Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ Παρούσα κατάσταση και προοπτικές

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ Παρούσα κατάσταση και προοπτικές"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ Παρούσα κατάσταση και προοπτικές
Μιλτιάδης Σωτηρόπουλος – Δ/ντής Τηλεπ. Περιφέρειας Ν. & Δ. Ελλάδος

2 Θέματα που θα αναπτυχθούν
Γενικά για την Ευρυζωνικότητα Η Ευρυζωνικότητα στην Ελλάδα Η Ευρυζωνικότητα στην Ευρώπη Μεγέθη του Δικτύου ADSL στην Τ.Π.Ν&Δ.Ε. Οι ευρυζωνικές υπηρεσίες Η δυναμική της ανάπτυξης της Το μέλλον της Ευρυζωνικότητας

3 9 καινοτόμα μέσα ανθρώπινης επικοινωνίας
1840’s: τηλέγραφος 1870’s: τηλέφωνο 1890’s: ραδιοτηλεγράφος ή “ασύρματος” 1920’s: ραδιόφωνο 1950’s: τηλεόραση 1960’s: δορυφορικές επικοινωνίες 1970’s: επικοινωνίες υπολογιστών 1980’s: οπτικές επικοινωνίες 1990’s: Internet και κινητή τηλεφωνία

4 Τη νέα μεγάλη αλλαγή που θα οδηγήσει το νέο κύκλο καινοτομίας και ανάπτυξης,
κατά γενική ομολογία, αρχίζουν δυναμικά να τον παίζουν ολοένα και περισσότερο τα ευρυζωνικά δίκτυα και υπηρεσίες (ευρυζωνικότητα).

5 ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ … ο κόσμος στην πόρτα μας Είναι μία αναγκαιότητα.
Η χρήση του Διαδικτύου (internet) έχει αναπτύξει μία μη αναστρέψιμη δυναμική. Το Internet δεν είναι πολυτέλεια για τους φανατικούς της τεχνολογίας. Είναι μία αναγκαιότητα. Σήμερα το Internet αποτελεί: • για τον επιχειρηματία μία ευκαιρία, ένα εργαλείο για αύξηση παραγωγικότητας, αποτελεσματικότητας, μείωση κόστους, ένα εργαλείο που προσφέρει ευελιξία • για τον οικιακό χρήστη πρόσβαση στην πληροφορία, τη γνώση και την ψυχαγωγία με προσιτό κόστος

6 ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ … ο κόσμος στην πόρτα μας
Το Internet, ως κατ’ εξοχήν Δίκτυο/Εφαρμογή που ‘τρέχει’ στο Ευρυζωνικό περιβάλλον προσφέρει πλέον απεριόριστες δυνατότητες: Κατέβασμα ταινιών και μουσικής, αποστολές s με φωτογραφίες και video, αναζητήσεις χαρτών και διευθύνσεων σε όλο τον κόσμο, πανεπιστημιακές εργασίες περιήγηση σε σελίδες με πλήθος πληροφοριών. Η ανάπτυξη και διάθεση ευρυζωνικών υπηρεσιών πρόσβασης αποτελούν βασικό στρατηγικό στόχο του ΟΤΕ.

7 ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ … ο κόσμος στην πόρτα μας
Τεχνολογίες και υποδομές όπως Ενσύρματες (χαλκός ή Οπτικές Ίνες κ.α.) Ασύρματες (WiMax, WiFi, Δορυφορικές συνδέσεις Hellas Sat κ.α.) εξασφαλίζουν την επικοινωνία φωνής, εικόνας, δεδομένων και, τελικά, την παροχή υπηρεσιών και εφαρμογών σε ένα, από επιχειρηματική άποψη, νέο και παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον.

