Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεHelen Ballas Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Σχεδιασμός Αναφορών και Προτάσεων
2
Βασικές Κατηγορίες Αναφορών ΠροτάσειςΠροτάσεις ΑναλυτικέςΑναλυτικές ΕνημερωτικέςΕνημερωτικές
3
Διαδικασία Ανάπτυξης Αναφοράς 3 Βημάτων Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Ανάπτυξη Ανάλυση Κατάστασης Συγκέντρωση Πληροφοριών Επιλογή του Μέσου Ανάλυση του Ακροατηρίου Προσαρμογή στο Ακροατήριο Έλεγχος του Ύφους Αναθεώρηση Εκτέλεση Τελικός Έλεγχος Οργάνωση Πρόχειρη Συγγραφή του Μηνύματος Διανομή
4
Ανάλυση της Κατάστασης Καθορισμός του Σκοπού Προετοιμασία του Σχεδίου Εργασίας
5
Καθορισμός του Σκοπού ΕνημέρωσηΕνημέρωση ΕπιβεβαίωσηΕπιβεβαίωση ΠρότασηΠρόταση ΠερίληψηΠερίληψη ΠειστικότηταΠειστικότητα ΑνάλυσηΑνάλυση
6
Προετοιμασία του Σχεδίου Εργασίας Πρόβλημα ή Ευκαιρία Σκοπός και Πεδίο Εφαρμογής Προγράμματα και Απαιτήσεις Σχέδια για Μεταπαρακολούθηση Επιφυλακτικό Σχέδιο Εργασίες που Πρέπει να Πραγματοποιηθούν Τελικά Προϊόντα ή Αποτελέσματα
7
Συγκέντρωση Πληροφοριών ΠροτεραιότητεςΠροτεραιότητες ΑκροατήριοΑκροατήριο ΣκοπόςΣκοπός
8
Επιλογή του Μέσου ΠολυμέσαΠολυμέσα Ψηφιακή Μορφή ΕκτύπωσηΕκτύπωση
9
Οργάνωση Πληροφοριών Άμεση Προσέγγιση Έμμεση Προσέγγιση Συμπεράσματα και Προτάσεις Συνολικά Ευρήματα Αντικειμενική Υποστήριξη Συνολικά Ευρήματα Συζήτηση και Υποστήριξη Συμπεράσματα και Προτάσεις
10
Χρήση των Επικεφαλίδων του Σχεδίου I. Βιομηχανικά Χαρακτηριστικά A. Ετήσιες Πωλήσεις B. Αποδοτικότητα Γ. Ρυθμός Ανάπτυξης 1. Πωλήσεις 2. Απόδοση I. Η αλευροποιία είναι ώριμη βιομηχανία. A. Η αγορά είναι μεγάλη B. Τα περιθώρια κέρδους είναι μικρά Γ. Η ανάπτυξη είναι περιορισμένη. 1. Ρυθμός πωλήσεων κάτω από 3% 2. Ρυθμός απόδοσης είναι σταθερή. Περιγραφικό (Τοπικό) Σχέδιο Ενημερωτικό (Ομιλητικό) Σχέδιο
11
Υποστήριξη των Μηνυμάτων Σας 1.Φτιάξτε ένα Σχέδιο Έρευνας 2.Βρείτε Δεδομένα/Πληροφορίες 3.Επεξεργαστείτε τα Δεδομένα και τις Πληροφορίες 4.Εφαρμόστε τα Ευρήματά Σας 5.Διαχειριστείτε τις Πληροφορίες
12
Σχεδιάστε την Έρευνά Σας Μάθετε το Αντικείμενό Σας Εστιάστε στα Κενά Ενημέρωσης Ταξινομήστε τις Ανάγκες Έρευνας
13
Ηθική και Καλοί Τρόποι στην Επιχειρηματική Έρευνα Πηγές Αρχείων Σεβαστείτε τα Δικαιώματα Ιδιοκτησίας Μην Παραφράζετε Μη Στρεβλώνετε την Έρευνα Σεβαστείτε τα Δικαιώματα Ιδιοκτησίας
