Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΦιλοκράτης Λούλης Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
«Σχεδίαση και Ανάπτυξη εφαρμογής client/server για την αποθήκευση και επεξεργασία των λειτουργικών δεδομένων ενός ΠΜΣ» Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
2
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας
Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των απαιτήσεων και η ανάπτυξη λογισμικού με εξουσιοδοτημένη πρόσβαση χρηστών, όπου θα γίνεται καταχώρηση και διαχείριση των λειτουργικών δεδομένων του ΠΜΣ. Θα αποθηκεύονται πληροφορίες για: Φοιτητές, Διδάσκοντες, Μαθήματα Εργασίες, Εξετάσεις Αξιολογήσεις και θα εξάγονται χρήσιμα στατιστικά στοιχεία. Η πρόσβαση μπορεί να γίνεται ταυτόχρονα από πολλούς χρήστες και τα δεδομένα θα αποθηκεύονται σε κεντρική βάση δεδομένων. Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
3
Ανάλυση απαιτήσεων Απαιτήσεις χρήστη Λειτουργικές απαιτήσεις
Στόχος έργου Διαχείριση δεδομένων και εμφάνιση αποτελεσμάτων Περιβάλλον χρήσης web site(H/Y) Απαιτήσεις αποτελεσματικότητας αποτελεσματικό στο στόχο του καθώς θα είναι χρήσιμο εργαλείο και βοήθημα Κύκλος ζωής ευμετάβλητο για μελλοντικές επεκτάσεις- απαιτήσεις Επιχειρησιακή διανομή Σε ΤΕΙ ή ΑΕΙ για διαχείριση μεγάλου όγκου δεδομένων Λειτουργικές απαιτήσεις Διαχείριση μαθημάτων, βαθμολογίων και εργασιών Δυνατότητα αξιολόγησης του καθηγητή Χρήσιμα στατιστικά στοιχεία Καταγραφή βαθμολογίας και παρακολούθησης εργασιών Δυνατότητα πρόσβασης στην εφαρμογή από διαφορετικούς χρήστες ταυτόχρονα Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
4
Ανάλυση Σχεδίαση Βάσης
Αρχικά εντοπίσαμε τους 7 βασικούς πίνακες, σύμφωνα με την περιγραφή της εργασίας. Χρήστες, Καθηγητές, Φοιτητές, Μαθήματα, Εργασίες, Βαθμός και Αξιολόγηση. Κανόνες που ακολουθήθηκαν κατά τη σχεδίαση της βάσης: όσο δυνατόν περιεκτική ονομασία πινάκων και πεδίων σωστοί τύποι και μέγεθος σε κάθε πεδίο όσο δυνατόν ανεξάρτητοι πίνακες χωρίς να επαναλαμβάνονται δεδομένα αρχές κανονικοποίησης ΒΔ Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
5
Σχεσιακό μοντέλο Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
6
Ανάλυση σχεδίασης εφαρμογής
Μοντέλο Client/Server Φόρμες που υλοποιήθηκαν Φόρμα Σύνδεσης (Log-in) Φόρμα Καθηγητής Φόρμα Μαθητής Φόρμα Προσθήκη Εργασίας Φόρμα Προβολή Φοιτητών Φόρμα Προβολή Εργασιών Φόρμα Προβολή Αξιολόγησης Φόρμα Στατιστικά Φόρμα Προβολή Εργασιών/Βαθμού Φόρμα Αξιολόγησης Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
7
Client-Server Ο εξυπηρετητής (server) στέλνει “αντικείμενα” στον πελάτη (client) που τα ζητά. Ο server απαιτεί Η/Υ συνδεδεμένο στο Internet και το κατάλληλο λογισμικό (server software). O client στέλνει μηνύματα στον server και ζητά κάποιες υπηρεσίες. Η επικοινωνία client-server γίνετε μέσω του πρωτοκόλλου TCP/IP. Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
8
Client-Server Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
9
Εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν
Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
10
PHP: Hypertext Preprocessor
H PHP (PHP: Hypertext Preprocessor) είναι μια γλώσσα προγραμματισμού ανοικτού λογισμικού ειδικά σχεδιασμένη για δημιουργία σελίδων Web με δυναμικό περιεχόμενο. Ο κώδικας PHP ενσωματώνεται μέσα σε HTML σελίδες και εκτελείται από τον Server (που είναι αποθηκευμένες) κάθε φορά που ο χρήστης επισκέπτεται τις σελίδες αυτές. Η εκτέλεση ενός κώδικα PHP έχει ως αποτέλεσμα τη παραγωγή κώδικα HTML ο οποίος στέλνεται τελικά στο φυλλομετρητή του χρήστη. Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