8 αν τα 64kbps αντιστοιχούν σε 1 λωρίδα
Οπτικές ίνες αν τα 64kbps αντιστοιχούν σε 1 λωρίδα μια οπτική ίνα αντιστοιχεί σε 25 εκατομμύρια λωρίδες κυκλοφορίας, ή ένα δρόμο πλάτους km

9 ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΙΝΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ – ΕΥΘΕΙΕΣ ΤΥΠΟΥ Τ1
3 2 ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΙΝΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ – ΕΥΘΕΙΕΣ ΤΥΠΟΥ Τ1 ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ HOTSPOTS ΟΙΚΙΑΚΟ DSL 4 ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΧΡΗΣΤΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΑ HOTSPOTS 1 802.16 ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ 802.11 802.11 802.11

10 Διασύνδεση στο Internet – ADSL ISP
Αναμετάδοση WIMax – Δρομολογητής Τοπικός βρόχος KV χαλκός

11 Η Ευρυζωνικότητα στην Ελλάδα
ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Ευρυζωνικότητα στην Ελλάδα = ADSL→ Ο βασικός επενδυτής = ΟΤΕ Ιούνιος 2003: Εισαγωγή Ευρυζωνικής τεχνολογίας και προσφορά πρώτων ADSL συνδέσεων στην Ελληνική αγορά Ιανουάριος 2004: Η ΟΤΕΝΕΤ πρώτη ανακοινώνει και προσφέρει προϊόντα ADSL με το μοντέλο της ογκοχρέωσης για πρόσβαση στο Internet Σεπτέμβριος 2005: Ο ΟΤΕ ανακοινώνει μείωση τιμών στην πρόσβαση 2006: Αποκλιμάκωση τιμών (μειώσεις και προσφορές), ποικιλία υπηρεσιών/πακέτων 2006: Διπλασιασμός των ταχυτήτων αυτόματα και χωρίς καμία πρόσθετη χρέωση.

12 Η Ευρυζωνικότητα στην Ελλάδα - Ποσοστό διείσδυσης
Τους πρώτους 32 μήνες η διείσδυση της Ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα - ως προς το συνολικό αριθμό των τηλεφωνικών συνδέσεων - ήταν 3,9%. Στην EU-15, ο μέσος χρόνος για την αντίστοιχη διείσδυση ήταν επίσης 32 μήνες. Σε χώρες όπως η Γαλλία, η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Δανία και η Μ. Βρετανία απαιτήθηκε ίδιος ή ακόμη περισσότερος χρόνος για να επιτευχθεί αντίστοιχο ποσοστό διείσδυσης. Η ανάπτυξη όμως του δικτύου ADSL ουσιαστικά ξεκινά μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες τον Σεπτέμβριο του 2004 Το ποσοστό διείσδυσης στη χώρα μας, στα μέσα Νοεμβρίου ως προς το συνολικό αριθμό των τηλεφωνικών συνδέσεων - ανέρχεται στο 7,9%

13 ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ INTERNET Διείσδυση Internet & Πρόθεση χρήσης (επόμενο 6-μηνο) ΧΡΗΣΤΕΣ ΧΡΗΣΤΕΣ το υπόλοιπο 60,7% ... «αδιαφορεί» Στο διάγραμμα αυτό παρακολουθούμε την εξελικτική πορεία του Internet στην χώρα μας από το 2001 εως το 2006 με τις δυο ακόλουθες παραμέτρους, 1=Τους ήδη χρήστες του διαδικτύου και 2=Την εξέλιξη της πρόθεσης αγοράς στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Αξιοσημείωτη είναι η αδιαφορία του 61 περίπου τοις εκατό της σημερινής διαδικτυακής αγοράς. Είναι σημαντική όμως η επόμενη μας διαφάνεια στην οποία θα δούμε την ανάπτυξη των Ευρυζωνικών συνδέσεων. ΠΗΓΗ: FOCUS WEB ID, A’ WAVE ΚΑΘΕ ΕΤΟΥΣ ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ, 13-70, POP =

14 E- banking Στις Σκανδιναβικές χώρες το 70% των πολιτών είναι χρήστες Internet. Από αυτούς οι μισοί κάνουν χρήση e-banking. Στην Ελλάδα τα αντίστοιχα μεγέθη είναι 33% για τους χρήστες και από αυτούς 1 στους 16 κάνει χρήση e-banking.

