Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης

2 Μεταβολή θέσης του πίσω τμήματος του αυτοκινήτου
α) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση β) χωρίς ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση

3 ΠΛΕΥΡΙΚΗ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
α) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση β) χωρίς ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση

4 Ταλαντώσεις του αυτ/του όταν κινείται με υψηλή ταχύτητα
α) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση β) χωρίς ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση

5 Μεταβολή θέσης του μπροστινού τμήματος του αυτοκινήτου
α) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση β) χωρίς ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση

6 Μεταβολή θέσης του πίσω τμήματος του αυτοκινήτου με αυτόματο κιβώτιο στη φάση της εκκίνησης
α) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση β) χωρίς ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση

7 Προσπάθειες βελτίωσης κάποιων χαρακτηριστικών της γεωμετρίας της ανάρτησης

8 Είδη συστημάτων ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης
Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη υδροπνευματική ανάρτηση (Hydractive) Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση με επιλογή σκληρότητας

9 Συμβατική υδροπνευματική ανάρτηση

10 Κύρια μέρη της υδροελαστικής σφαίρας

11 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΌ ΤΟ ΦΟΡΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΙΚΕΣ ΔΙΑΜΗΚΕΙΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΕΙΣ ΠΛΗΚΤΡΑ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

12 Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη υδροπνευματική ανάρτηση (Hydractive)
χαρακτηριστικά ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υδραυλικό σύστημα σταθερή απόσταση από το έδαφος ανεξάρτητα από το φορτίο έλεγχος της απόστασης από το έδαφος ανεξάρτητα από πλευρικές ή διαμήκεις επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις πλήκτρα ρύθμισης της σκληρότητας της ανάρτησης

13 Περιγραφή του συστήματος
Μικροϋπολογιστής Αισθητήρας γωνίας στροφής του τιμονιού Την ταχύτητα περιστροφής του Την πίεση στα μπροστινά φρένα Την ταχύτητα που ο οδηγός πατάει το πεντάλ του γκαζιού Το εύρος και την ταχύτητα των κατακόρυφων ταλαντώσεων του αμαξώματος Την ταχύτητα του αυτοκινήτου

14 Αρχή λειτουργίας

15

16

17

18 Διάταξη των εξαρτημάτων του συστήματος Το σύστημα ανάρτησης HYDRACTIVE με SC.CAR αποτελείται από: * Ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (εγκέφαλος) (1) * 5 αισθητήρες Ταχύτητας (5) Γωνίας τιμονιού (2) Κλίση αμαξώματος (6) Πίεση φρένων (4) Θέση πεντάλ γκαζιού (3) * Διακόπτη πόρτων και πορτμπαγκάζ * Διακόπτη επιλογής σκληρότητας * Δυο ηλεκτροβαλβίδες (7) * Δυο επί πλέον σφαίρες hydractive (9) * Ρυθμιστές σκληρότητας (8) * Υδροελαστικές σφαίρες (10) και (11)

19

20

21

22

23

24

25

26

27 Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενη Ανάρτηση με Επιλογή Σκληρότητας
Διακόπτης επιλογής Δύο διαφορετικές λειτουργίες απόσβεσης Κανονική ή την σπορ

28

29 Η απόσβεση ρυθμίζεται αυτόματα σε μια από τις τρεις κλίμακες ρύθμισης μαλακή, μεσαία, σκληρή

30 ΘΕΣΗ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ

31 Χαρακτηριστικές λειτουργίες του συστήματος
Αλλαγή λειτουργίας απόσβεσης Κανονική λειτουργία : Δίνεται προτεραιότητα στην διατήρηση της άνεσης Μαλακή κλίμακα Λειτουργία σπορ : μεσαία κλίμακα

32 2. Έλεγχος βύθισης πίσω τμήματος αυτοκινήτου
Περιορίζεται η διαδρομή της βύθισης του πίσω άκρου του αυτοκινήτου κατά την εκκίνηση ή κατά την απότομη επιτάχυνση ΣΚΛΗΡΗ ΚΛΙΜΑΚΑ Σταθεροποιείται η θέση του αυτοκινήτου

33 3. Έλεγχος πλευρικής μετατόπισης αυτοκινήτου (βιράζ)
Περιορίζεται η πλευρική μετατόπιση του αυτοκινήτου σε στροφές ή σε διαδρομές τύπου ¨S¨ ΣΚΛΗΡΗ ΚΛΙΜΑΚΑ Βελτιώνεται η ικανότητα ελέγχου της διεύθυνσης του αυτοκινήτου

34 4. Έλεγχος βύθισης μπροστινού τμήματος αυτοκινήτου
Περιορίζεται η διαδρομή της βύθισης του μπροστινού τμήματος του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος ΣΚΛΗΡΗ ΚΛΙΜΑΚΑ Σταθεροποιείται η θέση του αυτοκινήτου