14
Δεδομένα και Πληροφορίες Πρωτεύουσα Έρευνα Δευτερεύουσα Έρευνα
15
Σκοπός του Υλικού Ανεξάρτητη Επιβεβαίωση Λογική Εντιμότητα και Αξιοπιστία Αξιοπιστία του Συγγραφέα Διαχρονικότητα Πιθανή Προκατάληψη Πηγές Πληροφοριών Πληρότητα Αξιολόγηση Πηγών
16
Δευτερεύουσα Έρευνα Μια Συγκεκριμένη Εταιρία Μια Ολόκληρη Βιομηχανία Στατιστικές και Τάσεις Επιχειρηματικά Ζητήματα
17
Εύρεση Πληροφοριών στη Βιβλιοθήκη Επιχειρηματικά Βιβλία Ηλεκτρονικές Βάσεις Δεδομένων ΕφημερίδεςΕφημερίδεςΠεριοδικάΠεριοδικάΚατάλογοιΚατάλογοι Ακαδημαϊκά Ημερολόγια Στατιστικοί Πόροι Κυβερνητικές Εκδόσεις
18
Εργαλεία Διαδικτυακής Αναζήτησης Μηχανές Αναζήτησης Δικτυακοί Κατάλογοι Μετα-Μηχανές Αναζήτησης Ηλεκτρονικές Βάσεις Δεδομένων
19
Τεχνικές Αναζήτησης Αναζήτησης με Λέξεις-Κλειδιά Λογικοί Τελεστές (Boolean Operators) Φυσική Γλώσσα Αναζήτηση Μέσω Φόρμας Αναζήτησης
20
Συντονισμός Ακριβείας των Μεθόδων Αναζήτησης Αναθεωρήστε τις Επιλογές Σας Προσαρμόστε το Πεδίο Αναζήτησης Διαβάστε τις Οδηγίες Αλλάξτε τους Όρους της Αναζήτησης Χρησιμοποιήστε Πράκτορες Αναζήτησης Κατανοήστε τις Λεπτομέρειες
21
Τεκμηρίωση Πηγών Άμεση Παράθεση Παράφραση Υλικού Κοινή Γνώση Πνευματικά Δικαιώματα Εξειδικευμένη Γνώση Διδασκαλία Σωστής Χρήσης Αναγνωρίστε τις Πηγές Σας Αναγνωρίστε τις Πηγές Σας Βοηθήστε τους Αναγνώστες Σας Οικοδομήστε την Αξιοπιστία Σας
22
Πρωτεύουσα Έρευνα Πραγματοποιήστε Δημοσκοπήσεις Πραγματοποιήστε Δημοσκοπήσεις Πάρτε Συνεντεύξεις
23
Αποτελεσματικές Ερωτήσεις για Δημοσκοπήσεις Κάντε Ερωτήσεις που Αναλύονται Εύκολα Δοκιμάστε από Πριν Όλες τις Ερωτήσεις Δοκιμάστε από Πριν Όλες τις Ερωτήσεις Αποφύγετε τις Καθοδηγητικές Ερωτήσεις Ρωτήστε Ένα Πράγμα Κάθε Φορά Αξιοπιστία Εγκυρότητα Διατηρήστε το Ερωτημα- τολόγιο Μικρό Παρέχετε Ξεκάθαρες Οδηγίες
24
Αποτελεσματικές Δια- δικτυακές Δημοσκοπήσεις Ελαχιστοποίηση του Κόστους Αγγίζουν Περισσότερα Ατόμα Γρήγορη Ανταπόκριση
25
Σχεδιασμός Συνεντεύξεων Σκοπός Ακροατήριο Βασικές Ιδέες Δομή
26
Είδη Ερωτήσεων Ανοικτές Ερωτήσεις Ανοικτές Ερωτήσεις Άμεσες Ανοικτές Ερωτήσεις Διευκρινιστικές Ερωτήσεις Διευκρινιστικές Ερωτήσεις Κλειστές Ερωτήσεις Ποιότητα Πληροφοριών Έλεγχος του Ερευνητή Περισσότερη ΠερισσότεροςΛιγότερος Λιγότερη
