Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Boosting Online cross-border Sales of Shoes
2
Στρατηγικές διαδικτυακών πωλήσεων (O1/A3)
Δεδομένα: O1/A1 – Τεκμηρίωση O1/A2 – Eπικύρωση των αναγκών O1/A3 – Μεθοδολογία εκπαίδευσης Online αναφορές καταναλωτών, κυρίως για τον τομέα της λιανικής Αποτελέσματα: Επτά (7) ψηφιακές στρατηγικές για τη δυναμική μιας ποικιλίας υπηρεσιών, διαθέσιμων σε μια εικονική, online «χωρίς σύνορα» κοινότητα με πελάτες σε διαφορετικές τοποθεσίες
3
O1/A2 – Οι ανάγκες των επαγγελματιών της Υποδηματοποιίας
Shoe configuration tool, Provision of environmental information in shoe card Η φάση ανάλυσης κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το πρόγραμμα BOOST4Shoes θα πρέπει να επικεντρωθεί κυρίως σε δεξιότητες που καλύπτουν: Ανάλυση αναγκών Παραγγελία Επικοινωνία Πληρωμές Προβολή Παράδοση Συνολική εξυπηρέτηση Ordering: Any activity or tool that could help/guide the customer to complete the ordering , (Utilisation of user profiles and order history information, customer reviews, product comparison features, Search tools (search box functionality), Shopping cart features (selecting and amending orders), Related product suggestions, Order progress, Shoe configuration tool, information about shoe stock, Provision of environmental information in shoe card Payment: How the payment will be completed and how safe are the data transmitted. Provision of popular payment methods, Securing online transactions, Focusing on credit cards for cross-border e-Commerce, Being mobile-ready Communication: How easy the costumer gets feedback on the product or the services. (Toll-free customer service numbers, Monitoring and responding via social media, Provision of delivery details via instant messaging, Rescheduling delivery via instant messaging, live chat) Delivery: (Order tracking, Delivery rearranging, Returning Policy, Special delivery instructions, carrier information and evaluation, Delivery options, Customs charges information, address look up) Overall Service: (detailed information before check out, After sales support, Guarantee, consumer reviews, product demos, Gift wrapping, m-Commerce and tablets, images quality, alternate product views, ERP and CRM integration) Promotion: (Promotional techniques, social media, Marketing, Newsletters, SEO principles, Paid Listing Ads, website and consumer analytics)
4
O1/A3 – Online Ορισμός στρατηγικών
Στρατηγικές Χρησιμοποιείστε το κινητό Προωθείστε Επιτύχετε το "C«-Commerce Συμπεριφορά κατά τη παράδοση Υπηρετείστε και Προστατεύστε Προσοχή στη λεπτομέρεια Ορίστε τα δεδομένα σας Ordering Payments Communication Delivery Promotion 7 στρατηγικές συνολικά. Όλες οι στρατηγικές θα κατανεμηθούν σε δράσεις που καλύπτουν και τις 6 περιοχές του κύκλου ζωής του ηλεκτρονικού εμπορίου (Παραγγελία, Πληρωμή, Παράδοση, Επικοινωνία Συνολική υπηρεσία, Προώθηση). Εδώ βλέπουμε ποιος είναι ο κύριος τομέας κάθε στρατηγικής. Ordering Go Mobile: targets to enhance the overall buying service. Moreover, the related technology can be used to provide additional benefits and address different needs. Attention to detail: Refers to overall service provision and may comprise specific delivery options, communication, etc. Communication Achieve “C”-Commerce: This refers to customer oriented e-Commerce and can be achieved via 4 Steps. Payment Serve & Protect: Online shopping will continue to be an increasing global trend. Yet, the biggest barrier is the fear of potential fraud or identity theft. This fear still keeps millions of consumers from buying goods or services online. Delivery Attitude to deliver: International deliveries opening up markets outside of the country is now viewed by many as the holy grail due to the fact that, in a recession, this initiative has generated significant revenue to retailers. Promotion Promote: If an e-Commerce website is not promoted, customers won't be able to find it. A variety of free and paid advertising methods are available online for this purpose. Mine you data: Refers to employing business analytics for extracting useful information from all data available in order to increase sales and grow.
