Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

BRIE F Ποίοι είμαστε: Είμαστε μια σχεδιαστική ομάδα Target group: άτομα νεαρής ηλικίας (16-20) το οικογενειακό τους περιβάλλον Στόχος: Γνωστοποίηση της.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "BRIE F Ποίοι είμαστε: Είμαστε μια σχεδιαστική ομάδα Target group: άτομα νεαρής ηλικίας (16-20) το οικογενειακό τους περιβάλλον Στόχος: Γνωστοποίηση της."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 BRIE F Ποίοι είμαστε: Είμαστε μια σχεδιαστική ομάδα Target group: άτομα νεαρής ηλικίας (16-20) το οικογενειακό τους περιβάλλον Στόχος: Γνωστοποίηση της Refugee Γνωστοποίηση των δράσεων για την αποτροπή των εφήβων από την ένταξή τους σε ρατσιστικές οργανώσεις Ένταξη σε διήμερο εκδηλώσεων ενάντια στο ρατσισμό και την ξενοφοβία Περιορισμοί: Χρονικοί (πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του εξαμήνου) Σχεδιαστικοί (πρέπει το αποτέλεσμα να είναι γραφιστικό) 2

3 ΠΡΟΦΙ Λ Ποιοί είμαστε: Η Refugee StudioIII είναι μία ελληνική μη κυβερνητική οργάνωση, που με την δράση της βοηθά τους πρόσφυγες να ενταχτούν στην κοινωνία. Όραμα και αποστολή: Το όραμα της Refugee StudioIII είναι ένας κόσμος στον οποίο κανείς δεν θα εκδιώκεται από την πατρίδα του και θα αισθάνεται ασφαλής εκεί. Δηλαδή ένας κόσμος που η δράση της Refugee StudioIII θα είναι περιττή. Στόχοι: Να ενημερώσει τους ανθρώπους. Να ευαισθητοποιήσει τους ανθρώπους. Να γνωστοποιήσει την δράση της. Να ασκήσει θεσμική πίεση. Κεντρικές αξίες: Ισότητα, δυναμισμός, προστασία, συμμετοχικότητα και σύμπραξη, σταθερότητα, σεβασμός στην διαφορετικότητα 3

4 ΠΡΑΚΤΙΚ Α 1 η εβδομάδα 2 η εβδομάδα Επιλογή θέματος Αρχικό BRIEF Τελικό BRIEF Ανταγωνιστές Σύνταξη ΠΡΟΦΙΛ 3 η εβδομάδα Εντοπισμός σχεδιαστικών ευκαιριών Αποκρυστάλωση στόχων

5 4 η εβδομάδα 5 η εβδομάδα Σύνταξη ερωτηματολογίου Ανάλυση αποτελεσμάτων Επίσκεψη στη Βαρδάκειο Οπτικοποίηση αξιών Moodboards Λογότυπο και έρευνα Trends 6 η εβδομάδα Προσδιορισμός απαιτήσεων Προσδιορισμός προδιαγραφών Μελέτη χώρων Layout Ιδέες και προτάσεις

6 ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΧΩΝ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ-ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΚΟ: Να γίνει ευρέως γνωστή η ΜΚΟ Refugee studioΙΙΙ και Να προσελκύσει εθελοντές για τη δράση της Προσφυγικά θέματα: Να αυξήσουμε τη συνειδητοποίηση του κοινού και την ευαισθητοποίηση των media προς τους πρόσφυγες και τους ζητούντες άσυλο. ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΝΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΣΕ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ. Η εφηβική ηλικία είναι μια απο τις πιο επικίνδυνες για ένα άτομο να υιοθετήσει φασιστικές αντιλήψεις. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τον προβληματισμό των νέων αλλά και του περιβάλλοντος τους. 6

7 ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕ Σ ανάλυση μάρκας ανταγωνιστών 7

8 8

9 9

10 ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ μοντελοποίηση ερωτηματολογίου

11 INFOGRAPHIC CHARTS Γνωρίζετε την διαφορά πρόσφυγα και μετανάστη; ΝΑΙ 69 % ΟΧΙ 31 %

12 Απο τα άτομα που απάντησαν ΝΑΙ όταν τους ζητήθηκε να την περιγράψουν με λίγα λόγια μόνο 25 απο αυτούς το έκαναν και μόνο 21 την απάντησαν σωστά. INFOGRAPHIC CHARTS Γνωρίζετε την διαφορά πρόσφυγα και μετανάστη;

13 Καθόλου 0 Σπάνια 12 Συχνά 15 Πόσο συχνά ακούτε για φαινόμενα ρατσισμού στη Σύρο; Συνέχεια 4

14 4 Οι 3 απο τους είναι και οι ίδιοι αλλοδαποί

15 Υπάρχει έντονο πρόβλημα στη Σύρο, καθώς 80% των μαθητών απάντησαν ότι ακούν ΣΥΧΝΑ-ΣΥΝΕΧΕΙΑ για κρούσματα ρατσισμού, ενώ κανένας δεν απάντησε ΚΑΘΟΛΟΥ 3 στους 4 αλλοδαπούς είναι πιθανότατα θύματα τέτοιων κρουσμάτων αφού απάντησαν ΣΥΝΕΧΕΙΑ Δεν υπάρχει καμία επίγνωση για αλλες ΜΚΟ με αυτο το θέμα Συμπεράσματα για την σχεδιαστική προσέγγυση: Το ύφος που εντυπώνεται περισσότερο είναι χιουμοριστικό, συγκινητικό και επιθετικό, εξίσου Αξίες που θεωρούν σημαντικότερες για μία τετοια ΜΚΟ είναι η ισόοτητα, η αλληλεγγύη και η κατανόηση Το ποσοστό που θεωρεί την αφίσα αποτελεσματικό μέσο είναι ιδιαίτερα υψηλό. 70% 15

