Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεIsadora Vallis Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
ANA ΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΔΑΦΝΗ ΑΝΤΩΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΛΑΧΟΣ ΜΑΡΚΟΣ ΒΟΛΑΚΗΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Β1
2
E ΡΩΤΗΜΑΤΑ-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ Θέμα της εργασίας μας είναι τα σύγχρονα επαγγέλματα. Προσπαθήσαμε κατά τη διάρκειά της να ερευνήσουμε το επάγγελμα που μας ενδιαφέρει να ακολουθήσουμε μετά τη σχολική μας ζωή και να αναλογιστούμε αν αυτό ανταποκρίνεται στις δεξιότητές μας. Η διαδικασία της συλλογής στοιχείων για τα επαγγέλματα που κεντρίζουν το ενδιαφέρον της ομάδας μας αποτέλεσε πρόκληση και ήταν συναρπαστική. Μας ώθησε σε μια εκ νέου προσπάθεια ενδοσκόπησης προκειμένου να γνωρίσουμε ουσιαστικότερα τον εαυτό μας και να αναγνωρίσουμε σε αυτόν όλες εκείνες τις αρετές που πρέπει να τον διακρίνουν ώστε να ασκήσουμε στο μέλλον το επάγγελμα που μας εκφράζει πραγματικά και θα μας επιτρέπει να είμαστε χρήσιμοι και παραγωγικοί πολίτες. Ως επαγγελματίες πιστεύουμε ότι θα πρέπει να είμαστε πρακτικοί τύποι, ερευνητικοί και κοινωνικοί. Αυτή η εργασία αποτελεί το εφαλτήριο της επαγγελματικής μας σταδιοδρομίας. Ευχόμαστε και ελπίζουμε να είναι λαμπρή. Η ίδια η ζωή βέβαια και οι κοινωνικές συνθήκες τελικά θα αποδείξουν αν καταφέρουμε να υλοποιήσουμε τα όνειρά μας. Εμείς όμως είμαστε νέοι, έχουμε πολλά όνειρα και ελπίζουμε. Κι αυτό το δικαίωμα να ονειρευόμαστε δεν μπορεί να μας το στερήσει κανένας….
3
ΠΟΡΕΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ- ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ Γνωριμία των μελών της ομάδας και συζήτηση για τα επαγγελματικά μας ενδιαφέροντα - 1 διδακτική ώρα Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη - 1 διδακτική ώρα Συμπλήρωση ερωτηματολογίου -1 διδακτική ώρα Μετατροπή του εννοιολογικού χάρτη σε αφίσα και σ υμπλήρωση θυρεού – 3 διδακτικές ώρες Κατανομή αρμοδιοτήτων κάθε μέλους και δημιουργία blog- 1ώρα εκτός σχολείου Συλλογή των πληροφοριών και ταξινόμησή τους, δημιουργία προλόγου και σ ύνθεση της εργασίας- 9 διδακτικές ώρες και 1 ώρα εκτός σχολείου Δημιουργία video και συμπλήρωση του test δεξιοτήτων- 7 διδακτικές ώρες Η συνολική χρονική διάρκεια της έρευνας ήταν 22 διδακτικές ώρες και 3 εξωδιδακτικές. Χώρος διεξαγωγής της έρευνας ήταν το σχολείο και το σπίτι μέλους της ομάδας.
4
ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
5
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ –ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ HΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Μπορεί να εργαστεί σε διάφορους τομείς όπως -Ισχύς -Οπτικοηλεκτρονική -Αυτοματισμός -Πυρηνική Ενέργεια -Τεχνητή Νοημοσύνη -Ρομποτική Ο Η/Μ πρέπει να είναι έτοιμος σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του να μαθαίνει διαρκώς, να έχει καλές διαπροσωπικές σχέσεις, να συνεργάζεται με μηχανικούς και πελάτες και να δουλεύει σκληρά. ΄Οσον αφορά την επαγγελματική αποκατάσταση, στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, οι ελεύθεροι επαγγελματίες ολοένα και λιγοστεύουν, ενώ οι μεγάλες Εταιρείες εδραιώνονται.
