Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεSpyridon Anania Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (PLANNING)..και εφαρμογές σε video games! Τεχνητή Νοημοσύνη ΙΙ Εαρινό Εξάμηνο 2012-2013
2
Τεχνητή Νοημοσύνη και Video Games 2
3
3 Είναι η τεχνητή νοημοσύνη χρήσιμη για τα video games; Είναι τα video games χρήσιμα για την τεχνητή νοημοσύνη ;
4
Τεχνητή Νοημοσύνη και Video Games 4 Είναι η τεχνητή νοημοσύνη χρήσιμη για τα video games; Ναι, γιατί … Όχι, γιατί … Είναι τα video games χρήσιμα για την τεχνητή νοημοσύνη ; Puzzle games: πολύπλοκα προβλήματα λογικής Strategy games: πολύπλοκα προβλήματα διαχείρισης πόρων και λήψης αποφάσεων First-person games: χαρακτήρες (non-player characters) ως αυτόνομοι πράκτορες
5
Τεχνητή Νοημοσύνη και Video Games 5 Είναι τα video games χρήσιμα για την τεχνητή νοημοσύνη ; Συχνά, τα ρεαλιστικά προβλήματα στον πραγματικό κόσμο είναι πολύ δύσκολα να αντιμετωπιστούν Τα video games προσφέρουν ένα επίπεδο αφαίρεσης που δίνει τη δυνατότητα στην ερευνητική κοινότητα να πειραματιστεί επικεντρώνοντας σε συγκεκριμένες πτυχές των προβλημάτων Π. χ., αυτοκινούμενα οχήματα Στην Αθήνα Στο Grand Theft Auto
6
6 Η υλοποίηση απλών ενεργειών στον πραγματικό κόσμος είναι συχνά πολύ δύσκολη ! Τεχνητή Νοημοσύνη και Video Games
7
7 Η υλοποίηση τέτοιων ενεργειών σε virtual κόσμους είναι πολύ πιο εύκολη ! Τεχνητή Νοημοσύνη και Video Games
8
8 Είναι τα video games χρήσιμα για την τεχνητή νοημοσύνη ; Διαγωνισμοί για ερευνητικά προβλήματα στο πεδίο της τεχνητής νοημοσύνης ( όπως το International Planning Competition που είπαμε νωρίτερα ) σε προβλήματα βασισμένα σε video games!
9
Ms Pac-Man vs Ghost Team Competition 9 http://www.pacman-vs-ghosts.net http://www.pacman-vs-ghosts.net Φτιάξε ένα πρόγραμμα που ελέγχει την Ms Pac-Man ή ένα από τα φαντασματάκια 15 φορές το δευτερόλεπτο ο game server μεταδίδει την κατάσταση του παιχνιδιού ως εικόνα Java API
10
Annual Starcraft Competition at AIIDE 10 http://skatgame.net/mburo/sc2011/ http://skatgame.net/mburo/sc2011/ AI and Digital Entertainment Conference Competition link for 2012 link
11
Annual Starcraft Competition at AIIDE 11 http://skatgame.net/mburo/sc2011/ http://skatgame.net/mburo/sc2011/ Brood War Application Programming Interface: C++ API με το οποίο μπορεί ένα πρόγραμμα να λαμβάνει πληροφορίες για την τρέχουσα κατάσταση ελέγχει τα δικά του units http://code.google.com/p/bwapi/ http://code.google.com/p/bwapi/
12
Annual Starcraft Competition at AIIDE 12 Krasi0 vs Skynet (2011): youtubeyoutube
13
General Game Playing Competition 13 http://games.stanford.edu/ http://games.stanford.edu/ Φτιάξε ένα πρόγραμμα που μπορεί να παίζει board games.. γενικά ! Στην αρχή του αγώνα, το πρόγραμμα λαμβάνει την περιγραφή των κανόνων του παιχνιδιού σε μια γλώσσα που μοιάζει με την PDDL C++, Java, Prolog API, … Competition @AAAI 2013, Washington
14
Multi-agent programming contest 14 http://www.multiagentcontest.org/ http://www.multiagentcontest.org/ Έμφαση σε πολύ - πρακτορικά συστήματα Κάθε χρόνο από το 2005 με διαφορετικά σενάρια που ωθούν τους πράκτορες να λειτουργήσουν ως ομάδα Registration: August 2013
15
Multi-agent programming contest 15 http://www.multiagentcontest.org/ http://www.multiagentcontest.org/
16
Multi-agent programming contest 16 http://www.multiagentcontest.org/ http://www.multiagentcontest.org/
17
Τεχνητή Νοημοσύνη και Video Games 17 Είναι η τεχνητή νοημοσύνη χρήσιμη για τα video games;
18
Τεχνητή Νοημοσύνη και Video Games 18 Είναι η τεχνητή νοημοσύνη χρήσιμη για τα video games; Path finding Realistic motion Psychological models Decision making Learning Nonlinear story telling …
19
Τεχνητή Νοημοσύνη και Video Games 19 Είναι η τεχνητή νοημοσύνη χρήσιμη για τα video games; Ας εντοπιστούμε σε : παιχνίδια με χαρακτήρες (Non-player characters ή NPCs) τη διαδικασία λήψης αποφάσεων ενός χαρακτήρα την κατηγορία των First-Person Shooter (FPS) games
20
Τεχνητή Νοημοσύνη και Video Games 20 Video Games: Finite State Machines Decision Diagrams Behavior Trees Goal Oriented Action Planning Ακαδημαϊκή έρευνα σε agents: Knowledge representation, First-order logic, Classical planning, Planning with preferences, … Belief-Desire-Intention architecture, Agent-based programming, … Probabilistic reasoning, Bayesian networks, Utility theory, Markov Decision Processes, …
21
Τεχνητή Νοημοσύνη και Video Games 21 Video Games: Finite State Machines Decision Diagrams Behavior Trees Goal Oriented Action Planning Ακαδημαϊκή έρευνα σε agents: Knowledge representation, First-order logic, Classical planning, Planning with preferences, … Belief-Desire-Intention architecture, Agent-based programming, … Probabilistic reasoning, Bayesian networks, Utility theory, Markov Decision Processes, …
22
Τεχνητή Νοημοσύνη και Video Games 22 Πεπερασμένα Αυτόματα (Finite State Machines ή FSMs) Δένδρα Συμπεριφορών (Behavior Trees ή BTs) Σχεδιασμός Ενεργειών για την Επίτευξη Στόχων (Goal Oriented Action Planning ή GOAP)
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.