Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Chocowave ΣΟΚΟΛΑΤΟΠΟΙΙΑ Τμήμα:Β΄3 ομάδα:Α΄ 3ο Γυμνάσιο Κομοτηνής

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Chocowave ΣΟΚΟΛΑΤΟΠΟΙΙΑ Τμήμα:Β΄3 ομάδα:Α΄ 3ο Γυμνάσιο Κομοτηνής"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Chocowave ΣΟΚΟΛΑΤΟΠΟΙΙΑ Τμήμα:Β΄3 ομάδα:Α΄ 3ο Γυμνάσιο Κομοτηνής
Μάθημα:Τεχνολογία Καθηγήτρια:Στανίτσα Μαλαματένια Σχολ.Έτος:

2 Chocowave Οι εγκαταστάσεις

3 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Πλήρης Επωνυμία Chocowave A.E. Σοκολατοβιομηχανία Διακριτικός Τίτλος Chocowave Νομική Μορφή Ανώνυμη Εταιρία Α.Φ.Μ. Έτος ίδρυσης 1995 Έδρα επιχείρησης Βιομηχανική περιοχή Κομοτηνής Τ.Κ Αντικείμενο Δραστηριότητας Παραγωγή, τυποποίηση και εμπορία προϊόντων Σοκολατοποιίας και ειδών ζαχαροπλαστικής. Εκδούσα Αρχή-Αριθμός άδειας λειτουργίας Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ροδόπης Ε27/Φ Α.Θ.136 Αριθμός μονίμως απασχολουμένων για το 2015 ΣΥΝΟΛΟ 250 …ένα κύμα απόλαυσης…

4 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Δ/ΝΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Δημήτρης Ανθυμιάδης Δ/ΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Κεχαγιά Σακήρ Μουράτ Δ/ΝΤΗΣ ΣΧΕΔ.ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Αργύρης Γρηγοριάν Δ/ΝΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ & ΥΓΙΕΙΝΗΣ Γιάννης Αλεξανδρίδης Δ/ΝΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Κεχαγιά Σακήρ Μεμέτ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Θωμάς Αλμπανίδης Δ/ΝΤΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Αδάμ Αλντάλης Δ/ΝΤΡΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Χριστίνα Αναστασιάδου Δ/ΝΤΡΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Αλεξάνδρα Αγγελίδου Δ/ΝΤΗΣ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Ιωάννης Αγγελάκης Δ/ΝΤΡΙΑ ΔΗΜ.ΣΧΕΣΕΩΝ Ελευθερία Αντωνακοπούλου

5 Το Λογότυπο Το Σλόγκαν …ένα κύμα απόλαυσης…

6 Τμήμα Μηχανοργάνωσης Chocowave Τα καρτελάκια των στελεχών
Ονοματεπώνυμο Στελέχους Διεύθυνση Τμήματος Chocowave Α.Ε. Σοκολατοβιομηχανία Βιομηχανική περιοχή Κομοτηνής Τ.Κ Κομοτηνή Τηλ Φαξ Chocowave …ένα κύμα απόλαυσης…

7 Γενικός Διευθυντής Λίγα λόγια για την εταιρία... …ένα κύμα απόλαυσης…
Πριν από είκοσι περίπου χρόνια, ξεκίνησε στην πόλη μας μια συναρπαστική ιστορία, τόσο γλυκειά όσο και η σοκολάτα που παράγει. Ε,ναι ,το 1995 ιδρύθηκε η σοκολατοποιία Chocowave Η Chocowave από το ξεκίνημά της παραμένει στην κορυφή της σοκολάτας στην χώρα μας , παρουσιάζοντας συνεχή ανάπτυξη, με «όπλα» την εργατικότητα, το κοινωνικό πρόσωπο, την παραγωγική αξιοποίηση της διαφήμισης –όπως ακριβώς συμβαίνει σχεδόν καθ΄ όλη την διάρκεια της πορείας της Chocowave- και την δημιουργικότητα. Η πορεία της μέχρι σήμερα είναι ανοδική σε πείσμα των δύσκολων οικονομικών συνθηκών που επικρατούν στην ελληνική αγορά. Με όλα τα παραπάνω είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς γιατί η Chocowave, είναι μια από τις λίγες αμιγώς ελληνικές επιχειρήσεις που ευημερούν στο χώρο της βιομηχανίας. Είναι όμως «εκ των πραγμάτων» υποχρεωμένη να φροντίσει για την παραμονή στην κορυφή των προϊόντων σοκολατοποιίας. …ένα κύμα απόλαυσης…

8 Γενικός Διευθυντής Η φιλοσοφία μας… …ένα κύμα απόλαυσης…
 Υψηλή ποιότητα, σπιτική φροντίδα, φρεσκάδα του προϊόντος, προσεκτική επιλογή των καλύτερων πρώτων υλών, σεβασμός και εκτίμηση στον πελάτη: αυτές είναι οι «λέξεις κλειδιά» και οι αξίες της Chocowave που έκαναν γνωστές και αγαπητές σε εκατομμύρια καταναλωτές, τις γλυκιές σπεσιαλιτέ που παράγονται. Τα προϊόντα μας, καρπός καινοτόμων ιδεών, τα οποία χάρη στην ευρεία διάδοσή τους, έχουν γίνει μέρος της ιστορίας μας. Η Chocowave δίνει μεγάλη προσοχή στην ασφάλεια της διατροφής, το περιβάλλον, στην τοπική κοινωνία όπου δραστηριοποιείται και στους ανθρώπινους πόρους. Στο επίκεντρο της καθημερινής φροντίδας πάντα ο καταναλωτής. Μια σχέση διαρκούς εμπιστοσύνης, συνέπεια γνώσης, εμπειρίας, “feeling” και διαίσθησης και ένας μηχανισμός αμοιβαίας πιστότητας με διάρκεια στο χρόνο, είναι αυτό που δένει τη Chocowave με τους καταναλωτές της, ένδειξη της σημασίας που δίνει στις ανάγκες τους, στοιχείο κλειδί της επιτυχίας της εταιρείας. …ένα κύμα απόλαυσης…