15 ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΣΥΝΔΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Στην Ελλάδα ο βαθμός διείσδυσης της ευρυζωνικότητας την 31η Οκτωβρίου 2006 ανήλθε στο 3,61%. Συγκρινόμενη με το 1,5% της 1ης Ιανουαρίου 2006, σημείωσε σημαντική αύξηση της τάξης του 140% (ή κατά 2,11 %). Παράλληλα, εξαιρετικά θετικό είναι το γεγονός ότι στην Ελλάδα το μέσο πλήθος των μηνιαίων αιτήσεων για νέες ευρυζωνικές συνδέσεις κυμαίνεται στα επίπεδα των Παρατηρήθηκε, δηλαδή, το α΄ εξάμηνο του 2006 μια αύξηση του ρυθμού ανάπτυξης της διείσδυσης περί το 80% σε σχέση με τα δεδομένα του εξαμήνου Ιουλίου-Δεκεμβρίου 2005. Ο συνολικό αριθμός ευρυζωνικών συνδέσεων σε λειτουργία, σε ολόκληρη την Ελλάδα υπολογίζεται ότι προσεγγίζει την 1/12/2006 τις συνδέσεις.

16 Η διείσδυση της Ευρυζωνικότητας στα νοικοκυριά διαφέρει στις χώρες της Ευρώπης
Σήμερα 11%

17 ΑΙΤΙΕΣ ΥΣΤΕΡΗΣΗΣ Ασφάλεια Έλλειψη τεχνολογικής κουλτούρας
Προσκόλληση των παιδιών Επικίνδυνο Υποκατάστατο προσωπικής επικοινωνίας Εκπαιδευτικό σύστημα Δεν γνωρίζω τι θα μου προσφέρει Χαμηλές ταχύτητες Άγνοια Φόβος Κόστος εξοπλισμού και σύνδεσης Υψηλό κόστος ανάπτυξης υποδομών Χαμηλά επίπεδα χρήσης και κτήσης Η/Υ Απομόνωση Ψυχρή επικοινωνία Ρυθμιστικό πλαίσιο Χαμηλή διαθεσιμότητα δημόσιων e-υπηρεσιών Ελλιπές ελληνικό περιεχόμενο Μικρή αγορά Χαμηλή ζήτηση Χαμηλοί πόροι για καινοτομία, Ε&Α Το θέμα σίγουρα δεν είναι μονοδιάστατο και σίγουρα αφήσαμε εκτός αρκετές άλλες παραμέτρους αλλά…θεωρώ σημαντικότερους τους παρακάτω Ανεπαρκές εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο δημιουργεί Άγνοια και φόβο.. Παράγοντες οι οποίοι συμβάλλουν στην Έλλειψη Τεχνολογικής Κουλτούρας άρα και Χαμηλά επίπεδα κτήσης Η/Υ πράγμα το οποίο συμπαρασύρει την πολιτεία Σε χαμηλή διαθεσιμότητα Δημόσιων Ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Και ή αλυσίδα συνεχίζεται προσθέτοντας και άλλους κρίκους. Αυτή όμως είναι η μία όψη του νομίσματος, η θετική του πλευρά είναι να δούμε τους Παράγοντες ανάπτυξης της αγοράς, οι οποίοι είναι…. Δεν μου χρειάζεται Χάνομαι Δύσκολο Χαμηλά εισοδήματα Έλλειψη ενημέρωσης & εκπαίδευσης Δεν ξέρω αγγλικά Επίπεδο ανταγωνισμού

18 ΛΟΓΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Το μέλλον Ανάπτυξη Παραγωγικότητα Ανταγωνιστικότητα
Απαραίτητο εφόδιο Χρήσιμο Ενίσχυση επικοινωνίας Ενημέρωση Καλύτερη ποιότητα ζωής Κέρδος χρόνου & κόπου Το μέλλον Αναβάθμιση παιδείας & πολιτισμού Μέσο προσωπικής εξέλιξης Βελτίωση σχέσης πολίτη-επιχείρησης και κράτους Ανεξάντλητη πηγή πληροφοριών Εκσυγχρονισμός κράτους Πρακτικότητα Ευκολία Αγορές Συναλλαγές Μέσο κοινωνικοποίησης Ψυχαγωγία Λόγοι και Αιτίες ανάπτυξης μιας συγκεκριμένης αγοράς, αυτής των Ευρυζωνικών Επικοινωνιών οι οποίοι συμβάλλουν και επηρεάζουν την Κοινωνική και Οικονομική ανάπτυξη της χώρας μας στο Διεθνές Ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο καλούμαστε να ανταγωνιστούμε όχι βέβαια επί ίσοις όροις Κοινωνίες με Τεχνολογική κουλτούρα πολύ πιο προηγμένη από την δική μας. Συμπερασματικά θα πρέπει όλοι να συμβάλλουμε με κάθε δυνατό τρόπο στην διάχυση της γνώσης χρήσης αυτών των τεχνολογιών. Εξέλιξη Πρόοδος Τρόπος ζωής Διασκέδαση Άπειρες δυνατότητες Επαγγελματικό εργαλείο

