Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012

2 Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

3 Πρωτογενής Έρευνα Τουριστών  Περίοδος: Δεκέμβριος 2011 – Φεβρουάριος 2012  Μέθοδος: Ερωτηματολόγιο –Δημογραφικά Στοιχεία –Στοιχεία για Δαπάνες –Στοιχεία για Δραστηριότητες –Αξιολόγηση Εμπειριών  Δείγμα: ~800 ερωτηματολόγια, ... από ξενοδοχεία – μέλη της ΕΞΘ ... κατηγοριών 1* έως 5*

4 Το προφίλ των τουριστών 65% Έλληνες

5 Σκοπός Ταξιδιού

6 Ημερήσια Δαπάνη

7 Σε ποιόν άλλον προορισμό σκεφτήκατε να πάτε εναλλακτικά; Έχει αναφερθεί (τουλάχιστον 5 φορές)

8 Κάνετε χρήση των κοινωνικών δικτύων; (ανά ηλικία) Κοινωνικά Δίκτυα ανά Ηλικία

9 Έλληνες / αλλοδαποί Κάνετε χρήση των κοινωνικών δικτύων - Έλληνες: 72.2% - Αλλοδαποί: 74.7%

10 Προετοιμασία Ταξιδιού Από που πήρατε πληροφορίες για την Θεσσαλονίκη Στην προετοιμασία του ταξιδιού χρησιμοποιήσατε: (ανά ηλικία) κράτηση online: - 2011: 35% - 2010: 29%

11 Χρήση κοινωνικών δικτύων από τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης Εφόσον υπάρχει σχετικό link από το site του ξενοδοχείου για τα social media Πηγή: GBR Consulting, βάσει των 35 ξενοδοχείων που συμμετείχαν στην έρευνα * δεν χρησιμοποιούν χρησιμοποιούν

12 Ξενοδοχεία Θεσσαλονίκης online  24% δεν έχει ιστοσελίδα ή online κράτηση –8% δεν έχει ιστοσελίδα –16% δεν προσφέρει online κράτηση (ούτε φόρμα κράτησης)  60% δεν έχει link στο Facebook ή δεν έχει Facebook  Κάποια βασικά προβλήματα λειτουργίας στις ιστοσελίδες –Φόρμα κράτησης με παλιά στοιχεία από 2008, 2009 & 2010... –Σύνδεση στο TripAdvisor, αλλά με πολύ χαμηλή αξιολόγηση... –Links που δεν λειτουργούν... –Facebook χωρίς στοιχεία... –Blog: άδειο... –Λογαριασμός Twitter: άδειο (no tweets)... –Εικονίδια κοινωνικών δικτύων, χωρίς links... –Η κράτηση γίνεται μόνο μέσω του booking.com... –Μουσική υπόκρουση... –“η ιστοσελίδα είναι υπό κατασκευή” Πηγή: GBR Consulting βάσει των 80 Thessaloniki hotel web sites

13 Αξιοθέατα

14 Ημερήσιες Εκδρομές

15 Απόψεις 2011 - 2010 2010: 7.9 Συνολική Αξιολόγηση Πρόσβαση από Αερ/μιο Πολιτισμός Αεροδρόμιο - Λιμάνι Συμπεριφορά ΜΜΜ Αναψυχή - Διασκέδαση Σήματα & Πληροφόρηση Πάρκα, «Πράσινο» Ασφάλεια στην Πόλη Πλατείες, Πεζοδρόμια Δημόσια Καθαριότητα Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση 2011: 8.0 2010

16 Απόψεις Ταξί Ξενοδοχείο Bar / Café Εστιατόρια Καταστήματα Εγκαταστάσεις Value for money Αερ/νο / Πλοίο ΚΤΕΛ / Τραίνο

17 Θα ξανάρθετε στην Θεσσαλονίκη ή / και θα την συστήσετε σε τρίτους;