11
Ιστορία της PhP Ο Rasmus Lerdorf το 1995 έγραψε ένα Perl script με σκοπό να διατηρεί μια λίστα στατιστικών για τα άτομα που έβλεπαν το online βιογραφικό του σημείωμα Η γλώσσα αρχικά ονομαζόταν PHP/FI από τα αρχικά Personal Home Page/Form Interpreter. Το 1997 η PHP/FI έφθασε στην έκδοση 2.0, βασιζόμενη αυτή τη φορά στη γλώσσα C και αριθμώντας περισσότερους από ιστότοπους. Οι Andi Gutmans και Zeev Suraski το 1997 ξαναέγραψαν τη γλώσσα από την αρχή δημιουργώντας την εταιρεία Zend (από τα αρχικά των ονομάτων τους), η οποία συνεχίζει μέχρι και σήμερα την ανάπτυξη και εξέλιξη της γλώσσας PHP. Τρέχουσα έκδοση: [18 Σεπτεμβρίου 2014] Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
12
Στατιστικά Σήμερα η PHP είναι η κυρίαρχη γλώσσα σε server-side scripting, όπως μπορούμε να δούμε στο ακόλουθο γράφημα. Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
13
Πλεονεκτήματα Υψηλή απόδοση.
Διασυνδέσεις με πολλά διαφορετικά συστήματα βάσεων δεδομένων. Ενσωματωμένες βιβλιοθήκες για πολλές συνηθισμένες Web διαδικασίες. Χαμηλό κόστος. Ευκολία μάθησης και χρήσης. Μεταφερσιμότητα. Διαθεσιμότητα του πηγαίου κώδικα. Αρκετά frameworks με καλό documentation. Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
14
Βασικές αρχές λειτουργίας
Η PHP τρέχει σε ένα διακομιστή. Ο Web browser ενός χρήστη κάνει μία αίτηση για μια συγκεκριμένη php Web σελίδα. O Web διακομιστής λαμβάνει την αίτηση για την σελίδα php, ανακαλεί το αρχείο και το περνά στην μηχανή php για επεξεργασία. Η μηχανή php αρχίζει την ανάλυση του php κώδικα επικοινωνώντας αν υπάρχει ανάγκη με τον διακομιστή της βάσης δεδομένων. Η μηχανή php σταματά την εκτέλεση του προγράμματος επιστρέφοντας στον Web διακομιστή την τελική HTML σελίδα. Ο Web διακομιστής περνά την html σελίδα ξανά στο Web browser όπου ο χρήστης μπορεί να διαβάσει το αποτέλεσμα της php σελίδας. Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
15
Ιστοσελίδα (Προσθήκη Εργασίας)
Ιστοσελίδα (Προσθήκη Εργασίας) Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
16
Ιστοσελίδα (Προσθήκη Εργασίας)
Ιστοσελίδα (Προσθήκη Εργασίας) Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
17
Ιστοσελίδα (Βαθμολόγηση)
Ιστοσελίδα (Βαθμολόγηση) Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
18
Ιστοσελίδα (Προβολή Στατιστικών)
Ιστοσελίδα (Προβολή Στατιστικών) Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
19
Ιστοσελίδα (Προβολή Βαθμού)
Ιστοσελίδα (Προβολή Βαθμού) Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
20
Ιστοσελίδα (Αξιολόγηση)
Ιστοσελίδα (Αξιολόγηση) Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
21
Συμπεράσματα και Μελλοντικές Επεκτάσεις
Η εφαρμογή τρέχει σε όλες τις πλατφόρμες windows και σε όλους τους browsers Ο κώδικας της εφαρμογής είναι άρτια δομημένος οι τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν είναι από τις πιο σύγχρονες Προσθήκη ανέβασμα (upload) εργασίας από τους φοιτητές Προσθήκη διαχειριστή (administrator) Προσθήκη ενημέρωσης (notification) νέων εργασιών/βαθμολογίας Έκδοση της εφαρμογής για κινητές συσκευές (smartphones, tablets) Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.