Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013

2 Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ •Καθημερινά στη ζωή μας παίρνουμε μικρές ή μεγάλες αποφάσεις. Οι περισσότερες από αυτές λαμβάνονται αυθόρμητα χωρίς πολύ σκέψη. •Ειδικά σε κάθε στάδιο μετάβασης στο Εκπαιδευτικό σύστημα, καλούμαστε να πάρουμε αποφάσεις για τα επόμενα βήματά μας, να κάνουμε επιλογές για το μέλλον. •Για να παίρνουμε τις κατάλληλες αποφάσεις ειδικά για σπουδές, χρειάζεται να έχουμε γνώση του εαυτού μας – της προσωπικότητάς μας και πληροφορίες για σχολές και επαγγέλματα.

3 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Σχολή Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΕΚ) Α΄ΤΑΞΗ Β΄ΤΑΞΗ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Γ΄ΤΑΞΗ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ 3 Α΄ΤΑΞΗ ΤΟΜΕΙΣ Β΄ΤΑΞΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ Γ΄ΤΑΞΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΕΠΑΛ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 12 ΜΗΝΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 4 ΟΑΕΔ Α΄ΕΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ Β΄ΕΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ Γ΄ΕΤΟΣ 12ΜΗΝΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΟΑΕΔ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) Α΄ΕΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ Β΄ΕΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 4 6 ΜΗΝΗ Μαθητεία ΤΕΙ / ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ

4

5 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

6 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

7

8

9

10

11 11 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ Ι. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ & ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΙΙ. ΘΕΤΙΚΕΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΙΙI. ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΙV. ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΙV. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

12

13 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Α. Βαθμοί προαγωγής – απόλυσης •Βαθμός Προαγωγής Α΄και Β΄τάξης (Β.Π.) = Μ.Ο όλων των μαθημάτων (Γραπτών και Προφορικών) •Βαθμός Απόλυσης Γ΄Τάξης (Β.Α.)= Μ.Ο όλων των μαθημάτων (Γραπτών και Προφορικών) Β. Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων Α΄τάξη 50% : Από Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (κλήρωση). 50% : Επιλογή Διδάσκοντα. Β΄ τάξη 50% : Από Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (με ηλεκτρονική κλήρωση ανά σχολείο). 50% : Επιλογή Διδάσκοντα/ντων.

14 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Γ΄τάξη 50% : Από Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (κλήρωση). 50% Επιλογή Διδάσκοντα/ντων. Στο μάθημα Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας της Γ΄τάξης με διακριτά διδακτέα αντικείμενα-κλάδους την Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία εξετάζεται ως ενιαίο γνωστικό αντικείμενο με αναλογία θεμάτων 60% και 40% αντίστοιχα. Αξιολόγηση γραπτών (βαθμολόγηση): Ο Διδάσκοντας

15 15 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ •

16 16 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Παραδείγματα: 1 ο Ο μαθητής Κ της Α΄τάξης έχει Μ.Ο μαθημάτων 10,2 και στην Άλγεβρα Μ.Ο. γραπτής και προφορικής βαθμολογίας 9 (<10) καθώς και στην Ιστορία (ή σε άλλο μάθημα εκτός των κλάδων της Ελληνικής Γλώσσας ) Μ.Ο. γραπτής και προφορικής βαθμολογίας 7,5 (<08). Ο μαθητής Κ παραπέμπεται σε επανεξέταση στα μαθήματα: Άλγεβρα και Ιστορία. 2 ο Η μαθήτρια Λ της Β΄τάξης έχει Μ.Ο μαθημάτων 11 και στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Μ.Ο. γραπτής και προφορικής βαθμολογίας 9,4 (<10) καθώς και στην Φυσική (ή σε οποιοδήποτε άλλο μάθημα της Ομάδας Προσανατολισμού που έχει επιλέξει) 9 (<10). Η μαθήτρια Λ παραπέμπεται σε επανεξέταση στα μαθήματα: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Φυσική.