9 Ταξίδι προς την Σοκολάτα
Γενικός Διευθυντής Ταξίδι προς την Σοκολάτα Για την ιστορία λίγες πληροφορίες….. Η ιστορία της σοκολάτας ξεκινά στο 600 π.Χ. περίπου στη κεντρική Αμερική από τη φυλή των Μάγια όπου τη θεωρούν "τροφή των θεών". Οι Μάγια κατά τη μετακόμισή τους στις βόρειες περιοχές της Νοτίου Αμερικής παίρνουν μαζί τους τα πολύτιμα γι’ αυτούς κακαόδεντρα. Κάπως έτσι η καλλιέργεια εξαπλώνεται και περνά στους διαδόχους των Mάγια στους Αζτέκους. Oι Αζτέκοι και οι Μάγια ήταν οι πρώτοι που χρησιμοποίησαν τους σπόρους του κακάο για να κατασκευάσουν «σοκολάτα». Λάτρευαν το δέντρο του κακάο, γιατί το θεωρούσαν πηγή δύναμης και πλούτου. Συγκεκριμένα, αναφορές λένε ότι χρησιμοποιούσαν τους σπόρους του κακάο ως νόμισμα. Το κακαόδεντρο ευδοκιμεί αποκλειστικά σε τροπικά μέρη, σε μια ζώνη μοιρών βόρεια και νότια του Ισημερινού και η ζώνη αυτή ονομάζεται «ζώνη του κακάο». Οι χώρες που ανήκουν στη «ζώνη του κακάο» είναι η Βραζιλία, η Βενεζουέλα, το Μεξικό, η Νικαράγουα, η Γουατεμάλα, η Κολομβία, τα νησιά της Καραϊβικής, η Τζαμάικα, η Μαλαισία, η Ινδονησία και η Σρι Λάνκα. Το κακάο καλλιεργείται επίσης στην Ακτή Ελεφαντοστού, την Γκάνα, τη Νιγηρία και το Καμερούν. Η συγκομιδή των καρπών του κακαόδεντρου γίνεται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Υπάρχουν δυο κύριες ποικιλίες κακάο και μια τρίτη που προήλθε από την ανάμειξη των δυο κύριων. Το Criollo ή αλλιώς  ο «πρίγκιπας του κακάο», είναι η πιο σπάνια και ακριβή ποικιλία. Το Forastero είναι πιο συνηθισμένη ποικιλία, καλύπτει σχεδόν το 80% της παγκόσμιας παραγωγής. Το Trinitario προκύπτει από την ανάμειξη των άλλων δύο συνδυάζοντας τα καλύτερα χαρακτηριστικά τους.

10 Χρονοδιάγραμμα Συσκέψεων Γενικής Διεύθυνσης
Γενική Διεύθυνση Χρονοδιάγραμμα Συσκέψεων Γενικής Διεύθυνσης Ημερομηνία Διευθυντές Τμημάτων Θέμα Συσκέψεων Γενική Σύσκεψη Διευθυντών Ανάθεση εργασιών στα επιμέρους τμήματα. Διευθύντρια Οικονομικών Αποφάσεις σε θέματα τιμών νέων προϊόντων & την πορεία των οικονομικών. Διευθυντής Προσωπικού Αποφάσεις για προσλήψεις & αμοιβές προσωπικού. Διευθυντής Ασφάλειας & Υγιεινής Λήψη μέτρων ασφάλειας. Διευθυντής Παραγωγής Αποφάσεις για τη βελτίωση της γραμμής παραγωγής. Διευθυντής Μάρκετινγκ Αποφάσεις για εισήγηση νέων προϊόντων.

11 Διευθυντής Προσωπικού
Οι σχέσεις μας με τους εργαζόμενους Αφιερωμένοι στο σκοπό της εταιρίας για παραγωγή προϊόντων σοκολατοποιίας υψηλής ποιότητας, οι άνθρωποι της Chocowave Α.Ε. επενδύουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό.Οι εργαζόμενοι της εταιρίας μας, έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν σε μια εταιρία, που εξασφαλίζει ασφαλείς και υγιεινές συνθήκες εργασίας, εκτιμά τον κάθε εργαζόμενο και σέβεται τα δικαιώματα και την προσωπικότητά του.Η εταιρία ευνοεί τη συμμετοχή των εργαζομένων στην ομαδική προσπάθεια, την πρωτοβουλία και την ανάπτυξη νέων ιδεών.Αναγνωρίζοντας τη σημασία της εξέλιξης της μέσα από το ανθρώπινο δυναμικό της, η εταιρία φροντίζει να επενδύει σε αυτό με την εκπαίδευση και τη συνεχή βελτίωση των ικανοτήτων του. Βασικός στόχος της εταιρίας είναι η έγκυρη ενημέρωση και η εκπαίδευση μέσα από προγράμματα, ημερίδες και συνέδρια. …ένα κύμα απόλαυσης…

12 Διευθυντής Προσωπικού
Η πολιτική μας απέναντι στους εργαζόμενους Η «Chocowave Α.Ε.», τηρεί απαρέγκλιτα την ισχύουσα νομοθεσία περί ισότητας για το σύνολο των εργαζομένων της. Πέρα από τη νομοθεσία και έχοντας ως βασική αξία τον σεβασμό όλων προς όλους, στην «Chocowave Α.Ε.», απαγορεύεται κάθε μορφής διάκριση, ως προς τη μισθολογική μεταχείριση, την εξέλιξη στην εργασία, την εκπαίδευση και γενικά τους όρους απασχόλησης στην εταιρία, λόγω φύλου, θρησκείας, οικογενειακής κατάστασης, ή πολιτικών πεποιθήσεων. …ένα κύμα απόλαυσης…

13 Διευθυντής Προσωπικού
Αγγελία για πρόσληψη προσωπικού Ζητείται υπάλληλος γραφείου Προσόντα υποψηφίου: Είναι πτυχιούχος Τ.Ε.Ι. ή Α.Ε.Ι. Έχει προϋπηρεσία τουλάχιστον 1 χρόνο σε αντίστοιχη θέση. Χειρίζεται άριστα Η/Υ (ειδικότερα Excel). Γνωρίζει πολύ καλά Αγγλικά. Διαθέτει οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες, ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών και επίλυσης προβλημάτων. Πληροφορίες και αποστολή βιογραφικών μέχρι τις στο mail της εταιρίας μας, …ένα κύμα απόλαυσης…

