Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
1Ο Λύκειο Ρόδου ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
2
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ (1 ώρα θεωρία)
1.1 Η ΕΝΝΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ 1.2 ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ 1.3 ΔΟΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ 1.4 ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ 1.5 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ 1.6 ΠΡΟΒΛΗΜΑ & ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
3
1.4 ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ (σελ. 11):
1.4 ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ (σελ. 11): ΑΚΡΙΒΗΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΖΗΤΟΥΜΕΝΩΝ Προσωπικό ή μη Σύγχρονο ή παλαιότερο Τοπικό, Εθνικό, Διεθνές Λυμένο ή Άλυτο Υγείας Υγείας, Κοινωνικό, Επιστημονικό, Περιβαλλοντικό, Τεχνολογικό, Στρατιωτικό, Τεχνολογικό, Οικονομικό,
4
Δεν είναι πάντα άμεσα κατανοητό τι ζητάει ένα πρόβλημα…
Προς την Υπηρεσία Πληροφορικής ΥΠΕΠΘ: Ζητείται η παρουσίαση των αποτελεσμάτων των μαθητών της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης στα μαθήματα ειδικότητας. Ο προϊστάμενος Β’ Τμήματος Ποιας χρονιάς, που, με ποια μορφή... Για το σπίτι: Δώστε μια σαφέστερη εκφώνηση προσδιορίζοντας τα δεδομένα και τα ζητούμενα. Ποιας Χρονιάς; Σε Ποια Λύκεια; Με ποια μορφή;;;
5
Τα στάδια αντιμετώπισης ενός προβλήματος: (σελ. 16):
Τα στάδια αντιμετώπισης ενός προβλήματος: (σελ. 16): 1. ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ 2. ΑΝΑΛΥΣΗ 3. ΕΠΙΛΥΣΗ
6
1.5 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ (σελ. 16 - 18)
7
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ με κριτήριο: (α) τη δυνατότητα επίλυσης:
ΕΠΙΛΥΣΙΜΑ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΛΥΤΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΥΚΛΟΥ, ΕΜΒΑΔΟΝ ΚΥΚΛΟΥ, ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ
8
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ με κριτήριο: (β) το βαθμό δόμησης
ΔΟΜΗΜΕΝΑ ΗΜΙΔΟΜΗΜΕΝΑ ΑΔΟΜΗΤΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΑΘΗΝΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΞΙΣΩΣΗ, ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΝΟΣ PARTY
9
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ με κριτήριο: (γ) το είδος επίλυσης
ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΜΒΑΔΟΝ ΤΡΙΓΩΝΟΥ, ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΜΕΙΩΣΗ ΡΥΠΩΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
10
ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ: Βρείτε δικά σας παραδείγματα για πέντε τουλάχιστον κατηγορίες. Π.χ.: Ανοιχτό πρόβλημα: «Η ενοποίηση των δυνάμεων της φυσικής» Βρείτε πέντε (5) συσχετίσεις μεταξύ διαφορετικών κατηγοριών προβλημάτων. Π.χ.: «Ένα επιλύσιμο πρόβλημα μπορεί να είναι δομημένο» …
11
1.6 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Που υπερτερεί ο Η/Υ και που ο άνθρωπος; ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΑΞΕΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΙΔΕΩΝ
12
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΠΡΟΒΛΗΜΑ: Να ανακοινωθούν τα ονόματα των μαθητών Α’ και Β’ τάξης του 1ου Λυκείου Ρόδου που προάγονται στην επόμενη τάξη Θα το αναθέσουμε στον Η/Υ ή όχι και γιατί ;;;
13
Ποια χαρακτηριστικά ενός προβλήματος μας κάνουν να αναθέσουμε τη λύση του στον Η/Υ; (σελ. 19)
ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΗΘΟΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
14
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Ποιες πράξεις μπορεί να εκτελεί στην πραγματικότητα ένας Η/Υ; ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
15
Για το σπίτι Καλό Διάβασμα!!! Βιβλίο Μαθητή (Υπογραμμίσεις σελ. 11-20)
Εφαρμογές που δόθηκαν στο μάθημα Τετράδιο Μαθητή Παράδειγμα 1 σελ.11-12: Απαιτούμενες ενέργειες για την επίλυση ενός προβλήματος (το σχήμα 1.1 με την επεξήγησή του) Σελ : ΔΤ3, Σελ. 16: Ερωτήσεις 1, 2, 7, 11 Καλό Διάβασμα!!!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.