17 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Παραδείγματα: 3 ο Ο μαθητής Μ της Γ΄τάξης έχει Μ.Ο μαθημάτων 12 και στα μαθήματα: Λατινικά έχει 9,5 (<10) και 7,5 (<08) στην Ξένη Γλώσσα. Ο μαθητής Μ παραπέμπεται σε επανεξέταση στα μαθήματα: Λατινικά και Ξένη Γλώσσα 4 ο Η μαθήτρια Ν της Α΄τάξης έχει Μ.Ο. μαθημάτων 9,4 και πληροί την προϋπόθεση β) (δηλαδή σε όλα τα μαθήματα-κλάδους της Ελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών (Άλγεβρα, Γεωμετρία) έχει Μ.Ο. Γραπτής και Προφορικής βαθμολογίας >10 και Μ.Ο. Γραπτής και Προφορικής βαθμολογίας >08 σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα. Η μαθήτρια Ν επαναλαμβάνει την τάξη.

18 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ •

19 Αν κάποιος από τους βαθμούς προαγωγής ή απόλυσης είναι μεγαλύτερος της μίας μονάδας σε σχέση με τον Μ.Ο. των 4 γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων αναπροσαρμόζεται ώστε να μην απέχει πάνω από 1 μονάδα από τον βαθμό του Μ.Ο. Σε περίπτωση που ο βαθμός προαγωγής της Α΄και Β΄τάξης καθώς και ο βαθμός απόλυσης της Γ΄τάξης είναι μεγαλύτερος μέχρι και μία μονάδα σε σχέση με τον Μ.Ο. των τεσσάρων ανά Ομάδα Προσανατολισμού μαθημάτων που εξετάζονται σε πανελλαδικές εξετάσεις, ο βαθμός αυτός δεν αναπροσαρμόζεται αλλά πολλαπλασιάζεται ως έχει με τον προβλεπόμενο ανά τάξη συντελεστή. Σε περίπτωση που ο βαθμός προαγωγής ή απόλυσης είναι μικρότερος σε σχέση με τον Μ.Ο. των τεσσάρων ανά Ομάδα Προσανατολισμού μαθημάτων, ο βαθμός αυτός αναπροσαρμόζεται προς τα άνω κατά μία το πολύ μονάδα (και μέχρι του ορίου του Μ.Ο.) κατά τον υπολογισμό με τον ανά τάξη προβλεπόμενο συντελεστή. Βαθμοί που μετρούν για την εισαγωγή στα ΑΕΙ/ΤΕΙ: α, β,γ, δ, και ο «5ος βαθμός» Θέματα πανελλαδικών εξετάσεων: 50% :Από Τράπεζα θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (κλήρωση ανά σχολική μονάδα) 50% : Επιλογή Διδάσκοντα

20 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ 1 Ο : Ο μαθητής Χ έχει : Βαθμό προαγωγής: Α΄ Λυκείου 15 Βαθμό προαγωγής Β΄ Λυκείου 14 Βαθμό απόλυσης : Γ΄ Λυκείου 11 Ο μαθητής Χ έχει γράψει στα 4 πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα: 11,12,14,15 Ο μαθητής Χ έχει Μ.Ο. βαθμολογίας στα 4 πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα: Αναπροσαρμογή: Ο βαθμός της Α΄τάξης γίνεται: 14 Ο βαθμός της Β΄τάξης μένει ως έχει δηλαδή 14 Ο βαθμός της Γ΄τάξης γίνεται 12 (βελτιώνεται κατά 1 μονάδα που είναι και το μέγιστο όριο) Άρα: Μ.Ο. = 13,1 που αποτελεί και τον 5ο βαθμό. Έτσι ο μαθητής Χ έχει τους βαθμούς: 11,12,14,15,13,1 με τους οποίους θα διεκδικήσει την είσοδο του στα ΑΕΙ/ΤΕΙ. • •

