Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΕΤΗΣΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ Ιούνιος 2009
ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΘΗΝΩΝ ΕΑΕ ΕΤΗΣΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ Ιούνιος 2009
2
Περίληψη Ο κλάδος Ανεπαρκές σύστημα δημόσιας υγείας με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλο περιθώριο για την ιδιωτική πρωτοβουλία Διαφορετική πραγματικότητα σε σχέση με τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες (προτίμηση για ιδιωτικές υπηρεσίες) Διαφορετική νοοτροπία σε σχέση με τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες Η Εταιρεία Μακρά και επιτυχημένη παρουσία (από το 1984) Ηγετική δύναμη στην εγχώρια αγορά υγείας Brand Name Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα (παροχή ολοκληρωμένων δικτύων) Management με μακρά εμπειρία στο χώρο Συνεχής ανάπτυξη κύκλου εργασιών Παρουσία στις αναπτυσσόμενες αγορές του εξωτερικού (κυρίως Ρουμανία) Η ιστορία Στρατηγική εκμετάλλευσης των ρυθμών ανάπτυξης της εγχώριας αγοράς Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις αγορές των Βαλκανίων Σημαντικοί ρυθμοί ανάπτυξης στην εγχώρια αγορά Επέκταση σε προϊόντα προστιθέμενης αξίας
3
40 Διαγνωστικά (συνεργαζόμενα) 3,000 Συνεργαζόμενοι Ιατροί
Στρατηγική Διατήρηση της ηγετικής θέσης στην Δευτεροβάθμια περίθαλψη Εκμετάλλευση του brand name και του δικτύου Δυναμική επέκταση στην πρωτοβάθμια περίθαλψη και στο γυναικολογικο – μαιευτικο κομματι Ενίσχυση της παρουσίας στο εξωτερικό Βελτίωση της αποδοτικότητας των επενδύσεων Βασικά μεγέθη 8 Νοσοκομεία 40 Διαγνωστικά (συνεργαζόμενα) 1,250 Νοσηλευτικές κλίνες 3,000 Εργαζόμενοι 3,000 Συνεργαζόμενοι Ιατροί
4
Στρατηγική – Ανάπτυξη Δικτύων
- Δίκτυο Δευτεροβάθμιας Περίθαλψης - Δίκτυο Πρωτοβάθμιας Περίθαλψης
5
Δίκτυο Νοσοκομείων 8 Νοσοκομεία Υπηρεσίες Υγείας 7 Στην Αττική
(Καλύπτει 5 εκ πληθυσμου) 1 στη Θεσσαλονίκη (Καλύπτει 2 εκ πληθυσμου) Υπηρεσίες Υγείας Νέες ή πλήρως ανακαινισμένες μονάδες Τεχνολογία αιχμής Γενικές κλινικές Εξειδικευμένες κλινικές 1,250 Νοσηλευτικές Κλίνες
6
Επενδύσεις Επέκταση στο Μαιευτικό Κλάδο Ιδρυση της ΓΑΙΑ
Η νεα κλινικη ειναι θυγατρικη της εισηγμενης Εταιρειας. Στεγαζεται σε χωρους αποκλειστικης χρησης εντος του συγχρονου Γενικου Νοσοκομειου Ερρικος Ντυναν. Διαθετει 150 κλινες υψηλων προδιαγραφων και θα καλυπτει γυναικολογικα – μαιευτικα περιστατικα. Η εναρξη λειτουργιας της νεας μοναδας αναμενεται μεσα στο καλοκαιρι του τρεχοντος ετους. Ηδη εχουν εξασφαλιστει συνεργασιες με κορυφαιους Γυναικολογους Αναλυτικη προβλεψη θα δοθει με την εναρξη λειτουργιας της μοναδας
7
Δίκτυο Διαγνωστικών Κέντρων
Δίκτυο 40 συνεργαζομενων διαγνωστικων κεντρων Τα κέντρα βρίσκονται στις μεγάλες πόλεις Συμφωνίες με ασφαλιστικές Εταιρείες
8
Εγχώρια Αγορά Υγείας - Τάσεις - Δευτεροβάθμια Περίθαλψη
- Πρωτοβάθμια Περίθαλψη - Η Εταιρεία στον κλάδο
9
Εγχώρια Αγορά Υγείας - Τάσεις
Αυξανόμενη ζήτηση για ποιοτικές υπηρεσίες υγείας Πρωτοβάθμια Περίθαλψη (primary care) Γήρανση Πληθυσμού Νέες Ασθένειες Υψηλότερο Βιοτικό Επίπεδο Ποιοτικές Υπηρεσίες Υγείας Προληπτική Ιατρική Συγκέντρωση της ζήτησης υπηρεσιών υγείας Πυκνοκατοικημένες πόλεις Αθήνα - Θεσσαλονίκη Οικονομικοί μετανάστες (c.10% του πληθυσμού) Αλλαγή της σύνθεσης της ζήτησης - Διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης Ποιοτικές Υπηρεσίες Συγκέντρωση της ζήτησης σε Αθήνα & Θεσ/νικη
10
Εγχώρια Αγορά – Δευτεροβάθμια Περίθαλψη