14 Διευθυντής Προσωπικού
Αγγελία για πρόσληψη προσωπικού Ζητείται υπάλληλος για τη διενέργεια ποιοτικών ελέγχων Ζητείται υπάλληλος για τη διενέργεια ποιοτικών ελέγχων στο τμήμα παραγωγής της σοκολάτας και των τελικών προϊόντων. Οι έλεγχοι θα διεξάγονται σε καθημερινή βάση. Προσόντα υποψηφίου: Να έχει πτυχίο του τμήματος Επιστήμης & Τεχνολογίας Τροφίμων. Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών στην Τεχνολογία Τροφίμων. Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας. Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 έτη σε αντίστοιχη θέση. Πληροφορίες και αποστολή βιογραφικών μέχρι τις στο mail της εταιρίας μας, …ένα κύμα απόλαυσης…

15 Διευθύντρια Οικονομικών
Στόχοι της Διεύθυνσης Συμμετέχει στη διαμόρφωση του καταστατικού της επιχείρησης. Συντάσσει τον προϋπολογισμό της εταιρίας. Συντάσσει τον ισολογισμό της εταιρίας. Υπολογίζει τα κέρδη των δραστηριοτήτων της επιχείρησης. …ένα κύμα απόλαυσης…

16 Διευθύντρια Οικονομικών
Τιμοκατάλογος προϊόντων της Chocowave Προϊόντα Συσκευασία 100gr Τιμή Σοκολάτα με αμύγδαλα και αλατισμένη καραμέλα 1.20€ Σοκολάτα με Super Fruits Σοκολάτα Κλασική Σοκολάτα γάλακτος με κρέμα φράουλας 1.40€ Σοκολάτα λευκή 1.90€ …ένα κύμα απόλαυσης…

17 Διευθυντής Παραγωγής Το Κακαόδενδρο
Το κακαόδεντρο είναι ένα εντυπωσιακό δένδρο. Φθάνει τα 8 μέτρα και το χρώμα των μυτερών φύλλων του είναι μπλε – πράσινο. Καλλιεργείται σε χώρες με θερμό και υγρό κλίμα όπως η Γκάνα, η Νιγηρία, η Ακτή του Ελεφαντοστού, η Βραζιλία, η Ινδονησία και αλλού. Ανθοφορεί τον τρίτο η τέταρτο χρόνο. Τα άνθη έχουν μικρό μίσχο και φυτρώνουν μόνα ή σε μπουκέτα, απ' ευθείας πάνω στο κορμό είτε στα πιο χοντρά κλαδιά. Τα λουλούδια του έχουν χρώμα ανοιχτό κίτρινο και, σπάνια, ελαφρό ροζ. Αυτό αποτελεί μια ιδιαιτερότητα του είδους. Παρόλο που τα άνθη είναι πάμπολλα επάνω σε ένα κακαόδεντρο, τελικά θα παραχθούν γύρω στα 30 “φρούτα”. Ο καρπός του είναι κάψουλα, που έχει μήκος από 10 μέχρι 30 εκατοστά, χρώματος κόκκινου. Το φυτό ανθίζει δύο φορές το χρόνο.

18 Διευθυντής Παραγωγής ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ
Συγκομιδή των καρπών. Οι ιθαγενείς κόβουν τους καρπούς με μικρά δρεπάνια που είναι δεμένα πάνω σε μακριά κοντάρια. Αποχωρισμός από το περίβλημα. Σχίζουν τη φλούδα τους με μεγάλα μαχαίρια και ξεχωρίζουν τους βιολέ κόκκους από την άσπρη σάρκα του καρπού. Τοποθέτηση για ζύμωση. Τους μαζεύουν σε πανέρια για να υποστούν την ζύμωση που είναι απαραίτητη για να αποβληθεί ο πολτός και να ξεχωρίσουν οι κόκκοι. Διαδικασία ζύμωσης.Η ζύμωση επιτυγχάνεται σε διάστημα 3 -6 ημερών. Οι κόκκοι σκεπάζονται με πλατιά φύλλα μπανανιάς. Αποβολή πολτού. Αναπτύσσεται έτσι θερμοκρασία 50 βαθμών Κελσίου, ο πολτός λειώνει και παραμένουν καθαροί οι κόκκοι του κακάο. Ξήρανση και Συσκευασία. Οι κόκκοι του κακάο μετά την ζύμωση διατηρούν υψηλή υγρασία. Για τον λόγο αυτό απλώνονται σε μεγάλες ψάθες πάνω στο έδαφος και εκτίθενται στον ήλιο για 7 – 10 ημέρες. Εκεί παίρνουν το καφέ τους χρώμα και αρχίζει να βγαίνει το λεπτό άρωμά τους. Στη συνέχεια τους συσκευάζουν σε χάρτινους σάκους και τους φορτώνουν για τις βιομηχανικές χώρες.

19 Βιομηχανική Επεξεργασία
Διευθυντής Παραγωγής Βιομηχανική Επεξεργασία Στάδια Παραγωγής Η παραγωγή των προϊόντων της σοκολατοποιίας είναι μια εξαιρετικά πολύπλοκη διαδικασία, που πραγματοποιείται με απολύτως αυτόματα μηχανήματα υψηλής τεχνολογίας. 1.Αποθήκευση σε Σιλό. Οι σπόροι του κακάο -που αποκαλούνται κακαοβάλανοι- μόλις παραληφθούν στο εργοστάσιο καθαρίζονται από τυχόν ξένα σώματα και τη σκόνη και αποθηκεύονται σε σιλό ανά ποικιλία. Από εκεί μεταφέρονται αυτόματα στα ειδικά μηχανήματα, τα καβουρδιστήρια. 2.Καβούρδισμα. Κατά τη διάρκεια του καβουρδίσματος, αναπτύσσεται το άρωμα και το χρώμα του κακάο και απομακρύνεται η υγρασία. 3.Αποφλοίωση – Τεμαχισμός. Στη συνέχεια, οι καβουρδισμένοι κακαοβάλανοι αποφλοιώνονται, απορρίπτονται τα φλούδια και τεμαχίζονται σε μικρά κομμάτια, τα οποία στην τεχνική ορολογία ονομάζονται "nibs". 4.Άλεση - Πολτός κακάο. Οι καβουρδισμένοι και τεμαχισμένοι κακαοβάλανοι (nibs) από διάφορες ποικιλίες, αναμιγνύονται σύμφωνα με την επιθυμητή συνταγή και στη συνέχεια αλέθονται. Το προϊόν που προκύπτει από την άλεση των nibs ονομάζεται κακαοπολτός. Ο κακαοπολτός στη συνέχεια υφίσταται θερμική επεξεργασία για την επίτευξη του τελικού αρώματος …ένα κύμα απόλαυσης…

