Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Fleet Management
2
Fleet Management Γενική περιγραφή
Η Data & Control Systems ανταποκρινόμενη συνεχώς στις αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς έχει υλοποιήσει μια εφαρμογή που πρέπει αναμφίβολα να υιοθετηθεί από οργανισμούς οι οποίοι διαθέτουν στόλο οχημάτων. Η εφαρμογή αυτή επιτρέπει την παρακολούθηση των οχημάτων δίνοντας γεωγραφικό στίγμα ανά πάσα στιγμή όπως επίσης και την λειτουργική κατάσταση αυτών παρακολουθώντας διάφορες παραμέτρους. Η DCS έχοντας μακρά εμπειρία σε custom εφαρμογές μπορεί να παραμετροποίησει το υπάρχων σύστημα στις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη.
3
Fleet Management Τοπολογία συστήματος
Το σύστημα αποτελείτε από δύο μέρη: Α) Κεντρικό υπολογιστή για την διαχείριση και εποπτεία του στόλου. Β) Τις μονάδες παρακολούθησης που είναι εγκαταστημένες στα οχήματα
4
Fleet Management Κεντρικός υπολογιστής –Λογισμικό διαχείρισης
Στον κεντρικό υπολογιστή συλλέγονται τα δεδομένα από τις απομακρυσμένες μονάδες και αποθηκεύονται στην τοπική βάση δεδομένων. Το λογισμικό ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη διαθέτει έναν ή περισσότερους χάρτες ώστε να καλύπτουν γεωγραφικά τα σημεία κίνησης των οχημάτων. Ο διαχειριστής του συστήματος μπορεί: Να παρακολουθεί την κίνηση των οχημάτων στον χάρτη Να καθορίσει την διαδρομή κάθε οχήματος ξεχωριστά Να ορίσει σημεία ενδιαφέροντος Να τυπώσει αναφορές με τις κινήσεις .
5
Fleet Management Βασική οθόνη
6
Fleet Management Διαχείριση Κάδων Εισαγωγή δρομολογίων
7
Fleet Management Εισαγωγή σημείων ενδιαφέροντος
8
Fleet Management Απομακρυσμένες μονάδες
Αποτελείτε από δύο τμήματα προσθέτοντας μέγιστη ευελιξία στις απαιτήσεις του πελάτη. Αυτά είναι το GPS/GPRS modem & Expansion controller. Γενικά χαρακτηριστικά: Εγκαθίστανται στα οχήματα χωρίς ιδιαίτερες μετατροπές Πρωτόκολλο στεγανότητας I.P. 65 Χρησιμοποίηση δικτύου G.S.M. Ασφάλεια πρόσβασης Αυξημένος χρόνος αντίδρασης (response time) 10sec Τροφοδότηση από την μπαταρία του αυτοκινήτου Αυτονομία (Εσωτερική μπαταρία - Optional)
9
Fleet Management Γενικά χαρακτηριστικά GPS/GPRS modem Quad band
Low power consumption on Idle<4mA GPRS class 10 Temperature Range -30 to +80 External LiPo power supply Integrated SIM card reader Inputs / Outputs 13 General purpose I/O A/D converter Camera direct support I2C, SPI peripheral support
10
Fleet Management Γενικά χαρακτηριστικά κεντρικού εκλεκτή LCD support
5-Input 8-Output Ethernet connectivity RS485 port 2 x RS232 ports
11
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Fleet Management ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Η λογική του συστήματος απεικονίζεται στο παρακάτω σχηματικό. Η τοπολογία είναι κοινή για όλα τα σημεία ενδιαφέροντος επιτρέποντας την επέκταση του συστήματος χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς. Σε κάθε τοποθεσία ξεχωριστά υποστηρίζεται η λειτουργία ελέγχου στάθμης στις δεξαμενές και καταμέτρηση άντλησης καυσίμου. Η πληροφορία συγκεντρώνεται αρχικά στον «Controller» της DCS και κατόπιν αποστέλλεται στο κέντρο ελέγχου με σύνδεση GPRS. Η επικοινωνία είναι αμφίδρομή και γίνεται είτε αυτοματοποιημένα είτε κατά απαίτηση του διαχειριστή.
