Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

30 June 2014 GfK GroupCustom Research„WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris GfK. Growth from Knowledge GfK-WSJ Investment Barometer Αποτελέσματα Άνοιξης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "30 June 2014 GfK GroupCustom Research„WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris GfK. Growth from Knowledge GfK-WSJ Investment Barometer Αποτελέσματα Άνοιξης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 30 June 2014 GfK GroupCustom Research„WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris GfK. Growth from Knowledge GfK-WSJ Investment Barometer Αποτελέσματα Άνοιξης 2006 Σπύρος Καμηλέρης Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος GfK Market Analysis ΕΠΕ

2 30 June 2014 GfK GroupCustom Research„WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris Η ταυτότητα της έρευνας 1

3 30 June 2014 GfK GroupCustom Research „WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris Η μεθοδολογία της έρευνας ΠαγκόσμιαΕλλάδα Χώρες διεξαγωγής 12 χώρες E.U. – Ελβετία - Η.Π.Α. – Ρωσία- Τουρκία Μέθοδος συνεντεύξεων Τηλεφωνικές συνεντεύξεις μέσω CATI Μέγεθος δείγματος 13200 καταναλωτές 1250 καταναλωτές Πανελλαδικά Μέθοδος δειγματοληψίας Τυχαία επιλογή τηλεφωνικών αριθμών / ποσοστώσεις (quotas) δημογραφικών Χρόνος συνεντεύξεων 1η φάση Μάρτης- Απρίλης Απρίλης 3-11 Κατάλληλος Ερωτώμενος Ο υπεύθυνος για τη λήψη αποφάσεων σε οικονομικά θέματα στο νοικοκυριό 18-64 ετών

4 30 June 2014 GfK GroupCustom Research „WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris Το ερωτηματολόγιο  Συνολικό διαθέσιμο εισόδημα για επενδύσεις (>=50.000)  Σε ποιο οικονομικό προϊόν έχουν επενδύσει περισσότερο μέχρι σήμερα / κατάταξη (πρώτο, δεύτερο κλπ)  Αν είχαν 50.000 Ευρώ πως θα καταμέριζαν το ποσό σε επενδυτικά προϊόντα/ κατάταξη  Σύγκριση με 6 μήνες πριν αν αύξησαν/μείωσαν/ κράτησαν σταθερά τα ποσά που έχουν επενδύσει  Σύγκριση με 12 μήνες μπροστά αν θα αυξήσουν/μειώσουν/ κρατήσουν σταθερά τα ποσά που έχουν επενδύσει Αποτελείται από 6 ερωτήσεις συνολικά με τα ακόλουθα θέματα:

5 30 June 2014 GfK GroupCustom Research „WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris Ο φορέας της έρευνας και ο στόχος της  Η έρευνα διεξάγεται από τα τοπικά γραφεία της GfK σε κάθε χώρα για λογαριασμό της Wall Street Journal όπου και πρωτο-δημοσιεύονται τα αποτελέσματα.  Η έρευνα αποσκοπεί να καταγράψει τις επενδυτικές τάσεις μέσα στο απλό καταναλωτικό κοινό και όχι σε θεσμικούς επενδυτές

6 30 June 2014 GfK GroupCustom Research„WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris Ο Έλληνας επενδυτής 2

7 30 June 2014 GfK GroupCustom Research „WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris Κύριο επενδυτικό προϊόν που χρησιμοποιούν αυτή τη στιγμή ΒΑΣΗ: Υπεύθυνος του νοικοκυριού για επνδυτικές αποφάσεις

8 30 June 2014 GfK GroupCustom Research „WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris Τι επενδυτικό προϊόν θα χρησιμοποιούσαν αν διέθεταν 50000 € για επένδυση ΒΑΣΗ: Υπεύθυνος του νοικοκυριού για επνδυτικές αποφάσεις

9 30 June 2014 GfK GroupCustom Research „WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris Πρόθεση για επένδυση στο μέλλον ΒΑΣΗ: Υπεύθυνος του νοικοκυριού για επνδυτικές αποφάσεις

10 30 June 2014 GfK GroupCustom Research „WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris Η τάση ανά προϊόν Που θα επενδύσουν περισσότερο Που θα επενδύσουν λιγότερο Διαφορά Μετοχές853 Αμοιβαία κεφάλαια615 Άλλα αμοιβαία κεφάλαια 110 Ομόλογα211 Τραπεζικές Καταθέσεις 1326-13 Ασφάλειες Ζωής523 Συνταξιοδοτικά Προγράμματα 312 Άλλες επενδύσεις321


Κατέβασμα ppt "30 June 2014 GfK GroupCustom Research„WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris GfK. Growth from Knowledge GfK-WSJ Investment Barometer Αποτελέσματα Άνοιξης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google