6
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ –ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΧΗΜΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Οι επαγγελματικές του δυνατότητες μπορούν να διαχωριστούν ως εξής: Απασχόληση σε βιομηχανικές παραγωγικές διαδικασίες (χημικά, πετρελαιοειδή, αέριο, χαρτί, φαρμακευτικά, τρόφιμα, κεραμικά, υφάσματα, πλαστικά κ.α.) Τεχνικές συμβουλές και προώθηση πωλήσεων προϊόντων, επιχειρησιακή έρευνα Δημόσια Διοίκηση - Δημόσιοι Οργανισμοί. Μελέτες, σχεδιασμοί, κατασκευές. Έρευνα, εξέλιξη και προσχεδιασμένες ιδιότητες νέων προϊόντων. Εκπαίδευση, ιδιαίτερα στην Ανώτατη και Ανώτερη βαθμίδα. Ελεύθερος επαγγελματίας.
7
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ Ο επαγγελματίας υγείας ασκεί μία εργασία ή ένα λειτούργημα που προσφέρει έναν καθοριστικό ρόλο στη φροντίδα των ασθενών και απαιτείται να έχει εξειδικευμένη θεωρητική γνώση, τακτικές ηθικής που ενισχύουν τις μεθόδους και τις δεξιότητες του, καθώς και να λειτουργεί αυτόνομα κατά τη λήψη των αποφάσεων. Tο ιατρικό επάγγελμα κατέχει τον κυρίαρχο ρόλο στα επαγγέλματα υγείας, μέσα από τη δυνατότητα που του παρέχεται να διαγνώσει προβλήματα υγείας και στη συνέχεια να θεραπεύσει ασθενείς και γι’ αυτό απολαμβάνει μεγαλύτερη ελευθερία και κοινωνική υποστήριξη. Το επάγγελμα του γιατρού δεδομένης της ευθύνης του για την υγεία και τη ζωή των ανθρώπων, απαιτεί αυξημένη κοινωνική ευαισθησία και οξυδέρκεια. Για να πάρει κάποιος την απόφαση να σπουδάσει ιατρική πρέπει να είναι διατεθειμένος να αφιερώσει μεγάλο μέρος της ζωής του στο διάβασμα, να έχει υπομονή και αγάπη προς το επάγγελμα και τους συνανθρώπους του.
8
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ Κτηνίατρος Μπορεί να ασχοληθεί με παραγωγικά ζώα καθώς και με ζώα συντροφιάς, με την υγιεινή των τροφίμων, να ασκήσει ελεύθερο επάγγελμα ή να εργαστεί σε εταιρείες κτηνιατρικών προϊόντων, σε βιομηχανίες, ή σε υπηρεσίες του δημόσιου τομέα. Bιοχημικός Αναλύει τις επιδράσεις εξωτερικών παραγόντων, όπως τροφή, πρόσθετα τροφίμων, αλλεργιογόνα και φάρμακα στα κύτταρα του σώματός μας· εργάζεται δίπλα σε γενετιστές και γιατρούς για την πραγματοποίηση πειραμάτων για την ανίχνευση ασθενειών, γενετικών διαταραχών και άλλων ανωμαλιών·
9
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ
10
ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
11
Επαγγέλματα και οικονομική κρίση Τα προβλήματα της οικονομικής κρίσης δεν περιορίζονται σε κάποια επαγγέλματα, αλλά αγκαλιάζουν ολόκληρη την κοινωνία.