27
Επεξεργασία των Πληροφοριών Συνέντευξης Καταγράψτε τις Ιδέες Σας Ανασκοπήστε τις Σημειώσεις Οργανώστε το Υλικό Μεταγράψτε τις Ηχογραφήσεις
28
Ανάλυση των Δεδομένων Στατιστικός Μέσος Γενικές Τάσεις Αιτία και Συσχέτιση Διασταύρωση Στοιχείων
29
Επεξεργασία Δεδομένων και Πληροφοριών Παράθεση Παράφραση Περίληψη
30
Εφαρμογή των Ευρημάτων Σας Βγάζοντας Συμπεράσματα Κάνοντας Προτάσεις
31
Σχεδιασμός Ενημερωτικών Αναφορών Παρακολούθηση και Έλεγχος Διαδικασιών Επίδειξη Συμμόρφωσης Χρήση Πολιτικής και Διαδικασιών Αναφορά Προόδου
32
Δομή Ενημερωτικών Αναφορών Σύγκριση Σημασία Σειρά Χρονολογία Χωροταξικός Προσανα- τολισμός Χωροταξικός Προσανα- τολισμός Γεωγραφία Κατηγορία
33
Αποτελεσματικές Ενημερωτικές Αναφορές Επικεντρωμένες στο ακροατήριο Λογικές Επικεντρωμένες Εύκολες στην παρακολούθησή τους Σύντομες Έντιμες και αντικειμενικές
34
Σχεδιασμός Αναλυτικών Αναφορών Αξιολογήστε Ευκαιρίες Λύστε Προβλήματα Υποστηρίξτε Αποφάσεις
35
Προκλήσεις Αναλυτικών Αναφορών Ευθύνη της Πειθούς Ποιότητα της Συγγραφής Ποιότητα της Λογικής Ποιος Συμμετέχει; Τι Πρέπει να Καθοριστεί; Γιατί Είναι Σημαντικό Αυτό το ζήτημα; Πότε Ξεκίνησε; Πού Εντοπίζεται το Πρόβλημα; Πώς Ξεκίνησε η Κατάσταση;
36
Οργάνωση Αναλυτικών Αναφορών Αντιδραστικό Ακροατήριο Αποδεκτικό Ακροατήριο Λογικά Επιχειρήματα Εφικτές Προτάσεις Τελικά Συμπεράσματα Κοινές Διαρθρωτικές Προσεγγίσεις ΈμμεσηΆμεσηΙσορροπημένη
37
Επικέντρωση στα Συμπεράσματα Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Επιφανειακή Εμφάνιση Αντίσταση του Αναγνώστη Τελικό Συμπέρασμα Εύχρηστη Μορφή
38
Εστίαση στις Προτάσεις 1.Εδραιώστε την ανάγκη για δράση 2.Εισαγάγετε τα συνολικά οφέλη 3.Αναφέρετε τα απαιτούμενα βήματα 4.Εξηγήστε τα βήματα πιο αναλυτικά 5.Δώστε περίληψη των προτάσεων
39
Εστίαση σε Λογικά Επιχειρήματα Προσέγγιση του 2 + 2 = 4 Επιστημονική Μέθοδος Προσέγγιση των Κριτηρίων
40
Σχεδιασμός Επιχειριματικών Προτάσεων Εσωτερικά Αιτήματα Εξωτερικά Αιτήματα Γενικά Έργα ΧρηματοδότησηΧρηματοδότηση Υποστήριξη Διαχείρισης ΠωλήσειςΠωλήσεις ΕπένδυσηΕπένδυση ΕπιδοτήσειςΕπιδοτήσεις
41
Δόμηση Προτάσεων Solicited Unsolicited Είδος Προσέγγισης ΈμμεσηΆμεση Είδος Ακροατηρίου ΑδιάφοροΕνδιαφερόμενο
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.