20 Διευθυντής Παραγωγής 5.Ανάμειξη. Ο κακαοπολτός με αυτόματους μηχανισμούς μεταφέρεται στους αναμεικτήρες, όπου προστίθενται, σύμφωνα με την επιθυμητή συνταγή, τα ανάλογα ποσοστά ζάχαρης, γάλακτος και βουτήρου του κακάο και αναμειγνύονται καλά μέχρι να αποτελέσουν ένα ομοιογενές μείγμα. 6.Ραφινάρισμα. Το ομοιογενές αυτό μείγμα μεταφέρεται αυτόματα σε ειδικά μηχανήματα που ονομάζονται πεντακύλινδροι, όπου επιτυγχάνεται η λέπτυνση του μείγματος που μετατρέπεται σε λεπτή σκόνη. Σε αυτό το στάδιο επεξεργασίας, το τελικό προϊόν αποκτά τη λεπτή και βελούδινη υφή που αισθανόμαστε όταν λιώνει η σοκολάτα στο στόμα μας. 7.Κονσάρισμα. Η λεπτή σκόνη μεταφέρεται σε ειδικά μηχανήματα που ονομάζονται "κόνσες", τα οποία έχουν θερμαινόμενες πλευρές. Εκεί η σκόνη ρευστοποιείται και αναδύεται το χαρακτηριστικό άρωμα κάθε είδους σοκολάτας. Το κονσάρισμα αποτελεί το πιο βασικό τμήμα όλης της παραγωγικής διαδικασίας. Όσο μεγαλύτερη είναι η παραμονή του ρευστοποιημένου μείγματος, τόσο καλύτερο είναι το αποτέλεσμα του τελικού προϊόντος. 8.Τύπωμα. Το ρευστό μείγμα της σοκολάτας, μεταφέρεται αυτόματα με τις κατάλληλες σωληνώσεις σε ειδικά μηχανήματα όπου χύνεται σε φόρμες πλακιδίων, ανάλογα με το σχήμα, το μέγεθος και το βάρος που επιθυμούμε να δώσουμε στην πλάκα της σοκολάτας. Στο σημείο αυτό προστίθενται αμύγδαλα, φουντούκια, γέμιση κ.λ.π. Οι φόρμες μεταφέρονται αυτόματα στα ψυγεία και έπειτα από ορισμένο χρονικό διάστημα, η σοκολάτα στερεοποιείται. 9.Συσκευασία. Στη συνέχεια οι πλάκες σοκολάτας μεταφέρονται στις συσκευαστικές μηχανές, συσκευάζονται και αποθηκεύονται σε κατάλληλους κλιματιζόμενους χώρους, μέχρι να φτάσουν στα σημεία πωλήσεων και από εκεί στον καταναλωτή.

21 Είδη Σοκολάτας στην Ελλάδα
Τμήμα Παραγωγής Είδη Σοκολάτας στην Ελλάδα Μαύρη σοκολάτα (υγείας ή πικρή): φτιάχνεται από βούτυρο -κακάο, ζάχαρη και κακαόμαζα. Όσο μεγαλύτερη είναι η περιεκτικότητα μιας σοκολάτας σε κακάο, τόσο πιο πικρή γεύση αποκτά. Κουβερτούρα: Χρησιμοποιείται στη ζαχαροπλαστική. Η μόνη διαφορά της από τη μαύρη σοκολάτα είναι το ποσοστό του κακάο που περιέχει, το οποίο δεν ξεπερνάει το 35-40%. Σοκολάτα γάλακτος: φτιάχνεται από βούτυρο κακάο, κακαόμαζα, γάλα και ζάχαρη. Γεμιστή σοκολάτα: σε οποιοδήποτε είδος σοκολάτας μπορούν να προστεθούν επιπλέον υλικά, όπως ξηροί καρποί (π.χ. φουντούκια, αμύγδαλα), ή γέμιση όπως πραλίνα (επεξεργασμένοι ξηροί καρποί σε μορφή πάστας), πορτοκάλι, καραμέλα, σταφίδες, διογκωμένο ρύζι κλπ. Λευκή σοκολάτα: φτιάχνεται από βούτυρο κακάο, ζάχαρη, γάλα και αρτύματα όπως η βανίλια. Συνήθως η λευκή σοκολάτα δεν κατατάσσεται ως σοκολάτα, γιατί δεν περιέχει κακαόμαζα, παρά μόνο βούτυρο κακάο.

22 Διευθυντής Προμηθειών
Διαδικασία παραλαβής των προμηθειών Ένα από τα βασικότερα στάδια στον κύκλο της προμήθειας των προϊόντων είναι η διαδικασία της παραλαβής, βασικός στόχος της οποίας είναι ο έλεγχος των εμπορευμάτων. Το προσωπικό συμβάλλει κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην αποτελεσματική λειτουργία του τμήματος. Γι’ αυτό το λόγο πρέπει να είναι άριστα οργανωμένο και εκπαιδευμένο, έμπειρο και πάνω από όλα αξιόπιστο. Μέσω των χεριών του προσωπικού της παραλαβής περνάνε καθημερινά μεγάλης αξίας εμπορεύματα, γι' αυτό εξάλλου το προσωπικό αυτού του τμήματος ονομάζεται με τον αγγλικό όρο «key position” (θέση κλειδί) εκφράζοντας τη σπουδαιότητα της λειτουργίας του. Για να αποδίδει το προσωπικό στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό ο χώρος της παραλαβής πρέπει να είναι άριστα εξοπλισμένος. Εκτός από αυτό, ο χώρος της παραλαβής πρέπει να είναι άριστα φωτισμένος, είτε με φυσικό είτε με τεχνητό φως. Ακόμα, οπωσδήποτε πρέπει να υπάρχει ένα γραφείο με τηλέφωνο που επιτρέπει την ενδοεπιχειρησιακή και εξωεπιχειρησιακή επικοινωνία των υπαλλήλων της παραλαβής. Όσον αφορά τη χρονική λειτουργία της παραλαβής, ο υπεύθυνος των παραλαβών πρέπει να καθορίζει ώρες λειτουργίας/παράδοσης, αποφεύγοντας, έτσι την πίεση που μπορεί να δημιουργηθεί από το να φτάνουν περισσότερα εμπορεύματα ταυτόχρονα στην επιχείρηση. Με τον καθορισμό του χρόνου λειτουργίας του τμήματος μειώνονται αισθητά τα λάθη κατά την παραλαβή.

