Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

BEEROMANIA BEER ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "BEEROMANIA BEER ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 BEEROMANIA BEER ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ
Η απόλαυση που πίνεται… με μανία Τάξη-Τμήμα : Β΄1 Ομάδα : Β΄ 3ο Γυμνάσιο Κομοτηνής Σχολ.έτος: Μάθημα : Τεχνολογία Καθηγήτρια : Στανίτσα Μ.

2 Οι εγκαταστάσεις μας

3 Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία
Ο ΛΟΓΟΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΤΟ ΣΛΟΓΚΑΝ ΜΑΣ Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία

4 Τα καρτελάκια των στελεχών
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Τα καρτελάκια των στελεχών Ονοματεπώνυμο στελέχους Διεύθυνση τμήματος Beeromania beer AE-Ζυθοποιΐα Βιομηχανική περιοχή Κομοτηνής Τηλ. Κέντρο Beeromania beer AE Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία

5 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΕΤΑΙΡΙΑΣ Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία
Δ/ΝΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΠΟΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Δ/ΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΦΟΥΚΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΕΤΑΙΡΙΑΣ Δ/ΝΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΣΑΡΧΟΣΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔ.ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΤΖΕΝΙΦΕΡ Δ/ΝΤΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΠΟΥΤΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΝ. Δ/ΝΤΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Δ/ΝΤΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ Δ/ΝΤΡΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ & ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΝΤΟΥΡΑΝΙΔΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑ Δ/ΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΖΕΛΕΠΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία Δ/ΝΤΡΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΟΣΧΑΚΗ ΜΕΤΑΞΙΑ Δ/ΝΤΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΓΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ/ΝΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦ. ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ

6 Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Πλήρης Επωνυμία Beeromania Α.Ε. Ζυθοποιία Διακριτικός Τίτλος Beeromania Beer Νομική Μορφή ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Α.Φ.Μ. Ο Έτος Ίδρυσης 1980 Έδρα Επιχείρησης Βιομηχανική Περιοχή Κομοτηνής 7ο χιλ. Κομοτηνής- Αλεξ/πολης Τ.Κ Αντικείμενο Δραστηριότητας Παραγωγή , Εμφιάλωση και Εμπορία Μπύρας Εκδότης και Αριθμός Άδειας Λειτουργίας Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ροδόπης-Νομαρχιακό Διαμέρισμα Κομοτηνής Ε22/Φ Α.Θ225 Αριθμός μονίμως απασχολούμενων για το 2014 ΣΥΝΟΛΟ 300 Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία

7 Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Στόχοι: Σχεδιάζει την στρατηγική της επιχείρησης και καταγράφει τις ενέργειες που είναι απαιτούμενες για την επίτευξη τους. Καθορίζει χρονοδιάγραμμα εργασιών και μεριμνά ο ίδιος για την τήρησή του. Συντονίζει όλες τις δραστηριότητες της βιομηχανίας και εκτελεί τις αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου της επιχείρησης. Είναι ο επικεφαλής της εταιρείας την οποία και εκπροσωπεί.Καθορίζει τους στόχους που πρέπει να αναπτύξουν σταδιακά και ευθύνεται για την οργάνωση και την διοίκηση της εταιρείας. Επιλέγει τα βασικά στελέχη της επιχείρησης. Αντιπροσωπεύει την εταιρεία σε κάθε είδους εκδηλώσεις και την εκπροσωπεί. Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία

8 Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Η εταιρεία μας Η Beeromania Α.Ε. ιδρύθηκε το 1990 στη βιομηχανική περιοχή της Κομοτηνής και είναι από τις σημαντικότερες εταιρίες παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα. Σήμερα έχει τρία ζυθοποιεία στην Κομοτηνή, τη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα, που παράγει τις μπίρες Beeromania classic , Beeromania-Μega, Beeromania Bock,Beeromania Radler. H ανάπτυξη της εξαγωγικής της δραστηριότητας αποτελεί σημαντικό τομέα για την οικονομική της πορεία και εξέλιξη. Ξεκινώντας από τις αρχές της δεκαετίας του 2000, περισσότερα από 25 προϊόντα της Beeromania A.E. εξάγονται σήμερα σε 20 χώρες. Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία

9 Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Όραμα και αξίες Να είμαστε μια ζυθοποιία περήφανη που δημιουργεί μοναδικές εμπειρίες για τους καταναλωτές μας, προσθέτοντας παράλληλα αξία στους ανθρώπους μας, στους συνεργάτες μας, στην κοινωνία και στους μετόχους μας. Να δίνουμε πάντα προτεραιότητα στο πάθος για την ποιότητα, την απόλαυση της ζωής, το σεβασμό για τον άνθρωπο καθώς και το σεβασμό για το περιβάλλον. Να επιδιώκουμε πάντα να είμαστε πρωτοπόροι στην αγορά της μπίρας, επιδιώκοντας πάντα το καλύτερο και προσφέροντας απόλαυση στους καταναλωτές. Beeromania Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία

