Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Ελληνογερμανική Αγωγή
Αντιλογίες Αποστολή στον Άρη Τα σχολεία μελετούν τους σεισμούς Σεμινάριο έργου OSOS, Αθήνα, 20-21/10/2017
2
Διαγωνισμός Αντιλογιών
Αγώνες αντιλογίας μεταξύ μαθητών και μαθητριών της ΣΤ δημοτικού σε θέματα της επιστήμης που επηρεάζουν την ποιότητα της ζωής μας και του κοινωνικού περιβάλλοντος. Σε αντιστοιχία με το αναλυτικό πρόγραμμα Ελληνική Γλώσσα: επικοινωνιακές δεξιότητες Κοινωνική Πολιτική Αγωγή: υπεύθυνη και ενεργό συμμετοχή στο κοινωνικό γίγνεσθαι Φυσικές Επιστήμες: καλλιέργεια επιστημονικής σκέψης, έρευνας και μελέτης Ενδυναμώνοντας το μαθητή Αυθεντική δραστηριότητα: έννοια για τα παιδιά, παίρνουν πρωτοβουλία, αναπτύσσουν ιδέες, αναπτύσσουν δράση Διαθεματική προσέγγιση: Φ. Επιστήμες, Ελ. Γλώσσα, μαθηματικά, ICT, Κοιν.Πολ.Αγωγή Ομαδοσυνεργατική προσέγγιση: συνεργασία, συζητούν, διαφωνούν, αναλύουν, συνθέτουν, αποφασίζουν Δημιουργία Υπεύθυνων, δημοκρατικών και ενεργών πολιτών Σεμινάριο έργου OSOS, Αθήνα, 20-21/10/2017
3
Διαγωνισμός Αντιλογιών
Ενδυναμώνοντας τον εκπαιδευτικό Εκπαιδευτικός μέλος εκπαιδευτικής κοινότητας μάθησης Δοκιμάζει νέα ιδέα, διαδικασία και όχι προϊόν, ανάπτυξη κοινών νοημάτων, μοιράζεται προβλήματα και ιδέες, υποστηρίζει ο ένας τον άλλο Εκπαιδευτικός στο ανοιχτό σχολείο Αλληλεπίδραση σε ευρύτερη κοινότητα Σχολείο Κόμβος (ΕΑ)- Σχολεία – Ακαδημαικοί φορείς (ΕΚΠΑ,ΦΠΨ) – διοικητικοί φορείς (Σχ. Συμβ.) Σεμινάριο έργου OSOS, Αθήνα, 20-21/10/2017
4
Διαγωνισμός Αντιλογιών
Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας Συνεργασία με Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχ. Σύμβουλο 53ης Περιφέρειας Αν. Αττικής πιλοτική φάση Μέχρι 10 σχολεία από την 53η Περιφέρεια Αν. Αττικής Πανελλήνιος διαγωνισμός Σεμινάριο έργου OSOS, Αθήνα, 20-21/10/2017
5
Τα σχολεία μελετούν τους σεισμούς
6
Σεμινάριο έργου OSOS, Αθήνα, 20-21/10/2017
7
, M=6.2, Central Italy
8
, M=6.2, Central Italy
9
Σεμινάριο έργου OSOS, Αθήνα, 20-21/10/2017
10
Σεμινάριο έργου OSOS, Αθήνα, 20-21/10/2017
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.