23 Διευθυντής Προμηθειών
Διαχείριση των αποθεμάτων ( stock ) Αποθέματα είναι ποσότητες προϊόντων, οι οποίες φυλάσσονται σε αποθήκες για μελλοντική χρήση. Τα προϊόντα αυτά μπορεί να είναι πρώτες ύλες, ημικατεργασμένα ή έτοιμα προϊόντα, κεφάλαια, μηχανές κτλ. Τα αποθέματα, εάν διατηρούνται με ασφάλεια, συμβάλλουν σημαντικά στη σωστή λειτουργία των επιχειρήσεων. Επομένως, για μια επιχείρηση τίθεται το πρόβλημα του ελέγχου και της διαχείρισης των αποθεμάτων με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξασφαλίζονται για την επιχείρηση τα μεγαλύτερα δυνατά κέρδη. Ο βασικός σκοπός ενός συστήματος διαχείρισης αποθεμάτων είναι να καθορίζει πότε θα πρέπει να παραγγελθούν τα αγαθά, πόσο μεγάλη θα πρέπει να είναι η παραγγελιά σε ποια χρονική περίοδο θα γίνει . Ένα αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης αποθεμάτων, εξοικονομεί πόρους για την επιχείρηση ελαχιστοποιώντας το κόστος. Σε ένα σύστημα αποθεμάτων, ο έλεγχος μπορεί να γίνει με δύο τρόπους: α) Συνεχής έλεγχος των αποθεμάτων, οπότε μιλάμε για σύστημα αποθεμάτων συνεχούς επιθεώρησης. β) Έλεγχος αποθεμάτων σε ίσα χρονικά διαστήματα, οπότε μιλάμε για σύστημα αποθεμάτων περιοδικής επιθεώρησης. Πολλοί είναι οι παράγοντες εκείνοι που συνηγορούν στη διατήρηση αποθεμάτων σε μια επιχείρηση. Οι σπουδαιότεροι είναι: α) Αβεβαιότητα, β) Κέρδος, γ) Χρόνος παράδοσης των προϊόντων, δ) Ανταγωνισμός. ε) Αποφυγή υπέρογκων ποσών για εξοπλισμό.

24 Διευθυντής Ποιοτικού Ελέγχου
Διευθυντής Ποιοτικού Ελέγχου Ποιοτικός Έλεγχος Τα παραγόμενα από την εταιρεία Chocowave προϊόντα πληρούν τις τεθείσες για κάθε προϊόν προδιαγραφές (οι οποίες έχουν γίνει αποδεκτές και από τον καταναλωτή) και εξασφαλίζουν την υγιεινή και την ασφάλεια του καταναλωτή. Για την επίτευξη αυτών των στόχων λειτουργεί σύστημα ποιοτικού ελέγχου και σύστημα HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point). Ο ποιοτικός έλεγχος γίνεται από εξειδικευμένο προσωπικό και περιλαμβάνει έλεγχο πρώτων υλών, υλικών συσκευασίας, ενδιαμέσων προϊόντων, παραγωγικών διαδικασιών και τελικών προϊόντων. Γίνονται όλοι οι προβλεπόμενοι έλεγχοι καθ’ όλη την διάρκεια της παραγωγής και καθημερινός οργανοληπτικός έλεγχος όλων των παραγομένων ειδών. Γίνονται τακτικοί έλεγχοι όλων των παρτίδων Α’ υλών. Επίσης γίνονται αναλύσεις στο κατάλληλα εξοπλισμένο εργαστήριο. Οι εφαρμοζόμενες μέθοδοι ποιοτικού ελέγχου είναι οι διεθνώς εφαρμοζόμενες για τα αντίστοιχα προϊόντα. Η εφαρμογή του συστήματος HACCP σύμφωνα με την οδηγία 93/43 της Ε.Ε., εξασφαλίζει τον καταναλωτή από φυσικούς, χημικούς και μικροβιολογικούς κινδύνους. …ένα κύμα απόλαυσης…

25 Διευθυντής Ποιοτικού Ελέγχου
Διευθυντής Ποιοτικού Ελέγχου Έρευνα και Ανάπτυξη Έρευνα και Ανάπτυξη (R&D): Στην Chocowave λειτουργεί τμήμα έρευνας και ανάπτυξης. Το τμήμα έχει πολλές δραστηριότητες και διαθέτει εξοπλισμό Pilot-Plant (παραγωγή σε εργαστηριακή/ μικρή κλίμακα) στο οποίο μπορούν να γίνουν οι απαιτούμενες εργαστηριακές δοκιμές. Στις δραστηριότητες του τμήματος περιλαμβάνονται: Προδιαγραφές και επιλογή των χρησιμοποιούμενων προϊόντων και των παραγωγικών διαδικασιών. Τεχνικές προδιαγραφές όλων των παραγομένων προϊόντων και των παραγωγικών διαδικασιών. Βελτίωση και σταθεροποίηση των προϊόντων και των παραγωγικών διαδικασιών Μείωση κόστους για Α’ ύλες, προϊόντα, παραγωγικές διαδικασίες. Σχεδιασμός και ανάπτυξη νέων προϊόντων. Πραγματοποίηση εργαστηριακών δοκιμών για Α’ ύλες, παραγωγικές διαδικασίες και νέα προϊόντα. Ενημέρωση για τις τελευταίες εξελίξεις στο τεχνικό (τμήματα), τεχνολογικό (νέες τεχνολογίες, νέες παραγωγικές διαδικασίες) τομέα καθώς και στον τομέα Α’ υλών. Επαφή με αρχές και φορείς για τεχνικά θέματα όπως νομοθεσία, επισήμανση, διατροφικά κλπ. Έρευνα των παραπόνων των πελατών. …ένα κύμα απόλαυσης…

