Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Παράδειγμα Ένα σποτ παίζει 3 φορές σε ένα μήνα και πετυχαίνει την παρακάτω έκθεση στο κοινό-στόχο : σποτ εκπομπή 1 = 18% του κοινού σποτ εκπομπή 2 = 21%

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Παράδειγμα Ένα σποτ παίζει 3 φορές σε ένα μήνα και πετυχαίνει την παρακάτω έκθεση στο κοινό-στόχο : σποτ εκπομπή 1 = 18% του κοινού σποτ εκπομπή 2 = 21%"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Παράδειγμα Ένα σποτ παίζει 3 φορές σε ένα μήνα και πετυχαίνει την παρακάτω έκθεση στο κοινό-στόχο : σποτ εκπομπή 1 = 18% του κοινού σποτ εκπομπή 2 = 21% του κοινού σποτ εκπομπή 3 = 14% του κοινού ΣΥΝΟΛΟ = 53% του κοινού

2 Παράδειγμα (συνέχεια)
Και τα 3 σποτ πέτυχαν συνολικά 53% κάλυψη στο κοινό-στόχος (GRPs) (όπου τα άτομα έχουν εκτεθεί από 1-3 φορές). Η καθαρή κάλυψη είναι 28% (στοιχείο AGB). Η μέση συχνότητα ή Οpportunity-To-See (OTS) είναι ο λόγος Μέση Συχνότητα = GRPs / Καθαρή κάλυψη = 53/28 = 1,9 δηλαδή κατά μέσο όρο κάθε άτομο που εκτέθηκε στη διαφήμιση την είδε 1,9 φορές.

3 Παράδειγμα (συνέχεια)
Οι τιμές των 3 σποτ είναι : σποτ εκπομπή 1 = € σποτ εκπομπή 2 = € σποτ εκπομπή 3 = € Το κόστος ανά μονάδα αποτελεσματικότητος είναι : σποτ εκπομπή 1 = € / 18 GRP = 444 € / GRP σποτ εκπομπή 2 = € / 21 GRP = 666 € / GRP σποτ εκπομπή 3 = € /14 GRP = 642 € / GRP Σε περίπτωση επιλογής το σποτ στην εκπομπή 1 είναι προτιμώτερο από άποψη κόστους / ωφέλειας

4 ΑΣΚΗΣΗ : Στόχοι επιχείρησης / Στόχοι Marketing/ Στόχοι διαφήμισης
Προϊόν : FORD MONDEO Κοινό-Στόχος : ΑΝΔΡΕΣ Στόχοι Επιχείρησης Αύξηση κερδοφορίας 20% : Αύξηση πωλήσεων 15% Μείωση κόστους 5% Στόχοι Marketing Αύξηση γνώσης (awareness) : +25% (σύνολο 80%) Στόχος προτίμησης (preference): 15% υποψηφίων αγοραστών Στόχοι διαφήμισης Στόχος κάλυψης (reach) : 75% Στόχος συχνότητας (frequency) (3+) : 40%

5 MEDIA PLAN : Κυριακάτικες εφημερίδες
Αξιολόγηση κυριακάτικων εφημερίδων Πλάνο 3μήνου ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ % ΑΝΔΡΕΣ Κόστος Ολοσέλιδη Κόστος / GRP ΒΗΜΑ 16 8,500 531 ΕΘΝΟΣ 12 7,600 633 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 19 9,500 500 ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 4 6,100 1,525 ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ 23 7,500 326 ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 8 6,200 775 DOCUMENTO 10 6,700 670 FREE SUNDAY 5,800 725 REAL NEWS 20 7,300 365 ΜΑΡ ΑΠΡ ΜΑΪ 3μηνο ΒΗΜΑ 16 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 19 ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ 23 DOCUMENTO 10 FREE SUNDAY 8 REAL NEWS 20 GRPs πλάνου 58 96 60 214 Κόστος Πλάνου 25,500 45,300 29,500 100,300 Καθ. Κάλυψη 56 73 57 81 Μέση Συχνότητα 1.04 1.32 1.05 2.64


Κατέβασμα ppt "Παράδειγμα Ένα σποτ παίζει 3 φορές σε ένα μήνα και πετυχαίνει την παρακάτω έκθεση στο κοινό-στόχο : σποτ εκπομπή 1 = 18% του κοινού σποτ εκπομπή 2 = 21%"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google