Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Www.commgroup.org Επικοινωνία & Λιανεμπόριο Η Επικοινωνία είναι Εργαλείο Πωλήσεων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Www.commgroup.org Επικοινωνία & Λιανεμπόριο Η Επικοινωνία είναι Εργαλείο Πωλήσεων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 www.commgroup.org Επικοινωνία & Λιανεμπόριο Η Επικοινωνία είναι Εργαλείο Πωλήσεων

2 www.commgroup.org Χθες  Επιλογή Επαγγελματικής Αποκατάστασης  Καμιά Επιχειρηματική ή Επαγγελματική Υποδομή  Το προσωπικό στοιχείο εις βάρος των δεδομένων της αγοράς  Ανειδίκευτη Εργασία

3 www.commgroup.org Χθες •Εγκαίνια •Φυλλάδια •Καταχωρίσεις σε τοπικό τύπο •Προσφορές και Εκπτώσεις •Ταμπέλες και Αφίσες •Ο Ιδιοκτήτης – Καταστηματάρχης σε Κεντρικό Ρόλο

4 www.commgroup.org Η Εξέλιξη •Τη δεκαετία του ’90 ανατρέπεται η εικόνα της αγοράς:  Αλυσίδες  Concept Stores  Discount/Outlet  Shop in a Shop  Internet Retailing

5 www.commgroup.org DNAΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ SHOPPING- ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΠΛΗΡΗΣ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΠΟΛΛΑΠΛΗΣΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΚΩΝΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΑΥΞΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

6 www.commgroup.org Η Εξέλιξη •Εμφάνιση των Malls •Εισαγωγή του Lifestyle Center •Εργαλεία Επικοινωνίας  Διαφήμιση  Δημόσιες Σχέσεις  Direct Marketing  Events  Parties  Διαγωνισμοί  Δώρα  BTL  Ambassadors  Promotions

7 www.commgroup.org Τι Κάνουμε  To Lifestyle Center είναι ένα περιβάλλον retail που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις αξίες του lifestyle του καταναλωτή  1950 – 1980 το lifestyle center ήταν η Κηφισιά, το Κολωνάκι, η Γλυφάδα  Η κρίση είναι ευκαιρία  Επαναπροσδιορίζουμε το χώρο μας

8 www.commgroup.org Τι Κάνουμε Η Ναύπακτος, η Γλυφάδα, το Χαλάνδρι, οι Σέρρες, η Λάρισα, το Ηράκλειο, η Θεσσαλονίκη, τα Τρίκαλα, η Καλαμάτα, η Κηφισιά... είναι  Lifestyle Center  New Town Center Οι πόλεις μας μπορούν να γίνουν Brands!

9 www.commgroup.org New Town Center  Κρίσιμη μάζα πληθυσμού  Κρίσιμος όγκος retailers  Συνύπαρξη χρήσεων  Φιλικός χώρος περίπατου για όλους και 7/24  Επιλογές πολιτισμού και διασκέδασης  Πράσινο

10 www.commgroup.org New Town Center  Ένας ζωντανός οργανισμός με παρελθόν παρόν και μέλλον  Δεν επηρεάζεται από μόδα και πρότυπα  Αντιπροσωπεύει και σέβεται  Τις βασικές ανθρώπινες αξίες  Επενδύει στον καταναλωτή – άνθρωπο  Στον όποιο στηρίζεται και υπηρετεί με πάθος Τα εμπορικά κέντρα των πόλεων

11 www.commgroup.org Η Επικοινωνία Σήμερα = Πωλήσεις •Όχι στο σύνδρομο εκπτώσεων και προσφορών:  Οι εκπτώσεις έχουν αξία όταν είναι μοναδικές  Οι καταναλωτές δεν εμπιστεύονται λιανέμπορους που έχουν συνεχεία εκπτώσεις  15% μείωση τιμών σημαίνει 50% αύξηση πωλήσεων για το ίδιο κέρδος  Η εκπαίδευση των καταναλωτών σε εκπτώσεις τους αλλάζει τις αγοραστικές συνήθειες

12 www.commgroup.org Η Επικοινωνία Σήμερα = Πωλήσεις  Επανατοποθέτηση – Relaunch  Προωθητικές Ενέργειες  Word of Mouth  Κοινωνική Δικτύωση – Χρήση των Νέων Μέσων  Digital Pr

13 www.commgroup.org Η Επικοινωνία Σήμερα = Πωλήσεις  Direct Marketing  Media Relations – Ενεργοποιήστε τα Μέσα  Εκδηλώσεις Θεσμοί  Εξυπηρέτηση Πελατών  Customer Relationship Marketing

14 www.commgroup.org Η Επικοινωνία Σήμερα = Πωλήσεις  Οργανωμένες Προσφορές – Οργανωμένες Εκπτώσεις  Δημιουργία Καταναλωτικής Πίστης – Loyalty  Δημιουργήστε Νέα

15 www.commgroup.org Υπάρχουν Επιλογές – Υπάρχουν Λύσεις  Ο κάθε Επιχειρηματίας  Η κάθε Επιχείρηση  Ο Εμπορικός Σύλλογος  Η Πόλη

16 www.commgroup.org

17 www.commgroup.org

18 www.commgroup.org Ευχαριστώ


Κατέβασμα ppt "Www.commgroup.org Επικοινωνία & Λιανεμπόριο Η Επικοινωνία είναι Εργαλείο Πωλήσεων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google