10 Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Η ιστορία της μπύρας Η μπύρα είναι από τα αρχαιότερα ποτά, που δεν εφευρέθηκε ή δημιουργήθηκε από τον άνθρωπο, αλλά ανακαλύφθηκε τυχαία. Είναι γνωστό ότι η μπύρα πρωτοεμφανίστηκε πριν από περίπου 5500 με 6000 χρόνια. Οι Μεσοποτάμιοι αρχικά ανέπτυξαν τον τρόπο παρασκευής της και αργότερα οι αιγύπτιοι ήταν εκείνοι που, υπό την αιγίδα του Φαραώ, την ανέπτυξαν σε μεγάλο βαθμό και ήταν οι πρώτοι που την εξήγαγαν στα γειτονικά κράτη και στην Ευρώπη, γύρω στο 2000 π.Χ.. Η ζυθοποίηση στις Ευρωπαϊκές χώρες ήταν μια από τις δουλειές των γυναικών, οι οποίες παράλληλα με το ψωμί, φτιάχνανε και την μπύρα, μιας και τα υλικά ήταν τα ίδια. Συχνά, μια γυναίκα που έφτιαχνε πολύ καλή μπύρα γινόταν περιζήτητη νύφη, αποκτώντας τον σεβασμό των αντρών. Οι πρώτες μπυραρίες στην ιστορία ήταν τα σπίτια των γυναικών αυτών, όπου μαζεύονταν ο κόσμος για να πιει και για να αγοράσει μπύρα. Στις αρχές του 1ου αιώνα μ.Χ. η παραγωγή της μπύρας πέρασε και στα μοναστήρια. Στα τέλη του 16ου αιώνα, χρησιμοποιήθηκε ευρέως ο λυκίσκος στην δημιουργία της μπύρας, ενώ από το 1516 ο δούκας της Βαυαρίας Wilheim IV είχε καθιερώσει με νόμο τις προδιαγραφές παρασκευής μπύρας, με κύρια συστατικά το νερό, την βύνη και τον λυκίσκο. Στην Ελλάδα το πρώτο εργοστάσιο παρασκευής ζύθου ήταν αυτό του Ιωάννη Γ. Φίξ που κατασκευάστηκε το 1864. Beeromania Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία

11 ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Ο Οικονομικός Διευθυντής έχει την ευθύνη: του συντονισμού των οικονομικών λειτουργιών της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα : Συντάσσει τον ετήσιο προϋπολογισμό και παρακολουθεί την εξέλιξη των αποτελεσμάτων μέσω των μηνιαίων απολογιστικών καταστάσεων. Σε συμφωνία με τον Γενικό Διευθυντή ,επεμβαίνει διορθωτικά εάν αυτό είναι αναγκαίο, όταν υπάρχουν αποκλίσεις από τον αρχικό προϋπολογισμό. Στο τέλος του έτους συντάσσει τον ισολογισμό και φροντίζει για τη δημοσίευσή του. Παρακολουθεί ακόμα το ρυθμό των εισπράξεων και των πληρωμών της εταιρείας, Διατηρεί επαφές με τις Τράπεζες όπου απευθύνεται σε περίπτωση ανάγκης δανεισμού και φροντίζει να υπάρχει πάντα διαθέσιμο ταμείο για την αντιμετώπιση των οικονομικών υποχρεώσεων της εταιρείας. Ενημερώνεται για θέματα φορολογικής νομοθεσίας, θέματα αναπτυξιακών και επενδυτικών ευκαιριών και εισηγείται ανάλογα στον Διευθύνοντα Σύμβουλο. Στον Οικονομικό Διευθυντή αναφέρονται η υποδιεύθυνση Λογιστηρίου που ασχολείται με τα λογιστικά συστήματα και τη σύνταξη του κοστολογίου και η υποδιεύθυνση Πληροφορικής που υποστηρίζει με τα συστήματα πληροφόρησης την ομαλή εξέλιξη των οικονομικών λειτουργιών της εταιρείας. Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία

12 ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Στόχοι: Είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των οικονομικών αλλά και για τη λήψη αποφάσεων σχετικά με οικονομικά θέματα. Καθορίζει τη διαδικασία έκδοσης και πώλησης μετοχών, το σύστημα ελέγχου των οικονομικών της εταιρείας και οργανώνει σύστημα συναλλαγών με τις τράπεζες. Συμμετέχει στη διαμόρφωση του καταστατικού της επιχείρησης. Συντάσσει τον προϋπολογισμό της εταιρείας τον οποίο υποβάλλει στο διοικητικό συμβούλιο. Συντάσσει τον ισολογισμό της εταιρείας , με βάση τα οικονομικά στοιχεία. Συνεργάζεται με τους υπόλοιπους διευθυντές σε όσα θέματα του τομέα τους χρειάζονται βοήθεια σε οικονομικά. Φροντίζει ώστε η εταιρεία να έχει όσο το δυνατόν λιγότερα έξοδα. Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία

