Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεGlaucus Condos Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Μέλος του Child Helpline International Τηλεφωνική Συμβουλευτική Υπηρεσία Με τη χρηματοδότηση και την εποπτεία του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Θεώνη Αποστολοπούλου Κλ.Ψυχολόγος, Σύμβουλος τηλεφωνικής συμβουλευτικής υπηρεσίας Επιστημονικός υπεύθυνος: Ιωάννης Τσιάντης
2
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ Δευτέρα έως Παρασκευή 9:30-20:30 Χρέωση: μια αστική μονάδα Κλήσεις: ανώνυμες, εμπιστευτικές Δευτέρα έως Παρασκευή 14:00-20:30 Σάββατο 9:30-14:00 Δωρεάν από κινητό ή σταθερό Κλήσεις: ανώνυμες, εμπιστευτικές ΓΡΑΜΜΗ-ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ 801 801 1177 για ΓΟΝΕΙΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ & ΕΦΗΒΟΥΣ 116111
3
Η Τηλεφωνική Συμβουλευτική «Γραμμή- Σύνδεσμος» 801 801 1177 απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς & οποιονδήποτε ενήλικα θέλει να μιλήσει για κάποιο θέμα που τον απασχολεί σε σχέση με παιδί ή έφηβο έως 18 ετών. Δευτέρα έως Παρασκευή 9:30 το πρωί - 8:30 το βράδυ Κόστος Μία (1) Αστική μονάδα από οποιοδήποτε σταθερό τηλέφωνο από οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας. Ανώνυμα και εμπιστευτικά κατανόηση ψυχολογική υποστήριξη αναγνώριση και ανάδειξη των προβλημάτων σωστή πληροφόρηση και συμβουλευτική πληροφορίες και υποδείξεις για την αξιοποίηση και άλλων Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας, αν αυτό κρίνεται απαραίτητο Για γονείς & εκπαιδευτικούς -Παιδοψυχίατροι -Κλινικοί Ψυχολόγοι Ξέρουν να ακούν! Μπορούν να βοηθήσουν.
4
Ε ΥΡΩΠΑΪΚΗ Γ ΡΑΜΜΗ Σ ΤΗΡΙΞΗΣ Π ΑΙΔΙΩΝ & Ε ΦΗΒΩΝ 116111 Ο ευρωπαϊκός αριθμός 116111: μια Τηλεφωνική γραμμή αποκλειστικά για παιδιά και εφήβους Λειτουργεί σε 19 ευρωπαϊκές χώρες με την επίβλεψη του CHI. Στόχος : να μπορεί οποιοδήποτε παιδί ή έφηβος στην Ευρώπη να βρίσκει την βοήθεια και υποστήριξη που χρειάζεται καλώντας έναν απλό ευκολομνημόνευτο αριθμό από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο χωρίς χρέωση.
5
Οι σύμβουλοι της Γραμμής Στήριξης παιδιών & εφήβων 116111 παρέχουν o Συμβουλευτική σε θέματα που απασχολούν τα παιδιά και τους εφήβους. o Συμβουλευτική & πληροφόρηση για θέματα ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων o Παραπομπή στην κατάλληλη κοινοτική υπηρεσία για περαιτέρω παροχή βοήθειας, όταν κρίνεται απαραίτητο. με βασική αρχή την ανωνυμία και την εμπιστευτικότητα
6
Α ΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ της τηλεφωνικής συμβουλευτικής υπηρεσίας Η ανωνυμία Η εμπιστευτικότητα Ο σεβασμός και η αποδοχή
7
Πύλη εισόδου αιτημάτων στην υπηρεσία Τηλέφωνο Ηλεκτρονική Ιστοσελίδα www.tilefonikigrammi.grwww.tilefonikigrammi.gr Ομάδες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook) Ηλεκτρονική Αλληλογραφία (emails) Ομάδες επικοινωνίας με σχολεία- τριμηνιαία έκδοση εφημερίδας SmS ΄΄Έχετε Μήνυμα΄΄ Έντυπο ενημερωτικό υλικό Δημοσιεύσεις, συνεργασία με ΜΜΕ,συγγραφή άρθρων
8
• Γονείς82% • Εκπαιδευτικοί 3% • Ευρύτερο συγγενικό περιβάλλον 7 % Ποιοι καλούν στη «Γραμμή-Σύνδεσμος 801 801 1177» • Έφηβοι 35% • Παιδιά προσχολικής ηλικίας 20% • Παιδιά δημοτικού σχολείου 1 7 % Ηλικία ατόμων που αφορούν οι κλήσεις στη «Γραμμή- Σύνδεσμος 801 801 1177» «ΓΡΑΜΜΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ 801 801 1177» ΙΟΥΝΙΟΣ 2005 - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2011: 22.272 κλήσεις
9
Αιτήματα Καλούντων στη «Γραμμή Σύνδεσμος 801 801 1177»
10
Ευρωπαϊκή Γραμμή στήριξης παιδιών & εφήβων 116111 Δεκέμβριος 2009 έως Αύγουστος 2011 Απαντήθηκαν συνολικά 5.081 κλήσεις. Οι κλήσεις προέρχονται σε ποσοστό 86% από εφήβους και σε ποσοστό 11% από παιδιά. Το μεγαλύτερο ποσοστό των εφήβων που κάλεσαν στη γραμμή προέρχονταν από την Αθήνα(39%).