19

20 Εγκατεστημένη Χωρητικότητα Εγκατεστημένη Χωρητικότητα

21 Εγκατεστημένη Χωρητικότητα

22 ADSL Σύνολο χώρας Πόρτες Λειτουργούν Ελλάδα ~ ~

23 ADSL Νοτ. & Δυτ. Ελλάδας Πόρτες Λειτουργούν Ν. & Δ. ΕΛΛΑΔΑ 80.000
55.000

24 ADSL Δυτ. Ελλάδας Νομός Πόρτες Λειτουργούν PoP’s ΑΧΑΪΑΣ 15.700 12.100
23 ΗΛΕΙΑΣ 3.200 1.900 22 ΑΙΤ/ΝΙΑΣ 5.100 30 Σύνολο Δυτ. Ελλάδας 24.000 17.200 75

25 ΚΕΡΚΥΡΑ ΗΠΕΙΡΟΣ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

26 ΠΑΤΡΑ

27 Εφαρμογές / Υπηρεσίες ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ $41bn to $110bn
Υπηρεσίες ψυχαγωγίας Video on Demand Music on Demand Internet Radio Υπηρεσίες ασφάλειας και data $1.5bn to $12bn $2.2bn to $28bn VPN Firewalls Parental Controls VoIP Video Telephony Mobility Προηγμένες υπηρεσίες επικοινωνίας Υπηρεσίες για τη διαχείριση του σπιτιού ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ $1bn to $20bn $1.5bn to $5.5bn Security Monitoring Utility Management $41bn to $110bn Source: Cisco IBSG, January 2005

28 Πρόσθετες ευρυζωνικές υπηρεσίες
Ακόμη ο Όμιλος ΟΤΕ είναι έτοιμος να προσφέρει πρόσθετες υπηρεσίες όπως: • Φωνητική κλήση και συνομιλία Voice over IP (VoIP), • Τηλεοπτικό και μουσικό περιεχόμενο (Video on Demand, Music on Demand), • Ενημέρωση, πληροφόρηση, εκπαίδευση (μέσω του Internet ή άλλων εξειδικευμένων εφαρμογών), • Εφαρμογές Ασφάλειας και Απομακρυσμένου Ελέγχου (ασφάλεια κτιρίων και εγκαταστάσεων, ασφάλεια προσώπων – ΑΜΕΑ, απομακρυσμένος έλεγχος εγκαταστάσεων κλπ), Ασύρματη ευρυζωνική σύνδεση με εκτεταμένο δίκτυο WiFi Hotspots σε όλη των χώρα.

29 Επιπλέον, ο ΟΤΕ έχει δημιουργήσει ξεχωριστά εξειδικευμένα sites, όπως:
online κατάστημα του ΟΤΕ με πληροφορίες τηλεπικοινωνιακών προϊόντων και την δυνατότητα παραγγελίας. προσφέρει πληροφορίες - online αγορές για τους επιχειρησιακούς πελάτες του ΟΤΕ. online ονομαστικός κατάλογος του ΟΤΕ. portal ευρυζωνικού περιεχομένου με δωρεάν τα trailers νέων ταινιών - online παιχνίδια - ελληνική και ξένη μουσική

30 ΟΤΕ Broadband Roadshow
Βασικός μοχλός ανάπτυξης της ευρυζωνικότητας είναι οι ενημερωμένοι και ώριμοι χρήστες. Για το λόγο αυτό ο ΟΤΕ παρουσιάζει το OTE Broadband Roadshow που στόχο έχει τη διάδοση της ευρυζωνικότητας. Σε µια διετία θα επισκεφθεί 22 πόλεις ενημερώνοντας τους πολίτες µε απλό και κατανοητό τρόπο για τις δυνατότητες και τα οφέλη της ευρυζωνικότητας.