5
O1/A3 – Online Ορισμός στρατηγικών
Χρησιμοποιείστε το κινητό: στοχεύει στην ενίσχυση της συνολικής υπηρεσίας αγοράς. Επιπλέον, η σχετική τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παροχή πρόσθετων οφελών και την αντιμετώπιση διαφορετικών αναγκών. Προωθείστε: Αν δεν προωθηθεί ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου, οι πελάτες δεν θα μπορούν να το βρουν. Μια ποικιλία ελεύθερων και αμειβόμενων διαφημιστικών μεθόδων είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο για το σκοπό αυτό. Επιτύχετε το "C«-Commerce: Αυτό αναφέρεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο που είναι προσανατολισμένο στον πελάτη και μπορεί να επιτευχθεί μέσω 4 βημάτων.. Συμπεριφορά κατά τη παράδοση: Οι διεθνείς παραδόσεις που ανοίγουν αγορές στο εξωτερικό θεωρούνται τώρα από πολλούς ως to “Iερό Δισκοπότηρο» λόγω του γεγονότος ότι σε μια ύφεση αυτή η πρωτοβουλία έχει δημιουργήσει σημαντικά έσοδα στους λιανοπωλητές. Υπηρετείστε και προστατεύστε: Οι ηλεκτρονικές αγορές θα συνεχίσουν να είναι μια αυξανόμενη παγκόσμια τάση. Ωστόσο, το μεγαλύτερο εμπόδιο είναι ο φόβος πιθανής απάτης ή κλοπής ταυτότητας. Αυτός ο φόβος εξακολουθεί να κρατά εκατομμύρια καταναλωτές μακριά από την αγορά αγαθών ή υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Προσοχή στη λεπτομέρεια: Αναφέρεται στη συνολική παροχή υπηρεσιών και μπορεί να περιλαμβάνει συγκεκριμένες επιλογές παράδοσης, επικοινωνία κ.λπ. Ορίστε τα δεδομένα σας: Αναφέρεται στην χρήση επιχειρηματικών αναλυτικών στοιχείων για την εξαγωγή χρήσιμων πληροφοριών από όλα τα διαθέσιμα δεδομένα προκειμένου να αυξηθούν οι πωλήσεις και να αναπτυχθούν.
6
O1/A4 - Λίστα ενεργειών (I)
Ο κύκλος ζωής του ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελείται από 6 κύριους τομείς. Αυτές θα είναι οι ενότητες του προγράμματος Διαχείρισης Διαδικτυακών Πωλήσεων (OSM) και οι ενέργειες θα ανήκουν σε αυτές τις ενότητες: Παραγγελία Πληρωμή Παράδοση Επικοινωνία Συνολική εξυπηρέτηση Προώθηση (μάρκετινγκ)
7
O1/A4 - Λίστα ενεργειών (II)
Online reputation O1/A4 - Λίστα ενεργειών (II) Κάθε ενότητα θα περιλαμβάνει λογικές ενέργειες σχεδιασμένες για τη βελτίωση των επιδόσεων που σχετίζονται με την περιοχή που καλύπτεται από την ενότητα. Οι επόμενες ενέργειες θα δείξουν ποιες ενέργειες θα καλύψουμε ανά ενότητα ... Ordering: Any activity or tool that could help/guide the customer to complete the ordering , (Utilisation of user profiles and order history information, customer reviews, product comparison features, Search tools (search box functionality), Shopping cart features (selecting and amending orders), Related product suggestions, Order progress, Shoe configuration tool, information about shoe stock, Provision of environmental information in shoe card Payment: How the payment will be completed and how safe are the data transmitted. Provision of popular payment methods, Securing online transactions, Focusing on credit cards for cross-border e-Commerce, Being mobile-ready Communication: How easy the costumer gets feedback on the product or the services. (Toll-free customer service numbers, Monitoring and responding via social media, Provision of delivery details via instant messaging, Rescheduling delivery via instant messaging, live chat) Delivery: (Order tracking, Delivery rearranging, Returning Policy, Special delivery instructions, carrier information and evaluation, Delivery options, Customs charges information, address look up) Overall Service: (detailed information before check out, After sales support, Guarantee, consumer reviews, product demos, Gift wrapping, m-Commerce and tablets, images quality, alternate product views, ERP and CRM integration) Promotion: (Promotional techniques, social media, Marketing, Newsletters, SEO principles, Paid Listing Ads, website and consumer analytics) Rich online experience
8
O1/A4 - Λίστα ενεργειών (III) - Παραγγελία