13 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Στόχοι για το 2015 : Τιμολόγηση των προϊόντων με βάση την αγορά και τη τιμολόγηση των ανταγωνιστών . Προσφορά χαμηλών τιμών σε σχέση με τους ανταγωνιστές , για τη δημιουργία μεγαλύτερου τζίρου πωλήσεων. Εκμετάλλευση οποιασδήποτε ευκαιρίας –δυνατότητας(opportunities) , η οποία μπορεί να φέρει κέρδη και ανάπτυξη. Εύρεση πρόσθετων μελλοντικών χρηματοδοτήσεων για τη καλή λειτουργία και επέκταση της επιχείρησης . Πλήρης απασχόληση του εργατικού δυναμικού . Κλίμα οικονομικής ασφάλειας και εμπιστοσύνης μεταξύ των επενδυτών , των εργαζομένων και των πελατών της επιχείρησης . Προστασία του περιβάλλοντος και χρησιμοποίηση ανακυκλώσιμων πηγών ενέργειας . Σύνταξη ισολογισμού με στόχο το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος για την εταιρία και τους μετόχους. Ύπαρξη ρευστότητας (του μεγαλύτερου μέρους των κερδών σε μετρητά), για τον καλύτερο ελιγμό της εταιρίας στην αγορά. Ύπαρξη σχεδίου έκτακτης ανάγκης (Ontigency plan). Σε περίπτωση αποτυχίας της επιχείρησης, ύπαρξη μέτρων για τον περιορισμό του προβλήματος. Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία

14 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Προτάσεις εξοικονόμησης πόρων μέσω της μείωσης του κόστους λειτουργίας της επιχείρησης Η μείωση του κόστους λειτουργίας στην επιχείρησή μας είναι πιο σημαντική από κάθε άλλη φορά. Ωστόσο, η μείωση κόστους αποδίδει πολύ περισσότερο όταν καταφέρουμε ταυτόχρονα να κρατήσουμε το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών στο ίδιο ή σε ανώτερο επίπεδο. Και για να τα καταφέρουμε, θα πρέπει να δουλέψουμε πολύ πιο αποδοτικά. Να αξιοποιήσουμε αυτά που διαθέτουμε Χρήση εμπορολογιστικού πακέτου, μέσω του οποίου μπορούμε να παρακολουθούμε το κόστος της καθημερινής εργασίας. Μέσω της πιστοποίησης της εταιρίας μας κατά ISO 9001, παρακολούθηση των παραπόνων των πελατών και κατανόηση των λόγων προτίμησής τους σε ανταγωνιστικά προϊόντα. Στοχευμένη αναδιοργάνωση της επιχείρησης Συνεργασία με τους πιο συνεπείς και αξιόπιστους προμηθευτές. Εκπαίδευση του προσωπικού. Παρακολούθηση της παραγωγής της εταιρείας,τόσο σε περίοδο έξαρσης όσο και σε κανονικές συνθήκες. Αξιοποίηση της τεχνολογίας Υποκίνηση των πωλητών μας με bonus για αύξηση των πωλήσεων Εκπαίδευση του προσωπικού και σε άλλες θέσεις εργασίας, ώστε να μην καθυστερήσει η διαδικασία παραγωγής για οποιοδήποτε λόγο. Η απόλαυση που πίνεται ….. με μανία

15 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Προϋπολογισμός πωλήσεων 2ου τριμήνου 2015 ΜΗΝΑΣ/ΕΣΟΔΑ ΑΠΡΙΛΙΟΣ ΜΑΙΟΣ ΙΟΥΝΙΟΣ Beeromania Lager Beeromania/Bock Beeromania/Pulse Beeromania/Premium Pilsener