31 ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ Οι φορείς-παράγοντες που το κοινό αντιλαμβάνεται ότι εμπλέκονται στην ανάπτυξη του internet Κράτος / Δημόσιες υπηρεσίες Υπουργείο Παιδείας / Εκπαιδευτικοί οργανισμοί Πάροχοι internet Εμπορικές επιχειρήσεις Ας κοιτάξουμε από την μεριά του καταναλωτή τώρα και να δούμε ποιούς αντιλαμβάνεται ότι εμπλέκονται, άρα είναι και υπεύθυνοι για την ανάπτυξη του Internet στην χώρα μας. Με σειρά προτεραιότητας αρχικά θεωρεί τον κύρια υπεύθυνο το Κράτος και τις Δημόσιες Υπηρεσίες, στη συνέχεια Το Υπουργείο Παιδείας και άλλους εκπαιδευτικούς οργανισμούς, στην συνέχεια τον Βασικότερο παίκτη της Ελληνικής αγοράς, δηλαδή την μητρική μας Εταιρίας….τον ΟΤΕ Ακολουθούν όλοι εμείς οι Παροχείς του Internet και στην συνέχεια οι Εμπορικές Επιχειρήσεις κυρίως του τομέα της Πληροφορικής και στην συνέχεια και άλλων κλάδων.

32 ΠΗΓΗ:Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας
Μείωση Τιμών έως Και -50% Λόγω Προσφορών Παρατηρούμε ότι αντιστρόφως ανάλογη της διείσδυσης είναι η καμπύλη μείωσης των τιμών στις τρείς βασικές ευζωνικές υπηρεσίες και 1024 η οποία προήλθε από Προσφορές και αντίστοιχα εκπτωτικά πακέτα. ΠΗΓΗ:Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας

33 Το τριετές επιχειρηματικό σχέδιο του ΟΤΕ
Το τριετές επιχειρηματικό σχέδιο του ΟΤΕ ( ) περιλαμβάνει επενδύσεις ύψους 946 εκατ. ευρώ κυρίως σε δίκτυο και ευρυζωνικότητα. Παράλληλα, προγραμματίζονται: Περαιτέρω μειώσεις στις τιμές για ευρυζωνική πρόσβαση, Ενοποίηση πρόσβασης και σύνδεσης, Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, Σταδιακή μετατόπιση των πελατών σε υψηλότερες ταχύτητες χωρίς πρόσθετο κόστος. Με βάση τις παραπάνω κινήσεις για ενίσχυση της ταχύτητας διάδοσης της ευρυζωνικότητας, το τριετές επιχειρηματικό σχέδιο του ΟΤΕ προβλέπει ότι στο τέλος του 2008, οι πελάτες ADSL στην Ελλάδα θα φτάσουν τους , δηλαδή το 10% του πληθυσμού.

