Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεMelissa Rodi Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Ανάπτυξη Πειστικών Μηνυμάτων
2
Διαδικασία Ανάπτυξης Θέματος σε Τρία Βήματα Βήμα 1Βήμα 3Βήμα 2 ΣχεδιασμόςΑνάπτυξη Θέματος Ολοκλήρωση
3
Σχεδιασμός του Μηνύματος Ανάλυση της κατάστασης Συγκέντρωση των πληροφοριών Επιλογή του μέσου Οργάνωση του μηνύματος
4
Ανάλυση της Κατάστασης Μέλη του Ακροατηρίου Λήπτες Αποφάσεων Εναλλακτικές Θέσεις Εταιρική Νοοτροπία Σημεία Αντίστασης Επιθυμητές Ενέργειες Ξεκαθαρίστε το Σκοπό Σας Αναπτύξτε τα Επιχειρήματά Σας Εκφράστε το Σκοπό Σας
5
Φυσιολογικές Ανάγκες Τροφή, στέγη, αέρας, νερό και ύπνος Ασφάλεια Εργασιακή ασφάλεια, σταθερότητα και προστασία Κοινωνικές Ανάγκες Στοργή, ομαδικοί δεσμοί, φίλοι και αποδοχή Κοινωνική Θέση Μοναδικότητα, αυτοεκτίμηση, σεβασμός και αναγνώριση Ολοκλήρωση Συνειδητοποίηση, δημιουργικότητα, σοφία και ψυχική πλήρωση Η Ιεραρχία Αναγκών του Maslow
6
Ανάλυση του Ακροατηρίου ΕισόδημαΕισόδημα ΦύλοΦύλο ΕκπαίδευσηΕκπαίδευση Άλλοι Παράγοντες Γενικά Στοιχεία ΣυμπεριφοράΣυμπεριφορά ΠροσωπικότηταΠροσωπικότητα Τρόπος Ζωής Άλλοι Παράγοντες Επιμέρους Στοιχεία
7
Προετοιμασία του Μηνύματος Συγκέντρωση Πληροφοριών Επιλογή του Μέσου Λογικοί Παράγοντες Συναισθηματικοί Παράγοντες Παραδοσιακά Μέσα Ηλεκτρονικά Μέσα
8
Οργάνωση του Μηνύματος Άμεση Προσέγγιση (Παραγωγική) Άμεση Προσέγγιση (Παραγωγική) Έμμεση Προσέγγιση (Αναγωγική) Έμμεση Προσέγγιση (Αναγωγική) Καθορίστε τη Γενική Ιδέα Περιορίστε το Πεδίο Ομαδοποιήστε τα Κύρια Σημεία
9
Ανάπτυξη του Μηνύματος Προσφώνηση σε Δεύτερο Πρόσωπο Πολιτισμικές Διαφορές Οργανωτικές Νοοτροπίες Προσωπική Αξιοπιστία
10
Ολοκλήρωση του Μηνύματος Αξιοποιήστε το Περιεχόμενο Αναθεωρήστε για Σαφήνεια και Ακρίβεια Αξιολογήστε το Σχεδιασμό και την Απόδοση Κάντε Τελικό Έλεγχο του Μηνύματος
11
Ανάπτυξη Πειστικών Μηνυμάτων Χρήση του Σχεδίου AIDA Ισορρόπηση Συναισθημάτων και Λογικής Ενίσχυση της Θέσης Σας Αντιμετώπιση της Αντίστασης
12
ΕνδιαφέρονΠροσοχή ΕπιθυμίαΔράση ΣΧΕΔΙΟ AIDA
13
Λογική και Συναισθήματα Το Μήνυμα ΑισθήματαΣυμπάθειεςΑνάγκεςΑναλογίαΑναγωγήΠαραγωγή ΣυναισθήματαΛογική Προώθηση Δράσης Κατανόηση Προσδοκιών Υπερνίκηση Αντίστασης Προώθηση της Αποψής Σας Προώθηση Δράσης Κατανόηση Προσδοκιών Υπερνίκηση Αντίστασης Προώθηση της Αποψής Σας