26 Διευθυντής Υγιεινής & Ασφάλειας
Διευθυντής Υγιεινής & Ασφάλειας Η πρόληψη των εργατικών ατυχημάτων και η τήρηση των κανονισμών ασφάλειας και υγιεινής στους χώρους εργασίας έχει σημασία. 1.Ασφάλεια εργασίας. Αυτή εξασφαλίζεται βασικά με: Τον καθορισμό και την εφαρμογή κανόνων ασφαλείας σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία, Τον έλεγχο και την συντήρηση μηχανημάτων της βιομηχανίας , ώστε το προσωπικό να εργάζεται με ασφάλεια, Την εκπαίδευση του προσωπικού για τον χειρισμό των μηχανημάτων και γενικότερα σε θέματα ασφάλειας και υγιεινής, Την τοποθέτηση αφισών στα σημεία όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο. 2.Υγεία των εργαζομένων. 3.Προετοιμασία σχεδίων έκτακτης ανάγκης. 4.Δημιουργία καλών συνθηκών εργασίας. 5.Δημιουργία αρχείου με όλα τα ατυχήματα που συνέβησαν στους χώρους εργασίας. …ένα κύμα απόλαυσης…

27 Διευθυντής Υγιεινής & Ασφάλειας
Διευθυντής Υγιεινής & Ασφάλειας Μηδέν εργατικά ατυχήματα στο εργοστάσιο της Chocowave Βασική αρχή της chocowave είναι η ασφάλεια των εργαζομένων. Στην επιχείρησή μας καταγράφονται ετησίως μηδέν εργατικά ατυχήματα και δίνονται πολλά χρήματα σε καμπάνιες και στη συνεχή εκπαίδευση των εργαζομένων, καθώς και για την αναβάθμιση των υφιστάμενων εγκαταστάσεων. Επιπρόσθετα, το 2011 έγινε στη χώρα μας μια επένδυση εκατομμυρίων ευρώ που αφορούσε την αναβάθμιση τεχνολογικού εξοπλισμού για την συσκευασία της σοκολάτας, λαμβάνοντας υπ΄ όψιν όλες τις βελτιώσεις όσον αφορά την ασφάλεια του εξοπλισμού, ενώ τις τελευταίες δεκαετίες δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον παράγοντα περιβάλλον. «Άλλαξε σταδιακά το φρέον και χρησιμοποιούμε ψυκτικά φιλικά προς το περιβάλλον. Έχουμε θέσει ως στόχο να μειώσουμε σημαντικά την κατανάλωση νερού και να αυξήσουμε την ανακύκλωση αποβλήτων». …ένα κύμα απόλαυσης…

28 Διεύθυνση Υγιεινής & Ασφάλειας
Σοκολάτα: απόλαυση και ζωντάνια από τη φύση Η σοκολάτα πού τόσο αγαπάμε είναι μια συμπυκνωμένη τονωτική τροφή πού φτιάχνει τη διάθεση, διώχνει τη μελαγχολία και προσφέρει στον οργανισμό πολύτιμες πρωτεΐνες και υδατάνθρακες. Η σοκολάτα που φτιάχνεται από αγνές φυσικές πρώτες ύλες δεν βλάπτει. Πολύτιμη. Η βιολογική αξία της σοκολάτας οφείλεται στις πρωτεΐνες και τους υδατάνθρακες που αποτελούν τα κύρια συστατικά της. Περιέχει τόσες περίπου πρωτεΐνες όσες και το κρέας, ενώ έχει λιγότερα λιπαρά συστατικά, τα οποία βεβαίως είναι φυτικά. Τονωτική. Η σοκολάτα και το κακάο περιέχουν τη θεοβρωμίνη πού μαζί με το μαγνήσιο και το φώσφορο είναι συστατικά που μειώνουν την κούραση, διώχνουν την υπνηλία και φτιάχνουν τη διάθεση. Αγχολυτική. Η σοκολάτα περιέχει μικρές ποσότητες φαινυλαιθυλαμίνης. Συστατικό που έχει τη δύναμη να καταστέλλει το στρες, να διεγείρει τον εγκέφαλο και να προκαλεί αίσθημα ευφορίας. Απαραίτητη. Για όλους τους λόγους η σοκολάτα είναι βασικό συμπλήρωμα της διατροφής των αθλητών, των στρατιωτών, των ορειβατών, των αστροναυτών αλλά και όσων επιτελούν πνευματικό έργο. Υγιεινή. Η σοκολάτα είναι μια από τις χαρές της ζωής. Είναι ένα προϊόν φυσικό που χαρίζει απόλαυση και ζωντάνια. Φτάνει να συνδυάζεται με: Σωστή διατροφή, Περιποίηση των δοντιών, Σωματική άσκηση Διότι το θεμέλιο της υγείας είναι η φυσική τροφή, η επιλεγμένη με γνώση. …ένα κύμα απόλαυσης…

29 Τμήμα Υγιεινής Σοκολάτα, η πιο γλυκειά φροντίδα ομορφιάς
Η σοκολάτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μάσκα σώματος και προσώπου. Μπορεί να τονώσει την επιδερμίδα και να την κάνει πιο απαλή, ενώ λέγεται πως η συστηματική της εφαρμογή βοηθά και στη μείωση της κυτταρίτιδας. …ένα κύμα απόλαυσης…

30 Πρωτότυπες Σοκολάτες

31 Σοκολάτα και τέχνη! Μνημεία από σοκολάτα! …ένα κύμα απόλαυσης…
Στο χώρο της τέχνης διαπιστώσαμε, πως πολλοί δημιουργοί και κατασκευαστές έχουν επηρεαστεί από τη σοκολάτα και έχουν δημιουργήσει εκθέματα, και πρωτότυπα έργα τα οποία εκτίθενται σε πολιτιστικούς χώρους και μουσεία.  Έπειτα από έρευνα είδαμε πως υπάρχουν πραγματικά κάποια πρωτότυπα έργα από σοκολάτα (και συγκεκριμένα λευκή). Ο δημιουργός τους Mirco Della Vechia, ένας από τους γνωστότερους Ιταλούς σοκολατοποιούς δημιούργησε μια σειρά από αντίγραφα διάσημων μνημείων σκαλισμένα από λευκή σοκολάτα . Με ταλέντο και σκληρή δουλειά ο καλλιτέχνης έφτιαξε αντίγραφα σοκολάτας από τον Παρθενώνα, το Κολοσσαίο, τον πύργο της Πίζα, το Αμπού Σιμπέλ. Η συλλογή του βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο του Χονγκ Κονγκ. Για τα συγκεκριμένα έργα χρησιμοποιήθηκαν 5,37 τόνους σοκολάτας …ένα κύμα απόλαυσης…