34 ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ – ΣΤΑΔΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗΣ
Στάδιο I Πρόσβαση Στάδιο II Πακέτο πρόσβαση και web Περιεχόμενο/υπηρεσίες Στάδιο III Καινοτόμες υπηρεσίες σε συσκευές εκτός Η/Υ (TV, κινητά) Broadband Innovation Road map - Υπηρεσίες Ψυχαγωγίας Προηγμένες υπηρεσίες επικοινωνιών Υπηρεσίες Δεδομένων & Ασφάλειας Home Management Υπηρεσίες Συνεχίζοντας θα δούμε τα στάδια της εξέλιξης και του οράματος της Ευρυζωνικότητας από την οποία άλλωστε εξαρτάται και η ανάπτυξη της αγοράς του διαδικτύου στην χώρα μας και αλλού, έτσι λοιπόν βλέπουμε ότι το πρώτο Στάδιο το οποίο έχουμε περάσει σαν Ελλάδα ασχολήθηκε κυρίως με τους τρόπους πρόσβασης και δικτύωσης. Σήμερα βρισκόμαστε στο Στάδιο ΙΙ και ήδη βλέπουμε τρόπους ανάπτυξης εξοπλισμού και υπηρεσιών που ανήκουν στο Στάδιο ΙΙΙ. Κάτω από αυτή την δημιουργική λογική θα διαβάσατε σίγουρα για την συνεργασία που δημιουργήσαμε μεταξύ των Εταιριών ΟΤΕ, ΟΤΕΝΕΤ, NETMED (nova tv) για την δημιουργία ενός καινοτόμου πακέτου το οποίο ονομάζουμε IPTV. Εάν θυμάμαι καλά πριν 2 περίπου χρόνια στο ίδιο περίπτερο με το σημερινό είχαμε παρουσιάσει σαν ΟΤΕΝΕΤ τότε μια πλατφόρμα για video on demand και ψηφιακή αναπαραγωγή μέσω διαδικτύου. Το αναφέρω για να δείξω την δυναμική της καινοτομίας και της τόλμης που θα πρέπει να διαθέτουμε όλοι στα νέα Εμπορικά και Εταιρικά περιβάλλοντα που κινούμαστε και θα κινούμαστε και στο μέλλον. Ευρυζωνικό Internet Ασύρματη πρόσβαση VoIP Οικιακή Δικτύωση

35 Video Streaming Τι είναι;
Εφαρμογή η οποία μας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθούμε κινούμενη εικόνα & ήχο δηλ. Video μέσω Internet. Γιατί να το προτιμήσω; Έχετε απεριόριστες επιλογές από όλο τον κόσμο ανάλογα με τα ενδιαφέροντα. Βλέπετε γεγονότα ή video clips που ΔΕΝ προβάλλονται από τη “συμβατική τηλεόραση” Βλέπετε σε πραγματικό χρόνο (live streaming) τηλεοπτικά προγράμματα ή γεγονότα Βλέπετε σύμφωνα με το πρόγραμμα, τη διάθεση και τα ενδιαφέροντά σας προγράμματα που είναι δύσκολο να βρείτε σε άλλο μέσο (Video On Demand). Ανάλογα με το πρόγραμμα έχετε δυνατότητα Αποθήκευσης/ Εγγραφής/ Pause/ Resume/ Forward/ Rewind κλπ

36 Mp3 Downloading Τι είναι;
Εφαρμογή με την οποία αγοράζουμε μέσω Internet μεμονωμένα μουσικά κομμάτια και τραγούδια ή/ και ολόκληρα μουσικά albums στη μορφή των ηλεκτρονικών αρχείων mp3. Τα mp3 αρχεία μπορούμε να τα αποθηκεύουμε σε Η/Υ, σε CD ή σε ειδικές φορητές συσκευές -τα mp3 players- και να τα απολαμβάνουμε ανά πάσα στιγμή. Γιατί να το προτιμήσω; Εύκολη και άμεση αγορά μουσικών κομματιών, από την άνεση του σπιτιού μας Δυνατότητα αγοράς ολόκληρων μουσικών συλλογών ή/και μεμονωμένων μουσικών κομματιών Δυνατότητα ακρόασης της μουσικής ΠΡΙΝ την αγορά Δυνατότητα μεταφοράς και χρήσης του ίδιου μουσικού κομματιού σε πολλές συσκευές

37 On-line Gaming Τι είναι;
Εφαρμογή με την οποία μπορούμε να συμμετέχουμε σε παγκόσμια on-line games μέσω Internet, τα οποία απαιτούν αντιδράσεις των συμπαικτών σε πραγματικό χρόνο. Γιατί να το προτιμήσω; Υψηλή ποιότητα γραφικών & ήχου, χωρίς διακοπές και καθυστερήσεις, σε σύγκριση με μία απλή dial-up σύνδεση στο Internet “Παίζετε” με πραγματικούς αντιπάλους και όχι με τον υπολογιστή σας! Σε συγκεκριμένα παιχνίδια, μπορείτε να επικοινωνείτε με τους συμπαίκτες σας κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού ανταλλάσσοντας συμβουλές για τη στρατηγική “Παίζετε” ανενόχλητα όσες ώρες επιθυμείτε με σταθερό κόστος (σε σύγκριση με μία απλή dial-up σύνδεση).