21 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ •

22 Άρα λοιπόν τα βήματα που ακολουθούμε προκειμένου να υπολογίσουμε τους βαθμούς με τους οποίους θα διεκδικήσει ένας μαθητής την εισαγωγή του στα ΑΕΙ/ΤΕΙ είναι: 1ο Υπολογίζουμε τον βαθμό προαγωγής της Α΄και Β΄τάξης, τον Βαθμό απόλυσης της Γ΄τάξης (Ο Μ.Ο. όλων των μαθημάτων) 2ο Υπολογίζουμε τον Μ.Ο. των τεσσάρων (4) γραπτά εξεταζόμενων μαθημάτων των πανελλαδικών εξετάσεων 3ο Αναπροσαρμόζουμε τους βαθμούς προαγωγής της Α΄και Β΄τάξης καθώς και τον βαθμό απόλυσης της Γ΄τάξης (αν χρειάζεται) 4ο Υπολογίζουμε τον Βαθμό Προαγωγής και Απόλυσης (Β.Π.Α) που αποτελεί και τον πέμπτο (5ο ) βαθμό.

23 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ •Ποιος θα είναι ο βαθμός πρόσβασης (καθορίζεται με Υ.Α.) •Ποια θα είναι τα μαθήματα βαρύτητας ανά σχολή ή τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση (αναμένεται να γίνει έως το τέλος Μαρτίου, σύμφωνα με τον Νόμο με Υ.Α. μετά από πρόταση των Α.Ε.Ι.) •Πως θα τίθενται τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων της Α΄ & Β΄ τάξης και των απολυτηρίων εξετάσεων της Γ΄τάξης των ΓΕ.Λ. σε σχέση με την κλήρωση του 50% των θεμάτων (ηλεκτρονική ή όχι) και με την εμβέλεια (Εθνική, Νομαρχιακή, Περιφερειακή,σχολική μονάδα όπως στην Β΄Λυκείου;). Αναμένεται να καθοριστεί με Υ.Α. •Ποιες σχολές ή τμήματα ανήκουν σε κάθε Ε.Π.Ε. (αναμένεται να καθοριστεί με Υ.Α).

24 Εκπαιδευτικές Διέξοδοι Αποφοίτων Γενικού & Επαγγελματικού Λυκείου: • ΑΕΙ - ΑΤΕΙ • ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ - ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ • ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ • ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ • ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ • ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ • ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ • ΩΔΕΙΑ - ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ • ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΧΟΡΟΥ • ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ • ΣΧΟΛΗ ΞΕΝΑΓΩΝ • ΙΕΚ • ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ • ΣΧΟΛΗ ΛΙΜΕΝΟΦΥΛΑΚΩΝ

25 Υπάρχει πλήθος Κατευθύνσεων και Επιλογών. Τι και Πως επιλέγουμε

26 ΛΗΨΗ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ Για να πάρουμε μια ορθολογική απόφαση όσον αφορά τις σπουδές μας πρέπει να λάβουμε υπόψη μας τέσσερις παράγοντες : •Αυτογνωσία: Τα στοιχεία που εκφράζουν την προσωπικότητά μας (Αξίες, Ικανότητες, Δεξιότητες, Ενδιαφέροντα, Επιθυμίες-Προτιμήσεις κ.α.), •Πληροφόρηση: Να γνωρίζουμε καλά το αντικείμενο των σπουδών όλων των σχολών που παρέχονται από την Πολιτεία στα Ελληνικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ), καθώς & τα μαθήματα που διδάσκονται & τον απαιτούμενο χρόνο σπουδών! •Προοπτικές: Ποια είναι η δυνατότητα απορρόφησης των Πτυχιούχων μιας συγκεκριμένης σχολής ή τμήματος στην αγορά εργασίας, (Τι ειδικότητες έχει ανάγκη & ζητά η αγορά εργασίας), •Προϋποθέσεις: Ποια βαθμολογική επίδοση πρέπει να πετύχουμε για να εισαχθούμε στη συγκεκριμένη σχολή ; (Βαθμολογική Βάση-Μόρια Εισαγωγής) & τι άλλο κριτήριο λαμβάνεται υπόψη, (Προκαταρκτικές εξετάσεις, Σωματομετρικά χαρακτηριστικά, ύψος, βάρος για Στρατιωτικές Αστυνομικές Σχολές ή ΤΕΦΑΑ).