16 Δ/ΝΤΗΣ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
Η ιστοσελίδα μας Αρχική Σελίδα Η εταιρεία Τμήμα Προσωπικού Θέσεις εργασίας Τμήμα Οικονομικών Καταστατικό εταιρείας Τμήμα Παραγωγής Στάδια Παραγωγής Τμήμα Προμηθειών Τμήμα Ασφάλειας Τμήμα Μάρκετινγκ Τμήμα Δημ. Σχέσεων Τμήμα Σχεδ.Προϊόντων Περιβαλλοντική πολιτική Τα νέα μας Εργασιακό Περιβάλλον Επικοινωνία Εταιρεία Προϊόντα Τα Νέα μας Εργασιακό περιβάλλον Επικοινωνία Η Εταιρεία Η Beeromania Α.Ε. ιδρύθηκε το 1990 στη βιομηχανική περιοχή της Κομοτηνής και είναι από τις σημαντικότερες εταιρίες παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα. Σήμερα έχει τρία ζυθοποιεία στην Κομοτηνή, τη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα, που παράγει τις μπίρες Beeromania classic , Beeromania-Μega, Beeromania Bock,Beeromania Radler. H ανάπτυξη της εξαγωγικής της δραστηριότητας αποτελεί σημαντικό τομέα για την οικονομική της πορεία και εξέλιξη. Ξεκινώντας από τις αρχές της δεκαετίας του 2000, περισσότερα από 25 προϊόντα της Beeromania A.E. εξάγονται σήμερα σε 20 χώρες.

17 Δ/ΝΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Αγορά – Παραλαβή Έλεγχος των πρώτων υλών Beeromania
Δ/ΝΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Αγορά – Παραλαβή Έλεγχος των πρώτων υλών 1) Η αγορά των πρώτων υλών γίνεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θεσπίζει το αρμόδιο τεχνικό τμήμα της εταιρείας. 2) Όταν μια παρτίδα υλικών φτάνει στο εργοστάσιο, ο αποθηκάριος θα ελέγξει τα υλικά, συγκρίνοντας το δελτίο αποστολής του προμηθευτή και την ανάθεση παραγγελίας. 3) Το υλικό τοποθετείται σε κατάλληλο μέρος στην αποθήκη, για να ελέγχεται. 4) Ο Ποιοτικός Έλεγχος επιθεωρεί και επαληθεύει όλα τα υλικά, χρησιμοποιώντας την Κάρτα Αναγνώρισης. 5) Μόλις οι πληροφορίες για την αναγνώριση του υλικού δοθούν, ο Ποιοτικός Έλεγχος επιθεωρεί όλη την ποσότητα των υλικών και καταγράφει τα αποτελέσματα στο Δελτίο Αναφοράς Ποιοτικού Ελέγχου Α' υλών. 6) Αν όλα είναι εντάξει τότε η παρτίδα αυτή χαρακτηρίζεται σαν (κατάλληλη προς χρήση). Τέλος, ο Διευθυντής Ποιοτικού Ελέγχου συνεργάζεται με όλους τους διευθυντές όλων των τμημάτων της βιομηχανίας και οφείλει να γνωρίζει όλες τις διαδικασίες. Προσθέτει αξία στην επιχείρηση, γιατί προτείνει τρόπους αποφυγής προβλημάτων αλλά και μεθόδους βελτίωσης και ανάπτυξης των προϊόντων και υπηρεσιών. Beeromania

18 H Διαδικασία παραγωγής της μπύρας
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ H Διαδικασία παραγωγής της μπύρας Η παραγωγική διαδικασία για την δημιουργία της μπύρας ακολουθεί κάποια βασικά στάδια ανεξάρτητα από την χώρα καταγωγής της , τον ειδικό τύπος της και το εκάστοτε ζυθοποιείο. Αυτά τα βήματα αποτελούνται από την βυνοποίηση , τη ζυθοποίηση , τοφιλτράρισμα , την εμφιάλωση και την αποθήκευση. Η βυνοποίηση.Κατά το στάδιο αυτό το κριθάρι καθαρίζεται, διαβρέχεται και αφήνεται να βλαστήσει και τελικά σχηματίζονται ένζυμα που διασπούν το άμυλο. Ακολουθεί ξήρανση με θερμό αέρα με αποτέλεσμα την παραγωγή της βύνης. Η ζυθοποίηση. Κατά τη ζυθοποίηση, η βύνη αρχικά αλέθεται, μετά εκχυλίζεται με ζεστό νερό και στο τέλος γίνεται διήθηση του εκχυλίσματος και παραλαβή του ζυθογλεύκους. Ακολουθεί ψύξη του ζυθογλεύκους και προσθήκη της ζύμης και επιτυγχάνεται η αλκοολική ζύμωση και παραγωγή CΟ2 και αλκοόλης.Έπειτα ο ζύθος αποθηκεύεται για να ωριμάσει. Φιλτράρισμα.Μόλις περάσει ο χρόνος ξεκούρασης στις δεξαμενές τη σκυτάλη έχει το φιλτράρισμα. Είναι πολύ σημαντικό στάδιο και χρειάζεται προσοχή, γιατί από αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό η σταθεροποίηση και η λαμπερή εικόνα της μπύρας στο ποτήρι και από την άλλη θα πρέπει να έχει την σωστή ισορροπία για να μην χάνονται πολλά από τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά της μπύρας που την κάνουν να ξεχωρίζει. Εμφιάλωση. Πριν την εμφιάλωση συνήθως γίνεται παστερίωση ( θέρμανση για την θανάτωση των διάφορων μικροοργανισμών) οι μπύρες εμφιαλώνονται είτε σε βαρέλια , είτε σε μπουκάλια διαφορετικών λίτρων , είτε τέλος σε κουτάκια. Στα κουτάκια που κατά κύριο λόγο η παραμονή είναι μεγαλύτερη γίνεται και πιο έντονη παστερίωση.  Αποθήκευση.Στην τελική αποθήκευση η μπύρα, σαν  ποτό με χαμηλό αλκοόλ είναι ευαίσθητη ,θέλει λοιπόν προσοχή και δροσερό περιβάλλον μακριά από τον ήλιο και την υψηλή θερμοκρασία.