16 Στο πλαίσιο ποιοτικής έρευνας πραγματοποιηθηκάν δύο συνεντέυξεις σε άτομα των δύο διαφορετικών ηλικιακών ομάδων (19χρονη φοιτήτρια, 54χρόνη συνταξιούχος εκπαιδευτικός) που αφορούν το target group μας. Τα συμπεράσματα που βγάλαμε είναι τα εξής: Και οι δύο έρχονται σε αλληλεπίδραση με τις αφίσες. Η 54χρονη έχει ως βασικό κίνητρο την ενημέρωση, ενώ την 19χρονη την κεντρίζει η απεικόνιση. Και οι δύο προτιμούν το περιεχόμενο της αφίσας να είναι μια απλή ιδέα δοσμένη με έξυπνο τρόπο. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ μοντελοποίηση συνεντεύξεων 16

17 Η φοιτήτρια θεωρεί ότι πρόβλημα της αφίσας συχνά είναι η υπερφόρτωση πληροφορίας, ενώ η συνταξιούχος θεωρεί ότι το πρόβλημα δεν είναι η ίδια η αφίσα ως μέσο, αλλα η αδιαφορία που κυριαρχεί στην εποχή μας. Η 19χρονη έρχεται σε αλληλεπίδραση με τις αφίσες κυρίως σε μέρη ψυχαγωγίας και διασκέδασης, ένω η 54χρονη, αν έχει χρόνο, είναι προθυμη να δει μια αφίσα σε οποιοδήποτε μέρος. συνέχεια 17

18 TREND S

19 Κουλτούρα Εναλλακτικοί τρόποι ζωής:Κοινωνική δικτύωση: 19

20 Τεχνικές και τεχνολογίες Εκμετάλλευση δαπέδου:Προβολές: 20

21 Τέχνη Remixes, mixes επανάληψη και αφαιρετικότητα: 21

22 Web και διαφήμιση Περιορισμός όγκου πληροφοριών στις ιστοσελίδες Χρήση τεχνικών eye tracking Ευανάγνωστες γραμματοσειρές Bold and capital Έντονη σεξουαλικότητα:Παιδικά σκίτσα: 22

23 Αφίσες ανταγωνιστών Συμβολισμοί :

24 ΕΡΕΥΝΑ ΛΟΓΟΤΥΠΩΝ Χρωματική μελέτη των logo: Μπλέ και το πράσινο Μελέτη μορφής: Κύκλος και ανθρώπινη φιγούρα Μελέτη γραμματοσειρών: Sans serif fonts Αναγράφεται η λέξη refugee Διαφοροποιήσεις 24

25 REFUGEE STUDIOIII ανάλυση μάρκας

26 ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΑΡΚΑΣ 26

27 ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΑΞΙΩΝ 27

28 MOODBOARD S 28

29 29

30 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ LOGO Χρώματα: Μαύρο (Κύρος,Σοβαρότητα) Κόκκινο (Δυναμικότητα,Ενταση) Λευκό (για φόντο) Σχήματα: Απεικόνιση του ίδιου του πρόσφυγα με: Καμπύλες Αφαιρετική μορφή Γραμματοσειρές: Λιτές Ευανάγνωστες 30

31 H ΙΔΕΑ 31

32 ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ LOGO 32

33 ΠΡΟΣΧΕΔΙ Α 33

34 ΤΕΛΙΚΟ LOGO Για φυλλάδια, επιστολές κλπ:Για αφίσες κλπ: 34

35 OXI: Σε περίπτωση που το φόντο δεν είναι λευκό, το λογότυπο θα μπαίνει μέσα σε λευκό πλαίσιο: 35

36 ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΑΛΕΤΑ Κύρια: Δευτερεύουσα: RGB: 0 0 0 231 47 28 255 255 255 RGB: 49 49 49 230 62 29 255 255 255 36

37 ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ

38 ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ Σ Ευδιάκριτο λογότυπο εταιρείας Να διαβαστεί το κείμενο Να μην επηρεάζεται από καιρικές συνθήκες Επαρκής φωτισμός χώρου Εμφανές σημείο παράθεσης Χρήση χρωμάτων εταιρείας Ευδιάκριτο κείμενο Όχι μεγάλο κείμενο 38

39 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕ Σ Το λογότυπο σε άσπρο φόντο ή άσπρο πλαίσιο Ελάχιστη διάσταση λογότυπου 5cm x 7cm Όχι αυτοεξηγούμενη εικόνα Παράθεση σε προστατευμένους χώρους Τοποθεσία με αυτόνομο φωτισμό Τοποθεσίες: Παλλάς, DJango, θερινό Παλλάς Χρήση κόκκινου, μαύρου, άσπρου και δευτερεύουσας παλέτας σε περιοχές που χρησιμοποιούνται solid colors 39

40 Ελάχιστο μέγεθος γραμματοσειράς ανάλογο της σύνθεσης Μια επεξηγηματική φράση (ελαστική προδιαγραφή) Layout αφίσας ταινίας Διαστάσεις μικρή Α3, μεγάλη 68,5x 97,5cm Προσανατολισμός κάθετος 40

41 ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΙ ΧΩΡΟΙ 41

42 42

43 43

44 44 ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΑΔΡΑΣΗΣ

45 ΜΕΛΕΤΗ LAYOUT 45

46 46

47 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ 47

48 To be continued… 48


Κατέβασμα ppt "BRIE F Ποίοι είμαστε: Είμαστε μια σχεδιαστική ομάδα Target group: άτομα νεαρής ηλικίας (16-20) το οικογενειακό τους περιβάλλον Στόχος: Γνωστοποίηση της."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google