38 Wi-Fi Internet Radio Τι είναι;
Γιατί να το προτιμήσω; Είναι τόσο εύκολο στη χρήση του, όσο ένα απλό ραδιόφωνο Απεριόριστες δυνατότητες επιλογής ραδιοφωνικών σταθμών από όλο τον κόσμο! Εύκολη μεταφορά και δυνατότητα αλλαγής θέσης της συσκευής σε οποιοδήποτε μέρος του σπιτιού, μέσω Wi-Fi σύνδεσης. Αναζήτηση ραδιοφωνικών σταθμών ανά είδος μουσικής (pop, rock, jazz, κλασική, ελληνική κλπ), ανά χώρα προέλευσης (Ελλάδα, Αγγλία κλπ), ανά θεματική κατηγορία (μουσική για πάρτυ, χριστουγεννιάτικη μουσική, μουσική για χαλάρωση)

39 IP Broadband Video Phone
Τι είναι; Τηλεφωνική συσκευή, με την οποία πραγματοποιούμε τηλεφωνικές κλήσεις προς οποιονδήποτε προορισμό, μέσω Internet. Το βασικό της χαρακτηριστικό είναι ότι προσφέρει τη δυνατότητα μετάδοσης Video και φωνής ταυτόχρονα. Γιατί να το προτιμήσω; Δυνατότητα μετάδοσης ήχου και εικόνας, σε υψηλότερη ποιότητα συγκριτικά με τα αντίστοιχα αναλογικά Video Phones. Επικοινωνείτε ζωντανά με τους φίλους και τους συγγενείς που δεν βλέπετε συχνά. Ιδανικό για επιχειρήσεις που επιθυμούν να μειώσουν τηλεπικοινωνιακά κόστη και δαπάνες σε ταξίδια για συναντήσεις με συνεργάτες. Δυνατότητα τηλε-επικοινωνίας μεταξύ ατόμων με ακουστικά προβλήματα

40 Video Conference / Instant Messaging (IM)
Τι είναι; Εφαρμογή η οποία προσφέρει τη δυνατότητα επικοινωνίας μέσω Internet με τη χρήση Video, Voice & Text μεταξύ δύο ή περισσοτέρων ανθρώπων που βρίσκονται σε απομακρυσμένα σημεία. Γιατί να το προτιμήσω; Η χρήση της υπηρεσίας γίνεται μέσα από εφαρμογές οι οποίες είναι διαθέσιμες ΔΩΡΕΑΝ στο Internet Δυνατότητα ανταλλαγής μηνυμάτων, μετάδοσης ήχου αλλά και ΕΙΚΟΝΑΣ. Μπορείτε να δείχνετε εάν είστε διαθέσιμοι για επικοινωνία ή όχι. Ιδανική λύση για Επιχειρήσεις γιατί: Περιορίζεται η ανάγκη για συχνή μετακίνηση των στελεχών Μειώνει τα κόστη και τους χρόνους μετακινήσεων

41 Wi-Fi VoIP Phone Τι είναι;
Τηλεφωνική συσκευή με την οποία πραγματοποιούμε τηλεφωνικές κλήσεις προς οποιονδήποτε προορισμό, μέσω Internet και με τη χρήση της τεχνολογίας VoIP (Voice over IP). Γιατί να το προτιμήσω; Σημαντικά χαμηλότερο κόστος επικοινωνίας. Είναι τόσο εύκολο στη χρήση, όσο ένα απλό τηλέφωνο.

42 Conn-X View Ευρυζωνική υπηρεσία η οποία επιτρέπει την μετάδοση πολυμεσικών δεδομένων πραγματικού χρόνου (κάμερες, τηλεοπτικά κανάλια, events, κτλ) μέσω internet. Η πρόσβαση είναι εφικτή είτε μέσω Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (Η/Υ) με σύνδεση στο διαδίκτυο, είτε μέσω κινητού τηλεφώνου με σύνδεση στο διαδίκτυο. Η υπηρεσία παρέχεται μέσω δικτυακού τόπου, από όπου ο πελάτης ορίζει το προφίλ του.