Παραγγε-λία Προφίλ χρηστών Εργαλείο προσδιορισμού νούμερου Πληροφορίες προϊόντος (υλικό, προέλευση, περιβαλλοντικά θέματα κλπ) Συγκρίσεις προϊόντων Πληροφορίες αποθεμάτων Εργαλείο προσαρμογής Κουτί αναζήτησης Ευκολία επιλογής και τροποποίησης παραγγελιών Προτάσεις προϊόντων Πρόοδος της παραγγελίας High Medium-High Medium Medium-Low Low Αναμενόμενος αντίκτυπος
9
O1/A4 – Λίστα Ενεργειών(IV) - Πληρωμές
Ασφάλεια Δημοφιλείς μέθοδοι πληρωμής Δυνατότητα χρήσης κινητού High Medium-High Medium Medium-Low Low Αναμενόμενος αντίκτυπος
10
O1/A4 – Λίστα ενεργειών(V) - Επικοινωνία
Λεπτομέρειες παράδοσης και επαναπρογραμματισμός παράδοσης μέσω SMS Τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης πελατών Live chat Παρακολούθηση & ανταπόκριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης High Medium-High Medium Medium-Low Low Αναμενόμενοςαντίκτυπος
11
O1/A4 – Λίστα ενεργειών(V) - Παράδοση
Επιλογές παρακολούθησης παραγγελιών Πολιτική επιστροφών Αξιολόγηση υπηρεσίας παράδοσης Επαναδιάταξη αποστολής Πληροφορίες σχετικά με τα τελωνειακά τέλη Αναζήτηση διεθνούς διεύθυνσης Παροχή ειδικών οδηγιών παράδοσης Πληροφορίες μεταφορέα Επιλογές παράδοσης High Medium-High Medium Medium-Low Low Αναμενόμενος αντίκτυπος Special delivery instructions: provide special delivery instructions normally related to timing, places and calendar recurrences. Delivery Options: Additional and more specific delivery options can help customer customise the collection of the good purchased in accordance to his own availability. This service can be also provided with telephone contacts/mail. (Saturday, delivery deadline, same day, after 18:00, delivery slots, order splitting, delivery to lockers)
12
O1/A4 – Λίστα ενεργειών(VI) - Προώθηση
PPC εργαλεία Aναλυτικά στοιχεία ιστοσελίδας και καταναλωτών Τεχνικές προώθησης Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης(SEO) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης Ενημερωτικό δελτίο High Medium-High Medium Medium-Low Low Αναμενόμενος αντίκτυπος
13
O1/A4 – Λίστα ενεργειών(VII) – Συνολική εξυπηρέτηση
M-commerce και tablets Πληροφορίες αποστολής στη σελίδα του προϊόντος (πριν από το check out) Συσκευασία δώρων Ποιότητα εικόνας προϊόντος Εναλλακτικές προβολές (συμπεριλαμβανομένης της επιλογής «ζουμ») Κριτικές πελατών Δείγματα προϊόντων Ενσωμάτωση ERP & CRM High Medium-High Medium Medium-Low Low Expected Impact
14
O1/A4 – Λίστα ενεργειών(VIII) – Συμπεράσματα
44 δράσεις σε 6 ενότητες*: Παραγγελία: 10 δράσεις Πληρωμές: 4 δράσεις Παράδοση: 8 δράσεις Επικοινωνία: 5 δράσεις Συνολική εξυπηρέτηση: 10 δράσεις Προώθηση: 7 δράσεις * Υπάρχει το ενδεχόμενο να μειωθούν σε 40 περίπου Ορισμένες ενέργειες εμπεριέχονται σε κάποιο βαθμό σε όλες τις ενότητες: Δεν υπάρχει πρόβλημα, επικεντρωνόμαστε στο να τεκμηριώσουμε την εφαρμογή της δράσης σωστά και όχι να παραμείνουμε εντός των ορίων μιας ενότητας. Οι ενότητες είναι μόνο για ταξινόμηση στο πλαίσιο του OSM.
15
O1/A4 – Λίστα ενεργειών(IX) – Προτεινόμενες προβλέψεις
Οι ενέργειες έχουν ένα βασικό φίλτρο (τύπος ενέργειας): Απλές ενέργειες που μπορούν να εφαρμοστούν αμέσως χωρίς να απαιτείται επένδυση ("Γρήγορες νίκες"). Απλές ενέργειες που μπορούν να υλοποιηθούν άμεσα, αλλά απαιτούν μια επένδυση. Δράσεις που έχουν προϋποθέσεις (άλλες δράσεις πρέπει να υλοποιηθούν πρώτα), αλλά δεν απαιτούν επένδυση. Δράσεις που έχουν προαπαιτούμενα και απαιτούν επένδυση.
16
O1/A4 – Λίστα ενεργειών(X) – Προτεινόμενες προβλέψεις
Οι ενέργειες έχουν δευτερεύοντα φίλτρα: Δεξιότητες αγγλικής γλώσσας: Βασικές / Μέτριες / Προχωρημένες Δεξιότητες ΤΠΕ: Βασικές / Μέτριες / Προχωρημένες Επίπεδο ιστότοπου: Αρχικό / Θεμελιωμένο / Προηγμένο Πιθανόν να υπάρχουν και άλλα φίλτρα αλλά πρέπει να αποτελούν μέρος του προτύπου της τεκμηρίωσης δράσης.
17
Πηγές Υπόδειγμα (template) για τη τεκμηρίωση των δράσεων:
Excel Template με παράδειγμα πλήρως τεκμηριωμένης δράσης Παράδειγμα προηγούμενης online application από την Danmar Excel for action verification and allocation στους εταίρους
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.