Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεXylina Glaros Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……. Ομάδα Φοιτητών:
2
Η Επιχειρηματική Ιδέα
3
Η αγορά στην οποία κινείται η επιχείρηση
4
Στόχοι του Επιχειρηματικού Σχεδίου
Αύξηση Πωλήσεων κάθε έτος Ποσοστό Κέρδους Ανάπτυξη – Αύξηση Καταστημάτων Μερίδιο Αγοράς
5
Marketing Plan Προϊόν (Product) Τόπος Διανομής (Place) Τιμή (Price)
Προώθηση (Promotion)
6
Marketing Plan Ποιοι είναι οι στόχοι για τις μελλοντικές πωλήσεις;
Ποια είναι η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η επιχείρηση, δηλαδή πόσο θα πουλά το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρει, θα παρέχει ή όχι εκπτώσεις ανάλογα με την ποσότητα που αγοράζει ο πελάτης, θα τιμολογεί πάνω, κάτω ή στο ίδιο επίπεδο με τον ανταγωνισμό; Ποιος είναι ο τρόπος διακίνησης των προϊόντων και ποια τα κανάλια διανομής; Ποιο είναι το πλάνο διαφήμισης, το budget που θα διατεθεί, οι προωθητικές ενέργειες δικτύωσης και δημοσίων σχέσεων;
7
Διάρθρωση Χρηματοδότησης
Ίδια Κεφάλαια (Προσωπικό Κεφάλαιο, Κεφάλαια Συνεταίρων). Τραπεζικά Δάνεια (Βραχυπρόθεσμα και Μακροπρόθεσμα). Επιχορηγήσεις από κοινοτικά και ερευνητικά προγράμματα.
8
Δείκτες Επιχειρηματικού Σχεδίου
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.