43 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ Conn-X View

44 Τι απαιτείται για τη χρήση της υπηρεσίας
Εξοπλισμός που είναι απαραίτητος:  ADSL πρόσβαση στο Internet Modem/Router Ηλεκτρονικός Υπολογιστής (Η/Υ) για τις USB κάμερες 1 έως 4 κάμερες IP Εγκατάσταση κατάλληλου λογισμικού

45

46 Conn-x School Ειδική εφαρμογή υπηρεσιών περιεχομένου μέσω adsl πρόσβασης με την ονομασία “Conn-x School” ή “Conn-x Prime” που θα παρέχει πρόσβαση σε εκπαιδευτικό προϊόν. Η πρόσβαση στην εφαρμογή θα επιτυγχάνεται μέσω adsl πρόσβασης και με χρήση του δικτύου IP του ΟΤΕ, χωρίς ο μαθητής να απαιτείται να έχει πρόσβαση στο INTERNET.

47 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
Η εκπαιδευτική πλατφόρμα θα φιλοξενεί εκπαιδευτικό υλικό σε ψηφιακή μορφή που αφορά στους μαθητές της Α’ τάξη του Δημοτικού μέχρι και την Β’ τάξη του Λυκείου. Επιπλέον θα περιλαμβάνει: Ηλεκτρονικά βιβλία Εκπαιδευτικά παιχνίδια Δοκιμασίες ευφυΐας Σταυρόλεξα Παιγνίδια σκέψης και γενικά ψυχαγωγικό υλικό που καλύπτει παιδαγωγικά, εκπαιδευτικά και διδακτικά τις ανάγκες αλλά και τους περιορισμούς της ελληνικής εκπαίδευσης

48 Conn-x school

49 Conn-x Talk Συνδυασμός γρήγορου Internet και απεριορίστων κλήσεων αστικών και υπεραστικών με πολύ χαμηλές τιμές (πχ 4,4 € το μήνα για καθημερινές 8μμ-8πμ ή Σαββατοκύριακα και 7,7€ και τα δύο μαζί )

50 Οι τεχνολογίες που υποστηρίζουν τα Ευρυζωνικά Δίκτυα διαμορφώνουν ένα ενιαίο περιβάλλον σε επίπεδο Δικτύου, Υπηρεσιών και Εφαρμογών στο σπίτι, την επιχείρηση και εν κινήσει. Σ’ αυτό το περιβάλλον ο χρήστης μπορεί να είναι συνεχώς συνδεδεμένος σε όλους τους χώρους και κατά την κίνησή του μεταξύ αυτών. Για τον Όμιλο ΟΤΕ η ευρυζωνικότητα δεν είναι απλά μια αφηρημένη έννοια αλλά αποτελεί το μέλλον της επιχείρησης.

51 Triple Play Υπηρεσία Voice/Video/Internet
CPE PC STB Phone TV ISP A S Wholesale ISP V-ISP Carrier’s OSS Soft Switch MG Internet VoIP Live Encode TV Portal OSS Video Encryption IP TV Head-end Video Server Triple Play Υπηρεσία Voice/Video/Internet IP Δίκτυο Voice Voice control Ένα voice VLAN, ένα video VLAN, ένα Internet VLAN 3 PVC για Triple-play

52 Μιλτιάδης Σωτηρόπουλος – Δ/ντής Τηλεπ. Περιφέρειας Ν. & Δ. Ελλάδος
ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ο κόσμος στην πόρτα μας Μιλτιάδης Σωτηρόπουλος – Δ/ντής Τηλεπ. Περιφέρειας Ν. & Δ. Ελλάδος

53 Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας
Μιλτιάδης Σωτηρόπουλος – Δ/ντής Τηλεπ. Περιφέρειας Ν. & Δ. Ελλάδος


Κατέβασμα ppt "ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ Παρούσα κατάσταση και προοπτικές"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google