Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Πισσαρίδη Μαρία Αναστασία dpsd04041
2
Ιταλικό βερμούτ – Τορίνο
Alessandro martini, Luigi Rossi και Teofilo Sola 1863- Distilleria Nazionale di Spirito di Vino "Martini, Sola & Cia " Ενισχυμένο με αλκοόλ ιταλικό κρασί, ζάχαρη, μαζί με διάφορα αρωματικά βότανα και μπαχαρικά Γλυκό ή όχι Πικρό Dry Αλλαγή μπουκαλιού και σήματος "να συνδέσει την κλασική κληρονομιά του εμπορικού σήματος με έναν περισσότερο σύγχρονο συναίσθημα"
3
"να συνδέσει την κλασική κληρονομιά του εμπορικού σήματος με έναν περισσότερο σύγχρονο συναίσθημα"
4
Είδη MARTINI Bianco MARTINI Rosso MARTINI Extra Dry MARTINI Rosato MARTINI Fiero MARTINI D’Oro
5
Διαφήμιση Το πότο του James Bond Ασπρόμαυρη διαφήμιση κυρίως
Καμπάνια του 1998 Άντρας με μαύρα γυαλιά Charlize Theron George Clooney Αισθησιακές αρχικά τώρα και με μια δόση χιούμορ
6
Χορηγός MARTINI RACING
Eκστρατεία κοινωνικής ευθύνης. MARTINI χορηγός της ομάδας SCUDERIA FERRARI, για την εποχή αγώνα του 2006 και το Grand prix . Χρησιμοποίηση του κεντρικού μηνύματος "Please Be Responsible: Don't Drink and Drive"
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.