Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Το θρυλικό Όριεντ Εξπρές
2
Το υπερπολυτελές αυτό τρένο, το Όριεντ εξπρές η αλλιώς η Ταχεία της Ανατολής, πήρε το όνομα του χάρη στο δρομολόγιο Παρίσι-Κωσταντινούπολη, μια απόσταση χιλιομέτρων που κάλυπτε σε κάτι λιγότερο από 40 ημέρες.
3
Το αναλυτικό πρωτότυπο δρομολόγιο, Παρίσι-Στασβούργο-Μόναχο-Βιέννη-Βουδαπέστη-Βουκουρέστι και τέλος είτε συνέχιζε κανονικά προς Κωσταντινούπολη, είτε πήγαινε στη Βάρνα της Βουλγαρίας και από εκεί οι επιβάτες πέρναγαν στην Πόλη με καράβι. Στη παρακάτω εικόνα φαίνεται το δρομολόγιο αυτό με κόκκινη γραμμή.
4
Σιδηροδρομική γραμμή Φυσικά, η κατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής ήταν μεγάλη πρόκληση για την εποχή. Οι εργάτες ενίοτε καλούνταν να υπερνικήσουν φυσικά εμπόδια, όπως ο Δούναβης που αν και σε μεγάλο μέρος της διαδρομής είναι παράλληλα της γραμμής, πολλές φορές υπήρχε η ανάγκη να ξεπεραστεί. Επομένως χρειάστηκαν δεκάδες γέφυρες να χτιστούν. Οι μεγάλες οροσειρές δεν αποτέλεσαν πρόβλημα αφού η διαδρομή περνάει ανάμεσα τους.
5
Κράτη που διέσχιζε το θρυλικό τρένο
Γαλλία (αφετηρία) Γερμανία Αυστρία Ουγγαρία Ρουμανία Βουλγαρία Τουρκία (τελικός προορισμός)
6
Βιέννη Μία από τις ομορφότερες πόλεις της Ευρώπης, η Βιέννη, πρωτεύουσα της Αυστρίας. Τη διασχίζει το Όριεντ Εξπρες στο δρόμο του προς τη Βουδαπέστη. Η Βιέννη με τον μεγάλο πλούτο της σε έργα τέχνης, μνημεία, μουσεία αποτελεί πόλο έλξης πολλών τουριστών. Είναι ένα από τα σημαντικότερα λιμάνια του Δούναβη, σε γεωγραφική θέση με μεγάλη οικονομική σημασία καθώς βρίσκεται στην διασταύρωση δυο μεγάλων φυσικών οδών της Κεντρικής Ευρώπης.
7
Συντελεστές Μία εργασία των: Γιώργος Τελώνης Γιάννης Σταθιάς
Κωσταντίνος Σταμάτης Φλορίν Στάντσιου Τμήμα: Β4
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.