Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεAngela Takes Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama
2
Retail vs e-tail Ανταγωνιστικά ή Συμπληρωματικά κανάλια 2
3
Γιατί e-tail ? Βολικό –Από τον καναπέ/γραφείο του σπιτιού σου Χωρίς συνορα Φθηνότερο –Τις περισσότερες φορές –Εύκολο να εντοπίσεις τις ευκαιρίες που σου προσφέρει ο ανταγωνισμός Απεριόριστη (?) ποικιλία 3
4
Γιατί όχι e-tail ? Φόβος/ανασφάλεια –Για τις πιστωτικές κάρτες –Για τα e-shops (σαν brands) –Ελλειψη Full Refund φιλοσοφίας Ελλειψη φυσικής εξέτασης/εμπειρίας του προϊόντος Ελλειψη της επαφής/συμβουλής με τον πωλητή 4
5
Το e-tail στην ελληνική αγορά 5
6
Prisma Options – June 2007 6 Το e-tail στην ελληνική αγορά
7
Prisma Options – June 2007 7 Το e-tail στην ελληνική αγορά
8
Prisma Options – June 2007 8 Το e-tail στην ελληνική αγορά
9
Το e-tail στην Ελλάδα Για τους εξοικειωμένους στην τεχνολογία Κυρίως για προϊόντα τεχνολογίας κ΄ μουσική Με χαμηλή διείσδυση ακόμα και στις νεώτερες τεχνολογίες 9
10
Αρα? Είναι πολύ νωρίς ή πολύ αργά? Ο τελικός αποφασίζων είναι ο καταναλωτής –Σίγουρα απαιτείται: Βελτίωση δείκτη χρηματοπιστωτικής εμπιστοσύνης Βελτίωση αξιοπιστίας e-shop Καταναλωτική αλληλεγγύη 10
11
Τι είναι σήμερα το e-tail? Εναλλακτικό κανάλι πώλησης Πηγη πληροφοριών –Κυρίως για νέα προϊόντα –Σύγκριση χαρακτηριστικών –Σύγκρισή τιμών Αντιπροσωπευτικό της εικόνας του retailer 11
12
Τι δεν είναι (ακόμα ?) το e-tail Αυτόνομο σημείο πώλησης/πληρωμής/παραλαβής 12
13
Το e-tail σαν αυτόνομη επιχείρηση Ευκολότερο (?) να το ξεκινήσεις Δυσκολότερο να το συντηρήσεις 13
14
H σύνθεση Το e-tail σαν συμπλήρωμα του retail –Επιλέγεις από το σπίτι, παραλαμβάνεις/πληρώνεις στο κατάστημα και/ή –Εξετάζεις στο κατάστημα, αποφασίζεις στο σπίτι σου 14
15
H σύνθεση Ο κάθε καλός retailer οφείλει να έχει ένα καλό e-shop γιατί: –Ολο και περισσότεροι καταναλωτές θα το χρησιμοποιούν για Ενημέρωση για τα προϊόντα Ενημέρωση για τις τιμές 15
16
16
17
H σύνθεση Ο κάθε καλός retailer οφείλει να στέλνει τον πελάτη του στο κατάστημα –Με ειδικές παροχές για κλείσιμο on line και παραλαβή στο κατάστημα 17
18
18
19
Το οξύμωρο Η διαχείριση του e-shop απαιτεί μια ξεχωριστή αυτόνομή δομή σαν ένα αυτόνομο κατάστημα 19
20
Retail vs e-tail Ανταγωνιστικά ή Συμπληρωματικά κανάλια Ο Χρόνος θα Δείξει αλλά Ας είμαστε Έτοιμοι για Όλα
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.