Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Άλκης Γεωργόπουλος Δεκέμβριος 2002
Κατασκευή Λαβύρινθου Άλκης Γεωργόπουλος Δεκέμβριος 2002
2
Επιθυμητό αποτέλεσμα
3
Υλοποίηση τοπίου Σχεδιασμός σε πρόγραμμα 3DSMax Εξαγωγή σε μορφή .ASE
Ρουτίνα διαβά- σματος αρχείου και ανάθεσης σε display list Έλεγχος συγκρούσεων;
4
Υλοποίηση λαβύρινθου με πίνακα χαρακτήρων
5
Χρήση υφής Ταχύτητα απεικόνισης Δυσκολία ανάγνωσης αρχείου δεδομένων
6
Υλοποίηση χαρακτήρων Πολλαπλές εικόνες ανά χαρακτήρα
Πιθανότητα μετα- τροπής .ASE σε κώδικα, και ανάθεσης σε display list με συγκεκριμένο αριθμό
7
Code-name «χαρακτήρας»
Θέση: x, y - πραγματικοί Κατεύθυνση: πάνω, κάτω, αριστερά, δεξιά Ταχύτητα: πραγματικός Εικόνες: πίνακας εγγραφών με τον αριθμό της display list, την διάρκεια εμφάνισης και την επόμενη κίνηση (επιτρέπονται βρόγχοι)
8
Το κυρίως πρόγραμμα Όσο δεν πατήθηκε [Esc] επανάλαβε ΤέλοςΕπανάληψης
Αν ΕκτόςΠαιχνιδιού τότε ΔείξεΤηνΑρχικήΕικόνα ΑλλιώςΑν ΣεΠαύση τότε ΔείξεΤαΑντικείμενα ΔείξεΠαύση Αλλιώς ΜετακίνησεΤαΦαντάσματα ΜετακίνησεΤονPacMan ΤέλοςΑν ΠερίμενεΤοΡολόι ΤέλοςΕπανάληψης
9
Η ΜετακίνησεΤαΦαντάσματα
Για «όλα τα φαντάσματα» επανάλαβε Αν ΔενΕίσαιΣεΔιασταύρωση τότε Προχώρα Αλλιώς ΥπολόγισεΔυνατέςΘέσεις Αν ΈφαγεViagra τότε Κατεύθυνση Τυχαία αλλά με Δυσκολία * Απομακρύνσου Κατεύθυνση Τυχαία αλλά με Δυσκολία * Πλησίασε ΤέλοςΑν ΖωγράφισεΑνάλογαΜεΤηνΚατεύθυνση ΤέλοςΕπανάληψης
10
Η ΜετακίνησεΤονPacMan
Αν ΣεΕιδικήΚατάσταση τότε ΕιδικήΚατάσταση {πεθαίνει, τηλεμεταφέρεται κτλ} Αλλιώς ΠήγαινεΣτηνΚαινούργιαΘέση Αν ΈπεσεςΣεΜπίλα τότε Φάτην ΤέλοςΑν Αν ΣτηνΈπεσεΦάντασμα τότε ΠοιοςΤρώειΠοιον ΖωγράφισεΑνάλογαΜεΤηνΚατάσταση
11
Game Over!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.