11
ΑΙΤΗΜΑΤΑ εφήβων που καλούν 12% Σχέση με Γονείς 13% Σχέση με συνομιλήκους & άλλους 7% Σεξουαλικότητα 33%Ψυχική Υγεία 33% Εκφοβισμός, Διαζύγιο, κακοποίηση
12
www.tilefonikigrammi.gr
13
Η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας… Περίπου 160 χρήστες κατά μέσο όρο κάνουν χρήση της ιστοσελίδας κάθε εβδομάδα Στην πλειοψηφία τους μαθαίνουν για μας από άλλα sites (56%). Ποσοστό περίπου 32 % μας βρίσκει πληκτρολογώντας απευθείας το όνομα της ιστοσελίδας Την ιστοσελίδα επισκέπτονται χρήστες από διάφορες χώρες εκτός της Ελλάδας (Κύπρος, Ολλανδία, Αγγλία, Γαλλία, Αίγυπτο..) καθώς η αρχική σελίδα έχει μεταφραστεί στα Αγγλικά και τα Γαλλικά Τα παραπάνω στατιστικά δεδομένα έχουν παρθεί από τα Google Analytics
14
Τι προσφέρει η ηλεκτρονική Ιστοσελίδα… 2 διαφορετικές σελίδες – η μια απευθύνεται σε εφήβους και η άλλη σε γονείς, εκπαιδευτικούς Ενημέρωση για την υπηρεσία (τι είμαστε, τι προσπαθούμε, τι κάνουμε, απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις των εφήβων-χρηστών) Ενημέρωση των χρηστών για εκδηλώσεις και δραστηριότητες της γραμμής Ευαισθητοποίηση των εφήβων αλλά και των γονιών σε θέματα που μπορεί να απασχολούν έναν έφηβο Σύνδεση με άλλες υπηρεσίες (ηλεκτρονικές ή μη) για περαιτέρω ενημέρωση των χρηστών σε θέματα που τους αφορούν Σύνδεση με την ομάδα κοινωνικής δικτύωσης της υπηρεσίας (Facebook)
15
Τι ΔΕΝ προσέφερε μέχρι τώρα η υπηρεσία…. Μέχρι τώρα, η υπηρεσία δεν προσέφερε στους χρήστες της την δυνατότητα διαδραστικότητας μέσω διαδικτύου Αν και καθημερινά δεχόμαστε πολλά αιτήματα εφήβων (αλλά και γονιών) που ζητούν να απαντήσουμε στους προβληματισμούς τους με email, μέχρι τώρα προτείναμε να μας καλέσουν τηλεφωνικά για να μας μιλήσουν για το πρόβλημα τους
16
Με δεδομένη την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και του ίντερνετ αλλά και τις ανάγκες των εφήβων… Σκοπός για το έτος 2012 είναι η οργάνωση λειτουργίας της διαδικτυακής συμβουλευτικής υπηρεσίας (Online Counseling) Ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό θα στελεχώσει τη νέα υπηρεσία Εκπαίδευση στην διαδικτυακή συμβουλευτική
17
Τι προσφέρει η διαδικτυακή συμβουλευτική στους εφήβους (Ι); Ανωνυμία και άμεση προσβασιμότητα Εμπιστευτικότητα Καταγραφή της επικοινωνίας Καλύτερη αξιολόγηση παρέμβασης
18
Τι προσφέρει η διαδικτυακή συμβουλευτική στους εφήβους (ΙΙ); Η χρήση του υπολογιστή και του διαδικτύου άρει τις αναστολές των εφήβων και τους διευκολύνει να επικοινωνήσουν με έναν ειδικό ψυχικής υγείας Πρόσβαση σε περισσότερα παιδιά και εφήβους Ικανοποίηση χρηστών
19
Συνεργασία με σχολεία μέσω των ομάδων επικοινωνίας… Γνωριμία των παιδιών και των εφήβων με την τηλεφωνική υπηρεσία Δημιουργία σε συνεργασία με τους εφήβους ή τα παιδιά υλικού όπως ζωγραφιές, κολάζ, video, θεατρικών δρώμενων με θέμα την δικής τους αντίληψη για το τι είναι τηλεφωνική συμβουλευτική υπηρεσία Έκθεση με το παραπάνω υλικό ως μέσο προβολής και ενημέρωσης για την Τηλεφωνική Συμβουλευτική Υπηρεσία στην κοινότητα
20
SmS Sύνδεσμος mε Sχολεία Τριμηνιαία Εφημερίδα «Έχετε Μήνυμα!» Τεύχος 1ο Τεύχος 2ο Τεύχος 3ο Τεύχος 4ο Τεύχος 5ο
21
Έντυπο 116111 Posters 116111 www.tilefonikigrammi.gr
22
Το έργο της Συμβουλευτικής Υπηρεσίας στηρίζουν: Με τη χρηματοδότηση και εποπτεία του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης BBDO δημιουργία λογοτύπου, αφισών και ενημερωτικού εντύπου
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.