19 ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΠΥΡΑΣ
Δ/ΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΠΥΡΑΣ

20 ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Beeromania Βασικοί Τύποι Μπύρας
Μπύρες υπάρχουν ξανθιές, καστανές, χάλκινες, καφέ, κόκκινες, κεχριμπαρένιες, μαύρες, κρυστάλλινες, διαυγείς ή θολές.  Πέρα από την εμφάνιση και το χρώμα επειδή τα είδη είναι πολυάριθμα ευτυχώς μπορούμε να τα χωρίσουμε σε δύο μεγάλες κατηγορίες:  Η  lager, αφού αποτελεί το 90% της παγκόσμιας παραγωγής μπύρας. Σε αυτή την ομάδα ανήκουν όλες οι μπύρες χαμηλής ζύμωσης είναι ξανθιές.Στην κατηγορία αυτή ανήκουν τα είδη: Η Αmber ή κοκκινόχρωμες lager με γεύση καραμέλας και λυκίσκου. Η Bocks με γεύση σοκολάτας,καραμέλας και βύνης. Η  ale, οι μπύρες υψηλής ζύμωσης είναι πιο αρωματικές με πλούσια φρουτώδη γεύση.Σ΄αυτήν την κατηγορία ανήκουν τα είδη: Η weiss, αφιλτράριστη από σιτάρι,είναι θολή και ελκυστικά φρουτώδης. Η Stout,με τον παχύρευστο αφρό και την κρεμώδη γεύση. Η trappist,μοναστηριακή που ωριμάζει για τρία χρόνια και ξαναζυμώνει στη φιάλη. Beeromania

21 ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
Καθήκοντα - Δοκιμάζει τη λειτουργία των συστημάτων (ποιοτικός έλεγχος). - Εφαρμόζει διεθνή πρότυπα πιστοποίησης, ώστε να αξιολογούνται οι ήδη υπάρχουσες διαδικασίες και να βελτιώνονται, όπου αυτό είναι απαραίτητο. -Ελέγχει τις διαδικασίες σε όλα τα στάδια της βιομηχανικής αλυσίδας ξεκινώντας από το Τμήμα Σχεδιασμού, το Τμήμα Προγραμματισμού Παραγωγής και Αποθήκης, το Τμήμα Παραγωγής, το Τμήμα Προμηθειών, το Τμήμα Οικονομικής Διαχείρησης, την Τεχνική Διεύθυνση αλλά και τη Διεύθυνση Προώθησης και Πωλήσεων και ειδικότερα το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. -Ο διευθυντής ποιοτικού ελέγχου είναι υπεύθυνος για τη διασφάλιση της ποιότητας του προιόντος σε κάθε στάδιο της παραγωγής του (πρώτες ύλες, παραγωγική διαδικασία, συσκευασία, αποθήκευση, διανομή). Η παραγωγή προιόντων ποιότητας είναι θέμα μέγιστης προτεραιότητας. Ο ποιοτικός έλεγχος εξασφαλίζει την αξιοπιστία της επιχείρησης και μεγιστοποιεί το κέρδος. Προστατεύει τους καταναλωτές από τη χρήση ακατάλληλων προιόντων και υπηρεσιών. Το τμήμα ποιοτικού ελέγχου λειτουργεί με βάση προδιαγραφών που καθορίζονται από την πολιτεία και προδιαγραφές που θέτει η ίδια η επιχείρηση, προκειμένου να είναι ανταγωνιστική. Όσο υψηλότερων ποιοτικών προδιαγραγών είναι ένα προιόν σε συνδυασμό με την τιμή του, τόσο περισσότερο ανταγωνιστικό είναι στην αγορά. Beeromania

