Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πωλησιακές Δεξιότητες. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ Είμαστε η εικόνα της εταιρείας Επισκεπτόμαστε γιατρούς που ασχολούνται με τα προϊόντα μας Χτίζουμε σχέσεις.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πωλησιακές Δεξιότητες. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ Είμαστε η εικόνα της εταιρείας Επισκεπτόμαστε γιατρούς που ασχολούνται με τα προϊόντα μας Χτίζουμε σχέσεις."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πωλησιακές Δεξιότητες

2 Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ Είμαστε η εικόνα της εταιρείας Επισκεπτόμαστε γιατρούς που ασχολούνται με τα προϊόντα μας Χτίζουμε σχέσεις με τους γιατρούς Προωθούμε τα καλά στοιχεία των προϊόντων μας Πείθουμε τους γιατρούς με τα προϊόντα μας

3 ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ Χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους γιατρούς Παρακολουθούμε τις επιδόσεις μας Follow up με διανομείς και πελάτες Νέες συνεργασίες

4 Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ Σωστή εμφάνιση Χαμόγελο Ενθουσιασμός Αυτοπεποίθηση Ο ιδανικός ιατρικός επισκέπτης δεν είναι αυτός που μιλάει πολύ αλλά αυτός που ακούει τις ανάγκες των γιατρών.

5 ΤΑ ΕΦΟΔΙΑ ΜΑΣ Τσάντα Στυλό Επαγγελματικές κάρτες Προωθητικά υλικά Δείγματα Φυλλάδια Δωράκια

6 ΣΤΑΔΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ Έρευνα αγοράς Διαχείριση αγοράς Προετοιμασία Επίσκεψης Άνοιγμα Διερεύνηση Αναγκών Διαχείριση Αντιρρήσεων Κλείσιμο Αξιολόγηση Επίσκεψης

7 ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ Προσδιορισμός Αγοράς & Τμηματοποίηση της Προσδιορισμός Ανταγωνισμού Προσδιορισμός Απαιτήσεων & Στόχων

8 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΟΡΑΣ Στοχοθέτηση Αξιολόγηση Προοπτικών Διαχείριση Χρόνου Διαχείριση Πόρων Αποτύπωση Βασικών Στόχων (Γιατρών)

9 ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ Προσδιορισμών Στόχων Επίσκεψης Προετοιμασία Διαδικασίας Προετοιμασία Υλικών

10 ΑΝΟΙΓΜΑ Δημιουργούμε ένα κλίμα φιλικό και ανοιχτό με: Χαμόγελο Σταθερή χειραψία Μιλάμε καθαρά Αναφέρουμε το όνομα του πελάτη (και πάντα σωστά!)

11 ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ Ανάγκη (ετυμολογία): Αναφέρεται σε κάτι που το επιβάλλουν τα ίδια τα πράγματα, άρα ένας εξωτερικός παράγοντας Ευκαιρία: Η δυνατότητα κάλυψης των αναγκών των πελάτων μας με τα προϊόντα μας ΠΩΣ??? Κάνουμε ερωτήσεις για να κατανοήσουμε τις ανάγκες Ανοιχτού Τύπου (ελευθερία έκφρασης απόψεων) Κλειστού Τύπου (απαιτούν άμεση απάντηση πχ Ναι/Όχι)

12 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ Πως ξεπερνάμε τις αντιρρήσεις: Διατηρούμε θετική αντιμετώπιση Δε μπαίνουμε σε διαδικασία διαπληκτισμού Ακούμε προσεκτικά και κάνουμε διευκρινιστικές ερωτήσεις Μπαίνουμε στη λογική του πελάτη Έχουμε προετοιμάσει τις απαντήσεις Εστιάζουμε στα θετικά σημεία των προϊόντων μας Προσπαθούμε να κάνουμε τον πελάτη να απαντήσει μόνος του στις αντιρρήσεις

13 ΚΛΕΙΣΙΜΟ Είμαστε αποφασιστικοί και δεν αφήνουμε περιθώρια περαιτέρω αντιρρήσεων Συμφωνούμε με τον πελάτη για τα επόμενα βήματα και τη δημιουργία κοινού οφέλους

14 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ Πέτυχα αυτά που είχα θέσει ως στόχο; Έδειξε ενδιαφέρον ο πελάτης; Έδωσα έμφαση στα θετικά του προϊόντος; Είχα σωστή στάση σώματος; Διαχειρίστηκα σωστά τις αντιρρήσεις; Πραγματοποίησα πώληση; Τι θέλω από την επόμενη συνάντηση; Τι θα άλλαζα από τη συνάντηση;

15 ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ… Jim Rohn (17/9/1930-5/12/2009): Enterpreneur, Motivational Speaker & Author


Κατέβασμα ppt "Πωλησιακές Δεξιότητες. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ Είμαστε η εικόνα της εταιρείας Επισκεπτόμαστε γιατρούς που ασχολούνται με τα προϊόντα μας Χτίζουμε σχέσεις."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google