Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η ΠΡΩΤΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η ΠΡΩΤΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η ΠΡΩΤΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

2 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΗΓΕΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΘΕΣΗΣ
Ενώ η Αγορά αντιμετωπίζει προβλήματα… + 4,4% - 1,0 % ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

3 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΗΓΕΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΘΕΣΗΣ
…η Εθνική Ασφαλιστική σε μια δύσκολη εποχή, ανατρέπει τους κανόνες της αγοράς! + 7,0% + 14,3% + 30,9 % - 2,8 % Πηγή: ΕΠΕΙΑ, Συν. Ακαθ. Εγγ/να Ασφάλιστρα & Δικαιώματα ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

4 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΗΓΕΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΘΕΣΗΣ
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

5 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΗΓΕΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΘΕΣΗΣ
Μερίδιο αγοράς 2009 ΚΛΑΔΟΣ ΖΩΗΣ Κατακτήσαμε την 1η Θέση πετυχαίνοντας μερίδιο 23,4%, έχοντας αύξηση 5 ποσοστ.μονάδες σε σχέση με το μερίδιο του 2007! Επιπλέον, πετύχαμε μερίδιο που απέχει 11,1 ποσοστιαίες μονάδες από τη 2η εταιρία! Εθνική 23,4 Alico 12,3 ING 12,1 Interamerican 11,8 EFG Eurolife 10,9 Μερίδιο αγοράς 2009 ΚΛΑΔΟΣ ΖΗΜΙΩΝ Εθνική 16,9 Interamerican 8,4 Διατηρούμε την 1η Θέση της αγοράς με μεγάλη διαφορά από τη 2η εταιρία, έχοντας διπλάσιο μερίδιο από αυτήν! (έχουμε μερίδιο αγοράς 16,9%, ενώ η 2η εταιρία 8,4%) Αγροτική 5,8 Ιντερσαλόνικα 5,5 Υδρόγειος 4,8 Πηγή: EΠΕΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

6 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΗΓΕΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΘΕΣΗΣ
ΣΥΝΟΛΟ ΑΓΟΡΑΣ Μερίδιο αγοράς 2009 Εθνική 19,8 Interamerican 9,9 EFG Eurolife 6,1 Πηγή: EΠΕΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

7 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΗΓΕΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΘΕΣΗΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

8 ΠΟΙΑ ΕιΝΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ;
Ποια είναι τα στοιχεία της Νέας Εποχής; ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

9 1. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ Μείωση Λειτουργικών Εξόδων
Περιορισμοσ κοστουσ 1. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ Μείωση Λειτουργικών Εξόδων Περιορισμός Κόστους Παραγωγής ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

10 Ποιοτητα παραγωγησ 2. ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Νέα Καθαρή Παραγωγή! Βελτίωση Διατηρησιμότητας! Μας ενδιαφέρει ο αριθμός των Πελατών και όχι ο αριθμός των Κινδύνων που ασφαλίζουμε! Ποιοτικό Πελατολόγιο! Ασφάλιση με βάση τις τωρινές τους Ανάγκες Πελάτες με Προοπτικές Ανάπτυξης Μακροχρόνια Κερδοφορία ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

11 Cross selling 3. CROSS-SELLING ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

12 ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΒΟΡ. ΕΛΛΑΔΑΣ
ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΒΟΡ. ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΘΝΙΚΗ (πλήθος) ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Κατοικία 52.550 3,45 % Κατοικίες (ΕΤΕ) 42.504 2,79% Επιχείρηση 5.701 2,76% Αυτοκίνητο 76.838 4,89% Ζωή 41.725 1,47% Υγεία 6.771 0,24% * Αφορούν στοιχεία του 2008 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

