Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεCorybantes Xenos Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
DIVERSONOPOLY: the Intercultural Board Game GRUNDTVIG PARTNERSHIPS DiversonopolyLLP/AT-430/56/08 CENTRE FOR THE GREEK LANGUAGE Thessaloniki- 20 th May 2010 Final Meeting and Presentation
2
Το πρόγραμμα «Diversonopoly»: επιτραπέζιο παιχνίδι για τη διαπολιτισμική και γλωσσική εκπαίδευση. The Diversonopoly Project: an intercultural board game for intercultural and language learning Υπουργείο Παιδείας. Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας
3
Η ιστορία του παιχνιδιού The story behind the game •To Diversonopoly ξεκίνησε ως ιδέα το Νοέμβριο του 2007, σε ένα σεμινάριο εξεύρεσης εταίρων για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Grundtvig στην Τουλούζη. •The idea for the Diversonopoly project was first developed within the framework of a Grundtvig contact seminar in Toulouse, in November 2007.
5
Εταίροι του προγράμματος: Project partners: •AUSTRIA: -VondiConsulting -Comicsense •CZECH REPUBLIC -Střední zdravotnická škola •FRANCE: -Ligue de l’enseignement •GREECE: -The Centre for the Greek Language •NORWAY: -Oslo Voksenopplæring Sinsen •UNITED KINGDOM - Association of Colleges in the Eastern Region
6
Vielen Dank Κerstin und Thomas!
7
H λογική του παιχνιδιού: Τhe concept of the game: Τρίπτυχο για την καλλιέργεια της διαπολιτισμικής συνείδησης Triangle for the cultivation of intercultural conscience η γλώσσα η επικοινωνία Language Communication ο πολιτισμός culture σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό συγκείμενο within a given social context Η χρήση πολιτισμικών στοιχείων που ενυπάρχουν στη γλώσσα για την εδραίωση της επικοινωνίας με κάποιο συγκεκριμένο κοινωνικό σκοπό και από κάποιους συγκεκριμένους συμμετέχοντες The use of cultural elements existent in language for the establishment of communication for a certain social aim and from certain specific participants
8
Π ολιτισμική κατεύθυνση του παιχνιδιού The game’s cultural orientation Πολιτισμοί-γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης Cultures-languages of the European Union Πολιτισμός-γλώσσα Πολιτισμός-γλώσσα Χώρας προέλευσης Χώρας προορισμού Culture-language Culture-language of the country of origin of the destination country Πολιτισμοί-γλώσσες τρίτων χωρών Πολιτισμοί-γλώσσες τρίτων χωρών
9
ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ BASIC INFORMATION •Κοινό-στόχος: μετανάστες, ενήλικοι ή/και έφηβοι μαθητές της μητρικής γλώσσας ως ξένης/δεύτερης με διαφορετική πολιτιστική και γλωσσική προέλευση. •Τarget-audience: immigrants, adults or/and teenage learners of the mother tongue as a second/foreign language coming from a different linguistic and cultural background. •Γλωσσικό επίπεδο: Β1/Β2 σύμφωνα με τα γλωσσικά επίπεδα του ΚΕΠΑ (δυνατότητα αυξομείωσης γλωσσικού επίπεδου, από Α2 μέχρι Γ1). •Language level: B1/B2 following the CEFR descriptors and levels (the language level can be adjusted).
10
•Διάρκεια εφαρμογής: ενδείκνυνται δύο διδακτικές ώρες, μπορεί να παίζεται σε συνέχειες και διατμηματικά •Indicative implementation time: two teaching hours, it can be played in sequences and among classes •Βασικός κανόνας: δεν υπάρχει νικητής- αν χρειάζεται νικητής, είναι ο πρώτος που ‘κερδίζει’ όλες τις κατηγορίες ερωτήσεων •Basic rule: there is no winner- if there is a need for a winner, that would be the first to “win” all question categories ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ BASIC INFORMATION
11
•Kύριος στόχος: «σπάσιμο του πάγου», καλλιέργεια της διαπολιτισμικής και γλωσσικής ικανότητας και επίγνωσης •Μain objective: “ice-breaking”, development of the intercultural and language awareness and learning •Τρόπος παιξίματος: 6 κατηγορίες ερωτήσεων, 2 διαφορετικά ταμπλό, 600 περίπου διαφορετικές ερωτήσεις και διάφορες προτάσεις αντί οδηγιών •Playing: 6 question categories, 2 different versions, about 600 different questions, proposals instead of rules. ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ BASIC INFORMATION
12
•Πλαίσιο εφαρμογής : τάξη εκμάθησης της ελληνικής ως ξένης. Οι διδάσκοντες μπορούν να εντάξουν το Diversonopoly καθαρά ως παιχνίδι στη γλωσσική τάξη ή να το προσαρτήσουν/προσαρμόσουν στις γλωσσικές ανάγκες του κοινού-στόχου. •Implementation framework: the language learning class of the mother tongue as a second/foreign language. Teachers and trainers may include Diversonopoly as a game in the class or adjust it according to the language needs of the target-audience. ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ BASIC INFORMATION
13
Τα ταμπλό του παιχνιδιού- The Board Game 1. κυκλική εκδοχή- Circular version:
14
2.Ορθογώνια εκδοχή- Rectangular version
15
Κατηγορίες του παιχνιδιού The Categories of the Game Ελεύθερος χρόνος- Free Time Καθημερινή ζωή- Everyday Life Έθιμα-παραδόσεις- Traditions Επικοινωνία- Communication Φιλοσοφία-στάση ζωής- Philosophy Εκπαίδευση και εργασία- Education and Work
16
Ενδεικτική κάρτα από την κατηγορία Έθιμα-Παραδόσεις: Indicative card from the Traditions category:
17
Μετά τη συνεισφορά του παίκτη, οι άλλοι συμμετέχοντες συνεισφέρουν με τις δικές τους εμπειρίες. The other players may contribute their experience. The other players may contribute their experience. Ο ρεπόρτερ καταγράφει, ο διδάσκων μπορεί να συνεισφέρει στοιχεία, ενώ σημειώνει τα κύρια σημεία. The reporter may register, the teacher may contribute with cultural elements and note down the main points. Ο παίκτης απαντά σε μια ερώτηση/ σε μια ερώτηση/ σενάριο μεμονωμένα ή εκπροσωπώντας την ομάδα του. σενάριο μεμονωμένα ή εκπροσωπώντας την ομάδα του. The player responds to a question/scenario individually or as a part of his/her team. The player responds to a question/scenario individually or as a part of his/her team.
18
Ανάπτυξη εγκάρσιας ικανότητας Development of a transversal competence: α. τη γλωσσική τους ικανότητα, β. τη διαπολιτισμική τους ικανότητα, γ. τη γενική επικοινωνιακή τους ικανότητα. a.learner’s language ability, b.their intercultural ability, c.their general communicative ability.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.