Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεCressida Toles Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Brand της εταιρείας μας • Όραμα : Όχι σύλληψη, εξορία, κράτηση λόγω διαφορετικές πεποιθήσεις • Στόχοι: Ευαισθητοποίηση κοινού-άσκηση πίεσης σε καθεστώτα • Φιλοσοφία: • Χωρίς φόβο • με αμεροληψία • Ανεξάρτητα ( όχι επιρροές από εξωτερικούς παράγοντες όπως κυβερνήσεις) • Αμοιβαίος σεβασμός • Ύφος: – Σοβαρό – Ρεαλιστικό – Επίκαιρο (Το άλλαξα από το σύγχρονο) (ασχολείτε με επίκαιρα θέματα,κυρίως στην ενημέρωση) – Προσωπικό (ο θεατής θα έχει την αίσθηση ότι του απευθύνεται προσωπικά)
2
Brand ΑΞΙΕΣ Δίκαιο-ισονομία Ελευθερία προσωπικών επιλογών Εμπιστοσύνη- αξιοπιστία Συλλογική δύναμη
3
Brand • Χρώματα – Μπλε (αξιοπιστία, εμπιστοσύνη) – Μαύρο (σταθερότητα, σοβαρότητα) – Γκρι (“Ισχυρή προσωπικότητα”) – Καφέ (εμπιστοσύνη, συνεργασία) • Γραμματοσειρά – MgOpen Modata • Καθετότητα (σταθερότητα και ηρεμία) • Καμπύλες (οικειότητα-αποφυγή αυστηρής καθετότητας) • Λογότυπο ( κατάλληλος συνδιασμός χρωμάτων και γραμαμτοσειράς ) • Απευθυνόμενο κοινό – 18-30 (ανάγκη ακτιβισμού-εθελοντισμού)
4
Απαιτήσεις - Guidelines 1.Απ: Να εκπνέεται εμπιστοσύνη, σταθερότητα, αξιοπιστία 1.Gl: Δημιουργία κατάλληλου λογότυπου 2.Gl: Με την χρήση κατάλληλων χρωμάτων (βλ. Παραπάνω) 3.Gl: Με την χρήση κατάλληλης γραμματοσειράς 4.Gl: Με την χρήση κατάλληλου σύνθεσης και διάταξης (layout) 2.Απ: Χρειαζόμαστε εθελοντισμό-ακτιβισμό (ενημέρωση) 1.Gl: Απευθυνόμενο κοινό των 18-30 2.Gl: Δράσεις (όπως ενημέρωση των ατόμων)
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.