13 ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ CROSS-SELLING
Περίπου 1 στους 6 έχει ασφαλίσει στην Εθνική και το Αυτοκίνητό του 1 στους 10 έχει ασφαλίσει στην Εταιρία μας και το Σπίτι του Τηλεφωνική Έρευνα σε Πελατολόγιο Ζωής Επιθεωρ. Βορ. Ελλάδας Απρίλιος 2009, 500 ερωτηθέντες ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

14 ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ CROSS-SELLING
…από τη μια μεριά η Εταιρία μας έχει πολύ Ικανοποιημένους Πελάτες * το 92,2% των Πελατών μας είναι απόλυτα, πολύ ή αρκετά ικανοποιημένοι από τις Καλύψεις/Παροχές των προγραμμάτων μας το 91,4% είναι απόλυτα, πολύ ή αρκετά ικανοποιημένοι από τις Υπηρεσίες της Εταιρίας μας το 91,5% είναι απόλυτα, πολύ ή αρκετά ικανοποιημένοι από τις Διαδικασίες της Εταιρίας μας … και από την άλλη, υπάρχει Μεγάλη Ευκαιρία, μια και τα ποσοστά Cross-Selling είναι πολύ χαμηλά! * Τηλεφωνική Έρευνα Εθνικής Ασφαλιστικής σε Πελατολόγιο Ζωής: Αττική, Β.Ελλάδα, Πάτρα, 2009 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

15 Ο επαγγελματιασ ασφαλιστησ
4. Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

16 Ο ασφαλιστικοσ συμβουλοσ της εθνικησ
Ο ΑσφαλιστικΟς σΥμβουλοσ της εθνικησ Έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου έδειξε για τους Ασφαλιστικούς Συμβούλους της Εθνικής: Παρουσιάζουν υψηλότερο φόρτο εργασίας από το μέσο όρο της αγοράς, καθώς και περισσότερες ώρες εργασίας/ημέρα μέσα στο γραφείο Οι δείκτες απόδοσής τους υπερεκτιμώνται αρκετά από τους ίδιους, ενώ είναι περισσότερο εξωστρεφείς & αισιόδοξοι σχετικά με την εικόνα που έχουν οι ίδιοι για τον εαυτό τους σε σχέση με τον μέσο όρο του κλάδου Οι Συνεργάτες μας πρέπει να γίνουν πιο αποδοτικοί οργανώνοντας αποτελεσματικότερα τον καθημερινό χρόνο εργασίας, παραμένοντας λιγότερο μέσα στο γραφείο & δημιουργώντας ισχυρότερους πόλους δικτύωσης μέσα στην αγορά Οι Συνεργάτες της Εθνικής χρησιμοποιούν κυρίως συνεργατικό στυλ στις διαπραγματεύσεις τους και πολύ λιγότερο από το μέσο όρο της αγοράς υιοθετούν το επιθετικό στυλ Παρόλο που έχουν σχετικά καλό βαθμό πολιτικών δεξιοτήτων & ικανότητας λήψης πολιτικών αποφάσεων, εμφανίζουν χαμηλότερη παραγωγή & χαμηλότερη ικανότητα συνολικού ελέγχου της διαπραγμάτευσης ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

17 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ
να μαθαίνει πολύ καλά τους Πελάτες του να κατανοεί & να ευαισθητοποιεί τους Πελάτες του & να εξυπηρετεί τις Συνολικές τους Ανάγκες, ώστε να είναι έτοιμοι να δεχθούν την προσφορά Συνολικών Λύσεων, μετατρέποντάς τους σε Πιστούς & Κερδοφόρους Πελάτες να επιτυγχάνει & να ξεπερνά τους Ποσοτικούς & Ποιοτικούς Στόχους του να δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην Ποιότητα Εξυπηρέτησης του Πελάτη, κάνοντας τον Πελάτη να αισθανθεί πραγματικά «Μοναδικός» να αναπτύσσει Μακροχρόνια Σχέση με τον Πελάτη να διατηρεί τους Υπάρχοντες Πελάτες & να αυξάνει το μερίδιο της Εθνικής στο «πορτοφόλι» τους, να αναζητά τις Συστάσεις, να αποκτά Νέους Πελάτες είναι ο Συνεργάτης που εφαρμόζει αποτελεσματικά Τεχνικές Συναισθηματικής αντίληψης κατά τη διάρκεια των Επαφών του με τους Πελάτες κατά τη διάρκεια της Πώλησης να χρησιμοποιεί & να συνδυάζει με επιτυχία τα 2 στυλ Διαπραγμάτευσης (Συνεργατικό & Επιθετικό), για να μπορεί να ελέγχει πλήρως τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης και να την οδηγεί με τρόπο ώστε να υπηρετούνται καλύτερα οι στόχοι και τα συμφέροντά του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