22 Δ/ΝΤΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
Δ/ΝΤΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ποιοτικά χαρακτηριστικά της μπύρας Σε μία καλή μπύρα θα πρέπει να υπάρχει η σωστή αναλογία μεταξύ πικράδας, οξύτητας, γλυκύτητας, αλκοόλης και αρώματος. Τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά της μπύρας συνίστανται στα: 1.Εμφάνιση (χρώμα, διαύγεια, αφρός) Χρώμα: Εξαρτάται από τον τύπο της μπύρας που παράγεται και ειδικότερα από την ποικιλία του κριθαριού, το νερό και τη μέθοδο που χρησιμοποιείται τόσο στην βυνοποίηση, όσο και στην ζυθοποίηση. Διαύγεια: Η μπύρα πρέπει να είναι διαυγής εκτός αν πρόκειται για ειδικό τύπο μπύρας, όπως οι επαναζύμωσης στη φιάλη, οπότε το θόλωμα είναι χαρακτηριστικό της γνώρισμα. Αφρός: Ο αφρός της μπύρας δημιουργείται κυρίως από το διοξείδιο του άνθρακα, τις μεσαίου μεγέθους πρωτεΐνες, τους υδατάνθρακες υψηλού μοριακού βάρους και τα πικραντικά συστατικά. 2. Οσμή και Γεύση (άρωμα, σώμα ("γεμάτη γεύση"), πικράδα, ζωντάνια, επίγευση. Με την οσμή και γεύση ανιχνεύονται τα διάφορα ελαττώματα της μπύρας (off-flavours). VipColours: Ο ρόλος του αφρού στην μπύρα δεν είναι διακοσμητικός. Την προστατεύει από την επαφή με τον ατμοσφαιρικό αέρα και κατά συνέπεια από την οξείδωση που θα επηρεάσει τα γευστικά και αρωματικά χαρακτηριστικά της.

23 ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ Χώρος Διεξαγωγής : Αίθουσα Συνεδριάσεων Ώρα Ομιλητής Θέμα 12.30 Δ/ντρια Εκπαίδευσης Μπούτα Παναγιώτα Ενημέρωση για τα προγράμματα που θα διεξαχθούν κατά τους μήνες,Μάϊο και Ιούνιο. 13.00 Δ/ντής Οικονομικών Μπόνης Νίκος Παρουσίαση των οικονομικών προοπτικών για το 2015 με βάση τα στοιχεία του 1ου τριμήνου. 13.45 Δ/ντής Δημ. Σχέσεων Τζελέπης Αλέξανδρος Επέκταση του δικτύου εξαγωγών της εταιρίας. Βeeromania

24 ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Στόχοι: Η σχεδίαση και η ενημέρωση του διαγράμματος οργάνωσης προσωπικού. Η συνεργασία με τα άλλα τμήματα για το καθαρισμό των αποδοχών των εργαζομένων. Η σχεδίαση του συστήματος ελέγχου εργασίες και αποδοχής των εργαζομένων. Προσλήψεις και απολύσεις προσωπικού. Βeeromania

25 Aγγελία πρόσληψης στελέχους Για το τμήμα του μάρκετινγκ:
ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Aγγελία πρόσληψης στελέχους Από την εταιρία beeromania beer Α.Ε. ζητείται Διαχειριστής/-ίστρια για την προώθηση προϊόντων Για το τμήμα του μάρκετινγκ: Απαραίτητα προσόντα: Πτυχίο στη Διοίκηση επιχειρήσεων-Τμήμα Μάρκετινγκ Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας Αρίστη γνώση χειρισμού υπολογιστή (MSOffice) Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε τμήμα μάρκετινγκ Ικανότητα προγραμματισμού και συντονισμού εργασιών Αρίστη επικοινωνία με τα υπόλοιπα στελέχη Η Εταιρία προσφέρει ανταγωνιστική αμοιβή, πρόσθετη ομαδικής ασφάλισης και εξαιρετικές προοπτικές σε ένα δυναμικό εργασιακό περιβάλλον. 14ης Μαΐου 30– Κομοτηνή Τ.Κ Τηλ. : fax : Βeeromania

26 ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Οι εξαγωγές μας Είμαστε μια από τις κυριότερες εξαγωγικές επιχειρήσεις της Ελλάδας, με πάνω από 15 χρόνια παρουσίας στις διεθνείς αγορές. Η εξαγωγική μας δραστηριότητα ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και σήμερα, οι μπίρες μας φθάνουν σε πολλές γωνιές του κόσμου. Εργαζόμαστε καθημερινά για να αυξήσουμε τον όγκο των εξαγωγών μας, τα επόμενα χρόνια. Η προσπάθειά μας στηρίζεται σε ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων, που μπορεί να καλύψει διαφορετικές ανάγκες, γευστικές προτιμήσεις και καταναλωτικές συνήθειες. Η ενίσχυση της παρουσίας μας στις διεθνείς αγορές προσφέρει διέξοδο στην παραγωγική μας δραστηριότητα, δημιουργεί προοπτικές για την εταιρεία μας και παράγει πρόσθετη αξία για την ελληνική οικονομία. Beeromania