12
Οι νέοι σε καιρό κρίσης φαίνεται να διαλέγουν επαγγέλματα με βάση το οικονομικό κέρδος που θα τους προσφέρει το εκάστοτε επάγγελμα. Βάσει ερευνών τα επαγγέλματα με τη μεγαλύτερη απήχηση είναι αυτά που έχουν σχέση με τις εναλλακτικές μορφές καλλιέργειας (Γεωπονία), τον τουρισμό (Τουριστικά επαγγέλματα) και τις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας (Μηχανολόγοι, Ηλεκτρολόγοι). Ακόμη πολλοί επιλέγουν Νομική γιατί προσφέρει πλήθος επαγγελματικών διεξόδων, την Ιατρική καθώς υπάρχει μεγάλη πιθανότητα απορρόφησης, και τέλος τα Στρατιωτικά επαγγέλματα.
13
Οι υπόλοιποι λόγοι επιλογής… Εναλλακτικές μορφές καλλιέργειας: Οι νέοι βλέπουν άσπρο φως σε αυτό τον κλάδο καθώς πιστεύουν ότι θα αναπτυχθεί πολύ τα επόμενα χρόνια σαν μια πιο φτηνή λύση. Τουρισμός: Όσο δύσκολα και αν είναι τα πράγματα, ο τουρισμός θα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής όλων και άρα δεν θα επηρεαστεί πολύ από την κρίση. Καινοτόμες ιδέες είναι φυσικά απαραίτητες για να διατηρηθεί και σε αυτό ευελπιστούν όσοι επιλέγουν αυτόν τον κλάδο. Ανανεώσιμες μορφές ενέργειας: Σίγουρα θα αποτελέσουν σημαντικό κομμάτι στο μέλλον, καθώς με αυτές θα μπορέσουμε να αποκτήσουμε πιο φθηνά περισσότερη ενέργεια, γεγονός που τις καθιστά από τις πλέον ελκυστικές αναζητήσεις για τον επαγγελματισμό προσανατολισμό. Νομική: Είναι ένα επάγγελμα που δεν θα εξαφανιστεί, εφόσον πάντα θα υπάρχουν διαφορές ενώ προσφέρει πολλές επαγγελματικές εξόδους, καθιστώντας το έτσι ένα από τα πιο επιθυμητά επαγγέλματα. Ιατρική: Όπως και η νομική, για τους ίδιους ακριβώς λόγους παραμένει το επάγγελμα «όνειρο» για όλους. Στρατιωτικές σχολές: Ίσως η μοναδική σχολή που έχει παρουσιάσει τεράστια άνοδο στις προτιμήσεις των νέων κυρίως λόγω της μονιμότητας αλλά και της γρήγορης επαγγελματικής αποκατάστασης που προσφέρει
14
Σύμφωνα με έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ και της Eurogroup μερικά επαγγέλματα που δεν έχει πλήξει η οικονομική κρίση είναι οι: : Επαγγελματίες Νοσηλευτικής και Μαιευτικής Μηχανικοί Οικονομολόγοι
20
Έχουμε και καλλιτεχνική άποψη
22
Κλείνοντας… Παρατηρώντας την πρόοδο της ομάδας μας μέσα από αυτή τη δύσκολη χρονιά, μια χρονιά σημαντική για όλους μας, αφού φέτος θα έπρεπε να θέσουμε τις βάσεις για τις εξετάσεις της επόμενης χρονιάς. Ωστόσο παρόλο τις δυσκολίες που σίγουρα υπήρξαν (και τις ελάχιστες ασυνεννοησίες) μπορούμε να καταλήξουμε ότι υπήρξε μια καλή συνεργασία από όλα τα μέλη της ομάδας σε όλους τους τομείς της εργασίας, κυρίως στον τομέα της αλληλοβοήθειας. Η ομάδα Υγείας και Τεχνολογικών επαγγελμάτων ευχαριστεί θερμά την κ. Καμαριωτάκη για την πολύτιμη βοήθεια όλη τη χρονιά και σας εύχεται ένα χαρούμενο καλοκαίρι.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.