18 Τι ειναι η αποτελεςματικη πωληςη;
Η αγορά όλων των Προϊόντων που χρειάζεται ο Πελάτης πραγματικά τη στιγμή που τα χρειάζεται Η δημιουργία αντίληψης στον Πελάτη ότι αγοράζοντας τα Προϊόντα κάνει αυτό που πρέπει για το δικό του όφελος Η αίσθηση ασφάλειας του Πελάτη ότι θα είμαστε πάντα δίπλα του για την υποστήριξή του Η ικανότητα δικτύωσης του Ασφαλιστή μέσα από το περιβάλλον του Ικανοποιημένου - «Ενθουσιασμένου» Πελάτη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

19 Χαρακτηρίζεται από Υψηλό Βαθμό Οργάνωσης της Δουλειάς του
Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥ & ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Ασχολείται με τη Δικτύωση, αναζητά τις Συστάσεις & γνωρίζει από Πού θα τις πάρει Χαρακτηρίζεται από Υψηλό Βαθμό Οργάνωσης της Δουλειάς του Στο Ραντεβού δεν αρκείται σε Τεχνική Ανάλυση, συνδυάζει τα Στυλ Διαπραγμάτευσης, Χειρίζεται Αποδοτικά τη Διαδικασία Πώλησης Γνωρίζει & Αναλύει πολύ καλά τα Προϊόντα, πάει Προετοιμασμένος στο Ραντεβού Δεν αρκείται στο Telemarketing, αλλά ασχολείται με την πραγματική επικοινωνία για να κλείσει Ραντεβού Αναλύει & Οργανώνει το Πελατολόγιό του, Κατηγοριοποιεί τον Πελάτη του (ηλικία, επάγγελμα, οικονομική δυνατότητα, οικογενειακή κατάσταση κ.λπ) Έχει την Ικανότητα μετά το Ραντεβού να κάνει την Ανάλυση & την Αυτοκριτική του Καλύπτει τις Συνολικές Ανάγκες του Πελάτη με την προσφορά Συνολικών Λύσεων Γνωρίζει ότι Πελάτης αρχίζει να γίνεται κάποιος Μετά την Παράδοση του Συμβολαίου Δίνει ιδιαίτερη Έμφαση στην Ποιότητα Εξυπηρέτησης & το After-Sales service ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

20 Ο ασφαλιστικοσ συμβουλοσ - ηγετησ
5. Ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ - ΗΓΕΤΗΣ  από την παρουσίαση του Καθηγητή του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών κ. Δημήτρη Μπουραντά ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

21 Ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ - ΗΓΕΤΗΣ
«Μιλά» στην Ψυχή, στην Καρδιά, στο Μυαλό Κερδίζει την Εμπιστοσύνη του Πελάτη Ασκεί Επιρροή - Πείθει Είναι Διαφορετικός, Ξεχωρίζει Ηγεσία του Εαυτού του Κατανοεί & Εμπνέει μέσω Οράματος Διαμορφώνει Στρατηγική Χτίζει Σχέσεις – Κερδίζει την Πίστη του Πελάτη Παρακινεί - Πείθει Εξυπηρετεί Έχει Μακροχρόνια Σχέση με Πιστούς Πελάτες  από την παρουσίαση του Καθηγητή του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών κ. Δημήτρη Μπουραντά ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

