Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεTheresa Caras Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
www.commgroup.org Επικοινωνία & Λιανεμπόριο Η Επικοινωνία είναι Εργαλείο Πωλήσεων
2
www.commgroup.org Χθες Επιλογή Επαγγελματικής Αποκατάστασης Καμιά Επιχειρηματική ή Επαγγελματική Υποδομή Το προσωπικό στοιχείο εις βάρος των δεδομένων της αγοράς Ανειδίκευτη Εργασία
3
www.commgroup.org Χθες •Εγκαίνια •Φυλλάδια •Καταχωρίσεις σε τοπικό τύπο •Προσφορές και Εκπτώσεις •Ταμπέλες και Αφίσες •Ο Ιδιοκτήτης – Καταστηματάρχης σε Κεντρικό Ρόλο
4
www.commgroup.org Η Εξέλιξη •Τη δεκαετία του ’90 ανατρέπεται η εικόνα της αγοράς: Αλυσίδες Concept Stores Discount/Outlet Shop in a Shop Internet Retailing
5
www.commgroup.org DNAΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ SHOPPING- ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΠΛΗΡΗΣ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΠΟΛΛΑΠΛΗΣΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΚΩΝΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΑΥΞΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
6
www.commgroup.org Η Εξέλιξη •Εμφάνιση των Malls •Εισαγωγή του Lifestyle Center •Εργαλεία Επικοινωνίας Διαφήμιση Δημόσιες Σχέσεις Direct Marketing Events Parties Διαγωνισμοί Δώρα BTL Ambassadors Promotions
7
www.commgroup.org Τι Κάνουμε To Lifestyle Center είναι ένα περιβάλλον retail που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις αξίες του lifestyle του καταναλωτή 1950 – 1980 το lifestyle center ήταν η Κηφισιά, το Κολωνάκι, η Γλυφάδα Η κρίση είναι ευκαιρία Επαναπροσδιορίζουμε το χώρο μας
8
www.commgroup.org Τι Κάνουμε Η Ναύπακτος, η Γλυφάδα, το Χαλάνδρι, οι Σέρρες, η Λάρισα, το Ηράκλειο, η Θεσσαλονίκη, τα Τρίκαλα, η Καλαμάτα, η Κηφισιά... είναι Lifestyle Center New Town Center Οι πόλεις μας μπορούν να γίνουν Brands!
9
www.commgroup.org New Town Center Κρίσιμη μάζα πληθυσμού Κρίσιμος όγκος retailers Συνύπαρξη χρήσεων Φιλικός χώρος περίπατου για όλους και 7/24 Επιλογές πολιτισμού και διασκέδασης Πράσινο
10
www.commgroup.org New Town Center Ένας ζωντανός οργανισμός με παρελθόν παρόν και μέλλον Δεν επηρεάζεται από μόδα και πρότυπα Αντιπροσωπεύει και σέβεται Τις βασικές ανθρώπινες αξίες Επενδύει στον καταναλωτή – άνθρωπο Στον όποιο στηρίζεται και υπηρετεί με πάθος Τα εμπορικά κέντρα των πόλεων
11
www.commgroup.org Η Επικοινωνία Σήμερα = Πωλήσεις •Όχι στο σύνδρομο εκπτώσεων και προσφορών: Οι εκπτώσεις έχουν αξία όταν είναι μοναδικές Οι καταναλωτές δεν εμπιστεύονται λιανέμπορους που έχουν συνεχεία εκπτώσεις 15% μείωση τιμών σημαίνει 50% αύξηση πωλήσεων για το ίδιο κέρδος Η εκπαίδευση των καταναλωτών σε εκπτώσεις τους αλλάζει τις αγοραστικές συνήθειες
12
www.commgroup.org Η Επικοινωνία Σήμερα = Πωλήσεις Επανατοποθέτηση – Relaunch Προωθητικές Ενέργειες Word of Mouth Κοινωνική Δικτύωση – Χρήση των Νέων Μέσων Digital Pr
13
www.commgroup.org Η Επικοινωνία Σήμερα = Πωλήσεις Direct Marketing Media Relations – Ενεργοποιήστε τα Μέσα Εκδηλώσεις Θεσμοί Εξυπηρέτηση Πελατών Customer Relationship Marketing
14
www.commgroup.org Η Επικοινωνία Σήμερα = Πωλήσεις Οργανωμένες Προσφορές – Οργανωμένες Εκπτώσεις Δημιουργία Καταναλωτικής Πίστης – Loyalty Δημιουργήστε Νέα
15
www.commgroup.org Υπάρχουν Επιλογές – Υπάρχουν Λύσεις Ο κάθε Επιχειρηματίας Η κάθε Επιχείρηση Ο Εμπορικός Σύλλογος Η Πόλη
16
www.commgroup.org
17
www.commgroup.org
18
www.commgroup.org Ευχαριστώ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.