Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Export Support Tools Του Μπάμπη Φιλαδαρλή MBA, MIEx., DipM.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Export Support Tools Του Μπάμπη Φιλαδαρλή MBA, MIEx., DipM."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Export Support Tools Του Μπάμπη Φιλαδαρλή MBA, MIEx., DipM.

2 Export Support Tools  Παγκοσμιοποίηση και Εξαγωγές  Ανάγκη ανάπτυξης εξαγωγών  Ανάγκη ανάπτυξης νέων εξαγωγικών επιχειρήσεων  Ανάγκη εκπαίδευσης και εξοπλισμού των εξαγωγέων με εξειδικευμένα & χρήσιμα εργαλεία.  Από την κρατική παρέμβαση στην ιδιωτική πρωτοβουλία  Από την Θεωρία στην πράξη

3 Export Markets? Που βρίσκονται οι πραγματικές Ευκαιρίες? Διαφορετικές ανάγκες Διαφορετικό περιβάλλον Ανάγκη για Νέες γνώσεις & ικανότητες Άλλο μείγμα ανταγωνιστών Ανάγκη προσαρμογής Ανταγωνιστικού πεδίου & πρότασης Διαφορετική γλώσσα, νομοθεσία, θρησκεία, συνήθειες, προτεραιότητες, κανάλια διανομής, τρόποι προβολής....

4 ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING Αναγνώριση του παγκόσμιου εμπορικού περιβάλλοντος Απόφαση για το αν θα παμε διεθνώς Απόφαση για το σε ποιες αγορές θα επιχειρήσουμε Απόφαση για το πως θα μπούμε σε αυτές Απόφαση για τις τοπικές τακτικές marketing Απόφαση για τον τρόπο οργάνωσης διεθνώς

5  Οι εξαγωγείς & τα στελέχη χρειάζονται άμεσα & γρήγορα σωστές πληροφορίες για να στηρίξουν τις πιο πάνω αποφάσεις.  Το Ιντερνετ είναι σαφώς η απάντηση αλλά το να βρεις τις καλύτερες πηγές και την σωστή πληροφορία θέλει χρόνια εμπειρίας.  Έχοντας πάνω από 25 χρόνια πρακτικής εμπειρίας στην έρευνα ξένων αγορών σχεδιάσαμε κάτι απλό και άμεσα αποτελεσματικό.

6 ΟΔΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ A Road Map to Exports

7 Είναι ένας μοναδικός – πρακτικός- οδηγός για τις επιχειρήσεις που θέλουν να κάνουν εξαγωγές. Περιλαμβάνει τις πιο χρήσιμες και πρακτικές διευθύνσεις στο διαδίκτυο, σχετικές με το διεθνές εμπόριο. Ότι χρειάζονται οι επιχειρήσεις, για να ερευνήσουν και να εντοπίσουν τις ευκαιρίες που ανοίγονται στο διεθνές περιβάλλον, θα το βρουν στον χάρτη που ετοιμάσαμε. Πιστεύουμε ότι είναι ένα πολύ καλό εργαλείο για να υποστηρίξουν οι συλλογικοί επιχειρηματικοί φορείς τις επιχειρήσεις μέλη τους.

8 Υπάρχουν βέβαια και δύο μειονεκτήματα  Οι τακτικές ανανεώσεις και  Ο αριθμός των πηγών που μπορεί να εμφανίζονται Για να λύσουμε τα δύο αυτά προβλήματα έπρεπε να σχεδιαστεί μια ηλεκτρονική μορφή.

9  Για να αξιοποιήσουμε την όλο και αυξανόμενη χρήση των κινητών αποφασίσαμε η πρώτη ηλεκτρονική έκδοση να γίνει για I-phones & I-pad. Global Exports App Η Πρώτη mobile εφαρμογή για εξαγωγείς σε όλο τον κόσμο

10  Αναλύσεις αγορών, τάσεις χωρών & κλάδων, κατάλογοι δυνητικών συνεργατών, στατιστικά, εξαγωγικές διαδικασίες, διεθνείς εκθέσεις, προκηρύξεις, κλαδικές αναλύσεις, χρήσιμα εργαλεία και άλλα πολλά.  Αυτή την στιγμή ετοιμάζουμε και έκδοση για Android καθώς και έκδοση web/συνδρομητική.

11 Info Categories & Number of Suggested Sites  MARKETS & RESEARCH  COUNTRIES INFO 10  EXPORT PORTALS 10  MARKET REPORTS 9  PRODUCT INFO 7  SEARCH ENGINES 6  CONTACTS & INTERMEDIARIES  CHAMBERS OF COMMERCE 6  COMPANIES - DISTRIBUTORS 24  INTERNATIONAL ORGANISATIONS 7  LOCAL ORGANISATIONS 29  MEGA DATA BASES 8  TRADE STATISTICS 9  EXPORT MARKETING  B2B 10  CROSS CULTURE 5  EXPORT MARKETING 5  PATENTS 5  TENDERS - BIDS 6  TRADE FAIRS 6  EXPORT PROCEDURES  CUSTOMS 7  EXPORT FINANCE 9  EXPORT PROCEDURES 8  INTERNATIONAL TRANSPORTS 11  LEGAL ASPECTS 14  TRADE COMPLIANCE 8  TRADE TERMINOLOGIES 6  TOOLS & RESOURCES  AROUND THE WORLD 25  SECTORAL PORTALS 68

12 2 ακόμα εργαλεία:  Export Marketing Forms 30 φόρμες ειδικά σχεδιασμένες για να καλύψουν τις ανάγκες κάθε βήματος της διαδικασίας σχεδιασμού και εφαρμογής ενός export marketing plan και το

13  Internet Research for Exporters. Βήμα προς Βήμα Μεθοδολογία + Εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών. Δημιουργήθηκε για να βοηθήσει όλους όσους ασχολούνται με το διεθνές εμπόριο. Είναι ένας μοναδικός –πρακτικός- τρόπος αναζήτησης ειδικών εμπορικών πληροφοριών στο Internet. Συγκεντρώνει τις καλύτερες πηγές εμπορικών πληροφοριών του Internet και τους οργανώνει σε 10 βασικές κατηγορίες βάσει των εξαγωγικών "αναγκών" ή "βασικών επιχειρηματικών αποφάσεων".

14 ΕΞΑΓΩΓΕΣ – ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ 1. Πως θα ξεκινήσω? 2. Επιλογή των Καλύτερων Αγορών για Εξαγωγές 3. Επιλογή μεθόδου Εισόδου στην Αγορά 4. Ανεύρεση Εμπορικών Επαφών 5. Διαφήμιση και Προώθηση στο Εξωτερικό 6. Δημιουργία ενδιαφέροντος και Παραγγελίες 7. Συμμόρφωση προς τις Απαιτήσεις του πελάτη 8. Προετοιμασία και Παράδοση των Αγαθών 9. Εξασφάλιση Πληρωμής 10. Ανάγκη για συνεχή υποστήριξη


Κατέβασμα ppt "Export Support Tools Του Μπάμπη Φιλαδαρλή MBA, MIEx., DipM."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google