35 5. Λειτουργία του συστήματος σε υψηλές ταχύτητες
ΜΕΣΑΙΑ ΚΛΙΜΑΚΑ Βελτιώνεται η ικανότητα διεύθυνσης του αυτοκινήτου

36 6. Αποτροπή τινάγματος κατά την εκκίνηση αυτοκινήτου (με αυτόματο κιβώτιο)
Περιορίζεται η διαδρομή της βύθισης του πίσω τμήματος του αυτοκινήτου στη φάση της εκκίνησης θέση N ή P ΣΚΛΗΡΗ ΚΛΙΜΑΚΑ

37 Θέση εξαρτημάτων

38 Διάταξη του συστήματος
ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ (ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ) Διακόπτης επιλογής Αισθητήρας θέσης τιμονιού Διακόπτης φώτων στοπ Αισθητήρας ταχύτητας TPS ECU Διακόπτης εκκίνησης από νεκρά Αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΞΟΔΟΥ Μοτέρ και ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα σε κάθε αμορτισέρ αμορτισέρ Ενδεικτική οθόνη συστήματος ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΗΕΑ ΦΙΣΑ ΕΛΕΓΧΟΥ

39 ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ
ΔΟΜΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΗ 1. Μόνιμος μαγνήτης] 2. Πηνίο στάτη 3. Πυρήνας στάτη 4. Άξονας ελέγχου αμορτισέρ 5. Έμβολο αμορτισέρ

40 ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΗΣ Αποτελείται από τέσσερις πυρήνες στάτη
Από δύο ζεύγη πηνίων στάτη Το ηλεκτρικό ρεύμα διαρρέει κάθε ζεύγος πηνίων του στάτη Για να περιστραφεί ο μόνιμος μαγνήτης που είναι συνδεδεμένος με τον άξονα ελέγχου του αμορτισέρ Η ΗΜΕ ΜΕΤΑΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΚΟΤΗΤΑ ΠΥΡΗΝΩΝ ΤΟΥ ΣΤΑΤΗ ΑΠΟ ΒΟΡΡΑ ΣΕ ΝΟΤΟ Ή ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ Ή ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΠΟΛΙΚΟΤΗΤΑΣ Ο μόνιμος μαγνήτης περιστρέφεται από την έλξη της μαγνητικής δύναμης που δημιουργείται από τα πηνία του στάτη

41 Σχηματικό διάγραμμα λειτουργίας ενεργοποιητή
1. Θέση μαλακής κλίμακας απόσβεσης 2.Μόνιμος μαγνήτης 3.Θέση μεσαίας κλίμακας απόσβεσης 4. Πηνίο στάτη 5. Θέση μεσαίας κλίμακας απόσβεσης

42

43 ΑΠΟΣΒΕΣΤΗΡΑΣ

44 ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ

45 ΣΚΛΗΡΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ

46 ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ

47 ΜΑΛΑΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ

48 ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΛΑΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΌΤΑΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΜΑΛΑΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ

49 ΜΕΣΑΙΑ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ

50 ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΛΑΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΌΤΑΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΜΕΣΑΙΑ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ

51 ΣΚΛΗΡΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ

52 ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΛΑΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΌΤΑΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΜΕΣΑΙΑ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ

53 ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΒΑΛΒΙΔΑΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ

54

55

56

57

58

59 Συντήρηση - Έλεγχος Να γίνεται προσεκτικά Λανθασμένες ενέργειες μπορεί να επηρεάσουν σημαντικά την απόδοση του συστήματος Να προκαλέσουν μεγάλες και δαπανηρές επισκευές

60 ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΕΣ ΒΛΑΒΕΣ Αδυναμία ή δυσκολία στο χειρισμό Οι φθορές μηχανισμών έχουν φτάσει σε προχωρημένο στάδιο Ασυνήθιστοι θόρυβοι Οι θόρυβοι προέρχονται συνήθως από τα περιστρεφόμενα ή από τα κινούμενα μέρη του συστήματος Αδυναμία ή την δυσκολία στην επιλογή σκληρότητας της ανάρτησης Βλάβες στο ηλεκτρικό-ηλεκτρονικό μέρος του συστήματος Εντοπίζονται από τις ενδεικτικές λυχνίες αυτοδιάγνωσης Ασυνήθιστη σκληρότητα στην ανάρτηση Βλάβη που δημιουργείται από βλάβη κάποιου εξαρτήματος ή από σημαντική απώλεια υδραυλικού υγρού.

61

62 Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενη Ανάρτηση με Επιλογή Σκληρότητας
Διακόπτης επιλογής Δύο διαφορετικές λειτουργίες απόσβεσης Κανονική ή την σπορ Η απόσβεση ρυθμίζεται αυτόματα σε μια από τις τρεις κλίμακες ρύθμισης μαλακή, μεσαία, σκληρή

63

64

65

66


Κατέβασμα ppt "Σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google