Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
- Επικινδυνοτητα απο ερευνεσ - μετατροπεσ
Ερευνητική εργασία «Το μηχανάκι ως τρόπος μετακίνησης των εφήβων» - Επικινδυνοτητα απο ερευνεσ - μετατροπεσ
2
Σκέψου αξίζει? «Δε θα φορέσω κράνος, με κάνει να φαίνομαι ηλίθιος»
3
Τι θα γινόταν άν δεν το φορούσε?
4
Επικινδυνότητα Σκέψου, προβληματίσου αξίζει?? Αξίζει να χάσεις την ζωή σου επειδή έφυγες και δεν έβαλες κράνος??? Αξίζει για μια σούζα να μείνεις για πάντα ανάπηρος??
5
Τηλέφωνο Για 1 λεπτό σήκωσε το κινητό και το τίμημα? Μια καταστραμμένη μηχανή και αυτός σακάτης. Άξιζε?? Για το ένα λεπτό που μίλησε στο κινητό??
6
Κανεισ δεν εχει δευτερεσ ευκαιριεσ
Κανεισ δεν εχει δευτερεσ ευκαιριεσ Φορά το κράνος σου μπορεί αύριο εσύ να είσαι αυτός που δεν θα έχει δεύτερη ευκαιρία Δώσε αξία στο μυαλό σου, κανείς δεν παίρνει δεύτερο
7
Αυξημένη η επικινδυνότητα στην Ελλάδα
Αυξημένη η επικινδυνότητα στην Ελλάδα Στην Ελλάδα οι οδηγοί δικύκλων παρουσιάζουν αυξημένη επικινδυνότητα σε σχέση με τους οδηγούς ΙΧ, ενώ η διαφορά είναι ιδιαίτερα έντονη όσον αφορά στους οδηγούς δικύκλων >50 κ.ε. (έως και 10 φορές πιο επικίνδυνοι). Ομοίως, στην Ελλάδα οι νέοι οδηγοί (<25 ετών) παρουσιάζουν ιδιαίτερα αυξημένη επικινδυνότητα σε σχέση με τους μεγαλύτερης ηλικίας οδηγούς. Αυξημένη επικινδυνότητα παρουσιάζουν επίσης οι ηλικιωμένοι οδηγοί (>55 ετών).
9
Επικινδυνότητα νέων οδηγών
Επικινδυνότητα νέων οδηγών Η επικινδυνότητα τόσο των νέων οδηγών όσο και των οδηγών δικύκλων είναι αυξημένη εντός κατοικημένης περιοχής σε σχέση με τους οδηγούς ΙΧ, πιθανότατα εξαιτίας του χαμηλού ποσοστού υπεραστικών μετακινήσεων που αντιστοιχούν στις συγκεκριμένες κατηγορίες οδηγών. Ο συνδυασμός νέων σε εμπειρία οδηγών και δικυκλιστών αντιστοιχεί επίσης σε πολύ αυξημένους δείκτες επικινδυνότητας. Αυξημένη επικινδυνότητα εμφανίζουν τόσο οι δικυκλιστές όσο και οι οδηγοί ΙΧ που οδηγούν οχήματα ηλικίας 3 ετών. Οι άνδρες οδηγοί εμφανίζουν ιδιαίτερα αυξημένη επικινδυνότητα σε σχέση με τις γυναίκες, ιδιαίτερα όταν οδηγούν δίκυκλα.
10
Οι απαντήσεισ λοιπόν στα ερωτήματα είναι ότι
Οι απαντήσεισ λοιπόν στα ερωτήματα είναι ότι Στην Ελλάδα η οδήγηση μηχανής είναι τουλάχιστον 10 φορές πιο επικίνδυνη από την οδήγηση με αυτοκίνητο!!! Εμένα ομολογώ ότι πολύ με ξάφνιασε μία λεπτομέρεια στο συμπέρασμα, ότι τα μικρά μηχανάκια(< 50 κ.ε), είναι λιγότερο, δηλαδή μόνον 5 φορές πιο επικίνδυνα. ‘Όπως τα βλέπω να κυκλοφορούν στο δρόμο, ήμουν βέβαιος ότι τα νούμερα θα ήταν ανάποδα. Ακόμα μία επιβεβαίωση ότι για να δεχθούμε κάτι σαν σωστό πρέπει να το στηρίζουμε μόνον σε αντικειμενικά δεδομένα και τέτοια είναι οι αριθμοί και όχι οι προσωπικές εντυπώσεις.
11
Παντα φοραμε το κρανοσ μασ, δεν εχει σχεση η αποσταση…
Παντα φοραμε το κρανοσ μασ, δεν εχει σχεση η αποσταση…. Μπορει να συμβει στον καθενα μασ
12
Μετατροπεσ
13
Οι μετατροπές είναι κάτι αγαπημένο σε όλους μας, αλλά είναι επικίνδυνο
Οι μετατροπές είναι κάτι αγαπημένο σε όλους μας, αλλά είναι επικίνδυνο? Είναι νόμιμο? Το πρόβλημα με την αστυνομία καταρχήν θα είναι η εξάτμιση και μετά οτιδήποτε άλλο. Αν η εξάτμιση δεν κάνει φασαρία και δεν είσαι προκλητικός δε θα έχεις πρόβλημα. Αν έχεις δίπλωμα, άδεια, ασφάλεια και ταυτότητα πάντα μαζί σου μπορεί και να τη γλιτώσεις για την εξάτμιση αν και δύσκολα. Αν μένεις επαρχεία σχεδόν πάντα κάνουν έλεγχο και για το αν το μηχανάκι είναι κλεμμένο.
14
Όσο για το μοτέρ, αν η μετατροπή έχει να κάνει με το πιστόνι και αν το μπλοκ έμεινε ίδιο, δηλαδή ο αριθμός κινητήρα είναι αυτός που αναγράφεται στην άδεια, δεν πρόκειται να καταλάβει κάνεις ότι είναι 100αρι εκτός αν ο αστυνομικός σε πετύχει εν κινήσει να πας με 80-90km/h και του δείξεις άδεια από 50αρι ή είναι γάτος και δει το μεγαλύτερο καρμπιρατέρ.
19
Drag Team Sakis
20
Drag Team Sakis ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ ΣΤΑΘΗΣ ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΤΣΙΛΕΚΑΣ ΔΗΜΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.