογιστή και Εικονική Πραγματικότητα
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
2
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο Εισαγωγή Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας μελετάται η Επικοινωνία μεταξύ Ανθρώπου και Υπολογιστή βασισμένη στην Εικονική Πραγματικότητα. Περιγράφεται η εξέλιξη της Επικοινωνίας Ανθρώπου –Υπολογιστή και της Εικονικής Πραγματικότητας μέχρι που γίνονται ένα βλέποντας αυτήν την Επικοινωνία να γίνεται μέσα σε ένα Εικονικό Περιβάλλον. Αναφέρονται συσκευές υποστήριξης αυτών των ενεργειών, τομείς της ζωής μας στους οποίους χρησιμοποιούνται και κάποια προγράμματα τα οποία έχουν υλοποιηθεί βάση αυτών.
3
Επικοινωνία Ανθρώπου-Υπολογιστή
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Επικοινωνία Ανθρώπου-Υπολογιστή Εισαγωγή Η Έννοια και η Εξέλιξη της ΕΑΥ Στόχοι της ΕΑΥ Λειτουργικότητα: Θεμελιώδης επιδίωξη της ΕΑΥ Στοιχεία ενός συστήματος ΕΑΥ Είσοδος Δεδομένων ΕΑΥ και Όραση Υπολογιστών ΕΑΥ και Αναγνώριση Χειρονομιών (mt9)
4
Εικονική Πραγματικότητα
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο Εικονική Πραγματικότητα Εισαγωγή Ανάπτυξη ενός Εικονικού Περιβάλλοντος Μοντέλο Περιβάλλοντος(cave_crayoland) Χαρακτηριστικά της Εμβύθισμένης Ε.Π. Αλληλεπιδράσεις με το χρήστη Ξεχωριστά Εικονικά Περιβάλλοντα Τεχνολογίες Υλικό Λογισμικό Συσκευές που χρησιμοποιήθηκαν σε Εφαρμογές Ε.Π.
5
Η Συμμετοχή της Ε.Π. στη ζωή μας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Η Συμμετοχή της Ε.Π. στη ζωή μας Εισαγωγή Ε.Π. και Κατασκευές Κτιρίων
6
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Η Ε.Π. στον τομέα της Μηχανικής Ε.Π. και Εμπόριο Προϊόντων
7
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Η Ε.Π. στον τομέα της Ασφάλειας
Η Ε.Π. στον τομέα της Ιατρικής
8
Η συμβολή της Ε.Π. στην Αντιμετώπιση Φοβιών
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Η συμβολή της Ε.Π. στην Αντιμετώπιση Φοβιών Πραγματικό και εικονικό εμπορικό κέντρο Εικονικοί κόσμοι για την θεραπεία του φόβου της πτήσης
9
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Ζωντανεύουν τα αρχαία Εισαγωγή Εικονικά Μουσεία Λούβρο
Πλαταιές Ρωμαϊκά Θερμοπύλες Εικονικά Μουσεία Λούβρο Η πυραμίδα την ημέρα Η πυραμίδα από την Carrousel Το μουσείο από τον ποταμό Seine Η πυραμίδα τη νύχτα Αίθουσα με Φαραώ
10
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο HPCLab Πανεπιστήμιου Πατρών
MUV II (Multi User Virtual Interactive Interface ) Υλοποίηση ενός τρισδιάστατου μοντέλου του Παρθενώνα των Αθηνών
11
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Οι Στρατιωτικές Εφαρμογές
Εφαρμογές της εικονικής πραγματικότητας στην Ιατρική Εισαγωγή Θεραπεία μέσω έκθεσης Χειρουργική Τηλεϊατρική και Συνεργασία
12
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Προσομοίωση αρθροσκοπικής εγχείρησης
13
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Αποκατάσταση Εικονικά Περιβάλλοντα για αυτιστικά παιδιά
Σχεδίαση τεχνητών βαλβίδων με χρήση Ε.Π. Δείγμα οθόνης από την εφαρμογή προσομοίωσης
14
Εικονική εγκατάσταση γ-κάμερας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Εικονική εγκατάσταση γ-κάμερας Βραχυπρόθεσμα μειονεκτήματα Συμπεράσματα
15
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Η Εικονική Πραγματικότητα στην Εκπαίδευση
Η Ε.Π. στην υποστήριξη της διδασκαλίας της Βιολογίας Εικονική Πραγματικότητα και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση 3D-Τοπογραφικά Ανάγλυφα Προσομοιώσεις – Παιγνίδια V-Laser Εισαγωγή V-Laser II (Virtual. Approach to Stimulated Emission of Radiation) Διαμορφωτική αξιολόγηση
16
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο Wearable Computing
Εισαγωγή Ο μικρότερος κεντρικός υπολογιστής δικτύου του Word
17
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο Το PC σπιρτόκουτο Τι είναι ένας Wearable Computer
Λειτουργικοί τρόποι του Wearable Computing Οι έξι ιδιότητες (έξι πορείες σημάτων) του wearable computing Θεμελιώδη ζητήματα του Wearable Computing Ιστορικό πλαίσιο Η αλλαγή από τα πυροβόλα όπλα στις κάμερες και τους υπολογιστές Η αλλαγή από τη Δρακόντεια τιμωρία στη μικροδιαχείρηση
18
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο Πτυχές του Wearable Computing και της προσωπικής ενδυνάμωσης Άρθρα
19
Προγράμματα που έχουν υλοποιηθεί με χρήση Ε.Π.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο Προγράμματα που έχουν υλοποιηθεί με χρήση Ε.Π. Το Πρόγραμμα ΕΝΟΡΑΣΗ Το Πρόγραμμα LAKE Το Πρόγραμμα Oxygen Cricket/INS Demo Software Proxy Demo Metaglue Demo Multilingual Speech Interface Demo Sketch Understanding Demo Intelligent Room Meeting Demo
20
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7ο Σύνοψη – Επίλογος
Όπως κάθε τεχνολογικό επίτευγμα, έτσι και τα συστήματα εικονικής πραγματικότητας έχουν θετικές αλλά και αρνητικές εφαρμογές. Εξαρτάται από το πώς επιλέγουν οι ειδικοί να κάνουν χρήση.Παρ' όλα αυτά οι ερευνητές θεωρούν ότι είναι πολύ νωρίς ακόμη για να αξιολογήσει κανείς εμπεριστατωμένα τις αρνητικές ή θετικές επιπτώσεις. Πρόκειται πάντως για μια τεχνολογία που παίζει με τη φαντασία και την ουτοπία και έτσι δίνει κυρίως στους ερευνητές την αίσθηση, που ίσως είναι ουτοπική, ότι μπορούν να γίνουν πάρα πολλά ακόμη στον τομέα της εικονικής πραγματικότητας.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.