27 ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Στόχοι: Σχεδιάζει και να συντονίζει δραστηριότητες σχετικές με τη διαφήμιση, τις δημόσιες σχέσεις της επιχείρησης. Διαπραγματεύεται τα συμβόλαια διαφημίσεων με τους αρμόδιους των εφημερίδων, των ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών, των αθλητικών και πολιτιστικών οργανισμών και των διαφημιστικών πρακτορείων. Σχεδιάζει και διευθύνει προγράμματα πληροφορικής για την ενημέρωση των ΜΜΕ και του κοινού σχετικά με τον προγραμματισμό, τα αποτελέσματα και τις απόψεις της επιχείρησης. Διευθύνει δραστηριότητες χορηγιών – χρηματοδοτήσεων, εράνων για εκπαιδευτικούς , ανθρωπιστικούς και άλλους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Ελέγχει τις δαπάνες και διασφαλίζει την αποτελεσματική χρήση των πόρων. Το τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (ή ο Διευθυντής) σε συνεργασία με το τμήμα Μάρκετινγκ, συμμετέχει στο σχεδιασμό του σήματος της εταιρείας. Βeeromania

28 ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Εταιρική Κοινωνική Υπευθυνότητα Εδώ και αρκετά χρόνια, η Beeromania A.E. δραστηριοποιείται ενεργά σε θέματα που αφορούν το κοινωνικό σύνολο, με βάση το τρίπτυχο «Άνθρωπος, Περιβάλλον, Επιχειρηματικότητα». Έμφαση δίνεται στη διαμόρφωση ενός ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος, στην ευαισθητοποίηση του κοινού για την προστασία του περιβάλλοντος, στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας και στην ενημέρωση των καταναλωτών για την υπεύθυνη κατανάλωση του αλκοόλ. Tο Νοέμβριο του 2012 ξεκίνησε ένα συστηματικό Πρόγραμμα Εθελοντισμού. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, οι εργαζόμενοι της εταιρίας συμμετέχουν ενεργά προσφέροντας εθελοντική εργασία. Τέλος, η εταιρία υλοποιεί πρωτοβουλίες ευαισθητοποίησης σχετικά με τους κινδύνους της ανεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ, είτε αυτόνομα, είτε μέσα από σταθερές συνεργασίες με Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις. Βeeromania

29 ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Περιβαλλοντική συνείδηση Τα εργοστάσια της Ζυθοποιίας ΜΠΥΡΟΜΑΝΙΑ, διαθέτουν βιολογικό καθαρισμό, ανακυκλώνουν περισσότερο από 99% των απορριμμάτων ενώ, με βάση συγκεκριμένους δείκτες, σημειώνεται συνεχής πρόοδος κάθε χρόνο σχετικά με τη μείωση του νερού, των πόρων ενέργειας (ηλεκτρική, θερμική) και των ρύπων βάσης. Παράλληλα, ένα πρόγραμμα στο οποίο έχει επενδύσει σημαντικά η εταιρεία από το 2008 είναι η επαναχρησιμοποίηση των επιστρεφόμενων φιαλών, που αποτελεί μία συμπεριφορά ακόμα πιο φιλική προς το περιβάλλον και από την ανακύκλωση. Βeeromania

30 ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Στόχοι: Ο Μηχανικός σχεδιασμού προϊόντος (βιομηχανικός σχεδιαστής) συμβάλλει στο να παράγονται προϊόντα μαζικής παραγωγής, τα οποία να είναι λειτουργικά και υψηλής αισθητικής, να έχουν το πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό έναντι παρόμοιων προϊόντων. Σχεδιάζει νέα προϊόντα ή βελτιώνει αυτά που ήδη παράγοντα. Ο μηχανικός σχεδιασμού προϊόντων έχει πάντα ως στόχο να συνδυάζει την υψηλή ποιότητα των προϊόντων με την ελκυστική εμφάνιση και το χαμηλότερο δυνατό κόστος και να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του φάσματος, του καταναλωτικού κοινού στο οποίο απευθύνονται τα προϊόντα.

