Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μίγμα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό: Η διανομή στον αθλητικό χώρο

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μίγμα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό: Η διανομή στον αθλητικό χώρο"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μίγμα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό: Η διανομή στον αθλητικό χώρο
Αθλητικό Μάρκετινγκ Μίγμα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό: Η διανομή στον αθλητικό χώρο

2 Κανάλια Διάθεσης Κατασκευαστής Τελικός αγοραστής ΑΜΕΣΟ
Πώληση εισιτηρίων στο γήπεδο, παρακολούθηση αγώνα στο γήπεδο Αρχικός πωλητής Τελικός αγοραστής Μεσάζοντες ΕΜΜΕΣΟ Παρακολούθηση αγώνα στην ΤV ή Ίντερνετ, αγορά αθλητικών προϊόντων από πολυκατάστημα, αγορά εισιτηρίων από πρακτορείο

3 Ποιοί είναι & Ρόλοι μεσαζόντων
Είδη μεσαζόντων Χονδρέμποροι, λιανέμποροι Εταιρείες πώλησης εισιτηρίων Κανάλι τηλεόρασης, ραδιοφώνου, Ίντερνετ site που μεταδίδει αγώνα Ρόλοι Μετάδοση πληροφοριών από τον πελάτη προς τον κατασκευαστή (π.χ. ανάγκες για νέα προϊόντα ή αλλαγή παλιών) ή και αντίστροφα (εισαγωγή νέων προϊόντων, προσφορές, στοιχεία για τον αγώνα που θα μεταδοθεί κλπ.) Αναλαμβάνουν κάποιες από τις ενέργειες προώθησης (π.χ. Υποστήριξη στα σημεία πώλησης) Φυσική διανομή προϊόντων στα σημεία πώλησης – ποικιλία προϊόντων σε σημεία κοντά στους καταναλωτές Χειρισμός αποθεμάτων

4 Επιλογές διάθεσης Αριθμός καναλιών (ένα ή πολλά) Ένταση διανομής
Διάθεση αγώνα – μόνο στο στάδιο ή και μέσω τηλεόρασης, ραδιοφώνου, Ίντερνετ Αθλητικά προϊόντα Nike – Nike shops, πολυκαταστήματα, αθλητικά υπερκαταστήματα, μαγαζιά αθλητικών ειδών, Ίντερνετ Ένταση διανομής Εντατική (Nike) Επιλεκτική (σε λίγα σημεία συνήθως λόγω γοήτρου) Αποκλειστική (π.χ. Δικαιώματα καναλιού για μετάδοση αγώνων) Επιλογή τοποθεσίας Κοντά στην αγορά στόχο (απόσταση αποδεκτή) Εύκολη πρόσβαση Διαθεσιμότητα χώρου για πάρκινγκ Κοντά σε ανταγωνιστές ή όχι Σε εμπορική περιοχή ή όχι

5 Επιλογές διάθεσης Λίστα παροχών ή προϊόντων που θα διανέμονται
Σχεδιασμός και ποιότητα εγκαταστάσεων Ατμόσφαιρα και περιβάλλον (στάδιο, γυμναστήριο, μαγαζί αθλητικών ειδών) Οικείο στους πελάτες και ξεχωριστό Ποιότητα και τεχνολογία Αισθητική Λειτουργικότητα χώρου Π.χ. Πινακίδες που κατευθύνουν τους οπαδούς στο στάδιο, εύκολη είσοδος και έξοδος, δυνατότητα πρόσβασης ΑΜΕΑ, έλλειψη ουρών, τοποθεσία & διαμόρφωση χώρων φαγητού και ποτού και τουαλετών Λίστα παροχών ή προϊόντων που θα διανέμονται Επιλογή και εκπαίδευση προσωπικού που έρχεται σε επαφή με τους πελάτες (π.χ. ρεσεψιόν γυμναστηρίου, υπάλληλοι σταδίων)

6 Τάσεις στη διάθεση αθλητισμού
Η πώληση αθλητικών προϊόντων και υπηρεσιών μέσω Ίντερνετ και τηλεφώνου Η κατασκευή «sport complexes» αντί για απλά στάδια με εστιατόρια, καφέ, σινεμά, μαγαζιά αθλητικών ειδών κλπ. Η αυξανόμενη σημασία των ΜΜΕ στη διάθεση των αθλητικών προϊόντων και υπηρεσιών μιας και τα έσοδα από τα ΜΜΕ στηρίζουν τις ομάδες Η δημιουργία γυμναστηρίων με μεγάλο εύρος συμπληρωματικών υπηρεσιών (sports clubs) όπως κομμωτήριο, μανικιούρ, μασάζ κλπ (spa services) και πώληση πακέτων παροχών σε προνομιακές τιμές. Η κατασκευή σταδίων εκτός του κέντρου της πόλης αλλά με ταυτόχρονη κατασκευή τραίνων για μετάβαση στο στάδιο ή θέσπιση λεωφορειακών γραμμών

