Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΔαυίδ Παπανδρέου Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.: E-class μαθήματος:
2
Εξέλιξη Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα
4
Βασικοί Δείκτες Επιχ/τητας το 2012
Επιχ/τητα Αρχικών Σταδίων 6,5%
5
Συμμετοχή στην Επιχ/κη Δραστηριότητα (18-64 ετών)
6
Παράγοντες Προώθησης και Παρεμπόδισης Επιχ/τητας
7
Φόβος Αποτυχίας
8
Επιχ/τητα Ανάγκης vs. Επιχ/τητα Ευκαιρίας
9
Εξέλιξη Κατανομής Επιχ/τητας Ανάγκης & Ευκαιρίας
10
Ποιοτικά Χαρακτηριστικά της Επιχ/τητας στην Ελλάδα
Εξετάζονται τέσσερα (4) ποιοτικά χαρακτηριστικά της επιχειρηματικοτητας στην Ελλάδα: Οι προοπτικες δημιουργίας απασχόλησης Η καινοτομικότητα και η ένταση του ανταγωνισμού Ο βαθμός εξωστρέφειας τους Το επίπεδο τεχνολογίας που θα χρησιμοποιήσουν
11
Προοπτική Δημιουργίας Θέσεων Εργασίας στα Επόμενα 5 Χρόνια
3.7% 0.7% 0.3%
12
Καινοτομία & Ένταση Ανταγωνισμού
23%
13
Βαθμός Εξωστρέφειας
14
Το Επίπεδο Τεχνολογίας
15
Η Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα σε Περίοδο Κρίσης
16
Επιχ/τητα & Πραγματική Οικονομία
17
Δυσκολίες Ίδρυσης Νέας Επιχείρησης
18
Δυσκολίες Ανάπτυξης Νέας Επιχείρησης
21
Βιβλιογραφία Ιωαννίδης Σ., Τσακανίκας Α., Χατζηχρήστου Σ., (2014), «Η Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα 2012 – 13: Ενδείξεις Ανάκαμψης της Μικρής Επιχειρηματικότητας», ΙΟΒΕ: Αθήνα Μανασάκης Κ., (2013), «Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα κατά την Διάρκεια της Οικονομικής Ύφεσης», Κείμενο Πολιτικής Νο. 12 Ιούλιος 2103, Ελληνικό Ίδρυμα Ευρωπαϊκής & Εξωτερικής Πολίτικης (ΕΛΙΑΜΕΠ)
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.