Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
2
Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΘΑΝΕ ΤΟ ΤΟ ΨΕΥΔΟΝΥΜΟ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ ΕΝΩ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΟΡΟΛΟΠΗΣ. ΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΩΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΝΩ ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ.
3
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ: 1. μεταβίβαση, παραχώρηση: α. ενός πράγματος σε κπ. που το δικαιούται ή που υπάρχει δέσμευση απέναντί του. 2. προσαγωγή προσώπου σε κάποια αρχή, εξουσία, για να υποστεί κάποιες συνέπειες . 3. διδασκαλία. 4. υποταγή στην εξουσία του αντιπάλου, του νικητή.
4
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ
5
ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΕΊΝΑΙ: Η επιστήμη που εξετάζει το λαϊκό πολιτισμό στις διάφορες εκδηλώσεις του (ήθη, έθιμα, παραδόσεις, τραγούδια, χειροτεχνήματα.)
6
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ!», ΟΤΑΝ Ο ΑΦΗΓΗΤΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΛΑΪΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ , ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΜΑΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΤΟΝΙΖΕΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΟΥΝ. ΤΕΛΟΣ, Ο ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥΣ
7
ΛΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
8
Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥΣ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΧΟΥΝ ΕΠΗΡΕΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΑΚΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΣΤΗ “DISCOTEQUE". EΠΙΣΗΣ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟΜΟΔΙΤΙΚΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΑ ΑΚΟΥΓΕ ΚΑΝΕΙΣ.
9
Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΛΑΪΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
Ο ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΗΘΕΛΕ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΪΚΑ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΟΥΣ . ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΟΥΣ. ΟΤΑΝ ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.
10
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΛΑΟΓΡΑΦΟΣ. ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΕΊΝΑΙ ΤΟ «ΕΚΛΟΓΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ».
11
Η ΠΟΝΗΡΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ-ΑΦΗΓΗΤΗ
ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΙΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ, ΔΙΟΤΙ, ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ, Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ .ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΙΑ.
12
ΤΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΚΙΤΣΟΥ ΜΑΚΡΗ
13
ΤΑ ΕΚΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ
ΥΠΟΘΕΤΩ ΠΩΣ ΕΝΑ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΕΚΘΕΜΑΤΑ, ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ. ΤΑ ΕΚΘΕΜΑΤΑ , ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ.
14
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ:
ΑΥΓΕΡΗ ΕΛΕΝΗΣ ΚΑΛΑΝΤΖΗ ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΛΛΙΑΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΡΑΝΤΖΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.