Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ω Σ Π ΡΟΣ Τ Η Λ ΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Τ ΟΥ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Καταλληλότητα (Suitability), Κάνει αυτό που θέλω ;  Αξιοπιστία (Reliability), Λειτουργεί χωρίς προβλήματα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ω Σ Π ΡΟΣ Τ Η Λ ΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Τ ΟΥ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Καταλληλότητα (Suitability), Κάνει αυτό που θέλω ;  Αξιοπιστία (Reliability), Λειτουργεί χωρίς προβλήματα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ω Σ Π ΡΟΣ Τ Η Λ ΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Τ ΟΥ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Καταλληλότητα (Suitability), Κάνει αυτό που θέλω ;  Αξιοπιστία (Reliability), Λειτουργεί χωρίς προβλήματα ;  Αποδοτικότητα( Εfficiency), Είναι ικανοποιητικοί οι χρόνοι απόκρισης ;  Χρηστικότητα (Usability), Μπορώ να το χρησιμοποιήσω εύκολα ;  Ασφάλεια ( Security), Προστατεύεται από μη εξουσιοδοτημένους χρήστες;  Συμμόρφωση (Compliance), Συμμορφώνεται με τους κανονισμούς;

2  Αναλυτικότητα ( Analyzability), Μπορώ να διαγνώσω ελαττώματα ή τμήματα που πρέπει να αντικατασταθούν χωρίς μεγάλη προσπάθεια  Δυνατότητα αλλαγής (Changeability), H προσπάθεια που απαιτείται για μετατροπή ή για ενδεχόμενες αλλαγές που απαιτούνται όταν π.χ. αναβαθμίζεται το λειτουργικό σύστημα να είναι η μικρότερη δυνατή.  Σταθερότητα (Stability), Πρέπει να ελαχιστοποιούνται οι κίνδυνοι απρόσμενων αποτελεσμάτων μετά από τροποποιήσεις που έγιναν.  Δυνατότητα δοκιμών (Τestability), πρέπει να ελέγχεται εύκολα η εγκυρότητά του. Ω Σ Π ΡΟΣ Τ ΗΝ Υ ΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ Ε.Λ.

3  Δυνατότητα μεταφοράς (Portability), Να μπορεί να εγκατασταθεί σε διαφορετικά εργαστηριακά περιβάλλοντα και περιορισμένη έκδοσή του να μπορεί να εκτελείται σε συστήματα χωρίς π.χ. κάρτα ήχου.  Δυνατότητα Επαναχρησιμοποίησης (Reusability), Μέρος του λογισμικού να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλη εφαρμογή.  Διαλειτουργικότητα (Interoperability), Na μπορεί να επικοινωνεί σε επίπεδο ανταλλαγής δεδομένων και με άλλες εφαρμογές (επεξεργαστές κειμένου κ.λπ.). Να ενσωματώνει την δυνατότητα πρόσβασης στον παγκόσμιο ιστό. Ω Σ Π ΡΟΣ Σ ΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ

4  Γλώσσα – Ορολογία, Γλώσσα απλή και κατανοητή. Δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται τεχνικοί όροι χωρίς να επεξηγούνται.  Δομή, Η σχεδίαση πρέπει να είναι σπονδυλωτή και τα μηνύματα μετάβασης από ενότητα σε ενότητα σαφή και κατανοητά. Καλό είναι να υπάρχει χάρτης περιεχομένων.  Επίπεδο Αλληλεπίδρασης: Η αλληλεπίδραση πρέπει να έχει τουλάχιστον 2 επίπεδα.  Δυνατότητα αποθήκευσης – εκτύπωσης, Δυνατότητα αποθήκευσης των αποτελεσμάτων την tesτ, δυνατότητα αποθήκευσης του κενού χρόνου έτσι, ώστε ο καθηγητής να γνωρίζει τους ρυθμούς του μαθητή για να μπορεί να επεμβαίνει.  Δυνατότητα αποθήκευσης από τον καθηγητή νέων ερωτήσεων, ασκήσεων, σημειώσεων, παρατηρήσεων καθώς και σεναρίων. Τέλος, θα πρέπει να υπάρχει δυνατότητα εκτύπωσης οθονών, γραφικών, κειμένων και ασκήσεων.  Βοήθεια, θα πρέπει να υπάρχει σύστημα άμεσης βοήθειας, σύστημα χάρτη πλοήγησης, καθώς και λεξικό όρων και ονομασιών. Π ΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ Α ΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ Π ΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Δ ΙΕΠΑΦΗΣ

5 1.Είναι εύκολο να εγκατασταθεί; 2.Παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες για τις συγκεκριμένες απαιτήσεις hardware και λογισμικού για να λειτουργήσει το CD-Rom; 3.Οι γραπτές οδηγίες είναι σαφείς, αντιληπτές και ολοκληρωμένες; 4.Υπάρχει τηλεφωνικός αριθμός τεχνικής υποστήριξης και/ή διεύθυνση e-mail; 1 ο Κριτήριο: Ε ΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

6 2 ο Κριτήριο: Σ ΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ Ε ΝΤΥΠΟ Υ ΛΙΚΟ 1.Υπάρχει περίληψη των περιεχομένων που μπορείτε να ελέγξετε πριν το αγοράσετε; 2.Υπάρχει οδηγός δασκάλου για την ομάδα- στόχο για την οποία έχει δημιουργηθεί το CD-Rom, για το πώς σχετίζεται με τη διδακτέα ύλη που σχεδιάστηκε για αυτές τις ομάδες και πιθανούς τρόπους χρήσης του πόρου μέσα στην τάξη; 3.Υπάρχει συμπληρωματικό υλικό, για παράδειγμα, σχέδια μαθημάτων, μαθησιακές δραστηριότητες, φύλλα εργασιών, κτλ;