27 ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ - ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ - ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ 2012 ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΠΕΔΙΑ ΑΓΓΛΙΚΑΑγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας ΓΑΛΛΙΚΑΓαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας ΓΕΡΜΑΝΙΚΑΓερμανικής Γλώσσας & Φιλολογίας ΙΣΠΑΝΙΚΑ Ισπανικής Γλώσσας & Φιλολογίας Ειδίκευση Ισπανικής Γλώσσας & Πολιτισμού ΙΤΑΛΙΚΑΙταλικής Γλώσσας & Φιλολογίας ΑΓΓΛΙΚΑ & ΓΑΛΛΙΚΑ ή Ξένων Γλωσσών Μετάφρασης & Διερμηνείας Ειδίκευση Μετάφρασης ή Διερμηνείας ΑΓΓΛΙΚΑ & ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ή ΓΑΛΛΙΚΑ & ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ & ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Προστασίας και Συντήρησης Πολιτισμικής Κληρονομιάς Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Πλαστικών Τεχνών & Επιστημών Τέχνης (Μόνο ΕΛΕΥΘΕΡΟ) Ανακαίνισης & Αποκατάστασης Κτιρίων ΤΕΙ Γραφιστικής ΤΕΙ Εσωτ. Αρχιτεκτονικής, Διακόσμησης & Σχεδ. Αντικειμένων ΤΕΙ Συντήρησης Αρχαιοτήτων & Έργων Τέχνης ΤΕΙ Τεχνολόγων Γραφικών Τεχνών ΤΕΙ Φωτογραφίας & Οπτικοακουστικών Τεχνών ΤΕΙ ΑΡΜΟΝΙΑ & ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ Μουσικών Σπουδών Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης

28 ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ - ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ - ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ 2012 ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΠΕΔΙΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ή ΓΑΛΛΙΚΑ ή ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ή ΙΤΑΛΙΚΑ Διεθνών & Ευρωπαϊκων Σπουδών Επικοινωνίας & Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού Δημοσιογραφίας & Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας Διεθνών & Ευρωπαϊκων Οικονομικών & Πολιτικών Σπουδών Εφαρμογών Ξέν. Γλωσσών στη Διοίκηση & Εμπόριο ΤΕΙ (&Ι) Τουριστικών Επιχειρήσεων ΤΕΙ Τουριστικών Επαγγελμάτων ΑΣΤΕ ΑΓΓΛΙΚΑΝαυτιλιακών Σπουδών ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ (Χ 200 Δεν απαιτείται βαθμολογική βάση)ΠΕΔΙΑ Προηγούνται Υγειονομικές Εξετάσεις ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ Συμμετοχή σε 3 από τα 4 (Δρόμος 400μ./200μ., Άλμα σε μήκος, Σφαιροβολία, Κολύμβηση) Επιστημών Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (Δεν υπολογίζονται στα μόρια)ΠΕΔΙΑ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ (Μόνο Υγειονομικές Εξετάσεις) ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ

29

30 Πηγή: Προκήρυξη Στρατιωτικών Σχολών ΓΕΕΘΑ 15/4/2011 © ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ

31 Πηγή: Προκήρυξη ΕΛΑΣ 30/6/2011

32 Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο ΚΕΣΥΠ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΜΑΝΝΑ ΣΥΡΟΣ 84100 Τηλ.-Φαξ: 2 2810-87994 e-mail: kesyp@dide.kyk.sch.gr


Κατέβασμα ppt "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google