Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ
2
ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Προσωπικό με εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία Αντικειμενική άποψη για την αγορά (out-of-the-box) Πιθανή εμπειρία σε σχετικούς τομείς
3
ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ
Διαφημιστικές εταιρείες ολοκληρωμένων υπηρεσιών (full service) Δημιουργικές Μπουτίκ (Creative Hotshops) Ειδικευμένες Επιχειρήσεις Μέσων Επικοινωνίας (Media Shops) Διαφημιστικές εταιρείες Αμεσου Marketing Διαφημιστικές εταιρείες Προώθησης Πωλήσεων Επιχειρήσεις Δημοσίων Σχέσεων Διαδραστικές διαφημιστικές εταιρείες
4
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Δ.Σ. Αντιπρόεδρος Δημιουργικού Εντυπη Παραγωγή Συγγραφείς / Καλλιτέχνες Τηλεοπτική Παραγωγή Κυκλοφορία Αντιπρόεδρος Εξυπηρέτησης Πελάτη Υπεύθυνος λογαριασμού Αντιπρόεδρος Υπηρεσιών Marketing Εποπτεία Λογαριασμού Προώθηση Πωλήσεων Ερευνα Αντιπρόεδρος Διοίκησης & Οικονομικών Διοίκηση Γραφείου Διοίκηση Προσωπικού Οικονομικά Λογιστικά Πρόεδρος
5
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΣΗΜΑΣΙΑ
Δημιουργική Στρατηγική : Προσδιορίζει τι θα πει / μεταδώσει το Διαφημιστικό Μήνυμα Δημιουργική Τακτική : Πως θα εκτελεσθεί η δημιουργική στρατηγική ΣΗΜΑΣΙΑ : Λόγω της σημαντικότητας της δημιουργικής διαδικασίας για την επιτυχία της καμπάνιας, είναι σημαντικό ακόμη και τα μη δημιουργικά στελέχη να κατανοήσουν τη δημιουργική διαδικασία. Δημιουργικο budget vs συνολικο διαφ budget
6
Δημιουργικότητα στη Διαφήμιση
Η μετατροπή όλων των πληροφοριών για τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη του προϊόντος, τα σχέδια marketing, την έρευνα καταναλωτών και τους επικοινωνιακούς στόχους στη δημιουργική σύλληψη που θα δώσει ζωή στο διαφημιστικό μήνυμα Distinguished creative campaigns Cannes 2015 Lions
7
2 Απόψεις για τη δημιουργικότητα
Δημιουργική είναι η διαφήμιση που πουλάει το προϊόν Δημιουργικότητα με βάση την καλλιτεχνική ή αισθητική αξία η αλήθεια βρίσκεται στη μέση Γενικά Διαφημιστικά Πρότυπα (P.302) Case : ABSOLUTE Campaigns 1980’ – 2007’s (P.302)
8
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ
Η Δημιουργική Πρόκληση Ανάληψη Δημιουργικού Ρίσκου «Ορθολογιστές» και «Ποιητές» Το Δημιουργικό Προσωπικό Η Δημιουργική Διαδικασία (YOUNG : εμβύθιση-αφομοίωση- εκκόλαψη-φώτιση-πραγματικότητα/επαλήθευση) Σχεδιασμός Λογαριασμού (Account Planning)
9
ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ Δημιουργική διαφήμιση vs Διαφήμιση Πιεστικής Πώλησης
10
DMB&B ΓΕΝΙΚΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ Αυτή η διαφήμιση …
… τοποθετεί το προϊόν απλά και με σαφήνεια; … συνδέει την επωνυμία με ένα ακαταμάχητο όφελος; … περιέχει μια Ιδέα Ισχύος; … σχεδιάζει μέσα στα πλαίσια του brand personality? … είναι απρόσμενη; … είναι προσηλωμένη σε ένα και μοναδικό σκοπό; … ανταμείβει τον υποψήφιο καταναλωτή; … είναι οπτικά συγκλονιστική; … επιδεικνύει επίμοχθη δεξιοτεχνία;
11
ΕΙΣΡΟΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ (1)
Ερευνα Υποστήριξης (για το προϊόν, την αγορά-στόχο, τον ανταγωνισμό, κλπ, των γενικών τάσεων, συνθηκών & εξελίξεων, και των διαφημιστικών προσεγγίσεων/τεχνικών) Εκδόσεις, άρθρα, ερευνητικές αναφορές, κλπ Πληροφορίες από εμπλεκομένους με το προϊόν Συζητήσεις πελατών/ανθρώπων Χρήση και εξοικείωση με το προϊόν Δουλειά και εξοικείωση μέσα στην εταιρεία του διαφημιζομένου Ερευνα Προϊόντος Ποιοτικές και ποσοτικές Ψυχογραφικές μελέτες κοινού-στόχος (στάσεις και απόψεις ετήσια) Branding Research (επιθυμητή εικόνα μαρκών και τρόπος ζωής)
12
ΕΙΣΡΟΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ (2)
Ποιοτικές Ερευνες Εις βάθος συνεντεύξεις (depth intervews) Ομάδες εστίασης (focus groups) για προϊόν, αλλά και pretesting – ΚΡΙΤΙΚΗ Ερευνες Παρατήρησης (στο φυσικό περιβάλλον των καταναλωτών) – Σύγκριση με focus groups Επαλήθευση και Αναθεώρηση Αξιολόγηση πρόχειρων δημιουργικών υλοποιήσεων (θεματική μακέττα – storyboard, animatics της)
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.