32 Οι πιο φημισμένες Ευρωπαϊκές χώρες για την σοκολάτα τους
Οι πιο φημισμένες Ευρωπαϊκές χώρες για την σοκολάτα τους Ελβετία: Η Ελβετία καταναλώνει την περισσότερη σοκολάτα από κάθε άλλη χώρα εξάλλου εκεί βρίσκονται και οι πιο γνωστές σοκολατοβιομηχανίες. Cailler -Nestle, Lindt, Toblerone, Treuscher και Sprungli είναι μόνο μερικές από τις οποίες έχουν εργοστάσια και καταστήματα στην πόλη. Αν τύχει και βρεθείτε στην Ελβετία, να πάρετε το τρένο «The Swiss Chocolate Train», το όποιο θα σας ξεναγήσει στα εργοστάσια Σοκολάτας της Nestle. H διαδρομή είναι φανταστική και κατά τη διάρκεια θα έχετε την ευκαιρία να απολαύσετε ζεστή ή κρύα σοκολάτα. Βέλγιο: Είναι γεγονός πως το Βέλγιο έχει ταυτιστεί έντονα και με τη Σοκολάτα καθώς παράγει τόνους σοκολάτας . Η χώρα διαθέτει 12 εργοστάσια σοκολάτας, 16 μουσεία και περισσότερα από καταστήματα σοκολάτας. Η πρωτεύουσα είναι γεμάτη μπουτίκ σοκολάτας. Ισπανία: Οι Ισπανοί θεωρούν την σοκολάτα εθνικό τους προϊόν. Δεν έχουν άδικο καθώς οι Ισπανοί ήταν οι πρώτοι Ευρωπαίοι που γεύτηκαν την σοκολάτα. Η Βαρκελώνη υπήρξε το κέντρο της σοκολάτας. Στην Ισπανία κατασκευάστηκε η πρώτη μηχανή παρασκευής σοκολάτας περίπου το Η ιστορία της σοκολάτας στεγάζεται στο μουσείο Museo de la Xocolata. Το μουσείο δημιουργήθηκε το 2000, οπού εκεί κάποιος μπορεί να θαυμάσει σοκολατένια γλυπτά και να δοκιμάσει άφθονη σοκολάτα. Ιταλία: Κάθε χρόνο, τον Οκτώβριο στην Ιταλία και συγκεκριμένα στην πόλη Perugia διοργανώνεται το Φεστιβάλ Σοκολάτας.

33 Διευθυντής Μάρκετινγκ
Η πολιτική μας για το περιβάλλον Η Chocowave είναι δεσμευμένη στην υλοποίηση, δραστηριοτήτων που σέβονται το περιβάλλον, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για ανάπτυξη και υιοθέτηση παραγωγικών διαδικασιών περιβαλλοντικά ανεκτών . Ακολουθώντας μία πορεία βιώσιμης ανάπτυξης, επιδιώκει τη συνετή και ορθολογική χρήση των φυσικών πόρων, ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα τις αρνητικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων της στο περιβάλλον Γι’ αυτό το σκοπό η εταιρία: Kαθορίζει σχέδια και λειτουργικά προγράμματα που σέβονται το περιβάλλον σε όλους τους τομείς δραστηριότητάς της. Διαχειρίζεται τις εγκαταστάσεις της μέσω μια σωστής χρήση της ενέργειας, των υλικών και των φυσικών αποθεμάτων, διαφυλάσσοντας το περιβάλλον από τη σπατάλη και τα απόβλητα και όπου είναι δυνατόν χρησιμοποιεί πηγές ανακυκλώσιμες. Kαθορίζει περιβαλλοντικούς στόχους και ελέγχει την πρόοδό τους. Προβαίνει σε δραστηριότητες εκπαίδευσης για τους συνεργάτες έτσι ώστε οι αρχές που αναφέρονται παραπάνω να ακολουθούνται παντού και σε όλα τα επίπεδα της δομής της. Για να μπορεί να εγγυηθεί όλα τα παραπάνω, η εταιρεία έχει εφαρμόσει ένα σύστημα περιβαλλοντικής διαχείρισης σύμφωνο με τον κανονισμό ISO 14001:2004και του Κανονισμού EMAS της Ευρωπαϊκής Κοινότητας. Μέσω αυτού του συστήματος η επιχείρηση προωθεί μια προσέγγιση συνολικού χαρακτήρα, που υποστηρίζει την ανάπτυξη και τις εταιρικές δραστηριότητες σύμφωνα με την κοινωνική πραγματικότητα και την προστασία του περιβάλλοντος.

34 Διευθυντής Μάρκετινγκ
Πιστοποίηση Η ποιότητα, για τη Chocowave σημαίνει εγγύηση της ικανοποίησης των προσδοκιών και των επιθυμιών του πελάτη, στη σωστή τιμή σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό και εξασφάλιση του κοινού οφέλους για μια σίγουρη μελλοντική ανάπτυξη. Για να εγγυηθεί αυτό η Chocowave, έχει προσδιορίσει μια σειρά «κανόνων» οι οποίοι αποτελούν το δικό της “Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας” και αφορούν : την οργανωτική δομή, την διαχείριση των διαδικασιών, τις ενδείξεις για τις πρώτες ύλες και τους προμηθευτές, τον έλεγχο των εμπορευμάτων, τις συνταγές, τις οδηγίες για την παραγωγή. Όλες αυτές οι οδηγίες πρέπει να επαληθεύονται, να ακολουθούνται και να αποδεικνύονται. Στη βάση των συστημάτων διαχείρισης για την ποιότητα, η εταιρεία επέλεξε εθελοντικά να υιοθετήσει τον κανονισμό ISO 9001:2000. Αυτός ο κανονισμός προβλέπει ότι το Σύστημα Ποιότητας της εταιρείας πιστοποιείται από έναν ανεξάρτητο οργανισμό, αναγνωρισμένο , μέσω μιας εις βάθος επαλήθευσης η οποία επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο. Το «Σύστημα διαχείρισης για την Ποιότητα» είναι πιστοποίηση που αφορά τις δραστηριότητες : βιομηχανική ανάπτυξη, κατασκευή και παράδοση ζαχαρωδών προϊόντων. Η Chocowave, από το 2005 και μετά, είναι πιστοποιημένη εκτός των άλλων και κατά το πρότυπο IFS (International Food Standard ). Αυτό το πρότυπο εστιάζεται κυρίως στον τομέα της διασφάλισης της υγιεινής του προϊόντος.