31 ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ & ΥΓΙΕΙΝΗΣ
Η πρόληψη των εργατικών ατυχημάτων εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη σωστή συμπεριφορά των εργαζομένων σε όλες τις θέσεις και τους χώρους εργασίας. Τα σήματα ασφάλειας και υγείας παίζουν σπουδαίο ρόλο για την επίτευξη αυτού του στόχου, αφού με την κατάλληλη χρήση τους προσελκύουν την προσοχή των εργαζομένων, προειδοποιώντας τους έτσι για τους υπάρχοντες κινδύνους ή υπενθυμίζοντάς τους συγκεκριμένες οδηγίες. Με την κατάλληλη σήμανση μπορούν να μειωθούν δραστικά τα εργατικά ατυχήματα, με όλες τις ευμενείς συνέπειες που θα έχει αυτό στους εργαζόμενους αλλά και στην ομαλή λειτουργία και παραγωγικότητα της επιχείρησης. Η χρήση όμως των σημάτων ασφάλειας και υγείας δεν μπορεί με κανένα τρόπο να υποκαταστήσει ή να περιορίσει την λήψη των αναγκαίων προληπτικών μέτρων. Για το λόγο αυτό, ο εργοδότης θα πρέπει να προβλέπει και να εξασφαλίζει την ύπαρξη σήμανσης ασφάλειας και υγείας κατά την εργασία και η συμπεριφορά των εργαζομένων να προσαρμόζεται ανάλογα.

32 ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ & ΥΓΙΕΙΝΗΣ
H πρόληψη των ατυχημάτων εξαρτάται κατά πολύ από την σωστή συμπεριφορά των εργαζομένων σε όλες τις θέσεις και τους χώρους εργασίας. Α) Τα σήματα ασφάλειας παίζουν σπουδαίο ρόλο για την επίτευξη αυτού του στόχου αφού με την κατάλληλη χρήση τους προσελκύουν την προσοχή των εργαζομένων προειδοποιώντας τους έτσι για τους ελλοχεύοντες κινδύνους ή υπενθυμίζοντας τους συγκεκριμένες οδηγίες. Η σήμανση ασφαλείας γίνεται με τυποποιημένα σήματα και χρώματα ασφαλείας ως εξής: - κόκκινο χρώμα για απαγορευτικά σήματα, κίνδυνο, συναγερμό και εξοπλισμό καταπολέμησης πυρκαγιάς, - κίτρινο χρώμα για προειδοποιητικά σήματα, - μπλε χρώμα για σήματα υποχρέωσης, - πράσινο χρώμα για σήματα διάσωσης ή βοηθείας Σχήματα και Χρώματα στην Σήμανση Ασφαλείας

33 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ & ΥΓΙΕΙΝΗΣ
Η χρήση Σχημάτων και Χρωμάτων στην Σήμανση Ασφαλείας Απαγορευτικό σήμα - Αποφύγετε επικίνδυνες πράξεις Προειδοποιητικό σήμα - Προσοχή, προφυλακτικά μέτρα, έλεγχος Σήμα υποχρέωσης - Συγκεκριμένη συμπεριφορά, Υποχρεωτική χρήση ατομικού εξοπλισμού Υλικό & εξοπλισμός καταπολέμησης πυρκαγιάς - Αναγνώριση & εντοπισμός Σήμα διάσωσης ή βοήθειας-Πόρτες, έξοδοι, διαδρομή, υλικά, θέσεις

34 Θρεπτική αξία της μπύρας
TΜΗΜΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ Θρεπτική αξία της μπύρας Πολλοί πιστεύουν ότι η μπύρα, όπως όλα τα αλκοολούχα ποτά, δημιουργούν μόνο προβλήματα στην υγεία του καταναλωτή. Λίγοι γνωρίζουν την θρεπτική αξία του ποτού αυτού, καθώς περιέχει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και βιταμίνες. Βασικό συστατικό της μπίρας είναι το κριθάρι, που όπως και στο ψωμί, είναι μια καλή πηγή βιταμινών. Έτσι στην μπίρα συναντούμε τις βιταμίνες νιασίνη (B3), ριβοφλαβίνη (Β2), το παντοθενικό Οξύ (Β5), την πυριδοξίνη (Β6), το φολικό οξύ (Β9), την κοβαλαμίνη (Β12) και πολλές άλλες. Έτσι, η κατανάλωση μπύρας με μέτρο αποτελεί σημαντικό συμπλήρωμα στη διατροφή μας. Η μπύρα δεν περιέχει λίπος ή χοληστερίνη, καθώς επίσης περιέχει χαμηλή ποσότητα σακχάρων. Έχει παρατηρηθεί μετά από έρευνες ότι η κατανάλωση μπύρας σε κανονικές ποσότητες βοηθάει στην μείωση των καρδιολογικών νοσημάτων. Παρατηρείται αύξηση της καλής χοληστερίνης (HDL) στο αίμα με αποτέλεσμα το χαμηλό κίνδυνο εκδήλωσης στεφανιαίας νόσου. Μία λογική χρήση δεν μπορεί να θεωρηθεί ως επιβλαβής.

35 Η μακέτα μας

36 Η ομάδα μας

37 Σας ευχαριστούμε που παρακολουθήσατε την παρουσίασή μας!!! ΤΕΛΟΣ


Κατέβασμα ppt "BEEROMANIA BEER ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google