Αγορά με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά Ανεπαρκές σύστημα δημόσιας υγείας με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλο περιθώριο για την ιδιωτική πρωτοβουλία Ιδιωτική Υγεία δυο ταχυτήτων Αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο διέπει την κατασκευή νέων νοσοκομειακών μονάδων Έλλειψη τεχνογνωσίας Υπο-ασφαλισμένος πληθυσμός Έλλειψη δικτύων
11
Εγχώρια Αγορά – Πρωτοβάθμια Περίθαλψη
Μέγεθος Αγοράς: €350 εκ. περιπου 3 μεγαλύτεροι παίκτες ελέγχουν το 30% της αγοράς Ο κλάδος της πρωτοβάθμιας περίθαλψης μεγαλώνει 5%-7% κατ’ έτος από: health care awareness Υψηλότερο βιοτικό επίπεδο Τα περιθώρια κερδοφορίας είναι υψηλότερα από την δευτεροβάθμια περίθαλψη Υπάρχει πολύ μεγάλος αριθμός μικρών μονάδων Η ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών είναι χαμηλή Αγορά Πρωτοβάθμιας Περίθαλψης
12
Η Θέση της Εταιρείας Στον Κλάδο
Δευτεροβάθμια Περίθαλψη Πρωτοβάθμια Περίθαλψη –Ευκαιρία Ολοκληρωμένο δίκτυο υπηρεσιών σε όλη την Ελλάδα Πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού 24ωρη λειτουργια Excess capacity Ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική Ποιότητα υπηρεσιών Ποσοστό εσόδων από εξωτερικούς ασθενείς το 2008: ~16% Στόχος :20-25% (=Ευρωπαϊκός μέσος όρος) Market Leader (μερίδιο αγοράς περίπου 25%-30%) Πρόσφορα του συνόλου των υπηρεσιών – Γενική κλινική Ποιοτικές υπηρεσίες υγείας Δίκτυο νοσοκομείων υψηλών προδιαγραφών Έμπειρο Management Τεχνολογία Αιχμής 9 Νοσοκομεία 40 Διαγνωστικά Κέντρα
13
Παρουσία στο Εξωτερικό
Αγορές με μεγάλη προοπτική
14
Δίκτυο Εξωτερικού Διαγνωστικές Υπηρεσίες σε τοπικό επίπεδο Εάν υπάρχει ανάγκη εισαγωγής του ασθενούς για νοσηλεία γίνεται στα νοσοκομεία της εταιρείας Παρουσία με τρία διαγνωστικά κέντρα στην Ρουμανία. Επεκταση με δυο νεα μεχρι το 2010 Δημιουργία Νοσοκομείου στη Ρουμανία 6 Γραφεία Εκπροσώπησης (Tirana, Sofia, Skopje, Prague, Bucharest, Plovdiv)
15
Αποτελέσματα
16
Αποτελέσματα – Ανάλυση Εσόδων
Τα έσοδα του 2008 ανηλθαν σε 285 εκ Ευρώ, αύξηση κατά 2,5%. Η αύξηση των εσόδων κατα 2,5% επιτευχθηκε σε ενα δυσκολο μακροοικονομικο περιβαλλον.
17
Αποτελέσματα (IFRS) – Ανάλυση Κερδοφορίας
Η Κερδοφορίας EBITDA έφτασε τα 37 εκ Ευρώ. Τα κόστη του 2008 επηρεαστήκαν από τα κόστη έναρξης λειτουργίας της νέας μονάδας στο Περιστέρι καθώς και το αυξημένο κόστος μισθοδοσίας. Το περιθώριο EBITDA έφτασε το 13%. Τα ΚΠΦ έφτασαν τα 11 εκ Ευρω. Η μείωση αυτή οφείλεται κυρίως στην ζημια απο αποτιμηση προιοντων προστασιας επιτοκιακου κινδυνου.
18
Προοπτικές Ανάπτυξης
19
Growth Drivers Οργανική Ανάπτυξη Κλάδος Αύξηση των ασθενών
(Εσωτερικών και Εξωτερικών) Αύξηση τιμών αντίστοιχη του πληθωρισμού Συνεχης επέκταση στην πρωτοβάθμια περίθαλψη Επεκταση στο γυναικολογικο – μαιευτικο κομματι Οικονομίες κλίμακας – Βελτίωση περιθωρίων Κλάδος Μείωση του ανταγωνισμού - Συγκέντρωση Αυξανόμενη ζήτηση για ποιοτικές υπηρεσίες υγείας Διψήφιος ρυθμός ανάπτυξης της αγοράς Εστίαση στην πρωτοβάθμια περίθαλψη
20
Βασικά Σημεία Εγχώρια αγορά με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά
Σημαντικά περιθώρια για την ιδιωτική πρωτοβουλία Τα δημογραφικά στοιχεία ενισχύουν τις προοπτικές του κλάδου Σημαντικοί ρυθμοί ανάπτυξης της αγοράς. Διατηρηση της δυναμικης και εν μεσω κρισης. Ηγετική Δύναμη στην Εγχώρια Αγορά Δυνατό brand name – high brand awareness Έμπειρο management team Επεκταση στον γυναικολογικο – μαιευτικο κλαδο Αναδιοργάνωση της Εταιρείας Στρατηγική με στόχο την εκμετάλλευση των προοπτικών της εγχώριας αγοράς Παρουσία στα Βαλκάνια. Προσεκτικη επεκταση μετα την ανακαμψη των αγορων
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.