35 Διευθύντρια Μάρκετινγκ
Chocowave Διευθύντρια Μάρκετινγκ Ερωτηματολόγιο Φύλο: Άνδρας Γυναίκα Ηλικία: < > 50 Τρώτε Σοκολάτα; Ναι Όχι Τι είδος σοκολάτα προτιμάτε; α) Μαύρη β) Λευκή γ)Γάλακτος δ)Με γέμιση ε)Όλα τα είδη 3. Με ποια κριτήρια επιλέγετε να αγοράσετε μια σοκολάτα; α) Γεύση β) Διαφήμιση γ) Τιμή δ) Περιτύλιγμα 4. Πόσο συχνά ενδίδετε στον πειρασμό της σοκολάτας; α) Κάθε μέρα β) Συχνά γ) Σπάνια δ) Καθόλου 5. Ποια χρονική στιγμή της μέρας προτιμάτε να τρώτε σοκολάτα; α) Πρωί β) Μεσημέρι γ) Βράδυ δ) Τυχαία 6. Πόση ποσότητα σοκολάτας καταναλώνετε; α) Πολύ β) Με μέτρο γ) Λίγο 7. Ποια από τις παρακάτω ονομασίες θα προτιμούσατε για το νέο μας προϊόν; α) Chocolatria β) Chocolady γ) Chocomania Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας!!! ΤΜΗΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ!!!

36 Διευθύντρια Μάρκετινγκ
Chocowave Διευθύντρια Μάρκετινγκ Αξιολόγηση αποτελεσμάτων έρευνας αγοράς 1. Τρώτε Σοκολάτα; 2. Τι είδος σοκολάτα προτιμάτε;

37 Διευθύντρια Μάρκετινγκ Αξιολόγηση αποτελεσμάτων έρευνας αγοράς
Chocowave Διευθύντρια Μάρκετινγκ Αξιολόγηση αποτελεσμάτων έρευνας αγοράς 3. Με ποια κριτήρια επιλέγετε να αγοράσετε μια σοκολάτα; 4. Πόσο συχνά ενδίδετε στον πειρασμό της σοκολάτας;

38 Διευθύντρια Μάρκετινγκ
Chocowave Διευθύντρια Μάρκετινγκ Αξιολόγηση αποτελεσμάτων έρευνας αγοράς 5. Ποια χρονική στιγμή της μέρας προτιμάτε να τρώτε σοκολάτα; 6. Πόση ποσότητα σοκολάτας καταναλώνετε;

39 Διευθύντρια Μάρκετινγκ
Chocowave Διευθύντρια Μάρκετινγκ Αξιολόγηση αποτελεσμάτων έρευνας αγοράς 7. Ποια από τις παρακάτω ονομασίες θα προτιμούσατε για το νέο μας προϊόν; Συμπεράσματα έρευνας Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας προτείνετε η παραγωγή μιας νέας σοκολάτας με γέμιση ξηρών καρπών και μύρτιλα και με την ονομασία « Chocolatria».

40 Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων
Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων Πιστοποίηση των προϊόντων μας Η εταιρία μας απέκτησε πιστοποιητικό HACCP ( σύστημα διαχείρισης της υγιεινής, της ασφάλειας των τροφίμων και τον ελέγχου των κρίσιμων σημείων παραγωγής τους) από τον Ιανουάριο του 2004.Η εταιρία είναι πιστοποιημένη κατά ISO 9001/2000. Οι πιστοποιήσεις δόθηκαν από το διεθνή φορέα πιστοποίησης ο οποίος και ελέγχει τη σωστή εφαρμογή και συντήρηση- συνεχή αναβάθμιση των συστημάτων ποιότητας με εξαμηνιαίες επιθεωρήσεις. Από το 2005 και μετά είναι πιστοποιημένη κατά το πρότυπο IFS (International Food Standard). Το γεγονός αυτό διασφαλίζει και αποδεικνύει την προσήλωση της εταιρίας στην ποιότητα των προϊόντων αλλά και των υπηρεσιών της, καθώς και στην προστασία του περιβάλλοντος. …ένα κύμα απόλαυσης…

41 Πληροφοριακών Συστημάτων
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων Η ιστοσελίδα μας Αρχική Εταιρία Προϊόντα Σοκολάτα Εξαγωγές Νέα Επικοινωνία Λίγα λόγια για την εταιρία... Πριν από είκοσι περίπου χρόνια, ξεκίνησε στην πόλη μας μια συναρπαστική ιστορία, τόσο γλυκειά όσο και η σοκολάτα που παράγει. Ε,ναι ,το 1995 ιδρύθηκε η σοκολατοποιία Chocowave Η Chocowave από το ξεκίνημά της παραμένει στην κορυφή της σοκολάτας στην χώρα μας , παρουσιάζοντας συνεχή ανάπτυξη, με «όπλα» την εργατικότητα, το κοινωνικό πρόσωπο, την παραγωγική αξιοποίηση της διαφήμισης –όπως ακριβώς συμβαίνει σχεδόν καθ΄ όλη την διάρκεια της πορείας της Chocowave- και την δημιουργικότητα. …ένα κύμα απόλαυσης…

42 Πληροφοριακών Συστημάτων
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων Η ιστοσελίδα μας Αρχική Εταιρία Προϊόντα Σοκολάτα Εξαγωγές Νέα Επικοινωνία …ένα κύμα απόλαυσης…

43 Διεύθυνση Μηχανοργάνωσης
Αρχική Εταιρία Προϊόντα Σοκολάτα Εξαγωγές Νέα Επικοινωνία Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά Όνομα:* Επώνυμο:* Εταιρία:* Τηλέφωνο:* Θέμα:* * Μήνυμα:* Αποστολή

44 Η ομάδα μας

45 Η ομάδα μας…

46 Η Κατασκευή μας

47 Σας ευχαριστούμε που παρακολουθήσατε την παρουσίασή μας!!! ΤΕΛΟΣ


Κατέβασμα ppt "Chocowave ΣΟΚΟΛΑΤΟΠΟΙΙΑ Τμήμα:Β΄3 ομάδα:Α΄ 3ο Γυμνάσιο Κομοτηνής"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google