Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

HELECO 2005 Δημήτρης Δοντάς Δ/της Σχεδιασμού & Ανάπτυξης KNAUF ΓΥΨΟΠΟΙΪΑ Α.Β.Ε.Ε.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "HELECO 2005 Δημήτρης Δοντάς Δ/της Σχεδιασμού & Ανάπτυξης KNAUF ΓΥΨΟΠΟΙΪΑ Α.Β.Ε.Ε."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 HELECO 2005 Δημήτρης Δοντάς Δ/της Σχεδιασμού & Ανάπτυξης KNAUF ΓΥΨΟΠΟΙΪΑ Α.Β.Ε.Ε.

2 Τάσεις 2015* HELECO 2005  Πάσης φύσεως μονωτικά υλικά κερδίζουν σε σπουδαιότητα (συνθήκη Kyoto).  Οι συμβατικές μορφές ενέργειας (πετρέλαιο, βενζίνη, κάρβουνο, ρεύμα, αέριο) ακριβαίνουν. Εναλλακτικές πηγές ενέργειας θα κερδίζουν διαρκώς έδαφος.  Η ψύξη γίνεται σημαντικότερη από την θέρμανση. Οι ανάγκες ενέργειας για το καλοκαίρι αυξάνονται ετησίως κατά 5%. *Έρευνα αγοράς M. Winkler, Αυστρία

3 Τάσεις 2015* HELECO 2005  Η ανάγκη των ανθρώπων για ασφάλεια αυξάνει ραγδαία (+50% ετησίως).  Οι αυξανόμενες καιρικές καταστροφές ενδυναμώνουν τον τομέα της δόμησης.  Απο το 2010 αναμένονται σημαντικές μετοικίσεις εντός της Ε.Ε. Έτσι θα αυξηθούν οι ανάγκες των νοικοκυριών και για επισκευές / ανακατασκευές.  Οι καταναλωτές άνω των 60 ετών θα εξελιχθούν στην σημαντικότερη ομάδα καταναλωτών. *Έρευνα αγοράς M. Winkler, Αυστρία

4 Τάσεις 2015* HELECO 2005  Η κατοικία και ο κήπος κερδίζουν σε σπουδαιότητα. Ο κήπος εξελίσσεται σε εναλλακτικό τρόπο διακοπών.  Ο συμβατικός τρόπος δόμησης χάνει συνεχώς έδαφος σε σχέση με ελαφρείς τρόπους δόμησης.  Το Software κερδίζει σε σημαντικότητα από το Hardware στον τομέα των υπηρεσιών (π.χ. Κινητά).  Υπάρχει ζήτηση για οραματιστές και την υλοποίηση των οραμάτων τους. Οσοι σκέφτονται το κόστος έφτασαν στα όριά τους. *Έρευνα αγοράς M. Winkler, Αυστρία

5 Η Βιομηχανία Γύψου HELECO 2005  Είναι από τους λίγους πλήρως καθετοποιημένους βιομηχανικούς τομείς δομικών προϊόντων. Οι εταιρείες εξόρυξης γύψου κάνουν την επεξεργασία και παράγουν τα συστήματα υψηλής προστιθέμενης αξίας που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή.  80% των εσωτερικών επιφανειών στην Ευρώπη χρησιμοποιούν προϊόντα γύψου.  Γυψοσανίδες, Γυψότουβλα, Οροφές, Σοβάδες, Δάπεδα. Πρώτη ύλη της βιομηχανίας τσιμέντου.  Τζίρος 3 δις €, πάνω από 220 εργοστάσια, δίνοντας απασχόληση (άμεση και έμμεση) σε πάνω από 400,000 ανθρώπους.

6 Ερευνητικοί Στόχοι HELECO 2005  Ασφάλεια κατασκευών  Αντισεισμικότητα ελαφράς δόμησης  Πυραντοχή συστημάτων  Βελτίωση περιβάλλοντος διαβίωσης  Ποιότητα αέρα  Θερμο-ηχομόνωση  Περιβαλλοντικά θέματα  Μείωση / υποκατάσταση καυσίμων στην παραγωγή  Μείωση καυσίμων μεταφοράς (μέσω της μείωσης βάρους)  Ανακύκλωση προϊόντων  Ελαχιστοποίηση απορριμμάτων στην κατασκευή


Κατέβασμα ppt "HELECO 2005 Δημήτρης Δοντάς Δ/της Σχεδιασμού & Ανάπτυξης KNAUF ΓΥΨΟΠΟΙΪΑ Α.Β.Ε.Ε."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google