Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεBalasi Papadakis Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων. Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα ΙΧ. Αύξηση χρήσης ποδηλάτου, μείωση χρήσης ΙΧ για ενδοδημοτικές μετακινήσεις και μετακινήσεις προς τους γειτονικούς δήμους. Αύξηση της ασφάλειας στους τοπικούς δρόμους (μείωση κυκλοφορίας ΙΧ). Βελτίωση της προσπελασιμότητας του κέντρου της πόλης. Βελτίωση σύνδεσης Νέας Σμύρνης με τους γειτονικούς σταθμούς μετρό (Συγγρού-Φιξ, Ν.Κόσμος, Δάφνη, Αγ. Δημήτριος, Καλλιθέα, Ταύρος). Σύνδεση της Νέας Σμύρνης με τη θάλασσα και με τη ζώνη αναψυχής-τουρισμού που δημιουργείται κατά μήκος του Φαληρικού Όρμου. ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.
2
Κύριοι πόλοι έλξης/δίκτυο ποδηλάτου ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π. Έντονη συγκέντρωση πόλων έλξης στο κέντρο της πόλης Διάχυση των κεντρικών χρήσεων κατά μήκος της Ελευθερίου Βενιζέλου Ισχυρός πόλος διοικητικών χρήσεων κατά μήκος της Συγγρού Συγκέντρωση εκπαιδευτικών πόλων περιφερειακά του κέντρου σε ορισμένα ΟΤ Πολλοί και διασκορπισμένοι σε όλη την πόλη χώροι πρασίνου ΑΓ.ΣΟΦΙΑΣ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΕΒΡΟΥ ΑΡΤΑΚΗΣ ΚΡΑΤΗΤΟΣ- ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΔΡΙΑΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΣΟΦΟΥΛΗ ΠΛΑΣΤΗΡΑ ΜΕΓ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΟΡΑΗ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΟΜΗΡΟΥ ΑΓΝ. ΜΑΡΤΥΡΩΝ
3
Επιλογές ως προς τη μορφή της υποδομής ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π. Μεγάλος φόρτος οχημάτων ακόμα και σε τοπικές οδούς Μεγάλα πεζοδρόμια Έντονο πρόβλημα στάθμευσης Διαχωρισμός κίνησης ποδηλάτων-αυτοκινήτων με: Αξιοποίηση υφιστάμενων πεζοδρομίων. Διαπλάτυνση πεζοδρομίων, όταν δεν εμποδίζεται η στάθμευση ή όταν το πεζοδρόμιο δεν είναι ικανοποιητικού πλάτους. Δημιουργία contra-flow ποδηλατόδρομου μίας κατεύθυνσης, όταν τα πεζοδρόμια και το οδόστρωμα είναι μικρού πλάτους. Συνύπαρξη ποδηλάτων- αυτοκινήτων στην άλλη κατεύθυνση Μονοδρομήσεις οδών για δημιουργία χώρου για κίνηση ποδηλάτων
4
Αξιοποίηση υφιστάμενων πεζοδρομίων: Οδός Βυζαντίου ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.
5
Διαπλάτυνση πεζοδρομίων: Οδός Σοφούλη ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.
6
Δημιουργία contra-flow λωρίδας, συνύπαρξη ΙΧ-ποδηλάτων: Οδός Ανδριανουπόλεως ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.
7
Μονοδρομήσεις Οδών και δημιουργία ποδηλατόδρομου: Άξονας Έβρου-Ηρακλείου ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.
8
Οδός Ελευθερίου Βενιζέλου: 0.50 μέτρο διαπλάτυνση πεζοδρομίου εκατέρωθεν ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.
9
Οδός Αγίας Σοφίας: 1 μέτρο διαπλάτυνση πεζοδρομίου ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.
10
Οδός Μεγάλου Αλεξάνδρου: 0.50 μέτρο διαπλάτυνση πεζοδρομίου ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.
11
Ζεύγος Κράτητος – Αιγαίου: Ζέυγος μονόδρομων λωρίδων ποδηλάτου πλάτους 1.00 μέτρου – διαπλάτυνση πεζοδρομίου ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.
12
Επιλογές διαμόρφωσης διασταυρώσεων ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π. Οι λωρίδες ποδηλάτων συνεχίζονται στο εσωτερικό των διασταυρώσεων με χρωματική διαφοροποίηση Μικρή θλάση ευθυγραμμίας στις διασταυρώσεις για μείωση ταχύτητας ποδηλάτων, βελτίωση ορατότητας και απομάκρυνση από τα ΙΧ που στρίβουν δεξιά. Τοποθέτηση πληροφοριακής σήμανσης για τους ποδηλάτες Τοποθέτηση προειδοποιητικής σήμανσης για τους οδηγούς ΙΧ Στις φωτεινές διασταυρώσεις προτείνεται η δημιουργία ξεχωριστού σηματοδότη για τα ποδήλατα. Οι ποδηλάτες περνούν δίπλα στις υπάρχουσες διαβάσεις και έχουν τους ίδιους χρόνους πρασίνου με τον πεζό
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.