Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεMelancton Mangas Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Προσβάσιμα Βιβλία Βιβή Ρήγα Τμήμα Ηλεκτρονικής Προσβασιμότητας
Μονάδα Προσβασιμότητας για Φοιτητές με Αναπηρία
2
Τι θα κάνουμε Μετατροπή σε προσβάσιμη ηλεκτρονική μορφή συγγραμμάτων για φοιτητές με εντυποαναπηρία (τύφλωση, μερική όραση, κινητική αναπηρία στα άνω άκρα) του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) Θα βασιστούμε σε συγκεκριμένες προδιαγραφές και θα αναπτύξουμε νέες όπου απαιτείται
3
Σύγκριση 1 ακαδημαϊκό εξάμηνο Για 1 φοιτητή με αναπηρία
Συνεχής υποστήριξη από τη μονάδα ηλεκτρονικής προσβασιμότητας – οδηγίες, σεμινάρια, προσωπική επικοινωνία ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΑ 1 ακαδημαϊκό εξάμηνο Για 1 φοιτητή με αναπηρία Συγγραφή εκ του μηδενός Παρακολούθηση μαθημάτων Προσωπική χρήση N εξάμηνα Για Μ φοιτητές με αναπηρία «Τροποποίηση» ψηφιακού αρχείου με βάση το πρωτότυπο Δε χρειάζεται μετακίνηση ή και γνώση του αντικειμένου Βελτίωση εξοικείωσης με το word Beginning course details and/or books/materials needed for a class/project.
4
Διαδικασία παραγωγής Παραγωγή προσβάσιμων βιβλίων Σάρωση OCR
Επεξεργασία Μαθηματικά Περιγραφή εικόνων Σχήματα σε απτική μορφή A list of procedures and steps, or a lecture slide with media.
5
Σάρωση Σκανάρισμα Έντυπο αρχείο εικόνας στον υπολογιστή
6
OCR Αυτόματη Αναγνώριση Χαρακτήρων Κειμένου
Μετατροπή των σαρωμένων εικόνων του έντυπου κειμένου σε κείμενο αναγνώσιμο από ηλεκτρονικό υπολογιστή Εικόνα αρχείο word
7
Επεξεργασία Διόρθωση σφαλμάτων αναγνώρισης Αυτόματες λίστες
Επικεφαλίδες Όλα βάσει αναλυτικών οδηγιών
8
Μαθηματικά Από απλοί χαρακτήρες x, y, +, {, 1, 2 κτλ συγγραφή με χρήση της εφαρμογής Mathtype Το Mathtype είναι ένα πρόγραμμα εισαγωγής μαθηματικών τύπων στο Microsoft Office
9
Περιγραφή εικόνων Εναλλακτικό κείμενο για εικόνες και διαγράμματα
Περιγράφει το πληροφοριακό περιεχόμενο
10
Σχήματα σε απτική μορφή
11
Απορίες An opportunity for questions and discussions. Επικοινωνία Βιβή Ρήγα Τηλέφωνο:
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.