7 Μίγμα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό: Η τιμολόγηση στον αθλητικό χώρο
Αθλητικό Μάρκετινγκ Μίγμα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό: Η τιμολόγηση στον αθλητικό χώρο

8 Σχέση αξίας - τιμής Ικανοποίηση = Οφέλη - Κόστος Ευχαρίστηση
Οφέλη Κόστος Ευχαρίστηση Διασκέδαση Αγορά αγαπημένων προϊόντων Καθαριότητα – ασφάλεια – άνεση Αισθητική Διάρκεια ζωής Διαθεσιμότητα Ευκολία Ποικιλία παροχών Τιμή Φαγητό – ποτό Πάρκινγκ Ώρα για μετάβαση Ενοικίαση εξοπλισμού Διαμονή σε μακρινό σημείο από την παροχή της αθλητικής υπηρεσίας Κόστος μετάβασης Αναμνηστικά Η τιμή βασίζεται στα αντιλαμβανόμενα οφέλη και κόστη που είναι υποκειμενικά για τον καθένα

9 Παράγοντες επηρεασμού τιμολόγησης
Εξωτερικοί Εσωτερικοί Ζήτηση Ελαστική ή όχι Επηρεάζεται από προτιμήσεις πελατών που εξαρτώνται από: Εισόδημα Τυχαίοι παράγοντες όπως η έλλειψη χρόνου για επιλογή, ο τρόπος χρήσης, οι φίλοι Τιμή & διαθεσιμότητα υποκατάστατων Κόστος ανεύρεσης πληροφοριών για τιμές Αντιλαμβανόμενη αξία προϊόντος Επίπεδο ανταγωνισμού (π.χ. Μονοπώλιο, ολιγοπώλιο) Κατάσταση της οικονομίας (οικονομικός κύκλος, ανεργία, πληθωρισμός) Νόμοι που περιορίζουν τις τιμές – εμποδίζουν αθέμιτο ανταγωνισμό κλπ. Τεχνολογία υψηλότερες τιμές για νέα στάδια με τεχνολογία χαμηλότερες τιμές για εισιτήρια από Ίντερνετ) Μίγμα μάρκετινγκ Ο σχεδιασμός του προϊόντος (χαρακτηριστικά και ιδιότητες) Η αντιλαμβανόμενη αξία του Το στάδιο κύκλου ζωής του Οι ενέργειες προώθησης ως κόστος & ως μέσο προβολής της τιμής Το είδος καναλιού (π.χ. μαγαζί ή Ίντερνετ) & ένταση διάθεσης Το κόστος παραγωγής, προώθησης και διάθεσης (αρχικό και συντήρησης) Επιχειρησιακοί Στόχοι (έσοδα, πωλήσεις, μερίδιο, κοινωνική ευαισθησία)

10 Τάσεις στην τιμολόγηση αθλητισμού
Αύξηση της αντιλαμβανόμενης αξίας μέσω extra παροχών στους πελάτες (value-added, διευρυμένο προϊόν) Θέσεις με οθόνη στα στάδια για να ξαναβλέπεις φάσεις ή να μπαίνεις στο Ίντερνετ Ειδικές θέσεις με τραπέζι για φαί και ποτό στα στάδια για πιστούς πελάτες Υπηρεσίες spa στα γυμναστήρια Εξατομίκευση τιμής ανάλογα με τις προτιμήσεις ομάδων πελατών ή και μεμονωμένων πελατών (customization & one-to-one marketing) Πακέτα παροχών σε προνομιακή τιμή για μέλη γυμναστηρίων για 1, 2 ή 3 χρόνια Ειδικές παροχές για κατόχους εισιτηρίων διαρκείας ή μέλη του κλαμπ της ομάδας Μειώσεις τιμών λόγω διάθεσης μέσω Ίντερνετ και τηλεφώνου


Κατέβασμα ppt "Μίγμα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό: Η διανομή στον αθλητικό χώρο"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google