22 5 ικανοτητεσ του ασφαλιστικου συμβουλου-ηγετη
5 ικανοτητεσ του ασφαλιστικου συμβουλου - ηγετη Ασφαλιστικός Σύμβουλος - Ηγέτης Αυτογνωσία Ενσυναίσθηση - Empathy Επιλογές Παρακίνηση Μάθηση  από την παρουσίαση του Καθηγητή του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών κ. Δημήτρη Μπουραντά ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

23 5 ικανοτητεσ του ασφαλιστικου συμβουλου-ηγετη
5 ικανοτητεσ του ασφαλιστικου συμβουλου - ηγετη Ικανότητα 1η: Αυτογνωσία Αξίες, Εσωτερική Φωνή, Όνειρα - Στόχοι Αναγκαιότητα του Feedback: Πώς βλέπω τον εαυτό μου, Πώς νομίζω ότι με βλέπουν οι άλλοι, Πώς οι άλλοι με βλέπουν - + + + Χάσμα Γνωρίζω – Κάνω: Κλίση για Δράση Αδράνεια Επιτυχία ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΕ ΣΤΟΧΟΥΣ / ΑΥΤΟ-ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ Αδιαφορία Δράση χωρίς αποτέλεσμα - - - + ΕΝΕΡΓΕΙΑ  από την παρουσίαση του Καθηγητή του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών κ. Δημήτρη Μπουραντά ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

24 5 ικανοτητεσ του ασφαλιστικου συμβουλου-ηγετη
5 ικανοτητεσ του ασφαλιστικου συμβουλου - ηγετη Ικανότητα 2η: Ενσυναίσθηση - Empathy Βλέπω και με τα μάτια του άλλου Κατανοώ το Χαρακτήρα ΑΝΟΙΚΤΗ – ΕΚΔΗΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟΣ Ανάγκη: Αναγνώριση εγκάρδιος, ενθουσιώδης, παρορμητικός, ομιλητικός, διαισθητικός, οράματα, φαντασία, προβολή, μεγάλα λόγια ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΤΗΣ Ανάγκη: Ανθρώπινες σχέσεις ζεστός, φιλικός, δεκτικός, υπομονετικός, εύκολα συνεργάσιμος, εξυπηρέτηση ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΟΣ Ανάγκη: Επιτεύγματα ουσία, απαιτητικός, ρεαλιστής, δραστήριος, με αυτοπεποίθηση, ικανός, αποτέλεσμα ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ Ανάγκη: Σιγουριά αναλυτής, λεπτολόγος, ερευνητής, ακρίβεια, εγγύηση, απόδειξη ΚΛΕΙΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ  από την παρουσίαση του Καθηγητή του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών κ. Δημήτρη Μπουραντά ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

25 5 ικανοτητεσ του ασφαλιστικου συμβουλου-ηγετη
5 ικανοτητεσ του ασφαλιστικου συμβουλου - ηγετη Ικανότητα 3η: Επιλογές Βλέπω με διαφορετικά γυαλιά τα ίδια πράγματα “Thinking Out of the Box” – Σκέψη Έξω από το Κουτί (αυτοπεριορισμοί – στερεότυπα) Ικανότητα 4η: Παρακίνηση Αυτό – εκτίμηση, Αναγνώριση Ικανότητα 5η: Μάθηση Συνεχής Μάθηση: Μάθηση = Μετάνοια, Αυτό-κριτική, Λάθη, Επιτυχίες, Πού είμαι – Πού πρέπει να είμαι Γιατί δεν μαθαίνουμε οι Επιτυχημένοι: Αλαζονεία, Εφησυχασμός/αδράνεια, Στερεότυπα/συνταγές  από την παρουσίαση του Καθηγητή του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών κ. Δημήτρη Μπουραντά ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

26 Η ΠΡΩΤΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010


Κατέβασμα ppt "Η ΠΡΩΤΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google