14
•Βιαστικές Γενικότητες •Κυκλικός Συλλογισμός •Επίθεση στον Αντίπαλο •Υπεραπλούστευση •Εσφαλμένο Αίτιο-Αποτέλεσμα •Λανθασμένες Αναλογίες •Παράλογη Υποστήριξη Παραδείγματα Εσφαλμένης Λογικής
15
Ενίσχυση της Θέσης Σας Σχήματα Λόγου Οφέλη για το Ακροατήριο Κατάλληλος Χρόνος Δυνατές Λέξεις
16
Πρόβλεψη Αντιρρήσεων Να Αναμένετε Αντίσταση Ανακαλύψτε τις Αντιρρήσεις Να Προάγετε τη Συμμετοχή
17
Κοινά Λάθη στις Πωλήσεις Άκαμπτη Προώθηση Αντίσταση σε Συμβιβασμούς Περιορισμός των Τακτικών Σας Χρήση Σχεδίου «Μιας Χρήσης»
18
Πειστικά Μηνύματα Αιτήματα για Δράση Πειστικές Ιδέες Αποζημιώσεις ή Ρυθμίσεις
19
Αιτήματα για Δράση ΔράσηΔράση Γραπτό Αίτημα Τραβήξτε την Προσοχή Χρησιμοποιήστε Γεγονότα, Σχήματα και Οφέλη Εκφράστε Συγκεκριμένα Αιτήματα
20
Πειστικές Παρουσιάσεις Εστίαση του Μηνύματος Υποστήριξη Αποφάσεων Επίσπευση Ενεργειών Ενθάρρυνση Νέων Αντιλήψεων Επανεξέταση Απόψεων
21
Αποζημιώσεις και Ρυθμίσεις Αποζημίωση ή Ρύθμιση Γραπτό Αίτημα Δηλώστε το Πρόβλημα Αναθεωρήστε τα Γεγονότα Υποκινήστε τον Αναγνώστη Υποβάλλετε το Αίτημά Σας
22
Μηνύματα για το Marketing και τις Πωλήσεις Μελετήστε τον Ανταγωνισμό Τονίστε τα Οφέλη Αναλύστε το Ακροατήριο
23
Πρόβλεψη Αντιρρήσεων Σχετικά με την Αγορά Υψηλή Τιμή Χαμηλή Ποιότητα ΣύγκρισηΣύγκριση Αντιληπτό Ρίσκο
24
Εφαρμογή του Μοντέλου AIDA Τραβήξτε την Προσοχή Τονώστε το Ενδιαφέρον Ενισχύστε την Επιθυμία Δώστε Κίνητρο για Δράση
25
Οφέλη του Προϊόντος Εμπιστευτικές Πληροφορίες Υποβλητικές Εικόνες Ειδήσεις Προσωπικά Σχόλια Υπόσχεση Αποταμίευσης Κοινά Σημεία Δείγματα του Προϊόντος Επιλύσεις Προβλημάτων Τραβήξτε την Προσοχή
26
Τονώστε το Ενδιαφέρον Ενισχύστε τις Υποσχέσεις Τονίστε τα Κύρια Σημεία Δώστε Έμφαση στα Οφέλη
27
Ενισχύστε την Επιθυμία Χρησιμοποιήστε Ενεργητική Ορολογία Συζητήστε την Τιμολόγηση Υποστηρίξτε τους Ισχυρισμούς Σας
28
Δώστε Κίνητρο για Δράση Δηλώστε το Επόμενο Βήμα Δημιουργήστε το Αίσθημα του Επείγοντος Συμπεριλάβετε ένα Υστερόγραφο Ασκήστε Καλή Κρίση
29
Διατηρήστε τις Υψηλές Προδιαγραφές Αλήθεια και Απάτη Ισχυρισμοί Αθέτηση Συμβολαίου Παραβίαση Προσω- πικών Δεδομένων
30
Κοινά Μηνύματα Ενημερωτικό Δελτίο μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου για Δικαίωμα Συμμετοχής Ανταγωνιστικές Ηλεκτρονικές Πληροφορίες
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.