7 3 ο Κριτήριο:Δ ΥΝΑΤΟΤΗΤΑ Π ΛΟΗΓΗΣΗΣ 1.Τα μενού, τα εικονίδια και οι εντολές είναι σαφή, λογικά και εύκολα στη χρήση; 2.Οι εντολές που χρησιμοποιούνται για την πλοήγηση στο CD- Rom είναι απλές και ομοιόμορφες; 3.Μπορεί ο χρήστης να βγει εύκολα από μια συγκεκριμένη οθόνη και να μετακινηθεί σε άλλες οθόνες; 4.Μπορεί ο χρήστης να επαναλάβει τα βήματά του; 5.Υπάρχει καλή, εύχρηστη λειτουργία αναζήτησης; 6.Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα αναζήτησης (από την περιήγηση στη χρήση λέξεων-κλειδιών σε μια προχωρημένη αναζήτηση Boolean); 7.Μπορούν τα αποτελέσματα της αναζήτησης να εκτυπωθούν; 8.Μπορεί ο χρήστης να κρατήσει ιστορικό αναζήτησης; 9.Οι σύνδεσμοι και οι διασταυρώσεις αναφορών είναι προσβάσιμες; 10.Υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης σελιδοδείκτη;

8 4 ο Κριτήριο: Π ΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ 1.Είστε ευχαριστημένοι με το βάθος του περιεχομένου ή είναι κυρίως επιφανειακό; 2.Υπάρχουν ενδείξεις μεροληψίας; Όταν εκφράζονται προσωπικές απόψεις είναι σαφώς διαχωρισμένες; 3.Ελέγξτε κάποιες πτυχές πραγματικού περιεχομένου με άλλες πηγής; Υπάρχουν προφανή λάθη; Υπάρχουν προφανείς παραλήψεις που θα μπορούσαν να παραπλανήσουν τους μαθητές; Οι πληροφορίες στο CD-Rom επιβεβαιώνουν ή διαψεύδουν άλλες πηγές. Αν τις διαψεύδουν είστε ικανοποιημένοι ότι αυτή η εναλλακτική προοπτική ή ερμηνεία είναι έγκυρη; 4.Το προϊόν προσφέρει κάτι που οι μαθητές δεν θα μπορούσαν να αποκτήσουν μέσα από τα βιβλία τους, τα βιβλία αναφορών ή άλλες πηγές;

9 5 ο Κριτήριο: Σ ΧΕΔΙΑΣΜΟΣ(1) 5 ο Κριτήριο: Σ ΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (1) 1.Οι εμφανίσεις της οθόνης είναι φιλικές προς το χρήστη και τακτοποιημένες; 2.Το προϊόν είναι κατάλληλο όσον αφορά το κείμενο, το οπτικοακουστικό υλικό και το πνευματικό επίπεδο για χρήση με τους μαθητές σας; 3.Το CD-Rom έχει κλιπ ήχου και/ή βίντεο; Ο εξοπλισμός που χρησιμοποιείται από τους μαθητές θα έχει ηχεία για να τους δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν το υλικό αυτό; 4.Η χρήση πολυμέσων (γραφικών, φωτογραφιών, κλιπ βίντεο και ήχου) θα συνεισφέρει στην κατανόηση του περιεχομένου από τους μαθητές ή θα αποδειχτεί απόσπαση της προσοχής; Η ποιότητα των χαρακτηριστικών είναι υψηλή;

10 5 ο Κριτήριο: Σ ΧΕΔΙΑΣΜΟΣ(2) 5 ο Κριτήριο: Σ ΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (2) 1.Το CD-Rom είναι σε μια γλώσσα ή μπορούν να έχουν πρόσβαση και ομιλητές άλλων γλωσσών στη δική τους γλώσσα; 2.Οι οθόνες βοήθειας είναι εύχρηστες; 3.Μπορεί ο χρήστης να συνεργαστεί με διάφορους τρόπους, δηλαδή έχει ασκήσεις, ερευνητικές δραστηριότητες, κλπ; Τα διαδραστικά στοιχεία θα παρέχουν ευκαιρίες στους μαθητές να ασκήσουν τις ερευνητικές και ερμηνευτικές τους ικανότητες; 4.Τα διαδραστικά στοιχεία είναι ενθαρρυντικά και προκλητικά; 5.Αυτές οι δραστηριότητες παρέχουν στο μαθητή χρήσιμες πληροφορίες;

11 5 ο Κριτήριο: Σ ΧΕΔΙΑΣΜΟΣ(3) 5 ο Κριτήριο: Σ ΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (3) 1.Υπάρχουν επιλογές για τους μαθητές να προχωρήσουν σε δραστηριότητες που είναι όλο και πιο πολύπλοκες; 2.Ο χρήστης πρέπει να χρησιμοποιήσει προϋπάρχουσα γνώση ώστε να μάθει να χρησιμοποιεί το προϊόν αποτελεσματικά; 6 ο Κριτήριο: Λ ΗΨΗ Μ ΙΑΣ Α ΠΟΦΑΣΗΣ 1.Αυτό το προϊόν θα παρέχει μια επιπλέον διάσταση στη διδασκαλία και τη μάθηση; 2.Ποιες πτυχές της διδακτέας ύλης υποστηρίζει; 3.Μπορεί να λειτουργήσει σε δίκτυο; 4.Θα το χρησιμοποιείτε ακόμη μετά από δύο χρόνια;


Κατέβασμα ppt "Ω Σ Π ΡΟΣ Τ Η Λ ΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Τ ΟΥ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Καταλληλότητα (Suitability), Κάνει αυτό που θέλω ;  Αξιοπιστία (Reliability), Λειτουργεί χωρίς προβλήματα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google