Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Θεωρία Επικοινωνίας Εργασία 2
2
Ιστορία Η Audi είναι μία από τις παλιότερες γερμανικές εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων. Το λογότυπο της Audi δημιουργήθηκε το 1932 στο οποίο απεικονίζονται 4 κύκλοι. Οι 4 αυτοί κύκλοι αντιπροσωπεύουν την συγχώνευση της Audi με την DKW, Horch και Wanderer στην Auto Union. Από το 1930 παρήγαγε μαζικά, επιβατηγά αυτοκίνητα κάθε κατηγορίας και μηχανές.
3
Branding Υψηλή τεχνολογία Ποιοτικός Σχεδιασμός Ασφάλεια
Άψογη οδική συμπεριφορά Δυναμικότητα Σπορ αισθητική Καινοτομία
4
Διαφήμιση Όπως κάθε σοβαρή εταιρεία αυτοκινήτων έτσι και η Audi επενδύει πολλά λεφτά στην διαφήμιση. Κάθε διαφήμιση είναι κατάλληλα διαμορφωμένη με έξυπνο τρόπο έτσι ώστε να εντυπωσιάζει τον θεατή με τα μοντέλα της.
5
Μερικές καλές διαφημίσεις
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.