18 Διαφοροποιήσεις

19 Δουλειά / διασκέδαση Πάρκα, Πράσινο Ατμοσφαιρική ρύπανση Ηχορύπανση Ασφάλεια Πληρ/ρίες για Εκδηλώσεις Δημόσια Καθαριότητα Πλατείες, Πεζοδρόμια Ταξί Ταξί – value for money Καταστήματα - value for money Εστιατόρια - value for money Συμπεριφορά Σήματα & Πληροφόρηση Bar / café value for money ΜΜΜ Ξενοδοχεία - value for money Συνολική Αξιολόγηση: - Δουλειά:8,0 - Διασκέδαση: 8,0 Αεροδρόμιο / Λιμάνι Αναψυχή - Διασκέδαση Πρόσβαση από Αεροδρόμιο Εγκαταστάσεις Καταστημάτων Εγκαταστάσεις Εστιατορίων Εγκαταστάσεις Ξενοδοχείων Πολιτισμός Εγκαταστάσεις Bar / café Αερ/νο / Πλοίο / ΚΤΕΛ / Τραίνο Σιδηροδρομικός σταθμός

20 Δουλειά / διασκέδαση

21 Έλληνες / αλλοδαποί Από που πήρατε πληροφορίες για την Θεσσαλονίκη

22 Έλληνες / αλλοδαποί

23 Απόδοση Ξενοδοχείων

24 Έσοδα δωματίου YTD Δεκ (x 1 εκ €) 5*4*3* Πηγή: GBR Consulting Βάσει 28 ξενοδοχείων που ήταν σε λειτουργία όλο αυτό το διάστημα 2008-2011 5*: 8, 4*: 8, 3*: 12 “σταθεροποίηση αφίξεων αύξηση δωματίων” “σταθεροποίηση αφίξεων αύξηση δωματίων” “πτώση αφίξεων αύξηση δωματίων”

25 Απόδοση Έσοδα δωματίου YTD Δεκ (x 1 εκ €) Πηγή: GBR Consulting Βάσει 28 ξενοδοχείων που ήταν σε λειτουργία όλο αυτό το διάστημα 2008-2011 5*: 8, 4*: 8, 3*: 12 Διαθέσιμα Δωμάτια – Πωλήσεις Δωματίων - Πληρότητα 63% 59% 53% 54% Occ:

26 Εποχικότητα - αφίξεις 2004 Ολυμπιακοί Αγώνες Πηγή: ΕΛ.ΣΤΑΤ.

27 Αφίξεις στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης Πηγή: ΣΕΤΕ

28 Διεθνείς Τουριστικές Αφίξεις Θεσσαλονίκη - Χαλκιδική Αφίξεις στο αεροδρόμιο της Θεσ/κη (Πηγή: ΣΕΤΕ) Διεθνείς Αφίξεις, διαμονή σε καταλύματα «ξενοδοχειακού τύπου (Πηγή: ΕΛ.ΣΤΑΤ.) Χαλκιδική Θεσσαλονίκη 22% 24% 1,1 εκ. 1,2 εκ. 1,3 εκ. Πηγή: ΣΕΤΕ, ΕΛ.ΣΤΑΤ. 24% 1,3 εκ. 42% 40% 34% Αλλοδαποί & Έλληνες

29 Συνέδρια & Συναντήσεις

30 Cardiff Budapest Malmo Athens Dusseldorf Prague Birmingham Απόδοση των Ξενοδοχείων σε Ευρωπαϊκό Επίπεδο 2011 Πηγή: GBR Consulting, STR Global Venice Paris London Tel Aviv Zurich Geneva Amsterdam Istanbul Thessaloniki

31 Ευρώπη – Μεσόγειος – Θεσσαλονίκη Πληρότητα (%) 2009 2010 2011 Πηγή: GBR Consulting, ΕΞΘ & STR Global

32 Ευρώπη – Μεσόγειος – Θεσσαλονίκη 2009 2010 2011 Μέση Τιμή Δωματίου ( ARR, € ) RevPAR (€) Πηγή: GBR Consulting, ΕΞΘ & STR Global

33 Βαρόμετρο Τουρισμού Εκτιμήσεις για τα Ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης για το 2012 Πηγή: GBR Consulting Tourism Barometer

34 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012


Κατέβασμα ppt "Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google