12
Fleet Management E-DRIVE:
Το E-Drive είναι ένας ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης καυσίμων. Οι εκλεκτές ροής και καταμέτρησης καυσίμου “Fuel Log” απεικονίζονται στην παρακάτω φωτογραφία εγκαταστημένοι σε υπάρχουσα αντλία.
13
Fleet Management Σε κάθε μάνικα τοποθετείτε ειδικός αναγνώστης ο οποίος διασυνδέεται με τον εκλεκτή ροής. Ο σχεδιασμός του είναι τέτοιος ώστε να αντέχει τις αντίξοες συνθήκες στο χώρο των καυσίμων όπως επίσης και να μην επηρεάζει την διαδικασία τροφοδοσίας μετά την τοποθέτηση του. Η παροχή καυσίμου είναι ενεργή όσο ο αναγνώστης βρίσκεται κοντά σε “Tag”. Με την απομάκρυνσή του διακόπτεται η λειτουργία. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η οικονομία και κυρίως η ασφάλεια καθώς θα εκχυθεί καύσιμο μόνο μέσα σε δεξαμενή. Ο αναγνώστης και το αντίστοιχο “Tag”, τα οποία διατίθενται σε διάφορα μεγέθη, απεικονίζεται την παρακάτω φωτογραφία: Η συσκευή “Fuel Log” μπορεί να τοποθετηθεί και σε βυτιοφόρο καθώς είναι κινητή μονάδα.
14
Fleet Management Στο “Fuel Log” καταχωρούνται όλες οι κινήσεις και με ασύρματη επικοινωνία μεταφέρονται στο λογισμικό διαχείρισης καυσίμων. Στην περίπτωση αστοχίας του εξοπλισμού υπάρχει η δυνατότητα γρήγορής και εύκολής αντικατάστασης όπως επίσης και της εξαγωγής δεδομένων (κινήσεων) χωρίς την αποστολή του εξοπλισμούς στον προμηθευτή. Η συσκευή “Fuel Log” μπορεί να τοποθετηθεί και σε βυτιοφόρο καθώς είναι κινητή μονάδα.
15
Fleet Management Το λογισμικό θα εγκατασταθεί σε υπολογιστή που θα απευθύνεται μόνο για αυτή την λειτουργία. Ο υπολογιστής θα είναι τύπου server και θα τροφοδοτείται από UPS που θα διασφαλίζει την αδιάλειπτη λειτουργία του. Οι χρήστες του συστήματος θα κατηγοριοποιούνται με την εισαγωγή κωδικού ως προς τα δικαιώματα προβολής και αλλαγής δεδομένων των στοιχείων της βάσης. Το λογισμικό θα συνδέεται με τις απομακρυσμένες μονάδες είτε σε τακτά χρονικά διαστήματα που θα έχει προκαθορίσει ο διαχειριστής τους συστήματος είτε κατά απαίτηση. Ο διαχειριστής θα μπορεί είτε να προσθέσει είτε να αφαίρεση χρήστες και να παρακολουθεί κινήσεις είτε συγκεκριμένων χρηστών είτε σταθμών ανεφοδιασμού. Το λογισμικό είναι “Web based” το οποίο σημαίνει ότι εξουσιοδοτημένα άτομα μπορούν απομακρυσμένα να χειριστούν όλες τις λειτουργίες του συστήματος.
16
Fleet Management Αισθητήρας Στάθμης & Οδηγός γραμμής
17
Ζύγιση επί οχήματος Αυτόματη διαδικασία ταυτοποίησης (RFID) & ζύγισης των κάδων Πιστοποιημένη διαδικασία ζύγισης των κάδων
18
Πελάτες ΕΣΚΝΑ ΠΕΡΜΕ –AΙΑ Δήμος Ζωγράφου Δήμος Καλλιθέας
Δήμος Ζωγράφου Δήμος Καλλιθέας Δήμος Ηρακλείου
19
Fleet Management
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.