Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεPhoena Korba Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Η χλωρίδα του Υμηττού στη Λογοτεχνία, στη Μυθολογία, στον Πολιτισμό και τις φαρμακευτικές της ιδιότητες Σχολείο: 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ Επιβλέπων καθηγητής: Καψάλης Θάνος
2
Δημιουργήσαμε αυτό το project ώστε:
1 Να συλλέξουμε πληροφορίες για το γειτονικό μας βουνό 2 Για να πληροφορήσουμε όλους τους μαθητές
3
Μέθοδος εργασίας
4
Εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν
5
Χωρισμός ομάδων Ο χωρισμός των ομάδων έγινε με βάση τις ομάδες που είναι χωρισμένα τα φυτά στον Υμηττό αλλά και μια επιπλέον ομάδα για τις θεραπευτικές ιδιότητες.
7
Η κάθε ομάδα βρήκε πληροφορίες για το θέμα που της έχει ανατεθεί και τις ανάρτησε στην ιστοσελίδα που δημιουργήσαμε για την εργασία. Επίσης κάναμε μια μικρή έρευνα για τη φιλολογία σε σχέση με τα παραπάνω και επισπευτήκαμε το βουνό του Υμηττού για περαιτέρω πληροφορίες και οπτικό υλικό.
8
Και κάθε ομάδα αποτελούταν από 4 ή 5 άτομα τα οποία είχαν μία ειδικότητα.
9
Η τέταρτη ομάδα που είχε αναλάβει τις φαρμακευτικές ιδιότητες ήταν διαφορετικά χωρισμένη.
10
Συμμετέχοντες μαθητές
Πόες: Βίκυ Σταλιά, Χριστίνα Πετσοπούλου, Αγγελική Ψούνη, Ελευθερία Τριποτσέρη Δέντρα: Παναγιώτης Δαβέτας, Ηλίας Βλαχούλης, Χρήστος Βεργής, Αχιλλέας Ατζεμόπουλος Θάμνοι: Νεκτάριος Μουλατσιώτης, Παναγιώτης Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος Πούλος, Θανάσης Παπαχαραλάμπους, Βλαδίμηρος Μιχαήλοβιτς Φαρμακευτικές ιδιότητες: Μαριαλένα Σωφρονίου, Θοδωρής Σαμπάνης, Πέτρος Κοτσώλης, Δημήτρης Μάρης, Φίλιππος Μακροδήμητρας
11
Πόες Αρχικά χωριστήκαμε σε ομάδες...Εμείς είμαστε στην ομάδα των ποών δηλαδή των φυτών που έχουν μαλακό βλαστό. Σκοπός μας ήταν να βρούμε πληροφορίες για τις πόες που ευδοκιμούν στον Υμηττό, καθώς επίσης και φωτογραφίες των φυτών αυτών. Έπειτα αναζητήσαμε πληροφορίες για την θέση των ποών στη λογοτεχνία, την ποίηση και γενικότερα στην τέχνη.Όταν συγκεντρώσαμε όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμασταν, τις συντάξαμε σε ένα κείμενο και το ανεβάσαμε στην ηλεκτρονική σελίδα της Ερευνητικής μας Εργασίας.
12
Δέντρα Στην αρχή και αφού χωριστήκαμε σε ομάδες μοιράσαμε τους ρόλους του καθενός. Στην συνέχεια δημιουργήσαμε ένα πλάνο για το πως θα κινηθούμε και πως θα συνδυάσουμε τις πληροφορίες που βρήκε ο καθένας ώστε να δώσουμε στην εργασία μας την σωστή μορφή. Τέλος έπειτα από πολλές συναντήσεις αλλά και υποδείξεις από τον υπεύθυνο καθηγητή δώσαμε στην εργασία μας την τελική της μορφή.
13
Θάμνοι Η δικιά μας ομάδα ασχολείται με τη μελέτη των θάμνων στο βουνό του Υμηττού. Ασχοληθήκαμε με τη θέση τους στη χλωρίδα του και αναφέραμε διάφορα είδη τους. Ύστερα οργανώσαμε τη μορφή της εργασίας, βρήκαμε πηροφορίες και εικόνες από θάμνους στο βουνό του Υμηττού.Τελειοποιώντας τη, την αναρτήσαμε στην ιστοσελίδα της εργασίας μας.
14
Θεραπευτικές ιδιότητες
Από τα αρχαία χρόνια πολλοί άνθρωποι όπως ο Ιπποκράτης προσπάθησαν να θεραπεύσουν τους ανθρώπους από διάφορες ασθένειες με βάση τα βότανα που είχαν στην κατοχή τους. Έτσι και εμείς κάναμε μια έρευνα για το ποια από τα φυτά που ευδοκιμούν στον Υμηττό έχουν αυτές τις ικανότητες αλλά και τον τρόπο παρασκευής τους καθώς επίσης και ποιες είναι οι θεραπευτικές τους ιδιότητες.
15
Επίλογος Γενικά μέσα από αυτό το project μάθαμε αρκετά πράγματα για το γειτονικό μας βουνό καθώς και για τη σπουδαία χρήση αυτών το φυτών σε όλους τους επιστημονικούς κλάδους.Επίσης μάθαμε να συνεργαζόμαστε αλλά και να βοηθάμε ο ένας τον άλλον για ένα ωραίο αποτέλεσμα.Κάπου έδω όμως τελειώνουμε και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον κύριο Θ.Καψάλη για την ιδέα αυτού του project.
16
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΑΡΧΙΚΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ PROJECT -ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ
-ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΟΜΑΔΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΕΣ ΔΕΝΤΡΑ ΘΑΜΝΟΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΗΓΕΣ
17
ΠΗΓΕΣ www.wikipedia.gr www.fytologio.weebly.com
Μια αγκαλιά για τον Υμηττό (βιβλίο)
18
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!
ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ! Για παραπάνω πληροφορίες για το θέμα μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας: helioupolisproject.wikispaces.com
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.